Simpel lijstje:quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Kunnen jullie mij misschien uitleggen wat Poetin gedaan heeft om opeens de woede van de EU (voornamelijk Merkel) en de V.S op zijn hals te halen?
Hmm...dus jij geeft aan dat wij ons geen zorgen hoeven te maken over het feit dat ook nu Nederlandse straaljagers die kant op gaan? Ik vind het zelf best naar klinken, de stoere praat over en weer.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:33 schreef SicSicSics het volgende:
Bovendien is de kans dat het een militair conflict wordt, bijzonder klein. Ik verwacht dan wel weer een hoop BNW rectificaties ... als blijkt dat ze toch geen gelijk hadden.
Net als bij de voorspelde Mexicaanse griep wereldpopulatie decimatie bijvoorbeeld
Ik zou zeggen van niet. Veel te veel economische belangen over en weer. Verder dan een beetje spierballentaal met hier en daar wat collaterale schade zie ik het niet komen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:39 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Hmm...dus jij geeft aan dat wij ons geen zorgen hoeven te maken over het feit dat ook nu Nederlandse straaljagers die kant op gaan? Ik vind het zelf best naar klinken, de stoere praat over en weer.
Beide kampen zijn wel druk bezig dat wat te verminderen. Dat maakt het risico op escalatie groter.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
We hebben elkaar veel te hard nodig, maar de tijd zal het leren.
Dat is waar, we moeten het maar afwachten. Ik vind het alleen wel naar dat ik over iets wat mij eventueel kan raken niets kan vinden. Landjepik, hetzij op een andere manier dan het westen doet, vind ik geen reden voor het gedrag van de NAVO. Er moet iets gebeurd zijn waardoor Poetin opeens de main bad guy geworden is, of anders zijn de ego's van onze politici nog groter (en daardoor enger) dan ik al aanvankelijk dacht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van niet. Veel te veel economische belangen over en weer. Verder dan een beetje spierballentaal met hier en daar wat collaterale schade zie ik het niet komen.
We hebben elkaar veel te hard nodig, maar de tijd zal het leren.
Paar kleine klote landjes die niet bij de NATO zitten denk ik.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:19 schreef gijsman het volgende:
Mocht de pleuris echt uitbreken welk land (behalve Zwitserland) zou nog enigszins neutraal kunnen zijn?
Nou, momenteel nog dreigende taal en word steeds dreigender, van beide kampen!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:33 schreef SicSicSics het volgende:
Bovendien is de kans dat het een militair conflict wordt, bijzonder klein. Ik verwacht dan wel weer een hoop BNW rectificaties ... als blijkt dat ze toch geen gelijk hadden.
Net als bij de voorspelde Mexicaanse griep wereldpopulatie decimatie bijvoorbeeld
Hulde voor jou!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rusland het heeft gedaan ? Dat cnn bbc en nos en politici dat de hele tijd zeggen maakt Rusland of de seperatisten nog niet schuldig .
Je bedoelt die sancties tegen McDonaldsquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef CafeRoker het volgende:
Beide kampen zijn wel druk bezig dat wat te verminderen. Dat maakt het risico op escalatie groter.
Dat zeg ik, spierballentaal. Zolang we nog Russisch gas gebruiken...quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:47 schreef theguyver het volgende:
Nou, momenteel nog dreigende taal en word steeds dreigender, van beide kampen!
Dat is ook wel lichtelijk overdreven. Toentertijd zaten ze met de vinger bij 'de knop'. Nu is nucleaire dreiging ondenkbaar.quote:Dit kon nog wel eens gaan lijken op een 2e cuba crisis
Haha, het is minder 'Watchmen' dan toen inderdaad, maar nog steeds verontrustend.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zeg ik, spierballentaal. Zolang we nog Russisch gas gebruiken...
[..]
Dat is ook wel lichtelijk overdreven. Toentertijd zaten ze met de vinger bij 'de knop'. Nu is nucleaire dreiging ondenkbaar.
Het zou voor mij iig wel een verrassing zijn als één van beide partijen (of beide) met een atoomoorlog op de proppen zouden komen
Wat kun je niet vinden dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:45 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Dat is waar, we moeten het maar afwachten. Ik vind het alleen wel naar dat ik over iets wat mij eventueel kan raken niets kan vinden.
Op welke manier doet 'Het Westen' aan landjepik?quote:Landjepik, hetzij op een andere manier dan het westen doet, vind ik geen reden voor het gedrag van de NAVO. Er moet iets gebeurd zijn waardoor Poetin opeens de main bad guy geworden is, of anders zijn de ego's van onze politici nog groter (en daardoor enger) dan ik al aanvankelijk dacht.
Ik vind het invoegen van pionnen binnen een regering (een extreem slimme) vorm van landjepik. Ook de economie van landen kapot maken om ze zo aan jouw regels te laten meedoen ook een nare vorm van landjepik...quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat kun je niet vinden dan?
[..]
Op welke manier doet 'Het Westen' aan landjepik?En er is een hele hoop gebeurd over een redelijk tijdsspanne...
Dus iedere pro-EU (of pro-Rus) leider is per definitie een pion?quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Ik vind het invoegen van pionnen binnen een regering (een extreem slimme) vorm van landjepik.
Een politiek spelletje wat al duizenden jaren gespeeld wordt.quote:Ook de economie van landen kapot maken om ze zo aan jouw regels te laten meedoen ook een nare vorm van landjepik...
Nee nee nee, ik doe niet aan generaliseren. Wij weten dat bijvoorbeeld de V.S in het verleden economic hitman's ingehuurd heeft, alsmede pionnen ingezet in regeringen. Ik zeg niet dat iedere politici ingehuurd is, maar ik vind het extreme veroordelen van Rusland terwijl het westen precies hetzelfde doet simpelweg hypocriet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus iedere pro-EU (of pro-Rus) leider is per definitie een pion?
[..]
Een politiek spelletje wat al duizenden jaren gespeeld wordt.
Op dit moment bemoeid Rusland zich actief in een conflict waar ze (niet per sé) iets te zoeken hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:08 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Nee nee nee, ik doe niet aan generaliseren. Wij weten dat bijvoorbeeld de V.S in het verleden economic hitman's ingehuurd heeft, alsmede pionnen ingezet in regeringen. Ik zeg niet dat iedere politici ingehuurd is, maar ik vind het extreme veroordelen van Rusland terwijl het westen precies hetzelfde doet simpelweg hypocriet.
En als je dat denkt, dan zul je daar nooit (of in ieder geval niet in de komende 50 jaar) antwoord op krijgen. Tenzij met een toevalstreffer a la watergate.quote:Daarom denk ik ook niet dat het westen puur om Oekraine oorlog gaat voeren, er moet in één van de duizenden achterkamertjes iets gebeurd zijn.
Dat klopt, maar Je weet nooit hoe erg het kan lopen, Technologie vs Mankracht als de pleuris eenmaal uitbreekt!quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zeg ik, spierballentaal. Zolang we nog Russisch gas gebruiken...
[..]
Dat is ook wel lichtelijk overdreven. Toentertijd zaten ze met de vinger bij 'de knop'. Nu is nucleaire dreiging ondenkbaar.
Het zou voor mij iig wel een verrassing zijn als één van beide partijen (of beide) met een atoomoorlog op de proppen zouden komen
Het wordt wel een... interessante krachtmeting. Als het zo ver zou komen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:21 schreef theguyver het volgende:
Dat klopt, maar Je weet nooit hoe erg het kan lopen, Technologie vs Mankracht als de pleuris eenmaal uitbreekt!
EN een nuclear waterland in hun voortuin is van weinig strategisch belang voor de Russen. Dus als ik Rus was, zou ik het anders doenquote:En dan is dat knopje wel iets wat bij de russen in hun achterhoofd zit, en dan is eerder europa de sjaak dan de VS!
Dat hebben ze al Wit Rusland!quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het wordt wel een... interessante krachtmeting. Als het zo ver zou komen.
[..]
EN een nuclear waterland in hun voortuin is van weinig strategisch belang voor de Russen. Dus als ik Rus was, zou ik het anders doenmaar dat is wel met meer dingen zo...
Ik zei waterlandquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:34 schreef theguyver het volgende:
Dat hebben ze al Wit Rusland!
Tsjernobyl![]()
Klopt maar Poetin is ook redelijk realistisch. Hij sleept er nu gewoon zoveel mogelijk uit, maar ik geloof nooit dat hij het zo ver laat komen dat de NAVO en Rusland het (eindelijk) uit gaan vechten.quote:Het gaat Rusland puur om weer de oude glorie terug te krijgen van de USSR dit komt doordat er een Poetin aan het roer is, in verhouding met hem waren Jeltsin en Gorbatsjov maar een stel mietjes.
[ afbeelding ]
Al doe mij maar Heydt wodka duits merk en betaal je geen flikker voor.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik zei waterland![]()
wasteland.
Anyway, ja dat hebben ze al; hoewel het 'best meevalt' de overige reactors hebben tot... 2008 2000? gedraaid en energie geleverd?
Maar waarom ook alle BMW fabrieken platgooien als je graag in een X6 wil rijdeneven cru gezegd.
En volgens velen is de EU toch niets waard zonder Amerika. Dan zou ik mijn raketten richten op Washington. Die kunnen ook terugschieten namelijk, wat ze voor Europa misschien nog wel doen ook.
[..]
Klopt maar Poetin is ook redelijk realistisch. Hij sleept er nu gewoon zoveel mogelijk uit, maar ik geloof nooit dat hij het zo ver laat komen dat de NAVO en Rusland het (eindelijk) uit gaan vechten.
Als dat plaatje klopt zijn we wel de lul trouwens. Wij produceren één van de beste/ meest populaire wodka's ter wereld
Dat zijn de beste waarzeggersquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:49 schreef theguyver het volgende:
ik zeg je wel er gaat er nog wel 1 hele grote wereldomvattende pleuris komen, wanneer is de vraag alleen.
Volgens mij moet het nog 500 x extra escaleren.quote:Ik merk wel op dat deze kwestie een van de redenen kan zijn!
WW1 for example brak uit vanwege 1 moordaanslag, ja er was wel onenigheid in de regio maar niet zoals nu!quote:Op woensdag 3 september 2014 11:35 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zijn de beste waarzeggers
[..]
Volgens mij moet het nog 500 x extra escaleren.
True er is wel eens een oorlog uitgebroken voor minder, maar vooraf aan alle grote conflicten, zaten járen van (on)terechte onvrede. Dat kwam niet opeens uit de lucht vallen.
Dan ga je voorbij aan de jaren van enorme onvrede.quote:Op woensdag 3 september 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:
WW1 for example brak uit vanwege 1 moordaanslag, ja er was wel onenigheid in de regio maar niet zoals nu!
Ik heb nog steeds goede hoop dat het ook zonder kan.quote:En JA ik twijfel er niet over dat er een WW3 komt, alleen zoals de beetje BNW-er ben ik nog kritisch genoeg over wanneer, anderen die beginnen al bij een enkele scheet te gillen dat WW3 uitbreekt
De reden waarom ik ja zeg op een eventuele uitbraak van WW3 is dat de mens gewoon nog te egoistisch is, te veel religie wat in de klinch raakt met elkaar, landen met heel veel wapens, dichte grenzen en zware onenigheid en bemoeizucht.
nee hoor ... het hele spel is al helemaal uitgewerkt tijdens Bilderberg conferenties.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Op dit moment bemoeid Rusland zich actief in een conflict waar ze (niet per sé) iets te zoeken hebben.
Een beetje hetzelfde als dat Duivelsberg aangeeft niet meer bij Nederland te willen horen en Duitsland troepen gaat verzamelen bij de grens (en erover als ze er mee weg kunnen komen) om de 'Duitse belangen en burgers daar' te beschermen.
[..]
En als je dat denkt, dan zul je daar nooit (of in ieder geval niet in de komende 50 jaar) antwoord op krijgen. Tenzij met een toevalstreffer a la watergate.
Je hebt over de krant ''De Telegraaf''quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
NAVO flitst ons richting ondergang
Nog steeds zinkt het bij het merendeel van de bevolking niet in dat de NAVO op het punt staat volledige controle te nemen.
De Tweede Kamer staat beteuterd toe te kijken want straks kunnen ze niet meer debatteren over het wel of niet deelnemen aan militaire acties.
Later, veel later, over misschien honderd jaar, als de rust is weergekeerd en kinderen weer gewoon Vaderlandse Geschiedenis krijgen op school staat er het volgende in de geschiedenisboeken over onze huidige situatie:
“Het is onvoorstelbaar hoe in die periode de bevolking zich zo massaal liet misleiden door een grote krant die in die tijd bestond, de Telegraaf. Dat bijna niemand in de gaten had dat dit medium misschien wel de grootste bijdrage leverde aan dat ook ons land werd meegezogen in een alles verwoestende oorlog.
In die tijd was bij slechts een klein deel van de bevolking bekend dat politici werden gekocht of gechanteerd door megabedrijven en/of bankiers. Dat deze laatsten alleen uit waren op eigen voordeel en totale wereldcontrole. Dat ze daarbij regeringen en de door hen gecontroleerde media gebruikten om het publiek te hersenspoelen door ze te laten geloven dat ze een afschrikwekkende vijand hadden.”
Dat is de situatie later, maar voorlopig zitten we nog in het hier en nu.
Op dit moment wordt het publiek nog steeds overspoeld met berichten over hoe de Russische President Vladimir Poetin een geweldige bedreiging voor de wereld vormt door zijn “landjepik” gedrag, zoals de Telegraaf het gisteren in hun gedrukte editie ongefundeerd noemde.
bron
Het deel onvoorstelbaar ontgaat mij volkomen. Ik kan me eigenlijk geen leed meer indenken wat staten en mensen elkaar kunnen aandoen wat onvoorstelbaar is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
Nog steeds zinkt het bij het merendeel van de bevolking niet in dat de NAVO op het punt staat volledige controle te nemen.
De Tweede Kamer staat beteuterd toe te kijken want straks kunnen ze niet meer debatteren over het wel of niet deelnemen aan militaire acties.
Later, veel later, over misschien honderd jaar, als de rust is weergekeerd en kinderen weer gewoon Vaderlandse Geschiedenis krijgen op school staat er het volgende in de geschiedenisboeken over onze huidige situatie:
“Het is onvoorstelbaar hoe in die periode de bevolking zich zo massaal liet misleiden door een grote krant die in die tijd bestond, de Telegraaf. Dat bijna niemand in de gaten had dat dit medium misschien wel de grootste bijdrage leverde aan dat ook ons land werd meegezogen in een alles verwoestende oorlog.
In die tijd was bij slechts een klein deel van de bevolking bekend dat politici werden gekocht of gechanteerd door megabedrijven en/of bankiers. Dat deze laatsten alleen uit waren op eigen voordeel en totale wereldcontrole. Dat ze daarbij regeringen en de door hen gecontroleerde media gebruikten om het publiek te hersenspoelen door ze te laten geloven dat ze een afschrikwekkende vijand hadden.”
Op dit moment wordt het publiek nog steeds overspoeld met berichten over hoe de Russische President Vladimir Poetin een geweldige bedreiging voor de wereld vormt door zijn “landjepik” gedrag, zoals de Telegraaf het gisteren in hun gedrukte editie ongefundeerd noemde.
bron
Nee die wijzigen een datum of komen met een andere gebeurtenis, of ze geven aan dat het al bezig is maar op andere wijze als voorgaande oorlogen, zo gaat het al jaren!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:01 schreef SicSicSics het volgende:
Komt er straks ook een rectificatie op niburu als er geen derde wereldoorlog komt? Of als de NAVO 'de boel' niet overneemt?
Of was het dan gewoon nog niet 'de tijd' en gaan de snode plannen van Bilderberg gewoon op een ander tijdstip door?
Ik vind het altijd leuk als je dit soort hippe engelse termen gebruikt. Ongetwijfeld is het publiek van niburu daar heel erg van onder de indrukquote:
Is een boek van 'Look out!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:18 schreef ems. het volgende:
Ik vind het altijd leuk als je dit soort hippe engelse termen gebruikt. Ongetwijfeld is het publiek van niburu daar heel erg van onder de indruk
leuk op de man spelen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is een boek van 'Look out!Lizard People!' David Icke.
En allitereren doen ze leuk inderdaad. Je kunt ze ook van alles kwalijk nemen. Ze zijn wel goed in communicatie.![]()
leuk man, selectief antwoord geven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:40 schreef Lambiekje het volgende:
leuk op de man spelen.
Maar het boek vertelt wel wat er speelt en waarom.
Icke verbint duizenden nieuwsartikelen, boeken, declassified materiaal tot een verhaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:46 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
leuk man, selectief antwoord geven.
Het boek vertelt je precies wat je wil weten/ horen en dat is weer precies genoeg voor David Icke (en zo.) om hun zakken te vullen met zwakke praatjes.
Prima!quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:48 schreef Lambiekje het volgende:
Icke verbint duizenden nieuwsartikelen, boeken, declassified materiaal tot een verhaal.
NOS vertelt wat je wilt horen.
Nuh. Ze vertellen je precies wat je wilt horen. Net als NOS.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Icke verbint duizenden nieuwsartikelen, boeken, declassified materiaal tot een verhaal.
NAVO-lidstaten stemmen in met flitsmachtquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Prima!![]()
Maar komt die rectificatie er van Niburu als er na de NAVO top blijkt dat er nog geen WWIII is en/ of dat de NAVO ons nog niet overgenomen heeft?
Dan beloof ik dat ik alles van Icke eerlijk zal lezen als we wel in staat van oorlog zijn morgen.
Kortom je hebt nog niks van hem gelezen blijkbaar en het nos journaal kijk je ook niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NOS vertelt wat je wilt horen.
Dat was toch al bekend? Bovendien is dat geen oorlog en betekend het niet dat de NAVO meer over ons te zeggen krijgt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef theguyver het volgende:
Blitzkrieg!!!
Landen in Oost-Europa vrezen de Russische agressie zoals die zich in Oost-Oekraïne tentoonspreidt. Een NAVO-flitsmacht moet eventuele schendingen van hun soevereiniteit en territoriale integriteit voorkomen of tenietdoen. Rasmussen benadrukte dat als één lidstaat aangevallen wordt, het hele bondgenootschap zal optreden
NAVO heeft ingestemd met flitsmacht, lees stukje maar staat op FPquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend? Bovendien is dat geen oorlog en betekend het niet dat de NAVO meer over ons te zeggen krijgt.![]()
Maar, vooruit; het parlement heeft vraagtekens bij de inzet ervan. Omdat het binnen 2 dagen zou moeten kunnen. En het parlement meestal 3 jaar nodig heeft om inzet van troepen goed (of af) te keuren
Dat was al bekend, althans, dat zat er aan te komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:29 schreef theguyver het volgende:
NAVO heeft ingestemd met flitsmacht, lees stukje maar staat op FP
Niburu doet me denken aan een verdwaasd communistisch pamflet uit de jaren veertig,dat kritiek op de inname van Polen en de Baltische staten door kameraad Stalin afdoet als stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:47 schreef Lambiekje het volgende:
bron
Dit is een nieuw werkwoord, dat ''een steeds sterker gelijkenis met een romanpersonage van Bordewijk vertonen'' betekent.quote:
Ik moest aan een kruimige aardappel denken. En vervolgens aan de aardappeleters.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is een nieuw werkwoord, dat ''een steeds sterker gelijkenis met een romanpersonage van Bordewijk vertonen'' betekent.
Kan niet echt vinden wat voor toestellen het precies zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is niet zo mooiWeer een stapje dichter bij een wereldoorlog?
'Islamitische Staat heeft gevechtsvliegtuigen'
De extremisten van Islamitische Staat hebben in Syrië gevechtsvliegtuigen in handen gekregen.
Op internet zijn dit weekeinde beelden verschenen van de IS-strijders op de Syrische luchtmachtbasis van al-Tabqa, waar ze op gevechtsvliegtuigen klimmen.
De basis ligt 50 kilometer ten zuidwesten van de stad Raqqa die als de hoofdstad van de soennitische IS, voorheen ISIS, geldt. De basis was tot twee weken terug het laatste bolwerk van de regeringstroepen in de noordelijke regio.
Waarnemers meldden destijds dat de basis na hevige gevechten door de IS-terroristen was ingenomen, maar dat de vliegtuigen door de luchtmacht in veiligheid waren gebracht. Het is niet duidelijk of de toestellen op de videobeelden inzetbaar zijn.
http://www.nu.nl/buitenla(...)chtsvliegtuigen.html
Het zijn waarschijnlijk oude MiG-21MF/UMs.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kan niet echt vinden wat voor toestellen het precies zijn.
Mja je hebt wel een piloot nodig om die dingen te besturen he, je mag dan wel mooi vliegtuig hebben, maar als je dat ding niet eens van de grond krijgt heb je er alsnog geen hol aan!
Voor de tijd dat ze uitgebracht werden, waren ze best aardig, maar ze kunnen niet echt opboksen tegen een simpele F16 toestellen komen uit de jaren 50 a 60 en je kan ze ook op de zwarte markt kopen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn waarschijnlijk oude MiG-21MF/UMs.
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Syrian_Air_Force_bases - Tabqa is de basis die is veroverd.
Mjah die MiG-21 is van de generatie van de F-104 Starfighter en die heeft Nederland al in de jaren '80 door de F-16 vervangen. Toesetellen van twee generaties geleden dus.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voor de tijd dat ze uitgebracht werden, waren ze best aardig, maar ze kunnen niet echt opboksen tegen een simpele F16 toestellen komen uit de jaren 50 a 60 en je kan ze ook op de zwarte markt kopen.
http://www.globalplanesearch.com/aerobatic/jets/mig/
Voor nog geen ¤50.000,- heb je er al een.
Ik bedoelmaar, plus ik weet niet of die toestellen gemodificeerd zijn voor moderne luchtdoel raketten etc, denk niet dat er veel te vrezen valt, die dingen leggen het compleet af tegen moderne vliegtuigen of luchtafweer geschut.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah die MiG-21 is van de generatie van de F-104 Starfighter en die heeft Nederland al in de jaren '80 door de F-16 vervangen. Toesetellen van twee generaties geleden dus.
Met een conventioneel conflict ja. Probleem is dat het meer IS-stijl is om zo'n ding zo vol mogelijk te hangen en dan neer te laten storten in de dichtstbijzijnde met ongelovigen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik bedoelmaar, plus ik weet niet of die toestellen gemodificeerd zijn voor moderne luchtdoel raketten etc, denk niet dat er veel te vrezen valt, die dingen leggen het compleet af tegen moderne vliegtuigen of luchtafweer geschut.
Dus piloot opleiden om een mig te laten vliegen paar bommen er onder vast knuppen en neer laten storten. zit aardige beperking om wat zo'n ding mee kan nemen he.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met een conventioneel conflict ja. Probleem is dat het meer IS-stijl is om zo'n ding zo vol mogelijk te hangen en dan neer te laten storten in de dichtstbijzijnde met ongelovigen.
Ehm, wat zijn je plannen verder voor de planeet?quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef TitanicLover het volgende:
Voordat dat er WO3 komt word ik de leider van de wereld en ik hou het tegenwe gaan allemaal naar hemel
Ik zou door liefde de wereld veroverenquote:Op zondag 7 september 2014 19:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehm, wat zijn je plannen verder voor de planeet?
Reduceren tot 500.000.000 Afschaffing van religie... eeeeh
Dat is mooi, maar nu al?quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef TitanicLover het volgende:
Voordat dat er WO3 komt word ik de leider van de wereld en ik hou het tegenwe gaan allemaal naar hemel
quote:
Eén man blijkt verantwoordelijk voor het bestaan van liefst een half procent van de wereldbevolking. Haast een op de tien Aziaten draagt de genen van de legendarische veroveraar Genghis Khan, zo geven genetici acht eeuwen na dato bedremmeld toe.quote:Op zondag 7 september 2014 19:15 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik zou door liefde de wereld veroveren
Ban Ki Moon is 100 procent verantwoordelijk eigenlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 10:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eén man blijkt verantwoordelijk voor het bestaan van liefst een half procent van de wereldbevolking. Haast een op de tien Aziaten draagt de genen van de legendarische veroveraar Genghis Khan, zo geven genetici acht eeuwen na dato bedremmeld toe.
http://www.npowetenschap.(...)nderen-van-Khan.html
Hoe wil je dat doen? Wapenindustrie, Chemische industrie, Olieindustrie, Militair Complex en uiteraard BadPharma krijg je op je dak. Ik denk dat je hoogstens 5 tellen te leven hebt als je ook maar een richting ophandeld van afzien van een oorlog.quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef TitanicLover het volgende:
Ik zou alle leiders en machthebbers vergeven en met liefde knuffelen:)! Dus ik snap niet waarom ik 5 tellen te leven heb. Maar goed, ik heb maar een mooi meisje nodig dan heb ik binnen 3 tellen de wereld in mijn handen.quote:Op maandag 8 september 2014 12:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Wapenindustrie, Chemische industrie, Olieindustrie, Militair Complex en uiteraard BadPharma krijg je op je dak. Ik denk dat je hoogstens 5 tellen te leven hebt als je ook maar een richting ophandeld van afzien van een oorlog.
En daarnaast het stupide Ggggggristelijk geloof is een morbide fabel.
Positief mens ben jequote:Op maandag 8 september 2014 13:00 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik zou alle leiders en machthebbers vergeven en met liefde knuffelen:)! Dus ik snap niet waarom ik 5 tellen te leven heb. Maar goed, ik heb maar een mooi meisje nodig dan heb ik binnen 3 tellen de wereld in mijn handen.
Ik zou alle wapens vernietigen, chemische dingen alleen positief laten, olieindustrie veranderen in zonne wind en waterkracht-energie.
Ik heb geen soldaten nodig, geen politie, de wereldburgers moet met liefde elkaar aanbidden![]()
![]()
![]()
![]()
Een oorlog is zeer slecht, ik ben gevlucht vanwege Taliban.
Over Gristenen gesproken, ik ken een meneer hij is van JG=Jehova Getuigen, is tenminste erg aardig voor me, zo zijn er genoeg Protestanen en Katholieken goede mensen, maar je heb altijd ''slecht'' tussen. Ethisch gezien is ook moeilijk te zeggen wat goed en slecht is. Maar goed je hebt ook veel slechte muslims denk aan IS.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eh? nee niet echt, was gewoon een moordende psychopaat die azie wou veroveren!quote:Op maandag 8 september 2014 12:50 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ban Ki Moon is 100 procent verantwoordelijk eigenlijk.
1 op de 10, het kan kloppen, omdat ik toevallig Afghaan ben geboren maar me veel Nederlandser voel, blijk ik misschien toch zijn genen te hebben omdat hij toevallig ook Afghanistan met moeite heeft veroverd. Een ding van hem vond ik zeer mooi, hij had respect voor religies!
Aaangezien Alexander de grote en Darius de grote en Perzische Cyrus ook Afghanistan onder zijn macht had, kan ik ook hun genen hebben.
Waarom vind je hem legendarish, ben ik erg benieuwd naar?
Maar om te zeggen dat 10% van Azie van hem stampt is wel misschien te betwijfelen. Omdat hij maar een man was misschien als je over zijn soldaten, leger en onderdanen hebt , dat is andere verhaal!
wapens etc de deur uit en met het geld watlanden aan hun leger uit geeft kan je zo'n beetje armoede en honger de wereld uit helpen, nou zal er natuurlijk altijd armoede en dergelijk zijn, maar het word dan behoorlijk gereduceerd.quote:Op maandag 8 september 2014 13:00 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik zou alle leiders en machthebbers vergeven en met liefde knuffelen:)! Dus ik snap niet waarom ik 5 tellen te leven heb. Maar goed, ik heb maar een mooi meisje nodig dan heb ik binnen 3 tellen de wereld in mijn handen.
Ik zou alle wapens vernietigen, chemische dingen alleen positief laten, olieindustrie veranderen in zonne wind en waterkracht-energie.
Ik heb geen soldaten nodig, geen politie, de wereldburgers moet met liefde elkaar aanbidden![]()
![]()
![]()
![]()
Een oorlog is zeer slecht, ik ben gevlucht vanwege Taliban.
Over Gristenen gesproken, ik ken een meneer hij is van JG=Jehova Getuigen, is tenminste erg aardig voor me, zo zijn er genoeg Protestanen en Katholieken goede mensen, maar je heb altijd ''slecht'' tussen. Ethisch gezien is ook moeilijk te zeggen wat goed en slecht is. Maar goed je hebt ook veel slechte muslims denk aan IS.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een aparte eigenschap van de man inderdaad. Voor zover ik begrijp was hij zelf niet heel religieus maar zolang men knielde en hem er niet mee lastig viel mocht iedereen geloven wat hij wilde. Hij zag het zelfs als mogelijk voordeel om meerdere goden 'achter' hem te hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 12:50 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ban Ki Moon is 100 procent verantwoordelijk eigenlijk.
1 op de 10, het kan kloppen, omdat ik toevallig Afghaan ben geboren maar me veel Nederlandser voel, blijk ik misschien toch zijn genen te hebben omdat hij toevallig ook Afghanistan met moeite heeft veroverd. Een ding van hem vond ik zeer mooi, hij had respect voor religies!
Mja, ach, genen zijn overrated. Zeker na zo'n lange periode. Als we echt moeilijk willen doen zijn we allemaal wel op de een of andere manier afstammelingen van mensen met titels.quote:Aaangezien Alexander de grote en Darius de grote en Perzische Cyrus ook Afghanistan onder zijn macht had, kan ik ook hun genen hebben.
Daarom is de grote vraag ook of je zoiets hem kwalijk kan nemen. Niemand heeft ooit aan hem verteld dat moorden stout isquote:Op maandag 8 september 2014 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
eh? nee niet echt, was gewoon een moordende psychopaat die azie wou veroveren!
Ah, mooi we gaan weer allemaal dood.quote:Op maandag 8 september 2014 14:34 schreef Resonancer het volgende:
World War 3 on 21st September 2014 New World Orde…:
Mijn verjaardagquote:Op maandag 8 september 2014 14:34 schreef Resonancer het volgende:
Dat zouden een aantal partijen ongetwijfeld willen, maar ik sta er niet voor, zelfs als het op de muren geschreven staat ergens.quote:Op maandag 8 september 2014 14:34 schreef Resonancer het volgende:
Kijk, dat is helemaal mooiquote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso dat het dak eraf knalt met mijn feestje
quote:Op maandag 8 september 2014 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso dat het dak eraf knalt met mijn feestje
quote:
Wij zijn de wereld
De mensheid wordt hier afgebeeld als een regenboog van wezens die hand in hand uit vreugde en dankbaarheid voor het geschenk van het leven om de mandala van de aarde heen dansen. Deze kaart staat voor een periode van communicatie, van het delen van de rijkdom die ieder van ons aan het geheel bijdraagt. Er is hier geen sprake van zich vastklampen of van inhaligheid. Het is een kring zonder angst voor gevoelens van minderwaardigheid en meerderwaardigheid.
Als we inzien dat onze mensheid een gemeenschappelijke bron heeft, dat onze dromen en verlangens, onze hoop en onze angsten dezelfde wortels hebben, kunnen we ook inzien dat we allemaal met elkaar verbonden zijn in het grote wonder van het bestaan. Als we onze enorme innerlijke overvloed kunnen bundelen om een rijkdom aan liefde en wijsheid te creëren die beschikbaar is voor iedereen, zijn we met elkaar verenigd in het prachtige patroon van eeuwige schepping.
Als duizenden en nog eens duizenden mensen overal op aarde feestvieren, zingen, dansen, in extase zijn, dronken zijn van het goddelijke, is een mondiale zelfmoord niet meer mogelijk. Hoe kan er met zoveel feestvreugde en met zoveel gelach, met zoveel geestelijke en fysieke gezondheid, met zo'n natuurlijkheid en spontaniteit een oorlog ontstaan?...
Het leven is je gegeven om creatief te zijn, en om te genieten en feest te vieren. Als je huilt en treurt, als je ongelukkig bent, sta je alleen. Als je feestviert doet het hele bestaan met je mee.
Alleen als we feestvieren ontmoeten we het allerhoogste, het eeuwige. Alleen als we feestvieren overstijgen we de cyclus van geboorte en dood.
nee. dat was het (door ons) berekende einde van een grote maya-klok-cyclus.quote:
Fout nr 1 in dat filmpje, IRAN!quote:
en over de olie prijs, de leden die er nog wel aan werken zijn .Algerije Angola Ecuador Iran Irak Koeweit Libië NigeriaQatar Saoedi-Arabië Ver. Arab. Emiraten Venezuela, Nergens is hier van bekend dat ze er mee wouden stoppen met de dollar, alleen in dit filmpje komt het naar voren dat ze er mee wouden kappen, beetje vreemd de 2 leiders in irak en libie waren al decenia aan de macht, en hadden dit al veel eerder kunnen doen.quote:
oh my god. Zulke standard nos-gepraat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
en over de olie prijs, de leden die er nog wel aan werken zijn .Algerije Angola Ecuador Iran Irak Koeweit Libië NigeriaQatar Saoedi-Arabië Ver. Arab. Emiraten Venezuela, Nergens is hier van bekend dat ze er mee wouden stoppen met de dollar, alleen in dit filmpje komt het naar voren dat ze er mee wouden kappen, beetje vreemd de 2 leiders in irak en libie waren al decenia aan de macht, en hadden dit al veel eerder kunnen doen.
Canada, Mexico, Noorwegen, Rusland, Oman en Brazilië indonesie,GB en NL, Gabon China, produceren ook veel olie maar gebruiken hun eigen muneenheid of een andere hier voor, dus beetje vreemd dat hun niet genoemd worden, de VS zelf natuurlijk ook maar die hebben zelf de dollar
e geven mooi aan dat 5 landen in 5 jaar zouden worden aangevallen, de 2 regimes die zijn gevallen was 1 inderdaad door Propaganda en de ander doordat het volk zelf al in opstand kwam!
Ditto geld voor syrie waar hnpet inderdaad op leek dat de VS ging ingrijpen maar het volk zelf en de overige landen van de gebruikelijke Coalitie waren tegen!
Bomen, bos, biek!quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:36 schreef Lambiekje het volgende:
nee. dat was het (door ons) berekende einde van een grote maya-klok-cyclus.
Zoals ik al eerder had gemeld als er niks gebeurd maken ze er gewoon wat anders van!quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bomen, bos, biek!
Dit filmpje van nu gaat over een met numerologie 'berekende' einddatumdat is voor mij niet heel anders dan een verlopen Maya kalender
ah jah, gooi het daar maar weer op, het enige wat als bewijs last naar voren komt is een half verknipt intervieuw, plus beetje vreemd dat er word vermeld dat een aantal landen zijn die zich al heel lang niet aan die petrodollar houden, maar ... dat boeit niet, IRAN!!! dat is het dat is de grote boeman van de VS, terwijl er niks op duid dat de VS Iran wil aanvallen integendeel zelfs, ze hebben laatst nog overlegd hoe de ISIS aan te pakken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 07:12 schreef Lambiekje het volgende:
P
[..]
oh my god. Zulke standard nos-gepraat.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had gemeld als er niks gebeurd maken ze er gewoon wat anders van!
zoals De wereld is alsnog verandered, nee niet de apocalyps gewoon het begin van een nieuw tijdperk! maar wel heel erg belangrijk!
[..]
ah jah, gooi het daar maar weer op, het enige wat als bewijs last naar voren komt is een half verknipt intervieuw, plus beetje vreemd dat er word vermeld dat een aantal landen zijn die zich al heel lang niet aan die petrodollar houden, maar ... dat boeit niet, IRAN!!! dat is het dat is de grote boeman van de VS, terwijl er niks op duid dat de VS Iran wil aanvallen integendeel zelfs, ze hebben laatst nog overlegd hoe de ISIS aan te pakken.
Ja gaat de samenwerking nog door?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder had gemeld als er niks gebeurd maken ze er gewoon wat anders van!
zoals De wereld is alsnog verandered, nee niet de apocalyps gewoon het begin van een nieuw tijdperk! maar wel heel erg belangrijk!
[..]
ah jah, gooi het daar maar weer op, het enige wat als bewijs last naar voren komt is een half verknipt intervieuw, plus beetje vreemd dat er word vermeld dat een aantal landen zijn die zich al heel lang niet aan die petrodollar houden, maar ... dat boeit niet, IRAN!!! dat is het dat is de grote boeman van de VS, terwijl er niks op duid dat de VS Iran wil aanvallen integendeel zelfs, ze hebben laatst nog overlegd hoe de ISIS aan te pakken.
Half bronnen dichtbij de geestelijkleider zeggen dat het verhaal niet klopt, wat wel het geval is dat de geestelijkleider van iran de bombardementen goedkeurt maar verder niet gaat samenwerken met de VS.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja gaat de samenwerking nog door?
Wha!quote:Neonazi actief door ons Nederland ondersteund.
Het Duitse publiek werd ruw opgeschrikt deze week door een Noorse televisiereportage op de zender ZDF van Oekraïense militairen met Nazi symbolen op hun helmen.
Het waren beelden van het Azov bataljon, opgezet en gefinancierd door Igor Kolomoisky, waarschijnlijk de man achter de aanslag op vlucht MH17.
[..]
We weten door de door Nederland gefinancierde televisiezender Hromadske TV dat de “echte” Oekraïners de burgers in het oosten beschouwen als tweederangs en/of nutteloze burgers en dat ze opgeruimd dienen te worden.
bron
En de eerste belangrijke figuur durft het al uit te spreken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
Paus spreekt van Derde Wereldoorlog
Er is nu wellicht sprake van een Derde Wereldoorlog die in hoofdstukken wordt uitgevochten. Dit heeft paus Franciscus zaterdag gezegd op de Italiaanse oorlogsbegraafplaats Redipuglia.
Daar wordt herdacht dat honderd jaar geleden de Eerste Wereldoorlog uitbrak.
Het hoofd van de Rooms-Katholieke Kerk hekelde de ''planners van terreur'' en de wapenhandelaren die zaken doen met de oorlog.
''In hun hart staat geschreven: wat maakt het mij uit?'', aldus Franciscus.
In Redipuglia, de grootste oorlogsbegraafplaats van Italië vlakbij de grens met Slovenië, liggen meer dan 100.000 Italianen begraven die tijdens de Eerste Wereldoorlog zijn gesneuveld.
http://www.nu.nl/buitenla(...)de-wereldoorlog.html
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:28 schreef ems. het volgende:
Ach, hij gelooft ook in god dus ik neem hem niet zo serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |