SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Fopje op 19-08-2014 12:54:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
wp irriteren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor me weekend?
Verjaardag vieren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Misselijk gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Niet echt, maandag paar dagen weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
Spannender dan voetbal en series gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Was je ook onzeker over je username?
En wat voor een kloon heb je besloten te worden. Een relschoppende, een expres wereldvreemde of ga je voor de kloon met vreemde topics?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef Altijd-onzeker-over-alles het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Dat je die dan neemt. Dapper hoor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef Altijd-onzeker-over-alles het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Vergeet de R&P-kloon niet: de kloon die er is zodat niemand weet dat het eigenlijk een probleem is van een ander.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat voor een kloon heb je besloten te worden. Een relschoppende, een expres wereldvreemde of ga je voor de kloon met vreemde topics?
Dat betwijfel ik. Hij is nu duidelijk een breed postvlak aan het opbouwen zodat het een legitiem account lijkt zodra hij 'toeslaat'quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vergeet de R&P-kloon niet: de kloon die er is zodat niemand weet dat het eigenlijk een probleem is van een ander.
Over wie hebben we het?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hij is nu duidelijk een breed postvlak aan het opbouwen zodat het een legitiem account lijkt zodra hij 'toeslaat'
Ik denk de tweede, maar ik weet het niet zeker.. en ik wil geen last zijn, dus de eerste niet, volgens mij. En drie.. goh. Kan het wat minder met de moeilijke vragen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat voor een kloon heb je besloten te worden. Een relschoppende, een expres wereldvreemde of ga je voor de kloon met vreemde topics?
Je was me net voor.quote:
Nu hopen dat er ook nog wat andere users komenquote:
Ik zal eerst even wat vlees tussen m'n tanden vandaan halen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Nu hopen dat er ook nog wat andere users komen
Dan drink ik even mn biertje op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zal eerst even wat vlees tussen m'n tanden vandaan halen.
Er zat nog een halve maaltijd tussen m'n kiezen, ik moet echt weer eens naar de smoelsmid om die gaten te laten vullenquote:
Lijkt me wel zo handig ja...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zat nog een halve maaltijd tussen m'n kiezen, ik moet echt weer eens naar de smoelsmid om die gaten te laten vullen
Het is er eigenlijk maar één. Blijft steeds meer in zitten; kandelaren, losse kapstokken, plates, citruspers.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:06 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo handig ja...
Doet dat geen pijn al die gaatjes?
Dan zal dat gat laten vullen je een hoop geld besparen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:09 schreef Dagoduck het volgende:
Kristal,Compleet 24-Delig service,Dekbedden die Willem Alexander en Maxima ook hadden, zijde bloemen van 1000 euro.
Verrassend anders wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannender dan voetbal en series gaat het niet worden.
en om je post voor de edit te beantwoorden.
Voetbal en series
Herkenbaar ook al denk ik dat mijn kies niet meer te redden isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zat nog een halve maaltijd tussen m'n kiezen, ik moet echt weer eens naar de smoelsmid om die gaten te laten vullen
flutgroepquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
Facebook: "22 of your friends wished you a happy birthday"
Nou, dat zijn er ook niet veel dan. 5% van mijn facebookvrienden wenst me een fijne verjaardag.![]()
quote:
De rest verwijder ik gewoon.quote:
Gianniquote:
how you doin'?quote:
Prima prima. Weekje alleen thuis maar wel veel werken.quote:
Goedemiddag wpquote:
beetje brak. het is feestweekend in het dorpquote:Op zondag 17 augustus 2014 12:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima prima. Weekje alleen thuis maar wel veel werken.
Jij?
Nee, het is 17 augustus.quote:
Okee, okee!quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ZONDAG 17 augustus wel te verstaan!!!
Mooi man.quote:
quote:
Ah, kak. Moet ook nog hardlopen, maar geen zin in.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:24 schreef Flippiee het volgende:
Maar in de regen hardlopen zodat niemand mijn tranen om de 1-3 ziet.
Ik vind in de regen lopen niet heel vervelend, maar zoals nu die stortbuien manquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:28 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ah, kak. Moet ook nog hardlopen, maar geen zin in.
Oh, hier is het droog dus opzich zou het wel een mooi moment kunnen zijn. Stortbuien is niks.. ben je nog niet buiten of je bent al zeikes nat..quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind regen niet heel vervelend, maar zoals nu die stortbuien man
Precies dat dus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:30 schreef Casaa het volgende:
[..]
Oh, hier is het droog dus opzich zou het wel een mooi moment kunnen zijn. Stortbuien is niks.. ben je nog niet buiten of je bent al zeikes nat..
Wat voor auto heb je gekocht? Dat ding uit Italië?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tijd om mijn eendaags nummerbord te assembleren
klikquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies dat dus.
[..]
Wat voor auto heb je gekocht? Dat ding uit Italië?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:24 schreef Flippiee het volgende:
Maar in de regen hardlopen zodat niemand mijn tranen om de 1-3 ziet.
kan me in vakantietijd niet langzaam genoeg gaanquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:28 schreef Dientje12 het volgende:
nee, tijd gaat langzaam, gelukkig alweer half augustus
Mag voor mij januari worden..quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan me in vakantietijd niet langzaam genoeg gaan
Kan niet, tenzij ik dit allemaal ervaar als een tussenstuk van een dimentie..quote:
Het is een serie over piraten. Het lijkt mij sterk dat Micheal Bay de regisseur is noch dat er veel explosies zijn. (Dat laatste kan ik wel met enige zekerheid stellen na 4 afleveringen)quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:00 schreef wietparkiet het volgende:
Micheal Bay
shitload aan explosies dus
zal pilot zo wel even bekijkenquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een serie over piraten. Het lijkt mij sterk dat Micheal Bay de regisseur is noch dat er veel explosies zijn. (Dat laatste kan ik wel met enige zekerheid stellen na 4 afleveringen)
Edit: Kennelijk één van de vele uitvoerende producenten.
Avondquote:
Altijd.quote:
OOOOOOooooOOOOoooooOOOOOooooOOOOoooquote:
Zeg dat wel, het is ook zo druk hier.quote:
Ik heb het in tijden niet zo druk gezien inderdaad, komt misschien wel door de nieuwe NPO logo's.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg dat wel, het is ook zo druk hier.
NPO? Wat is NPO?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het in tijden niet zo druk gezien inderdaad, komt misschien wel door de nieuwe NPO logo's.
Nederlandse Publieke Omroep, tevens nieuwe naam van Nederland 1, 2 en 3 en nog wat zenders.quote:
Aha! En jij denkt dat mensen daar energie van krijgen om te posten en dat het daardoor zo druk is?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nederlandse Publieke Omroep, tevens nieuwe naam van Nederland 1, 2 en 3 en nog wat zenders.
Juist!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aha! En jij denkt dat mensen daar energie van krijgen om te posten en dat het daardoor zo druk is?!
Tot ziens hè!quote:
quote:
LB daarentegenquote:
quote:
De tyfus wat zakt de maatschappij ver in de grond. Gvdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:42 schreef d4v1d het volgende:
http://www.birwa.nl/index.php/dagtochten/primark-almere![]()
![]()
!
Gezellig een dagje uit met het hele gezin
Dit vraagt om een moment stilte.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De tyfus wat zakt de maatschappij ver in de grond. Gvd
In het geval van deze SC kan dit moment erg lang duren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dit vraagt om een moment stilte.
als jij je mond had gehoudenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In het geval van deze SC kan dit moment erg lang duren.
duurde het moment stilte langerquote:
ik zeg niet dat het langer moet duren, ik zeg dat het dan langer duurtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom zou een moment stilte nog langer moeten duren?
zolang je maar in de sc's blijftquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom trouwens bijna niet meer buiten SC's. Volgens mij is mijn FOK! carriere echt bijna ten einde
Nee hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom trouwens bijna niet meer buiten SC's. Volgens mij is mijn FOK! carriere echt bijna ten einde
okaaayquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het langer moet duren, ik zeg dat het dan langer duurt
Vast wel. Nog geen plannen om van de aardbodem te verdwijnen.quote:[..]
zolang je maar in de sc's blijft
quote:
okeequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast wel. Nog geen plannen om van de aardbodem te verdwijnen.
Hoi varkensboonquote:
Hoi kleinbruintjequote:
okequote:
Godverdomme ik moest lachenquote:
Jaloers. Een sociaal leven.. how i'd love that.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:37 schreef Flippiee het volgende:
Je kan ook alleen thuis zitten zonder op FOK! te zitten, volgens mij is je sociale leven dan nog minder dan op FOK!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaloers. Een sociaal leven.. how i'd love that.
Die kettingzaag blijft tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
The Bird Who Can Mimic Laser Guns and Camera Shutters
Ach gossie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaloers. Een sociaal leven.. how i'd love that.
Ik heb een ATI Radeon HD 3450, dat is pas de shit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
Gvd, de GTX 880 komt waarschijnlijk al in oktober uit.
Ik voel je pijn. GTX 660 2GB kopen over een paar maanden? 150 euro.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een ATI Radeon HD 3450, dat is pas de shit.
Ik ga deze week een nieuwe PC bestellen. Deze is alweer 6 jaar oud, het enige wat ik eraan heb gedaan is wat ram erbij geprikt 4 jaar terug. Wordt echt strontziek van dit trage ding.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. GTX 660 2GB kopen over een paar maanden? 150 euro.
Pics? Specs?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga deze week een nieuwe PC bestellen. Deze is alweer 6 jaar oud, het enige wat ik eraan heb gedaan is wat ram erbij geprikt 4 jaar terug. Wordt echt strontziek van dit trage ding.
Geen idee, kan jij niet wat leuks bedenken voor ¤750? SSD erin, 8GB ram erin.quote:
Je hebt nog een HDD neem ik aan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, kan jij niet wat leuks bedenken voor ¤750? SSD erin, 8GB ram erin.
Ik wil alles nieuw. Gamen doe ik trouwens niet vaak op m'n PC, en al helemaal niet high end.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt nog een HDD neem ik aan?
Dan kan je net zo goed een PC van 400 euro kopen. SSD van 250GB erbij, klaar. 8GB ram is dan echt een overkill.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil alles nieuw. Gamen doe ik trouwens niet vaak op m'n PC, en al helemaal niet high end.
Krijg hem voor m'n verjaardag...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed een PC van 400 euro kopen. SSD van 250GB erbij, klaar. 8GB ram is dan echt een overkill.
400 euro aan de PC spenderen, voor de rest een grote monitor en een fijn toetsenbord kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijg hem voor m'n verjaardag...
Het is meer dat ik nu niet game omdat m'n PC het niet aan kan, maar als ie het wel weer aan kan ga ik misschien wel weer gamenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
400 euro aan de PC spenderen, voor de rest een grote monitor en een fijn toetsenbord kopen.
Ik heb nog een scherm en toetsenbord. Nieuwe setje boxen zou wel mooi zijn. Hmm...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
http://www.logitech.com/n(...)esktop-mk710?crid=27
Deze bijvoorbeeld heb ik zelf, een erg fijn ding imo.
http://tweakers.net/price(...)-770-gaming-4gb.htmlquote:Op woensdag 20 augustus 2014 00:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is meer dat ik nu niet game omdat m'n PC het niet aan kan, maar als ie het wel weer aan kan ga ik misschien wel weer gamen
Het is alweer middagquote:
De dag ook.quote:
Uur ook al bijnaquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
komt een man bij de bakker
zegt de bakker: ruim je het zelf ook even op
hohoho
ik zie dat je het echt heel grappig vond.quote:
Moet wel lachenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik zie dat je het echt heel grappig vond.
quote:
dit eigenlijk wel jaquote:
quote:
Mexquote:
Ik kan vandaag niet helpen. Ik heb al extreem veel moeite whatsapp berichten uit te typen vandaag met mijn helderheid.quote:
dacht al dat ik mijn ringtone hoordequote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan vandaag niet helpen. Ik heb al extreem veel moeite whatsapp berichten uit te typen vandaag met mijn helderheid.
quote:
Dan is het goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen!
Wat een leven, slapen en pizza eten!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:02 schreef d4v1d het volgende:
Vanaf 5 uur 's middags geslapen
Nu even avondeten, pizza
en scheten latenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wat een leven, slapen en pizza eten!
En bier drinken!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:13 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wat een leven, slapen en pizza eten!
Ik zal jou eens opheffenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Goed topic. Misschien moeten we hem maar opheffen.
Ook goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mhuwhahahaha! Gij zult Satan gehoorzamen!
[ afbeelding ]
Het is niet meer wat het geweest is helaas, ik ben maar uitgeweken naar GRTD.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ook goed. Maar serieus dit topic is kut, ongelofelijk zeg.
Er moet nieuw aanwas komen dat maakt het wel weer fris en leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is niet meer wat het geweest is helaas, ik ben maar uitgeweken naar GRTD.
Deze SC is toch meer van de 16-25 leeftijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Er moet nieuw aanwas komen dat maakt het wel weer fris en leuk. Liefst vrouwen tussen 25 - 35 met tetten. Vrouwen zonder tetten worden geweigerd.
Kut, wat doe ik hier dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze SC is toch meer van de 16-25 leeftijd.
Overname. Iets bruisends ervan maken.quote:
Ga zo slapen, zal morgen iets bruisends posten. Veel plezier in GRTD verderquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Overname. Iets bruisends ervan maken.
Fijn weekendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ga zo slapen, zal morgen iets bruisends posten. Veel plezier in GRTD verder.
Trustenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ga zo slapen, zal morgen iets bruisends posten. Veel plezier in GRTD verder.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:40 schreef Maringo het volgende:
Ik ben Dextertje aan het spelen. Heel de kamer afgeplakt met afdekfolie. Hebben jullie nog mensen die afgeslacht moeten worden?
Wel meteen weer zin in die serie.quote:
Je bent zelf kut.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ook goed. Maar serieus dit topic is kut, ongelofelijk zeg.
Ik vond het laatste seizoen echt crap van Dexterquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wel meteen weer zin in die serie.
Echter gisteren met 4400 begonnen. Dus die zal nog even moeten wachten.
Ik heb alleen tot en met seizoen 3 gezien. Seizoen 4 was toentertijd op de tv. De rest moet ik nog zien dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen echt crap van Dexter
Zo erg teleurstellend
HOIIIIIIquote:
Ohhhquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb alleen tot en met seizoen 3 gezien. Seizoen 4 was toentertijd op de tv. De rest moet ik nog zien dus.
SUPPPPPPquote:
Nicequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heel veel moe. Net terug van een weekje zomerkamp leiden
Dinoquote:
Dat is al lang geleden dat ik dat heb gezien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wel meteen weer zin in die serie.
Echter gisteren met 4400 begonnen. Dus die zal nog even moeten wachten.
De laatste 3/4 seizoenen waren als slecht maar dat laatste seizoen was ECHT crap ja..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen echt crap van Dexter
Zo erg teleurstellend
Ja primaquote:
Geoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden dat ik dat heb gezien.
[..]
De laatste 3/4 seizoenen waren als slecht maar dat laatste seizoen was ECHT crap ja..
Lang niet gesprokenquote:
quote:
Mooiquote:
Dat is lang inderdaad..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lang niet gesprokenHoe is het? Zag dat je into FOT bent
Waarheen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mooi
Wanneer verhuizen dan?
Te druk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is lang inderdaad..komt omdat ik een hele tijd niet in SC's zat. Nu weer wel.
En inderdaad FOT, jij ook? Ik dacht ik ga daar eens posten is leuk omdat ik dan zelf ook actiever word met mijn camera
Ergens, uit huisquote:
Met je hond naar het bosquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neelui, zit meer binnen dan buiten en soms vind ik het eng om in mijn eentje te gaan
Dat is een goede inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is een goede inderdaadHuhuhuhuhuh ik zag foto's van een hond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Nou dat lijkt mij sterkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Huhuhuhuhuh ik zag foto's van een hond?
Laatst nog gedaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:28 schreef KitKatChunky het volgende:
In het bos kan je zeker wat kekke plaatjes schieten
Oh huhquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij sterkwel een van een kat, maar die is ook niet van mij. Maar een foto van een hond heb ik niet gepost
LBquote:
ohh, weet ik nog niet.quote:
Zie DMquote:
Oh kan ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ohh, weet ik nog niet.
Nog niet zon zin in, beter sparen enzo januari weer naar indonesie denk in xD
Weet niet of je het expres doet alsin dat het je stijl is maar je hebt je iso standaard op 400 staan lijkt het,, daardoor krijg je toch heel wat ruis. De kleuren/stijl vind ik wel nicequote:
Ja, dat zag ik achteraf ook pasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet niet of je het expres doet alsin dat het je stijl is maar je hebt je iso standaard op 400 staan lijkt het,, daardoor krijg je toch heel wat ruis. De kleuren/stijl vind ik wel nice
En die lens blijft geweldig.. plastic fantasticquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik achteraf ook pasIk krijg ook al snel ruis, jammer wel.
Dankje
Ja, inderdaad. Is echt meer dan die 90 euro waard!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die lens blijft geweldig.. plastic fantastic, als ze die 150 euro maken koopt iedereen hem alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |