http://nieuws.nl.msn.com/(...)-van-moordverdachtenquote:Het Israëlische leger heeft maandag de huizen gesloopt van twee Palestijnen die worden verdacht van de ontvoering van en moord op drie Israëlische tieners in juni.
Voor zonsopgang werden de huizen op de Westelijke Jordaanoever vernietigd. De woning van een derde verdachte is verzegeld. Eén van de verdachten is vorige maand gearresteerd. Naar de andere twee wordt nog gezocht.
De moord op de tieners, die werden ontvoerd toen zij aan het liften waren, was de aanzet tot het recente geweld in Gaza.
Je hoeft hem niet te verdedigen . Ik trek mijn conclusie. Ik vind het uitermate uitzonderlijk dat iemand zonder enige kennis zo'n uitgesproken mening heeft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is heel normaal voor intelligente mensen. Er zijn wetenschappers die de dood hebben onderzocht zonder er aan te overlijden.
Bewijs dan maar eens dat die persoon geen kennis heeft van het onderwerp.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:47 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te verdedigen . Ik trek mijn conclusie. Ik vind het uitermate uitzonderlijk dat iemand zonder enige kennis zo'n uitgesproken mening heeft.
Jij maakte de vergelijking met wetenschappers, ik borduur daarop verder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Quatsch. Je kan prima weten wat er in het MO speelt zonder Isreali of Palestijn te zijn. Dat heeft niets te maken met jouw definitie van een expert.
Je blijft met stellingen strooien die je niet bewijst.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:18 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Jij maakte de vergelijking met wetenschappers, ik borduur daarop verder.
En dat 'prima weten wat er in het MO speelt' is alleen gebaseerd op bronnen die maar een kant van de zaak belichten ...
Maar je denkt wel andere users te kunnen beoordelen? Je bent gewoon een troll.quote:Ik zie mezelf niet als expert
Ik hoop dat hun liefde sterk genoeg is om dat te overleven ..quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
''De joodse Morel Malka en islamitische Mahmoud Menasar trouwden dit weekend onder flinke bewaking. Maar liefst 200 agenten werden ingeschakeld om het stel te beveiligen. De extreemrechtse organisatie Lehava riep alle Israeliers op het huwelijk te dwarsbomen. Desondanks is het huwelijk uiteindelijk vreedzaam voltrokken, met de zegeningen van de president van Israel, Reuven Rivlin.''
http://wijblijvenhier.nl/(...)ewaking-200-agenten/
die hebben lefquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
''De joodse Morel Malka en islamitische Mahmoud Menasar trouwden dit weekend onder flinke bewaking. Maar liefst 200 agenten werden ingeschakeld om het stel te beveiligen. De extreemrechtse organisatie Lehava riep alle Israeliers op het huwelijk te dwarsbomen. Desondanks is het huwelijk uiteindelijk vreedzaam voltrokken, met de zegeningen van de president van Israel, Reuven Rivlin.''
veel cash doet wonderenquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik hoop dat hun liefde sterk genoeg is om dat te overleven ..
Er was tegelijkertijd ook een tegendemonstratie geplant van mensen die hun steun wilde betuigen voor het koppel, een groot deel van de agenten waren er dus om conflict tussen die twee demonstraties te voorkomen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Goed bezig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Iddquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:51 schreef Karrs het volgende:
[..]
Goed bezig.
En relikneuzen blijven relikneuzen.
Is je papier op?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs dan maar eens dat die persoon geen kennis heeft van het onderwerp.
Liefde overwint allesquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is niet naief. We zien dit soort nieuws zeldden. De media is helaas niet voor vrede en optisme en weldaden want dat trekt weinig kijkcijfers.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo zie je maar dat ook al kan je nog zoveel verschillen van mening er zijn altijd raakvlakken. En hoe naief misschien ook. Als we ons daar meer op zouden richten kunnen er dingen veranderen
Mja jammer. Zo worden de verschillen tussen mensen ook constant benadrukt. En dat werkt naar mijn idee niet mee aan een oplossing.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef Shokirbek85 het volgende:
[..]
Het is niet naief. We zien dit soort nieuws zeldden. De media is helaas niet voor vrede en optisme en weldaden want dat trekt weinig kijkcijfers.
Dus het is de Joden gelukt om een onafhankelijke staat op te richten. everybody get over it.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef Kees22 het volgende:
Welnee. De joden wonen er niet al eeuwen. Er wonen al eeuwen joden, dat wel. Maar er wonen ook al eeuwen andere mensen. In veel grotere aantallen. Dus?
Ja waarom heb je dat nu pas doorquote:Jaja. Jij hebt gelijk omdat je gelijk hebt. Ook goed.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:14 schreef Kees22 het volgende:
Oh nee? Gaza bestaat voor een groot deel uit vluchtelingenkampen, waar vluchtelingen van de naqba zitten. Soms hebben ze nog de eigendomspapieren van hun grond, soms ook niet. Je raakt wel eens wat kwijt als je ergens verjaagd wordt, immers.
En de term "Gaza is teruggegeven" is natuurlijk een van de zoetstklinkende leugens van Israel. Als je daarop doelt.
jaja, ik kan hem ook tegen jou gebruikenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:16 schreef Kees22 het volgende:
Jaja. Jij hebt gelijk omdat je gelijk hebt. Ook goed.
Dat is juist wat jij doet. Dat er Jodenhaat in de Koran staat, weet iedereen. Ik heb de Koran gelezen en de Islam onderzocht heb het zelf gezien. Ieder mens met logisch verstand kanmoet die conclusie maken. Dat jij dat ontkent is uitermate storend. Ik ga echt mijn tijd niet verdoen met iemand die zoiets overduidelijk loopt te ontkennen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef gohan16 het volgende:
Er werden onjuiste beweringen gebracht als waarheid. En dat is wat jij ook doet. Jij denkt ook dat het de waarheid is, dat is juist het probleem. Hiermee wakker je meer haat mee door die boodschap zo te brengen.
Dan is het nog steeds geen bewering over 1,2 miljard mensen.quote:Het gaat toch om de moslims, waarvan er ongeveer zoveel op de wereld zijn.
Ik ga niet (meer) reageren op iemand die Jodenhaat in Koran/Islam loopt te ontkennen.quote:Ik dacht dat je je in de Koran had verdiept, aangezien je me eerder had beschuldigd van het door de mand vallen wat betreft kennis van de Koran. Zoals ik eerder al zei, ik ga niet reageren op eindeloos aantal Google hits.
Ik ben je secretaresse niet.quote:Kom dan met bewijzen? Bronnen graag daarbij. Wie zit er dan achter? Of werden die bronnen niet geleverd met je aluhoedje?
Tja dan niet. Dan kan ik je geen gelijk geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:22 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat is juist wat jij doet. Dat er Jodenhaat in de Koran staat, weet iedereen. Ik heb de Koran gelezen en de Islam onderzocht heb het zelf gezien. Ieder mens met logisch verstand kanmoet die conclusie maken. Dat jij dat ontkent is uitermate storend. Ik ga echt mijn tijd niet verdoen met iemand die zoiets overduidelijk loopt te ontkennen.
Hiermee wakker ik echt geen haat aan, dat is jouw aluhoedje.
[..]
Dan is het nog steeds geen bewering over 1,2 miljard mensen.
[..]
Ik ga niet (meer) reageren op iemand die Jodenhaat in Koran/Islam loopt te ontkennen.
[..]
Ik ben je secretaresse niet.
Nee helaas niet. En zo groot zijn de verschillen echt niet tussen de inwoners van palestine. Maar we zitten nu ook op een NL forum. In Palestine en Israël hoor je (gelukkig) andere geluiden. ( in mijn beleving) Daar kan ik wel gezellig op het terras met Arabieren genieten van zonsondergang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja jammer. Zo worden de verschillen tussen mensen ook constant benadrukt. En dat werkt naar mijn idee niet mee aan een oplossing.
Hoezo bord voor je kop?quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:49 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Tja dan niet. Dan kan ik je geen gelijk geven.
Ik heb je al genoeg kansen gegeven om je beweringen te onderbouwen, maar dat blijf je weigeren. En ik heb een vermoeden waarom.
Ik dacht dat jij en ik uitgediscussieerd waren. Ik had ook hetzelfde over jou kunnen beweren, maar ik probeer het nog fatsoenlijk te houden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:17 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Hoezo bord voor je kop?
twitter:Franke_schrijft twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 15:05:24Volgens @IDF zijn er zojuist 3 raketten op Zuid-Israel neergekomen. IDF gaat terugschieten, meldt goed geïnformeerde @BarakRavid. reageer retweet
quote:BREAKING: Moments ago, three rockets fired from Gaza hit Be'er Sheva and Netivot. Terrorists have violated the ceasefire.
twitter:BloombergNews twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 15:44:50BREAKING: Netanyahu orders attack after rockets launched from Gaza Strip reageer retweet
Ik ook. Dit is echt een stomme zet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:48 schreef B4CO het volgende:
Jammer... heel jammer, had gehoopt dat het nu is opgelost, nu heeft Israel weer een reden om aan te vallen...
Nja er werd toch bericht dat ze erg ver uit elkaar stonden ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:55 schreef B4CO het volgende:
Ze spraken nog wel over "duurzame vrede"
Ik hoop dat het met een sisser afloopt en als ze echt willen dat ze dan wat door de vingers zien.
Het klinkt heel erg stom maar ik denk dat ze erg dicht bij vrede zijn geweest nu.....
Weddenschap gewonnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:03 schreef Karrs het volgende:
Wedje leggen? Het eerste bericht uit Gaza zal zijn dat er een of meerdere kinderen zijn omgekomen bij Israëlische beschietingen.
Was het bevestig dat Israël dit wilde doen of waren het alleen nog maar voorstellen ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef B4CO het volgende:
Israel zou onder internationale troepen de grensblokkades opheffen, zeemijl uitbreiden en instemmen met diverse import, als dit een maand goed zou gaan zouden ze samen over luchthaven en haven spreken, maar ook over ontmantelen van de wapens..
Maar ik las ergens dat Hamas met de ontvoering een 3e intifada wilde uitlokken om zo de macht over de Wesbank te krijgen..
Hamas? Waar lees je dat? Of was je even vergeten dat er nog andere, veel extremere groeperingen, bezig zijn vanuit Gaza?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. Hamas schijnt weer 3 raketten te hebben afgevuurd op Israël en het bestand te hebben geschonden. Wederom.
Dat is waar. We zullen zien wie de verantwoordelijkheid opeist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:28 schreef moussie het volgende:
[..]
Hamas? Waar lees je dat? Of was je even vergeten dat er nog andere, veel extremere groeperingen, bezig zijn vanuit Gaza?
Dat was natuurlijk de bedoeling met het beschieten van die gare raketjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:48 schreef B4CO het volgende:
Jammer... heel jammer, had gehoopt dat het nu is opgelost, nu heeft Israel weer een reden om aan te vallen...
Maar de toegang tot Gaza blijft wel gesloten voor HRW en Amnesty... Dat lijkt dan toch een soort van tegenstrijdigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef B4CO het volgende:
Israel was bereid, over luchthaven en haven zou later gesproken worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |