Dan maar John halen uit de budgetbak 1 dag voor de transferdeadline, ook prima. Het is mij in ieder geval om het even.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord krijg overigens concurrentie van Newcastle United in de strijd om het aantrekken van Bas Dost.
Colins John? 😟quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan maar John halen uit de budgetbak 1 dag voor de transferdeadline, ook prima. Het is mij in ieder geval om het even.
Guidetti of coursequote:
Keizer Kazimquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef SjaakBauer het volgende:
Baas Kazim gaat het gewoon doen dit jaar.
Ik volg de discussie op FN en daar staan aanwijzingen dat hij in gesprek is met één van z'n broers die belangenbehartiger is over de te maken keuze.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:42 schreef PIETR het volgende:
Beter maakt Ziyech zijn keuze bekend, godverdomme.
Ah joh, je moet toch de tijd doorkomen. Ik vind dat gespeculeer wel vermakelijk.quote:
Hoe heet die Joodse broeder die al die shit plaatst over Twente?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik volg de discussie op FN en daar staan aanwijzingen dat hij in gesprek is met één van z'n broers die belangenbehartiger is over de te maken keuze.
Hij heeft één broer die Feyenoordsupporter is en één broer is schijnbaar Ajacied. Je kunt ook hun Facebook-accounts checken desnoods.
Één van de broers, degene die schijnbaar zijn belangenbehartiger is, post allerlei shit op zijn Facebookaccount van FC Twente.
Dat zou wellicht een aanwijzing kunnen zijn dat hij naar FC Twente verkast?
Om maar eens een losse flodder los te laten.
Fouzmann Ziyech.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoe heet die Joodse broeder die al die shit plaatst over Twente?
Jezus, hij heeft één linkje gedeeld dat Twente vol gaat voor Ziyechquote:
Omg De Zeeuwquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:12 schreef Maastoren het volgende:
Het zou niet des Feyenoord zijn om Ziyech binnen te halen. Zal wel Demy de Zeeuw worden...
Of Ryan Koolwijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:12 schreef Maastoren het volgende:
Het zou niet des Feyenoord zijn om Ziyech binnen te halen. Zal wel Demy de Zeeuw worden...
Is deze speler transfervrij en niet fit? Check. Komt dus naar Feyenoord.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:12 schreef Maastoren het volgende:
Demy is wel redelijk fit toch? Dacht dat hij in België nog aardig wat wedstrijden speelde (totale non-discussie omdat hij te slecht voor woorden is, maar dat terzijde)quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Is deze speler transfervrij en niet fit? Check. Komt dus naar Feyenoord.
Ik wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:57 schreef Kerftminister het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ziyech niet gaat komen trouwens.
Eens. Van hem moet je niet afhankelijk willen zijn.quote:
Harde werker, maar ook een ontzettende domme loper. De werklust van Immers, de techniek van Bruins en je had denk een hele goede middenvelder gehad. Nu is het beide net niksquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:26 schreef eight het volgende:
[..]
Eens. Van hem moet je niet afhankelijk willen zijn.
Desondanks krijgt hij te weinig waardering.
jmmrtwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:38:44BREAKING: Hakim Ziyech vier jaar naar @fctwente zie #Telesport.nl. Zaakwaarnemer Mustapha Nakhli prijst @Feyenoord reageer retweet
Technisch bagger en niet echt intelligent idd. maar in zijn scorend vermogen zie je wel vooruitgang.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Harde werker, maar ook een ontzettende domme loper. De werklust van Immers, de techniek van Bruins en je had denk een hele goede middenvelder gehad. Nu is het beide net niks
"Het sportieve aspect heeft de doorslag gegeven", zegt Ziyechs zaakwaarnemer Mustapha Nakhli. "Bij FC Twente bleek de kans wat groter om op ziijn favoriete positie, de nummer 10-plek, te spelen. In Rotterdam zou hij vaker als linkshalf of buitenspeler worden gebruikt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:42 schreef Bombvis het volgende:
Tja, volgens de Telegraaf, ik wacht nog even het officiële nieuws af
Eerst zien. Telegraaf ligt wel vaker de actualiteiten bij feijenoord te trollen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef Gramulanion het volgende:
jmmrtwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 17-08-2014 om 17:38:44BREAKING: Hakim Ziyech vier jaar naar @fctwente zie #Telesport.nl. Zaakwaarnemer Mustapha Nakhli prijst @Feyenoord reageer retweet
Dus toch omdat Immers op 10 staatquote:door Robin Jongmans en Mike Verweij
Hakim Ziyech (21) vervolgt zijn loopbaan bij FC Twente. De aanvaller komt over van SC Heerenveen en tekent een contract voor vier jaar bij de club uit Enschede.
"Het sportieve aspect heeft de doorslag gegeven", zegt Ziyechs zaakwaarnemer Mustapha Nakhli. "Bij FC Twente bleek de kans wat groter om op ziijn favoriete positie, de nummer 10-plek, te spelen. In Rotterdam zou hij vaker als linkshalf of buitenspeler worden gebruikt.
Nakhli benadrukt dat het een moeilijke keuze was. "Hakim heeft een uitstekend gesprek gehad met Feyenoord-trainer Fred Rutten en de onderhandelingen met technisch directeur Martin van Gaal verliepen perfect. Het contract dat Feyenoord aanbood, was geweldug, zelfs beter dan dat van FC Twente. Maar hij heeft niet voor het geld, maar de sportieve uitdaging gekozen."
Tyft eens een eind op met je gejank over Van Geel. Deze keuze van Ziyech was gewoon niet te beinvloeden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:42 schreef PIETR het volgende:
Van Geel bewijst hiermee dat het een waardeloze TD is.
Telegraaf heeft de laatste tijd genoeg primeurtjes over Feyenoord.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:43 schreef eight het volgende:
[..]
Eerst zien. Telegraaf ligt wel vaker de actualiteiten bij feijenoord te trollen.
Waarom prijst de zaakwaarnemer feijenoord?
Jawel, door niet Immers als god op 10 te behandelen. Godverodmme man, dit is echt te achterlijk voor woorden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tyft eens een eind op met je gejank over Van Geel. Deze keuze van Ziyech was gewoon niet te beinvloeden.
Rutten is toch zeker de trainer, en niet Van Geel?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, door niet Immers als god op 10 te behandelen. Godverodmme man, dit is echt te achterlijk voor woorden.
Wat een onzin. Het blijft de keuze van de speler.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:42 schreef PIETR het volgende:
Van Geel bewijst hiermee dat het een waardeloze TD is.
Dat is niet aan de TD maar aan Rutten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:44 schreef PIETR het volgende:
Ze hadden Ziyech gewoon de 10 postitie moeten beloven. Waardeloos dit.
Rutten komt net binnen lopen, van Geel verlengt net het contract van dat misbaksel en maakt 'm belangrijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rutten is toch zeker de trainer, en niet Van Geel?
Tyf zelf op joh idioot. Hoe de fuck kun je Immers nou verkiezen boven Ziyech. Wanbeleid dit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tyft eens een eind op met je gejank over Van Geel. Deze keuze van Ziyech was gewoon niet te beinvloeden.
Ja leuk, maar dat is nog steeds geen officiële bron, ik wacht de clubpagina's af. Anders moet ik weer wijzen naar Tymoschuk, Vagner Love etc.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
"Het sportieve aspect heeft de doorslag gegeven", zegt Ziyechs zaakwaarnemer Mustapha Nakhli. "Bij FC Twente bleek de kans wat groter om op ziijn favoriete positie, de nummer 10-plek, te spelen. In Rotterdam zou hij vaker als linkshalf of buitenspeler worden gebruikt.
Nakhli benadrukt dat het een moeilijke keuze was. "Hakim heeft een uitstekend gesprek gehad met Feyenoord-trainer Fred Rutten en de onderhandelingen met technisch directeur Martin van Gaal verliepen perfect. Het contract dat Feyenoord aanbood, was geweldug, zelfs beter dan dat van FC Twente. Maar hij heeft niet voor het geld, maar de sportieve uitdaging gekozen."
Tsja. Dat werkt nou eenmaal niet zo. Blijkbaar wil Ziyech zelf de concurrentiestrijd niet aangaan. Goede mentaliteit dus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:44 schreef PIETR het volgende:
Ze hadden Ziyech gewoon de 10 postitie moeten beloven. Waardeloos dit.
Van Geel heeft geen hol met de opstelling te maken, leer eerst maar eens hoe een voetbalorganisatie werkt voordat je iedereen af loopt te kankeren.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tyf zelf op joh idioot. Hoe de fuck kun je Immers nou verkiezen boven Ziyech. Wanbeleid dit.
Hoeist, Jan-Dirk?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
WAARDELOOS
WAARDELOOS
WAARDELOOS
WAARDELOOS
Waaruit maak je op dat hij dat doet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tyf zelf op joh idioot. Hoe de fuck kun je Immers nou verkiezen boven Ziyech. Wanbeleid dit.
Even afwachten nog. Quotes kunnen vals zijn hoor ik net van Bombvis.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef Scrummie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)r_naar_Twente__.html
Artikeltje hier.
En dit inderdaad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Dat werkt nou eenmaal niet zo. Blijkbaar wil Ziyech zelf de concurrentiestrijd niet aangaan. Goede mentaliteit dus.
Houd toch op man. Een van de grootste talenten had je kunnen binden, maar nee hoor, Immers - die er helemaal geen kut van kan - krijgt de voorkeur. Ben hier goed ziek van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Van Geel heeft geen hol met de opstelling te maken, leer eerst maar eens hoe een voetbalorganisatie werkt voordat je iedereen af loopt te kankeren.
Voor de 40e keer, Van Geel heeft helemaal niets over de opstelling te zeggen. Waarom dringt dat niet bij je door?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Houd toch op man. Een van de grootste talenten had je kunnen binnen, maar nee hoor, Immers - die er helemaal geen kut van kan - krijgt de voorkeur. Ben hier goed ziek van.
Speel je weer tegen Ziyech. Zou geen vrije trappen weggeven als ik Feyenoord was.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:48 schreef Scrummie het volgende:
Zo 31/08/2014 16:45 competitie: FC Twente - Feyenoord
Da's al snel. Echt...
Ik gok dat we de Zeeuw halen. Kan niet anders. Of 8 mil (veelteveel) voor Toornstra ofzo. In elk geval: een ongetwijfeld tyfus slechte deal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:48 schreef DaveDave09 het volgende:
Dus ziyech naar twente, En waarschijnlijk clasie weg.
Wie gaat feyenoord als vervanger van clasie halen..?
We zullen het doorgeven aan Rutten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:49 schreef DatZijnTeksten het volgende:
[..]
Speel je weer tegen Ziyech. Zou geen vrije trappen weggeven als ik Feyenoord was.
Doe ook maar gelijk aan MulderT!quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We zullen het doorgeven aan Rutten.
Ah ja toornstra niet aan gedacht, Tja dat word de hoofdprijs helaas, En denk niet dat het legioen het pikt als de zeeuw word gehaaldquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik gok dat we de Zeeuw halen. Kan niet anders. Of 8 mil (veelteveel) voor Toornstra ofzo. In elk geval: een ongetwijfeld tyfus slechte deal.
Alle quotes die in de media staan zijn inderdaad altijd waar, dat kloptquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Even afwachten nog. Quotes kunnen vals zijn hoor ik net van Bombvis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |