abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143480569
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het waren uitzendkrachten :)
Ik heb ook een paar keer uitzendkrachten naar huis gestuurd. Op hun briefje stond echt 09.00 uur en niet 11.00 uur.
Niets mis mee.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_143480803
Ik wil wel weten waar de TS werkt eigenlijk... Misschien kunnen ze daar nog mensen gebruiken aangezien je voor een leidinggevende functie totaal geen ervaring hoeft te hebben en gewoon advies kan vragen op Fok :) Lekker makkelijk geld verdienen.
pi_143481023
De vraag is, wat heb jij op Facebook te zoeken onder werktijd!?

Uit dit topic haal ik dat je niet veel ervaring hebt, als ik die persoon was waar je het over hebt zou ik me er makkelijk uit kunnen lullen. Succes ts!
pi_143481925
Weet je hoe lang vrouwen nodig hebben 's morgens?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:11:54 #180
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_143484528
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

WAAROM je te laat ben heb ik weinig mee te maken inderdaad. DAT Je te laat ben wel.

Overigens heb ik nu geen personeel onder me, dus ik ontsla momenteel niemand :)
Dat lijkt me voor iedereen beter. Als je je opstelt als Herr Obersturmbahnfuhrer zou ik niet teveel van je personeel verwachten. Dat gaat echt niet harder werken door zo'n lul van een leidinggevende die je er gelijk bij 5 minuten te laat uittrapt. Los van de consequentie die het voor jou heeft als je 5 minuten te laat bent. Dan kun je namelijk niet anders dan ontslag nemen.

Misschien moet je eens bij mijn leidinggevende in de leer. Die weet WEL hoe hij fatsoenlijk met mensen om moet gaan. Gevolg? Goede sfeer, iedereen loopt een stap harder en een topomzet.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:13:34 #181
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_143484557
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zoals gezegd, het was een uitzendkracht.

[..]

Tsja, die zijn niets waard inderdaad. :')
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 20:15:17 #182
139330 TNA
For the stars that shine
pi_143488752
TS heeft in Swetsenegger een collega macho despoot gevonden.
  Boks-Chick zondag 17 augustus 2014 @ 00:09:32 #183
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_143497402
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:28 schreef MarioBalotelli het volgende:
Het is vandaag Zaterdag. Ik ben vrij. En ik wist niet dat ik gelijk haterige reacties kreeg. Ik ben net nieuw in deze functie, en wil niet gelijk iemand er uit schoppen om dit. Maar de baas is duidelijk; zat ze er op? Dan was ze wakker, dan loog ze, dan had ze er 11 uur kunnen zijn ipv 12 uur pas en dan zeggen dat ze pas 11:45 wakker was.

Dus daarom wil ik nogmaals niet zo hard zijn om gelijk iemand te onslaan.
Als je echt zo graag hiermee wat wil, maar niet gelijk iemand de deur uit hebben, dan kan je ook nog het volgende doen:
Allereerst bekijken of ze er een gewoonte van heeft om te laat te komen/zich te verslapen.
is het antwoord hierop: nee, dit is de eerste keer sinds (bijv) 1 jaar, dan gewoon lekker negeren. Kan namelijk de beste overkomen. Wellicht kan je er in de grappende sfeer een opmerking over maken, maar als het een incident is voelt ze zich wsch al schuldig genoeg.

Heeft ze er een handje van om zich te verslapen: hier een item van maken. Eerst een normaal 'te laat kom' gesprek van maken, zo van:

goh {naam meisje} in de afgelopen x periode heb je je nu weer verslapen, terwijl we afgesproken hadden (of: laten we bij deze afspreken) dat het niet meer zou (zal) gebeuren.
--> antwoord afwachten (wsch een verontschuldiging dat het nu echt niet meer gebeurt)

reactie op antwoord:
is er iets waar wij je mee kunnen ondersteunen zodat het ook echt niet meer gebeurt?
--> antwoord afwachten (als er al iets komt is het wsch een verdere verontschulding / excuus, iets met wekkers zetten bla bla)

reactie op antwoord:
Goed, ik waardeer dat je je best wil doen. Dus laten we er van uit gaan dat het ook echt niet meer gebeurt. Voor de volledigheid zal ik onze afspraken op papier zetten voor ons allebei, zodat we het niet kunnen
vergeten. Graag wil ik wel duidelijk zijn: Mocht het tot wel nog een keer gebeuren dan zal ik helaas genoodzaakt zijn een aantekening in je dossier te maken, wat zou kunnen betekenen dat dit in het slechtste geval gevolgen kan hebben voor je dienstverband, zoals eerder uitgelegd.

etc.

Zoiets.

edit: dat hele facebookgedoe kan je dus gewoon helemaal negeren.
wie weet is ze onderweg wachtend op de bus of zittend in de bus mobiel online geweest (niet eens op facebook, maar die ''meld'' dat wel dat ze online is)
lolwut
pi_143498222
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 00:09 schreef BrandX het volgende:

[..]

Als je echt zo graag hiermee wat wil, maar niet gelijk iemand de deur uit hebben, dan kan je ook nog het volgende doen:
Allereerst bekijken of ze er een gewoonte van heeft om te laat te komen/zich te verslapen.
is het antwoord hierop: nee, dit is de eerste keer sinds (bijv) 1 jaar, dan gewoon lekker negeren. Kan namelijk de beste overkomen. Wellicht kan je er in de grappende sfeer een opmerking over maken, maar als het een incident is voelt ze zich wsch al schuldig genoeg.

Heeft ze er een handje van om zich te verslapen: hier een item van maken. Eerst een normaal 'te laat kom' gesprek van maken, zo van:

goh {naam meisje} in de afgelopen x periode heb je je nu weer verslapen, terwijl we afgesproken hadden (of: laten we bij deze afspreken) dat het niet meer zou (zal) gebeuren.
--> antwoord afwachten (wsch een verontschuldiging dat het nu echt niet meer gebeurt)

reactie op antwoord:
is er iets waar wij je mee kunnen ondersteunen zodat het ook echt niet meer gebeurt?
--> antwoord afwachten (als er al iets komt is het wsch een verdere verontschulding / excuus, iets met wekkers zetten bla bla)

reactie op antwoord:
Goed, ik waardeer dat je je best wil doen. Dus laten we er van uit gaan dat het ook echt niet meer gebeurt. Voor de volledigheid zal ik onze afspraken op papier zetten voor ons allebei, zodat we het niet kunnen
vergeten. Graag wil ik wel duidelijk zijn: Mocht het tot wel nog een keer gebeuren dan zal ik helaas genoodzaakt zijn een aantekening in je dossier te maken, wat zou kunnen betekenen dat dit in het slechtste geval gevolgen kan hebben voor je dienstverband, zoals eerder uitgelegd.

etc.

Zoiets.

edit: dat hele facebookgedoe kan je dus gewoon helemaal negeren.
wie weet is ze onderweg wachtend op de bus of zittend in de bus mobiel online geweest (niet eens op facebook, maar die ''meld'' dat wel dat ze online is)
pfffff daar moet je nog energie in steken ook! :{w
Veel makkelijker is: "Je bent ontslagen!"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 17 augustus 2014 @ 00:56:40 #185
6941 APK
Factual, I think.
pi_143498754
Wat een bizar topic :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_143498936
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 00:56 schreef APK het volgende:
Wat een bizar topic :D
Je komt veel te laat in dit topic! En dat terwijl ik in je pohi zie dat je o.a. om 19:22 uur gepost hebt, dus je was wel online!
YOU'RE FIRED!</TS>
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 17 augustus 2014 @ 01:20:48 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_143499304
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 01:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Je komt veel te laat in dit topic! En dat terwijl ik in je pohi zie dat je o.a. om 19:22 uur gepost hebt, dus je was wel online!
YOU'RE FIRED!</TS>
Mijn computer stond idd gewoon aan en ik was logged in op FOK!
Ook veel later dan 19:22u :+

-Bizarre (enge) OP.
-Swets die het topic lomp overneemt, trots bewerend dat hij iemand die 5 minuten te laat kwam ontslagen heeft.
-Het staat in LIF en niet in WGR
pi_143499485
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 01:20 schreef APK het volgende:
Mijn computer stond idd gewoon aan en ik was logged in op FOK!
Ook veel later dan 19:22u :+

-Bizarre (enge) OP.
-Swets die het topic lomp overneemt, trots bewerend dat hij iemand die 5 minuten te laat kwam ontslagen heeft.
-Het staat in LIF en niet in WGR [ afbeelding ]
Niet teveel over nadenken. Gewoon :') doen en verdergaan met waar je dan ook mee bezig was.
  zondag 17 augustus 2014 @ 01:36:22 #189
6941 APK
Factual, I think.
pi_143499617
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 01:28 schreef spijkerbroek het volgende:

verdergaan met waar je dan ook mee bezig was.
Dat doe ik nu :+

Maar ik wil best ook nog wel even een persoonlijke noot toevoegen:
Als ik te laat kom met reden dan meld ik dat gewoon.
Als ik mij verslaap maak ik excuses en dan komt dat wel goed.
(Dat is vooralsnog niet gebeurd, maar wie weet wat Apple in store heeft met updates, dus het zou kunnen gebeuren omdat ik mijn iPhone als wekker gebruik :+ )

Idd :')

Oh, ik heb ook whatsapp op mijn telefoon.
Half jaar niet gebruikt maar misschien ziet iemand dat ik nu nog online ben?
Hoe durf ik op zaterdagavond! :o
  zondag 17 augustus 2014 @ 08:55:53 #190
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_143501578
Het is een zionistisch complot. Marc Zuckerberg is tenslotte een jood.
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
  zondag 17 augustus 2014 @ 08:59:32 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143501602
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 12:34 schreef spijkerbroek het volgende:
TS: ontsla die werknemer maar.
En dan hopen we maar dat ze er tegen in beroep gaat. :)
Dat zou idd een leuke zijn voor de rechter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 17 augustus 2014 @ 09:47:04 #192
236046 NotYou
tigerblood
pi_143502005
Ik heb een mooi embleem gevonden voor op je werkkledij TS!

Je suis Charlie Sheen
pi_143502153
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 01:36 schreef APK het volgende:

Oh, ik heb ook whatsapp op mijn telefoon.
Half jaar niet gebruikt maar misschien ziet iemand dat ik nu nog online ben?
Hoe durf ik op zaterdagavond! :o
Als jij een uurtje of 3 geleden verwacht werd bij je baas, dan is het idd niet verstandig om nu je baas op te bellen om te melden dat je je verslapen hebt. Zeker niet als je baas kan checken dat jij om half 2 vannacht nog online was. Geen idee of dat kan met whatsapp, want dat soort modernismen ben ik nog lang niet aan toe.

Overigens heb jij gepost in een topic over Dries Dave Roelvink, dus dat is per definitie een gegronde reden voor ontslag. :Y
pi_143502614
Alsnog WGR.
pi_143502710
Whatsapp is al zeer onbetrouwbaar.
Ik weet dat als je internet hebt en een bericht krijgt soms je online tijd verzet is.
Zal bij fb ook wel zo zijn.
pi_143503028
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar 2 uur?? Dat vind ik al vreemd. Dan ben je blijkbaar al behoorlijk te laat naar je nest gegaan. En daarnaast ligt het natuurlijk ook aan welke reden je opgeeft en hoe je reageert op de vraag waarom je te laat ben.
Jij hebt niets te maken met hoe laat iemand naar bed gaat.

Als iemand zegt zich te hebben verslapen is dat heen enkele reden tot ontslag.

Natuurlijk spreek je iemand Er op aan als anderen erdoor zijn gedupeerd. Overigens is in heel veel gevallen een strakke werktijd sowieso bullshit, op kantoor bijvoorbeeld. Het maakt dan geen hol uit of iemand om 8 of 9 uur binnenkomt, zolang hij maar beschikbaar is voor nodige besprekingen en het werk goed doet.

Kortom ouderwets micromanagement. Iets wat je alleen nog maar verwacht op plekken waar fysieke arbeid nodig is en laagopgeleiden werken.
Whatever...
  zondag 17 augustus 2014 @ 11:09:54 #197
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_143503152
TS en Swets :')

TS zullen we overigens niet meer zo gauw terugzien in dit topic _O-
pi_143504369
Ik heb weer een mooi topic gemist.. maarja, ik heb me verslapen. })
pi_143505814
Na lange tijd een mooi backfire topic. Wat een kk mongolen lopen er hier rond zeg :')
  zondag 17 augustus 2014 @ 13:31:13 #200
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_143506969
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:01 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Jij hebt niets te maken met hoe laat iemand naar bed gaat.

Dat en daarbij heeft niet iedereen evenveel slaap nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')