Misschien gaat Jinek dat wel doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus. Ik erger me er kapot aan.
Van Jinek en Pauw verwacht ik wel iets meer ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien gaat Jinek dat wel doen.
ik tik wel 666 inquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teletekst 888, pak de afstandsbediening
Binnen maakt toch veel geluid dan buitenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maakt wel een herrie zo'n Drone, die hoor je toch aankomen.
Palingdrones etenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Kan deze jongen niet beter in de fanshop van FC Volendam gaan staan. Man man man.
Smeer maar uit over die nazi-ufo,s van hemquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:59 schreef Zipportal het volgende:
Flopshow. Alweer.
[..]
Dronenoontje eten voor die gek.
[ afbeelding ]
Het is weinig soeps, inderdaad. De zoveelste herhaling van André van Duin. En straks - speciaal voor jou - samenvattingen van het Eredivisie-voetbal van vanavond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:34 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er geen Knevel en van de Brink.
Ik hoef dus niet benieuwd te zijn wie er vanavond te gast zijn.
Tv in het weekend is al jarenlang bagger, nog maar niet te spreken in de zomer
Het is gewoon bagger. TV is gewoon failliet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is weinig soeps, inderdaad. De zoveelste herhaling van André van Duin. En straks - speciaal voor jou - samenvattingen van het Eredivisie-voetbal van vanavond.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)wakker-schudde.dhtmlquote:Hoe Humberto iedereen wakker schudde
Publieke omroep zoekt antwoord op latenightshow van RTL
Terwijl een opgewekte Humberto Tan de kijkcijfers van zijn talkshow RTL Late Night alsmaar ziet stijgen, slaat bij de publieke omroep de paniek toe. Wat heeft Tan dat Pauw en Witteman niet hebben? 'Misschien moet het bij ons toch maar wat gezelliger.'
Een vaste waarde als Knevel & Van den Brink staat inmiddels stevig op de tocht. Het gevecht in de drukbevolkte talkshow-arena kan beginnen tegen een onrustig Hilversums decor.
Politiek Den Haag legde een miljoenenbezuiniging neer waarop omroepen fuseerden en ontslagen volgden. De Raad voor Cultuur noemde de NPO 'te links' en 'te weinig vernieuwend' en ziet omroepen liever in productiehuizen veranderen.
Weglopen
Daar kwam nog een pijnlijke klap bovenop. De prestigieuze talkshows Pauw & Witteman en Knevel & Van den Brink zagen plotseling kijkers weglopen. Waarheen? Naar de altijd goedlachse Humberto Tan van RTL4.
Het is een ruwe schets, maar na diverse gesprekken in Hilversum komt wel degelijk het beeld naar voren van een wakker geschud publiek bestel. 'Het ging ineens heel vaak over Humberto Tan en RTL Late Night,' zegt een ingewijde. Bij Tan wordt er gelachen, zit naast een politicus ook Jan Smit aan tafel en doet de presentator soms een spontaan dansje.
Entertainment
Zit de kijker op de late avond nog wel te wachten op het serieuze Pauw & Witteman (van VARA-BNN) en Knevel & Van den Brink (EO)?
'Niet dat we straks ineens veel meer entertainment zien. Dus niet dagelijks die bekende Nederlander voor een vleugje luchtigheid. Maar er is wel vaak, ook in de top, gesproken over een meer opgewekte, positieve toon.'
Humberto Tan zelf zei eerder tegen het AD over het succes van zijn programma: 'Als je me vraagt waar we het best in zijn geslaagd, is het dat wij naast andere talkshows echt een alternatief hebben kunnen bieden. Pauw & Witteman is informatief, wij zijn meer 'infotainment'. Als het aan mij ligt, blijven mensen als Emile Roemer en Alexander Pechtold aanschuiven. Maar we gaan wel voor de ontspannen sfeer.'
Vertrek
Na het vertrek van Paul Witteman zag fusieomroep KRO-NCRV een kans om eindelijk hun paradepaardje Eva Jinek haar beloofde dagelijkse talkshow te geven. De meer ervaren Jeroen Pauw trok echter aan het langste eind en mag vanaf september solo verder. 'Zonder de soms wat zure Witteman heeft Pauw het rijk helemaal voor zich alleen en alle ruimte om zijn opgewekte, jongensachtige zelf te laten zien,' zegt een ingevoerde bron.
De NPO gaf de omroepen de opdracht na te denken over een 'vernieuwing van de latenightformule'.
De EO 'had meer tijd nodig om met een nieuw aanbod te komen'. Jinek krijgt 'dus' Pauws winterstop toegewezen. 'De verwachting is dat ze hoge kijkcijfers binnenhengelt, die een beter tegenwicht bieden aan RTL Late Night. In dat geval mag ze ook de zomerstop voor haar rekening nemen.'
Wel in NWS-slowchat, toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:57 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met Humberto, in dat topic post Webschurft tenminste niet.
Wat is je doel? NWS-slowchat verder uitdunnen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zit hij vaak tegen zichzelf te praten ja.
lijkt me een verademing. Alles beter dan die christenrukkersquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)wakker-schudde.dhtml
Ik vrees voor de toekomst van Knevel & Van den Brink.
Die hele indeling van het Nederlandse omroepbestel is ook hopeloos verouderd. Wie kan het nu eigenlijk nog schelen dat de KRO van oorsprong katholiek is en dat de EO de "Evangelische Omroep" is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lijkt me een verademing. Alles beter dan die christenrukkers
Wanneer kom jij er weer posten met je 36 kloons?quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is je doel? NWS-slowchat verder uitdunnen?
Niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer kom jij er weer posten met je 36 kloons?
Dan is het net of het druk is.
Ik ga daar ook postenquote:Op zondag 17 augustus 2014 01:57 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met Humberto, in dat topic post Webschurft tenminste niet.
Ben het met je eens, maar vrees dat het nog wel eens heel erg lang kan duren voordat we die kant op gaan. Nederland is nou eenmaal een clubjesland die prima met elkaar kunnen samenwerken of samenpolderen, maar wel allemaal zelfstandig willen blijven, omdat ze allemaal overtuigd zijn van hun eigen gelijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:38 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Die hele indeling van het Nederlandse omroepbestel is ook hopeloos verouderd. Wie kan het nu eigenlijk nog schelen dat de KRO van oorsprong katholiek is en dat de EO de "Evangelische Omroep" is.
Doe het gewoon zoals in Vlaanderen of in Engeland, met één publieke omroep die een paar kanalen heeft en waar ook gewoon alles aan bod kan komen, maar dan zonder die verzuiling erachter. In Vlaanderen is het basically gewoon "Een" is nieuws en algemene tv, "Canvas" is meer achtergronden en de wat betere documentaires en films", "Sporza" is natuurlijk sport. Niks evangelisch of katholiek of wat dan ook.
Ik bedoel maar: je ziet die Knevel en Van den Brink echt krampachtig zoeken naar onderwerpen die toch nog ergens in de verste verte ergens iets met "geloof" in de breedste zin van het woord te maken hebben. Deze zomer hebben ze geluk met al die gebeurtenissen rondom ISIS, dus hun tafel zit de hele tijd vol, maar eigenlijk is het toch niet meer van deze tijd. Zoiets kan ook in een "gewone" talkshow.
Klopt. PO in de jaren 90 was stukken beterquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:34 schreef Webschip het volgende:
Vanavond is er geen Knevel en van de Brink.
Ik hoef dus niet benieuwd te zijn wie er vanavond te gast zijn.
Tv in het weekend is al jarenlang bagger, nog maar niet te spreken in de zomer
Het is hard afgezakt, mede omdat ze puur door de kijkcijfers laten leiden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Klopt. PO in de jaren 90 was stukken beter
Netmanagersquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is hard afgezakt, mede omdat ze puur door de kijkcijfers laten leiden.
Als het door managers moet, dan weet je wel dat het met bagger eindigt...Ze verkloten alles. En natuurlijk moeten ze hun bonus veiligstellen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Netmanagers![]()
Ik wil dus absoluut geen BBC model.
Jammer dat je niet vaker in de POL en NWS topics bent.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als het door managers moet, dan weet je wel dat het met bagger eindigt...Ze verkloten alles. En natuurlijk moeten ze hun bonus veiligstellen.
Managers maken meer kapot dan je lief is.
Ik zal er inderdaad wat meer gaan kijken c.q posten .quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jammer dat je niet vaker in de POL en NWS topics bent.
Ik zou het liefst weer teruggaan naar de situatie van pakweg tien jaar geleden. Toen hadden we drie zenders met een smoel. Destijds was Nederland 3 echt een leuke zender.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is hard afgezakt, mede omdat ze puur door de kijkcijfers laten leiden.
Daar hoort ook een budget van 10 jaar geleden bijquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het liefst weer teruggaan naar de situatie van pakweg tien jaar geleden
Het wordt een self fulfilling prophecy.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
De neerwaartse spiraal qua kijkcijfers heeft zich in week 3 onverminderd voortgezet. Nog twee weken te gaan voordat het doek valt.
Genieten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:25 schreef tralalala het volgende:
Grote vriend van FOK! Raymann is vanavond te gast.
Justin Bieber deed het zelfs twee keer. Een ware held.quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:26 schreef tralalala het volgende:
En vanavond gaan KvdB en Candy Dulfer liveop tv de Ice Buck Challenge doen.
Zappen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:25 schreef tralalala het volgende:
Grote vriend van FOK! Raymann is vanavond te gast.
Waarom heeft dat programma geen eigen topic? Echt geniaal jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:46 schreef tralalala het volgende:
Wat is We zijn er bijna toch een geniaal programma.Die kerel die zonder zijn vrouw weg rijdt..
Is er wel maar daar post niemand.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom heeft dat programma geen eigen topic? Echt geniaal ja#wimisdelaatste
Schande. Televizierring-waardig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is er wel maar daar post niemand.
Ik vergeet het altijdquote:Op maandag 18 augustus 2014 22:46 schreef tralalala het volgende:
Wat is We zijn er bijna toch een geniaal programma.Die kerel die zonder zijn vrouw weg rijdt..
Jaquote:
Aandacht vragen voor ALS. Heel bekend Nederland en Amerika doet daar aan mee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat die onzin op? Weet eigenlijk niet waar het op slaat.
Je leeft dus onder een steen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat die onzin op? Weet eigenlijk niet waar het op slaat.
Georgina Verbaan doet er niet aan mee schreef ze in nrc next. Ze is in mijn achting gestegen.quote:
Waarom? En waarom stijgt ze daardoor in je achting?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Georrgina Verbaan doet er niet aan mee schreef ze in nrc next. Ze is in mijn achting gestegen.
Lollig doen om aandacht te vragen voor iets wat niet lollig is, nl. ALS. Georgina doet een donatie, daar heb je meer aan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom? En waarom stijgt ze daardoor in je achting?
Je kan ook aandacht vragen en ook doneren, dat doen de meesten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:14 schreef Martinello het volgende:
[..]
Lollig doen om aandacht te vragen voor iets wat niet lollig is, nl. ALS. Georgina doet een donatie, daar heb je meer aan.
Niet zo vermoeiend als Victoria Koblenko.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Georgina Verbaan vind ik een vermoeiend mens.
Liever Koblenko dan Verbaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zo vermoeiend als Victoria Koblenko.
Sovjetsletjesquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever Koblenko dan Verbaan.
#TeamKoblenko
#TeamVerbaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever Koblenko dan Verbaan.
#TeamKoblenko
Bijna net zo goed als het Duits van Rudi Carrell.quote:
Lijkt er wel op jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:16 schreef Monolith het volgende:
Is dit de tweelingbroer van Willem Vermeend?
Alleen regio Noord pas.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig, vakantie afgelopen ---> minder kuttopics op FOK!.
Hij duurt nog twee wekenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
Over twee weken begint het televisieseizoen pas weer. Heerlijk ergeren aan de kutprogramma's van weleer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
Mooi manquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken begint het televisieseizoen pas weer. Heerlijk ergeren aan de kutprogramma's van weleer.
Geer en Goor,quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken begint het televisieseizoen pas weer. Heerlijk ergeren aan de kutprogramma's van weleer.
Dagelijks weer DWDD. Amerikaanse schijtlol van Jimmy Fallon, weer leuke fragmenten van De Foute Vrienden. Doodsaaie tafelheren/tafeldames, doodsaaie kutonderwerpen, spugen op Nic0.quote:
Dat geloof ik direct, waarvoor respect dan. Maar hoe hij nu zat te praten brrrr. Mag best wat minder. Buiten beschouwing gelaten dat ie vast gelijk heeft.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij is echt een bijzonder begaafd schrijver
Dat zou een mooi item voor Jambers zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
En de nieuwe show van Jeroen Pauw.
Ik ben benieuwd naar de documentaire over zijn gevreesde woonboot waar hij alle vrouwen naar mee neemt.
Het gaat niet om het 'gelijk halen', hij probeert zaken op een andere manier te duiden dan de eenzijdige westerse mediaquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:26 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, waarvoor respect dan. Maar hoe hij nu zat te praten brrrr. Mag best wat minder. Buiten beschouwing gelaten dat ie vast gelijk heeft.
Ik bedoel, het verdriet van klasgenoten bedoel ik.quote:
Waarom heb jij eigenlijk zo'n gare UI?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
EO, lekker scoren met andermans verdriet.
Lijkt SBS wel.
Toch vind ik het ongepast om er zulke grappen over te maken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel, het verdriet van klasgenoten bedoel ik.
Toen ik op school zat zijn er ook wat kinderen overleden, door ongelukken en ziektes, maar ik kan me niet herinneren dat daar zoveel aandacht voor was.
SBS Knevel, zie de column van Youp.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
EO, lekker scoren met andermans verdriet.
Lijkt SBS wel.
Grap? Ik maakte geen grap.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch vind ik het ongepast om er zulke grappen over te maken.
Meer aandacht ==> Meer geldquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
Wacht, je kunt toch ook meteen geld geven? Oh het moet 'leuk' zijn.
Ik bedoelde dus dat het buiten proporties was.quote:
Door dit gebeuren zijn de donaties exponentieel gestegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
Het is voor het goede doel!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
Ik word er gek van op Facebook, maar heb er ook een hoop mensen op die altijd meedoen met Tour du ALS dus die gaan helemaal los nu.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dit is het eerste wat ik er van zie.
Hij lijkt meer boos op het NRC dan op Knevel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:32 schreef Martinello het volgende:
[..]
SBS Knevel, zie de column van Youp.
Gvd wat een geile beer is het ook.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
Cristiano deed het in zijn onderbroek:
Ik heb geen FB. Dus alle hypes gaan aan mij voorbij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik word er gek van op Facebook, maar heb er ook een hoop mensen op die altijd meedoen met Tour du ALS dus die gaan helemaal los nu.
Jij hebt wel een neppe FB om te kunnen kijken op FB.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen FB. Dus alle hypes gaan aan mij voorbij.
Beetje ijswater erover.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:38 schreef tralalala het volgende:
Beter hadden ze vandaag Koblenko met een wit shirtje aan tafel gezet.
Hij denkt dat hij straks met Santegoeds in de kantine moet zitten. Dat is ook een helse gedachte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij lijkt meer boos op het NRC dan op Knevel.
Dat is alleen voor als ik een linkje zie en er alleen op mag kijken als ik FB heb. Verder valt er op mijn FB niks te zien hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt wel een neppe FB om te kunnen kijken op FB..
Voor haar 17 jarige alter-ego die nog heel cool is bij de boys?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt wel een neppe FB om te kunnen kijken op FB..
Dan heb je echt hele slechte ogen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Candy Dulfer moet je altijd 10x goed kijken of Irene Moors het is.
Ze is wel laatst getrouwd met een 20-jarige neger.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
Wat een rare dunne bovenlip heeft zij toch.
Al dat uitlichten van die aparte ziektes waar je dood aan kan gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Als ik de diagnose ALS krijg blijf ik FOK!ken totdat ik niet meer kan, daarna pleeg ik harakiri.
Inderdaad. Dulferquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
Super intelligente mensen. Dat is natuurlijk onzin. Alsof alleen super intelligente mensen ALS krijgen.
Ricksen ? Ik dacht dat die dronken wasquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:41 schreef Pandaplint het volgende:
Die voetballer een tijd geleden bij DWDD. Iedereen dacht dat het door de drugs kwam
Ja, hij werd keihard uitgelachen in het DWDD topic. Net Tommy Cooper die van het podium flikkert.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:41 schreef Pandaplint het volgende:
Die voetballer een tijd geleden bij DWDD. Iedereen dacht dat het door de drugs kwam
Kan wel hoor, die stellen nog al veel Als-Dan vragen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
Super intelligente mensen. Dat is natuurlijk onzin. Alsof alleen super intelligente mensen ALS krijgen.
Nee, morgen krijg ik hem weer.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan wel hoor, die stellen nog al veel Als-Dan vragen.
ik denk het niet want hij is voor twee weken nu.quote:
Ohja dat is waarquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
ik denk het niet want hij is voor twee weken nu.
Nu komt ie wel mooi weg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
Matthijs vindt het jammer dat DWDD er nu neit is. Dit item had hij gewild.
Mathijs en redactie hebben de stagiaire al naar de Action gestuurd voor een bucket. Die gaat nat de eerste uitzending.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
Matthijs vindt het jammer dat DWDD er nu neit is. Dit item had hij gewild.
Ja erg is dat inderdaadquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:44 schreef Pandaplint het volgende:
Weer even laten merken dat ze wel eens met Sheila E toetert
Nou....quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Jammer dat het geen accuzuur was
#gocandy #gocandy #gocandytwitter:HumbertoTan twitterde op maandag 18-08-2014 om 23:46:01Go Candy, go Candy! #ALSIceBucketChallenge reageer retweet
Die zitten bij haar toch alweer op knie hoogte, niet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
Ze had al tactisch iets zwarts aangedaan, geen tepel te zien.
Ze heeft ze vast op laten trekken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die zitten bij haar toch alweer op knie hoogte, niet?
twitter:MarcvdLinden twitterde op maandag 18-08-2014 om 22:57:34De Nederlandse dj @MartinGarrix heeft koning Willem-Alexander genomineerd voor de #ALSIceBucketChallenge zie: https://t.co/YZ4WVgiSoD reageer retweet
#viesdikquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:MarcvdLinden twitterde op maandag 18-08-2014 om 22:57:34De Nederlandse dj @MartinGarrix heeft koning Willem-Alexander genomineerd voor de #ALSIceBucketChallenge zie: https://t.co/YZ4WVgiSoD reageer retweet
PrinsPils doet zoiets nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
#Badkuipchallengequote:Op maandag 18 augustus 2014 23:47 schreef Tourniquet het volgende:
Laat Marc van der Linden in een badkuip springen (het liefst vanaf een duikplank) en je hebt een hele stad blank gezet.quote:
Echt? Ik vind 'm vrij saai. Er worden veel dingen verteld die we allang weten. Alleen de eerste gast was enigszins interessant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:46 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dit een hele mooie aflevering.
Bernie van Joppen had ooit een mooie tweet over hemquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat Marc van der Linden in een badkuip springen (het liefst vanaf een duikplank) en je hebt een hele stad blank gezet.
Geef de badkuip op het laatste moment een klein zetje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat Marc van der Linden in een badkuip springen (het liefst vanaf een duikplank) en je hebt een hele stad blank gezet.
Bernie heeft helaas vaarwel gezegd tegen Twitter.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bernie van Joppen had ooit een mooie tweet over hem
Ja toch wel zielig ergens voor de USA, op het moment dat ze een peoplemanager nodig hebben kiezen ze Bush, hebben ze een war president nodig, kiezen ze Obama... En bij verkiezingen een Kenau of het nu een Republikein wordt of Democraat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anders lacht Putin hem vierkant uit
Nou foeiquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
Schandalig mensen die hun mening over Jörgen op Twitter uiten.
Kon Nick en Simon niet meer aan. Frans ook nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bernie heeft helaas vaarwel gezegd tegen Twitter.
Ik zie een Breakingbad badkuip scene voor me, alleen nu niet met chemicaliën, maar Marc die er in zit met een badmutsje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Merica moet niet meer aan een oorlog beginnenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja toch wel zielig ergens voor de USA, op het moment dat ze een peoplemanager nodig hebben kiezen ze Bush, hebben ze een war president nodig, kiezen ze Obama... En bij verkiezingen een Kenau of het nu een Republikein wordt of Democraat.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef Gramulanion het volgende:
Schandalig mensen die hun mening over Jörgen op Twitter uiten.
twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 18-08-2014 om 23:46:01Schandalig dat Gramulanion op FOK! mijn portretrecht schendt. reageer retweet
Ze zullen wel moeten want de strijd om de Dollar te ontmantelen, in ieder geval sterk terug in waarde te laten dalen is in volle gang.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Merica moet niet meer aan een oorlog beginnen
Rip danquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze zullen wel moeten want de strijd om de Dollar te ontmantelen, in ieder geval sterk terug in waarde te laten dalen is in volle gang.
Je bent zelf gelul.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pfff.... pleur toch op met die kansloze nominaties... wat een gelul zeg...
Ik wil haags_kwartiertje nominerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pfff.... pleur toch op met die kansloze nominaties... wat een gelul zeg...
Dat politieke statement richting Rutte, zo kansloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |