Watjes zijn het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Ga je naar Scheveningen voor een avondje knallen met vuurwerk, wordt het afgelast wegens te harde wind en golven van 2 meter. Waar kan je in Nederland nou nog wel op aan?
Kun je beter naar Valencia gaan ... Daar knallen ze gewoon 2-3 weken door elke dag weerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Ga je naar Scheveningen voor een avondje knallen met vuurwerk, wordt het afgelast wegens te harde wind en golven van 2 meter. Waar kan je in Nederland nou nog wel op aan?
Me vorige job...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef chufi het volgende:
Tapes is een probeersel.. Maar ik heb wel last en en dat is computer gerelateerd .. Me vorige job was het erger om eerlijk te zijn .. Ik draag het nog niet op het werk
Doe ik dat morgen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je beter naar Valencia gaan ... Daar knallen ze gewoon 2-3 weken door elke dag weer
Ik kom tenminste nog ergens buiten in plaats van de hele dag achter mijn toetsenbord te hangen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren liep ie ook al te zeiken over een natte broek ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 handquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:36 schreef FANN het volgende:
Wat een ENORME grote handen heb jij
[..]
Ik mag toch hopen dat je ander hand even groot isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
1 hand
Staat er niet al te charmant op .. Maar tis wel een lieve hand ..
Voor jou altijd Fann... Nu achteraf gezien een beetje ongelukkigge fotoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je ander hand even groot is![]()
Of ie lief is kan ik niet beoordelen natuurlijk, maar ik geloof je dan maar op je woord.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou altijd Fann... Nu achteraf gezien een beetje ongelukkigge foto
Gaat nooit over vermoedt ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
nah, ja,tis maar een hand, al kan je niet zonder natuurlijkkan wel, maar lijkt me
verdomd lastig![]()
Ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat, is best lastig dat zo'n muishand,pijnlijk oo
zeker?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |