Wat ben jij extreem. Ik zeg toch nergens dat ik vind dat Israël niet ongelooflijk fout is. Ik zeg alleen dat de bevolking de dupe is. En dat komt ook door Hamas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef Medi het volgende:
[..]
Als niks wat de Palestijnen doet werkt, waar ligt het probleem dan aan? Is het misschien omdat Israël illegaal bezig is? Hetgeen ze doet, landjepik, In strijd met internationaal recht? De manier waarop ze laat in strijd met mensen rechten? Als niks wat de Palestijnen doet helpt, wat moeten ze dan doen? Er bij staan en toekijken? Zou jij kunnen toekijken hoe het huis van jouw familie leden wordt gesloopt voor de bouw van illegale nederzettingen van kolonisten?
Ook al zou dat niet zo zijn. Die Hamas haatpijlen zijn terreuraanslagen, de bommen en raketten van Israël niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het woord "back" is gewoon een keiharde leugen, Gaza begint, Israel reageert.
De impact van die "pijlen" wordt ook enorm gedownplayed hoor, het zijn "domme" raketten, maar ze hebben enorm zware dingen liggen hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ook al zou dat niet zo zijn. Die Hamas haatpijlen zijn terreuraanslagen, de bommen en raketten van Israël niet.
Begrijpend lezen is niet je ding lees ik. In context lezen, heat, gaf ik aan dat niks wat de Palestijnen doet helpt. Dialoog helpt niet noch raketten. Het enige wat jij leest is wat jij wilt lezen omdat je bias bent. Landjepik en illegale nederzettingen zijn is illegaal. Ook dat kunnen we terrorisme noemenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JA! DAT IS HET HELE PUNT!
Goddomme, die oogkleppen zijn van gewapend beton geloof ik.
Geen raketten afvuren werkt prima hoor, alleen heeft Hamas DAT nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:41 schreef Medi het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je ding lees ik. In context lezen, heat, gaf ik aan dat niks wat de Palestijnen doet helpt. Dialoog helpt niet noch raketten. Het enige wat jij leest is wat jij wilt lezen omdat je bias bent. Landjepik en illegale nederzettingen zijn is illegaal. Ook dat kunnen we terrorisme noemen
Ik lees toch echt dat Israël de schuld heeft aan alles, ook aan terreurraketten, en dan is HIJ 'bias'?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:41 schreef Medi het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je ding lees ik. In context lezen, heat, gaf ik aan dat niks wat de Palestijnen doet helpt. Dialoog helpt niet noch raketten. Het enige wat jij leest is wat jij wilt lezen omdat je bias bent.
De schuld, meneer brad pitt, rust op Israël. En dat is het nu. Het gehele conflict is ontstaan omdat Israël het land van de Palestijnen steelt. Echter heeft niemand hier kennelijk oog voor. Het blijft immers mekkeren op Hamas, terwijl het oorzaak toch duidelijk voor de ogen rust.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ondanks dat het de schuld op Israël wil afschuiven... vat deze afbeelding het prima samen.
En JANK NIET ZO, man. Niemand heeft de oogjes dicht voor wat Israël doet.
Haha.. gast doet wat aan je begrijpend lezen. Het "back" doelt op het stelen van land. Waar reageert Israël op dat landjepik en illegale nederzettingen tot zelfs aan de oostkust westbank goedpraat? Zucht..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het woord "back" is gewoon een keiharde leugen, Gaza begint, Israel reageert.
Wat is jouw idee dan voor een oplossing ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:48 schreef Medi het volgende:
[..]
Haha.. gast doet wat aan je begrijpend lezen. Het "back" doelt op het stelen van land. Waar reageert Israël op dat landjepik en illegale nederzettingen tot zelfs aan de oostkust westbank goedpraat? Zucht..
Nee, het back slaat op een raket TERUG schieten, en dat is nog nooit gebeurd door Gaza, alleen Israel heeft teruggeschoten, alle keren is Hamas met de agressie begonnen, zonder uitzondering.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:48 schreef Medi het volgende:
[..]
Haha.. gast doet wat aan je begrijpend lezen. Het "back" doelt op het stelen van land. Waar reageert Israël op dat landjepik en illegale nederzettingen tot zelfs aan de oostkust westbank goedpraat? Zucht..
Waarom reageer je niet inhoudelijk op mijn vragen? Jouw conclusie is gegeven, niemand die dat tegenspreekt. Nu moeten we achterhalen waarom die mensen de dupe zijn. Is het wegens Hamas, of omdat niks wat de Palestijnen doen helpt tegen Israel. Niet dialoog noch gewapend strijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat ben jij extreem. Ik zeg toch nergens dat ik vind dat Israël niet ongelooflijk fout is. Ik zeg alleen dat de bevolking de dupe is. En dat komt ook door Hamas.
Het valt mij op dat je in bijna elke reactie een heel betoog houdt hoe fout Israël wel niet is. Dan is het logisch dat de meeste mensen je niet serieus nemen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ook al zou dat niet zo zijn. Die Hamas haatpijlen zijn terreuraanslagen, de bommen en raketten van Israël niet.
Nee dat is een groot probleem waar ik mij ook daadwerkelijk over verbaas. Wat er nu gebeurd is dat er rust was en gesprekken. Die gingen misschien wel op dit moment nergens naar toe maar er vielen ook geen doden door aanvallen van Hamas/ Israel. Helaas moet Hamas toch weer hun nutteloze dingen afschieten terwijl Israel heeft gezegd en laten zien dat ze keihard terug zullen reageren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:50 schreef Medi het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet inhoudelijk op mijn vragen? Jouw conclusie is gegeven, niemand die dat tegenspreekt. Nu moeten we achterhalen waarom die mensen de dupe zijn. Is het wegens Hamas, of omdat niks wat de Palestijnen doen helpt tegen Israel. Niet dialoog noch gewapend strijd
Zucht.. dan maar weer herhalen: Geen raketten das wat PLO in westbank doet. Israël bouwt nog steeds door. Wanneer ga jij dat eens veroordelen en zien als oorzaak van het conflict. Tijd voor koekjequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen raketten afvuren werkt prima hoor, alleen heeft Hamas DAT nog nooit geprobeerd.
Niet huilen nu brad, loopt je makeup nog uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik lees toch echt dat Israël de schuld heeft aan alles, ook aan terreurraketten, en dan is HIJ 'bias'?
Kijk eens in de spiegel, totaalmalloot. En doe eens normaal.
Nooit, gelijk hebben ze, beetje puinruimen in die bende kan echt geen kwaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef Medi het volgende:
[..]
Zucht.. dan maar weer herhalen: Geen raketten das wat PLO in westbank doet. Israël bouwt nog steeds door. Wanneer ga jij dat eens veroordelen en zien als oorzaak van het conflict. Tijd voor koekje
Beantwoord mijn vragen eens, mevrouw Palestina. Anders dan pak ik mijn pro Israël account erbij hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is jouw idee dan voor een oplossing ?
Volgens mij heb ik antwoord gegeven ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Medi het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vragen eens, mevrouw Palestina. Anders dan pak ik mijn pro Israël account erbij hoor
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het back slaat op een raket TERUG schieten, en dat is nog nooit gebeurd door Gaza, alleen Israel heeft teruggeschoten, alle keren is Hamas met de agressie begonnen, zonder uitzondering.
En daarmee komt Heat uit zijn grot. Indien jij landjepik goed praat dan moet je zwijgen over raketten. De Palestijnen zouden ook land in Israël moeten bezetten.. och nee dan worden ze beschoten, das zelfverdediging. Doen de Palestijnen dat bij Israël dan is dat terrorisme. Vat je m nuquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit, gelijk hebben ze, beetje puinruimen in die bende kan echt geen kwaad.
Hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik antwoord gegeven ?
Hamas is beschaafd, en ik moet nog serieus proberen te blijven ook?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef Medi het volgende:
[..]
Kijkt hier Norman Finkelstein omtrent oorlog van 2012 en wie daadwerkelijk begon. Hij is een Jood btw. Ook deze oorlog, 2014, is te danken aan Israël. Immers de vermissing van drie tieners geeft geen reden om maar in het wilde honderden onschuldige mensen aan te houden. Dat heeft Hamas ook niet gedaan toen een Palestijnse kind om het leven was gebracht door extreme Israëliërs. Hamas is wat dat betreft nog beschaafd.
En zo zijn vele conflicten te danken aan Israel. Zoals de man op de poster aangeeft: Het begint bij landjepik. Maar jij en begrijpend lezen..
Dat vs mensen die hun kinderen beschermen tegen Hamas-aanvallen, en dan nog pro-gaza zijnquote:
Haha beste Heat het is voor mij al lang duidelijk dat jij niet serieus bent en bias in de gehele discussie. Serieus doen is niet voor eenieder weggelegd, neem het je dus niet kwalijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hamas is beschaafd, en ik moet nog serieus proberen te blijven ook?.
Nee, jij hebt recht op je mening, maar echt elk aspect van jouw visie staat haaks op de mijne.
En bite me als ik liever steden als Tel Aviv in een regio zie dan een soort lemen hutten, zal aan mij liggen idd, dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |