abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143632859
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Glencairn het volgende:
Dat er nog Palestijnen zijn die Hamas steunen is bijkans onbegrijpelijk.
Waarom reageer je niet inhoudelijk. Waarom roep je niet: "Dat er mensen zijn die partij van Nethanyahu steunen is onbegrijpelijk". Kijkt nogmaals naar de oorzaak van het conflict en komt dan verder kletsen.
pi_143632868
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef Medi het volgende:

[..]

Goed onderbouwd, bravo.
Goede originele opmerking, bravo.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_143632880
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:22 schreef Medi het volgende:
Karrs Hamas is door de Palestijnen in Gaza op een wettig manier verkozen en aan de macht gekomen. Net zo Nethanyahu en Sharon, oorlogsmisdadigers. Weet jij waarom Hamas in leven is geroepen door Israël? Weet je waarom de Palestijnen in Gaza Hamas hebben verkozen? Was het omdat Israel zo lief en aardig is? Daar ga jij namelijk vanuit.

Hamas werkt Israel extreem rechts mooi in handen, net zo extreem rechts hamas in de handen werkt. Ja de Palestijnen moeten af van Hamas. Net zo Israel van Nethanyahu. Daar hoor ik jou overigens ook niet van doch mij de les lezen Ik heb in meerdere reacties Hamas veroordeeld, ik kan dat niet blijven doen om een ieder hier tevreden te houden. Probleem is en blijft dat Israel landjepik doet en de mensen in Gaza belegert. Als zij daarmee ophouden dan stopt Hamas. Zo belachelijk is hun eis niet. Ook hier haal ik nogmaals aan: PLO vuurt geen raketten af, westbank is in dialoog met Israël en doch het bouwen van illegale nederzettingen. Meerdere leden hier die toch steeds mijn comments hieromtrent ontwijken en oogje dichtslaan. Hoe bedoel je bias
Misschien moet je eerst even je posts nalezen voor ze te plaatsen. Dan kunnen we het misschien volgen.
pi_143632981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je ziet toch zelf ook wel , hoe goed jij Hamas misschien ook vindt dat ze nergens successen boeken? Is het misschien dan niet een idee om een andere aanpak te proberen ?
Niet woorden in de mond plaatsen. Ik vind Hamas niet goed. Nogmaals..... PLO doet andere aanpak. Aanpak van dialoog en steun zoeken bij internationale gemeenschap. Houdt dat Israël tegen van bouwen illegale nederzettingen? Nee? Welke aanpak rust er dan nog? Dialoog helpt niet, Raketten afvuren en je bent een terrorist. In de tussentijd oogje dicht voor wat Israël doet.

woensdag 20 augustus 2014 @ 16:27:31 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143632999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Medi het volgende:

[..]

Och komt Heat weer met zijn onderbouwde mening. Weer niks te doen bij onzinhoekje :')
Jouw post was echt zo inhoudsloos dat mijn reactie nog best inhoudelijk was :')
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_143633038
quote:
15s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Karrs het volgende:

[..]

Goede originele opmerking, bravo.
Goed comeback, hallelujah.
pi_143633127
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:24 schreef Glencairn het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst even je posts nalezen voor ze te plaatsen. Dan kunnen we het misschien volgen.
Niet nodig, zijn prima te volgen. Dat jij weer op de man moet gaan spelen omdat je inhoudelijk niet verder kunt discussiëren is triest.
pi_143633154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Medi het volgende:

[..]

Niet woorden in de mond plaatsen. Ik vind Hamas niet goed. Nogmaals..... PLO doet andere aanpak. Aanpak van dialoog en steun zoeken bij internationale gemeenschap. Houdt dat Israël tegen van bouwen illegale nederzettingen? Nee? Welke aanpak rust er dan nog? Dialoog helpt niet, Raketten afvuren en je bent een terrorist. In de tussentijd oogje dicht voor wat Israël doet.

[ afbeelding ]
Nja niks werkt blijkbaar. Het enige verschil is dat in de Gaza strook bijna 2 miljoen mensen de dupe zijn vanwege de nutteloze acties van Hamas. En ik vind ook dat Israël veelte extreem reageert. Maar ze doen het en het ziet er ook niet naar uit dat ze gaan stoppen.
pi_143633185
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:30 schreef Medi het volgende:

[..]

Niet nodig, zijn prima te volgen. Dat jij weer op de man moet gaan spelen omdat je inhoudelijk niet verder kunt discussiëren is triest.
Ik heb inhoudelijk niet eens een mening in dit conflict, anders dan dat ik Hamas een stel idioten vind. Ik vind de discussie echter wel boeiend en hoop wat te leren. Dat gaat beter als mensen coherente stukken plaatsen die leesbaar zijn.
pi_143633262
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jouw post was echt zo inhoudsloos dat mijn reactie nog best inhoudelijk was :')
Je zit te lang in de hitte, heat, last van een zonnesteek. Origineel he ;)
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:34:24 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143633297
quote:

[..]

[ afbeelding ]
JA! DAT IS HET HELE PUNT!

Goddomme, die oogkleppen zijn van gewapend beton geloof ik :').
Get woke, go broke!
pi_143633420
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja niks werkt blijkbaar. Het enige verschil is dat in de Gaza strook bijna 2 miljoen mensen de dupe zijn vanwege de nutteloze acties van Hamas. En ik vind ook dat Israël veelte extreem reageert. Maar ze doen het en het ziet er ook niet naar uit dat ze gaan stoppen.
Als niks wat de Palestijnen doet werkt, waar ligt het probleem dan aan? Is het misschien omdat Israël illegaal bezig is? Hetgeen ze doet, landjepik, In strijd met internationaal recht? De manier waarop ze laat in strijd met mensen rechten? Als niks wat de Palestijnen doet helpt, wat moeten ze dan doen? Er bij staan en toekijken? Zou jij kunnen toekijken hoe het huis van jouw familie leden wordt gesloopt voor de bouw van illegale nederzettingen van kolonisten?
pi_143633444
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ondanks dat het de schuld op Israël wil afschuiven... vat deze afbeelding het prima samen.

En JANK NIET ZO, man. Niemand heeft de oogjes dicht voor wat Israël doet.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:38:54 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143633502
quote:
18s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ondanks dat het de schuld op Israël wil afschuiven... vat deze afbeelding het prima samen.

En JANK NIET ZO, man. Niemand heeft de oogjes dicht voor wat Israël doet.
Het woord "back" is gewoon een keiharde leugen, Gaza begint, Israel reageert.
Get woke, go broke!
pi_143633526
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef Glencairn het volgende:

[..]

Ik heb inhoudelijk niet eens een mening in dit conflict, anders dan dat ik Hamas een stel idioten vind. Ik vind de discussie echter wel boeiend en hoop wat te leren. Dat gaat beter als mensen coherente stukken plaatsen die leesbaar zijn.
Wat vind jij aan mijn tekst onleesbaar meneer PHD. Ook ik zit hier om te leren,please enlighten me. Waar loopt mijn tekst dusdanig fout dat het onleesbaar en onnavolgbaar word?
pi_143633545
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef Medi het volgende:

[..]

Als niks wat de Palestijnen doet werkt, waar ligt het probleem dan aan? Is het misschien omdat Israël illegaal bezig is? Hetgeen ze doet, landjepik, In strijd met internationaal recht? De manier waarop ze laat in strijd met mensen rechten? Als niks wat de Palestijnen doet helpt, wat moeten ze dan doen? Er bij staan en toekijken? Zou jij kunnen toekijken hoe het huis van jouw familie leden wordt gesloopt voor de bouw van illegale nederzettingen van kolonisten?
Wat ben jij extreem. Ik zeg toch nergens dat ik vind dat Israël niet ongelooflijk fout is. Ik zeg alleen dat de bevolking de dupe is. En dat komt ook door Hamas.

Het valt mij op dat je in bijna elke reactie een heel betoog houdt hoe fout Israël wel niet is. Dan is het logisch dat de meeste mensen je niet serieus nemen.
pi_143633564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het woord "back" is gewoon een keiharde leugen, Gaza begint, Israel reageert.
Ook al zou dat niet zo zijn. Die Hamas haatpijlen zijn terreuraanslagen, de bommen en raketten van Israël niet.
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:41:30 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143633632
quote:
15s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:40 schreef Karrs het volgende:

[..]

Ook al zou dat niet zo zijn. Die Hamas haatpijlen zijn terreuraanslagen, de bommen en raketten van Israël niet.
De impact van die "pijlen" wordt ook enorm gedownplayed hoor, het zijn "domme" raketten, maar ze hebben enorm zware dingen liggen hoor.
Get woke, go broke!
pi_143633654
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

JA! DAT IS HET HELE PUNT!

Goddomme, die oogkleppen zijn van gewapend beton geloof ik :').
Begrijpend lezen is niet je ding lees ik. In context lezen, heat, gaf ik aan dat niks wat de Palestijnen doet helpt. Dialoog helpt niet noch raketten. Het enige wat jij leest is wat jij wilt lezen omdat je bias bent. Landjepik en illegale nederzettingen zijn is illegaal. Ook dat kunnen we terrorisme noemen :')
  woensdag 20 augustus 2014 @ 16:42:42 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143633691
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 16:41 schreef Medi het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet je ding lees ik. In context lezen, heat, gaf ik aan dat niks wat de Palestijnen doet helpt. Dialoog helpt niet noch raketten. Het enige wat jij leest is wat jij wilt lezen omdat je bias bent. Landjepik en illegale nederzettingen zijn is illegaal. Ook dat kunnen we terrorisme noemen :')
Geen raketten afvuren werkt prima hoor, alleen heeft Hamas DAT nog nooit geprobeerd :').
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')