Hoe je dat uit mijn post haalt begrijp ik nietquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus jij vindt het gerechtigd om een ander land binnen te vallen als je het niet eens bent met de gang van zaken daar?
Dit denkt Nieuwsbreker er over:quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk eerder een cold war part II
Die sitequote:Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit denkt Nieuwsbreker er over:
http://nieuwsbreker.wordp(...)and-china-en-mexico/
Volgends diezelfde website verspreid het ebola virus zich nu door de lucht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heeft niets met rechten te maken, slechts met belangen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus jij vindt het gerechtigd om een ander land binnen te vallen als je het niet eens bent met de gang van zaken daar?
Laat ik het even herformuleren, vervang gerechtigd voor legitiem.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat heeft niets met rechten te maken, slechts met belangen.
Guardian:quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat ik het even herformuleren, vervang gerechtigd voor legitiem.
Ik vraag niet of ze het of Downing Street 10 vinden maar of jij dat vind.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Guardian:
http://www.theguardian.co(...)ry-isis-cameron-iraq
NWS / Cameron: "Extremisten komen naar Engeland, als we ze niet stoppen"quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Guardian:
http://www.theguardian.co(...)ry-isis-cameron-iraq
Dat komt op hetzelfde neer. Als er echt oorlog uitbreekt heeft dat niets meer te maken met rechten of of iets legitiem is. Als men er met rechten en legitimiteit uit kon komen zou er in de eerste plaats geen oorlog zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 18:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laat ik het even herformuleren, vervang gerechtigd voor legitiem.
Wat een rare vraag. Het hangt er natuurlijk helemaal van af wat er daar aan de hand is natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:16 schreef Erasmo het volgende:
Ja godverdomme de vraag is heel simpel, vinden jullie het normaal om een ander land binnen te vallen omdat je het niet eens bent met de zaken daar?
Ik vind dat ze ISIS horen te bestrijden met alle middelen die ze ten dienste staan .quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:16 schreef Erasmo het volgende:
Ja godverdomme de vraag is heel simpel, vinden jullie het normaal om een ander land binnen te vallen omdat je het niet eens bent met de zaken daar?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
NWS / Cameron: "Extremisten komen naar Engeland, als we ze niet stoppen"
quote:Cameron must stop British jihadists returning from Syria
Wed 19 Feb 2014
..
Carried away by his hollow success in Libya, David Cameron has from the word go acted as a recruiting sergeant for those who want to overthrow President Assad. Even after becoming the first British prime minister since Lord North to lose a vote on military action in the Commons, he has continued self-indulgently to try to keep Syria at the top of his agenda. Hardly surprising then that a large number of young British Muslims saw this as a green light to go and fight against Assad themselves.
..
http://www.theweek.co.uk/(...)ists-returning-syria
filmpjes zijn al oud en the governator is a.k.a Arnold Schwarzenegger is al lang geen gouverneur meer!quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
China levert wapens aan Irak, Rusland eveneens, en stelt waarschijnlijk ook piloten ter beschikking (omdat de Iraki's geen ervaring hebben met de SU-25). Misschien zouden de wetenschappers verder moeten kijken dan de headlines in de kranten.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
'VN-veiligheidsraad moet ingrijpen tegen genocide door IS'
[..]
"We hebben het liefst dat een coalitie van landen uit de veiligheidsraad ingrijpt, er zijn soldaten op de grond nodig.", stelt Holslag. "Nu doen alleen de Verenigde Staten iets, maar we vragen ons af of dat voldoende is en niet juist averechts werkt.
Jawel, maar in de Oekraïne gaan de ontwikkelingen nu ook razendsnel.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die is al aan de gang Lavenderr... het is vooralsnog voornamelijk een informatieoorlog.
ben benieuwd wat ze gaan doen, volgens sateliet foto's zouden dit russische tanks zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:13 schreef Ali_boo het volgende:
De VN-Veiligheidsraad houdt om 18.00 uur (Nederlandse tijd) een spoedzitting over de situatie in het zuidoosten van Oekraïne.
Dit zou snel kunnen escaleren
We wachten het af
Ik vraag me dan af hoe ze WETEN dat we hier te maken hebben met russische tanks . Omdat ze cyrillische tekens hebben ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ze gaan doen, volgens sateliet foto's zouden dit russische tanks zijn.
https://twitter.com/USNATO/status/505007604440260608
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe ze WETEN dat we hier te maken hebben met russische tanks . Omdat ze cyrillische tekens hebben ?
kan jij er wat uithalen dan? of het tanks of pantservoertuigen zijn?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:39 schreef Erasmo het volgende:
Want die dingen zijn toevallig op de kiek gezet en worden ook totaal al niet gevolgd voor ze de grens overstaken.
lekkere bron hoor, totaal ongeloofwaardig en niet terug te vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 02:08 schreef Ali_boo het volgende:
NAVO stuurt boodschap naar Poetin: "Agressor krijgt met NAVO-troepen te maken"
De NAVO wil haar aanwezigheid in het oosten van Europa versterken. Bedoeling is volgende week op de top van de alliantie in Wales een plan goed te keuren waarmee NAVO-troepen zich binnen enkele dagen kunnen ontplooien in Oost-Europa.
nu.nl
Oh boy
Nee dat is niet normaal en staat ver van onszelf af en is iets wat we zelf niet geleerd hebben of onze kinderen zouden leren .quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:16 schreef Erasmo het volgende:
En die 198 nederlandse slachtoffers dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 08:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee dat is niet normaal en staat ver van onszelf af en is iets wat we zelf niet geleerd hebben of onze kinderen zouden leren .
Is het normaal om een gewelddadige staatsgreep te plegen omdat je het niet eens bent met de gangbare politiek ??quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:16 schreef Erasmo het volgende:
Op basis van wat Nederlandse slachtoffers zal de VN echt geen oorlog aan Rusland gaan verklaren (althans ik hoop het niet). Binnenvallen (en wellicht annexeren) van de Oekraïne daarentegen zou nog wel een valide reden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
En die 198 nederlandse slachtoffers dan?
duizenden famillie leden etc?
Klopt maar het is niet zo dat het voor ons een ver van ons bed show is, door MH-17 zijn we er meer bij betrokken dan de VS om maar 1 te noemen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op basis van wat Nederlandse slachtoffers zal de VN echt geen oorlog aan Rusland gaan verklaren (althans ik hoop het niet). Binnenvallen (en wellicht annexeren) van de Oekraïne daarentegen zou nog wel een valide reden kunnen zijn.
Wat wil je dan ? Rusland aanvallen ??quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt maar het is niet zo dat het voor ons een ver van ons bed show is, door MH-17 zijn we er meer bij betrokken dan de VS om maar 1 te noemen!
Als je de verhoudingen naast elkaar legt en in schaal is MH17 voor nederland een grotere ramp qua slachtoffers dan 9/11
vreedzame oplossing om de tafel gaan zitten, ipv beide kanten dreigen etc, en als het moet het land iets verder opsplitsen, misschien dat mensen moeten verhuizen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat wil je dan ? Rusland aanvallen ??
-er nog steeds van uitgaande dat Rusland er verantwoordelijk voor was-
o je wil precedenten scheppen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:57 schreef theguyver het volgende:
vreedzame oplossing om de tafel gaan zitten, ipv beide kanten dreigen etc, en als het moet het land iets verder opsplitsen, misschien dat mensen moeten verhuizen.
Nederland is goed in praten, ja discussies vooral op politiek gebied, misschien voortouw nemen en leiders om de tafel gaan trekken.
Wie zegt dat Rusland het heeft gedaan ? Dat cnn bbc en nos en politici dat de hele tijd zeggen maakt Rusland of de seperatisten nog niet schuldig .quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 09:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
En die 198 nederlandse slachtoffers dan?
duizenden famillie leden etc?
nee je leest niet meid, je zegt dat nederland er niks mee te maken heeft, nou helaas wel het geval.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rusland het heeft gedaan ? Dat cnn bbc en nos en politici dat de hele tijd zeggen maakt Rusland of de seperatisten nog niet schuldig .
Het is voor mij nog steeds een ver van mijn bed show; ik ken net zoveel Nederlandse slachtoffers als dat ik mensen ken die bij 9/11 zijn omgekomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt maar het is niet zo dat het voor ons een ver van ons bed show is, door MH-17 zijn we er meer bij betrokken dan de VS om maar 1 te noemen!
Als je de verhoudingen naast elkaar legt en in schaal is MH17 voor nederland een grotere ramp qua slachtoffers dan 9/11
Ze hadden door moeten pakken. Toen rusland sancties versoepelde omdat ze pijn begonnen te doen had men als men serieus was even op de tanden moeten bijten en als dat voorheen ook nog beperkt geleverd mocht worden helemaal moeten afsnijden. Dan maak je een statement.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:30 schreef Ceased2Be het volgende:
alleen jammer dat het nogal backfirede .
Nou, aangezien de aarde opwarmt word deze niet zo koud als de vorige.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:55 schreef TitanicLover het volgende:
Ik denk niet dat wo3 aankomt. Maar wel misschien een tweede Koude Oorlog.
Of de aarde opwarmt door menselijke toedoen weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou, aangezien de aarde opwarmt word deze niet zo koud als de vorige.
Kan ik ook niks over zeggen, ik weet alleen dat als wij er niets tegen doen, wij uitsterven en moeder natuur gezellig zonder ons doorgaat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:05 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Of de aarde opwarmt door menselijke toedoen weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |