SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minstens... Higler vakerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
Heerenveen gaat ook steeds vuiler spelen. Makkelie had al acht keer geel gegeven.
Toch zie ik keepers als Mulder liever niet zo spelenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:23 schreef RetRy32 het volgende:
Dit soort vrije trappen worden alleen in de Eredivisie gegeven.
Jawel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:25 schreef Tchock het volgende:
Wat een ongelofelijk mooie vrije trap.Mulder ook niets aan te rekenen eigenlijk...
Zelfs zonder voldoende tijd mag je dit in eigen stadion niet verliezen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof Fred voldoende tijd heeft gehad op een tactiek erin te slijpen...
Hij reageert wel heel laat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:25 schreef Tchock het volgende:
Wat een ongelofelijk mooie vrije trap.Mulder ook niets aan te rekenen eigenlijk...
Jammer dat je niet kijkt. Ik zag namelijk dat een speler van Heerenveen letterlijk werd gepootjehaakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:25 schreef Keyos het volgende:
Via een vrije trap die er geen was. En Mulder
![]()
.
Leuke naamquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een ongelukkige rol voor Joost van Aken.
Bal werd op 1 meter afstand van richting veranderd lieverd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef Gramulanion het volgende:
Dit is ook wel heel beroerd gekeept.
gelukkig is hahn niet veel beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:27 schreef Karelnoord het volgende:
Als die Kanjer van een Mulder nou niet zo pleuris slechte keeper was geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Als hij meteen naar de grond was gegaan had hij hem gehad, maar hij dacht te kunnen blijven staan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bal werd op 1 meter afstand van richting veranderd lieverd.
Wil je me geen lieverd meer noemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Bal werd op 1 meter afstand van richting veranderd lieverd.
blijven dromen schatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Hahn is echt wel beter dan dit meisje![]()
.
Hahn wel zien spelen vorig seizoeen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
.
Hahn was bij Jong Oranje nog slechter dan alle negatieve punten van Mulder en Lamprou bij elkaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
.
sry baequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wil je me geen lieverd meer noemen.
Hij heeft 2 of 3 foutjes gemaakt, maar Mulder maakt ze wekelijks.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahn wel zien spelen vorig seizoeen?
Door je Humberto Tan-icon denkt hij vast dat je een neger bent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wil je me geen lieverd meer noemen.
Mulder zien keepen dit seizoen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hahn wel zien spelen vorig seizoeen?
huh dus jij bent niet louis van gaal?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Door je Humberto Tan-icon denkt hij vast dat je een neger bent.
Het seizoen is nog jong, Karel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:30 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Mulder zien keepen dit seizoen?
Hahn kan 5 obvious blunders maken dit seizoen en voor de rest gewoon keepen zoals die altijd doet en dan pakt die meer punten dan Mulder.
heeft gewoon dikke fouten gemaakt bij dordrechtquote:
Vorig jaar speelde Mulder niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het seizoen is nog jong, Karel.
Tegen Vitesse keepte hij echt héél erg goed. Beter dan ik Mulder ooit heb zien doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Vermeer is nog slechter dan Mulder man.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
Het wekelijkse foutje van Hahn moet nog komen.
In elk geval ga je er qua uitstraling voor 300 % op vooruit:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
.
Hoeveel dikke fouten maakt Mulder wel niet.. Als Heereveen wat scherper was had die er gewoon 3 doelpunten in gekeken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heeft gewoon dikke fouten gemaakt bij dordrecht
ben benieuwd hoe dat in de kuip is
waar de sfeer altijd erg angstaanjagend is
vandaag is een voorbeeld
Ehhhwat? Vandaag maakt Mulder helemaal geen grote fouten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:32 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Hoeveel dikke fouten maakt Mulder wel niet.. Als Heereveen wat scherper was had die er gewoon 3 doelpunten in gekeken.
Ja, ik zal eerlijk zijn; ik ben een tijdje gefrustreerd geweest dat Feyenoord hem heeft gehaald en niet Ajax. Dat heb ik bijzonder kinderachtig geuit.quote:
Na 5 seconden duiken na een vrije trap is geen fout ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef Tchock het volgende:
Vandaag maakt Mulder helemaal geen grote fouten.
Doelpunt gezien? Bal op de paal gezien?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehhhwat? Vandaag maakt Mulder helemaal geen grote fouten.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zal eerlijk zijn; ik ben een tijdje gefrustreerd geweest dat Feyenoord hem heeft gehaald en niet Ajax. Dat heb ik bijzonder kinderachtig geuit.
Maar Hahn is gewoon een geweldige keeper met veel potentie. Die moet elke week keepen om beter te worden.
Nee, hij is al redelijk oud en komt reflexen tekort voor het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef GGMM het volgende:
Maar Hahn is gewoon een geweldige keeper met veel potentie.
Waz met jouw UI?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, hij is al redelijk oud en komt reflexen tekort voor het hoogste niveau.
Als je hem maar niet de bal geeftquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Vermeer is een PRIMA keeper voor de eredivisie. Zou bij Feyenoord seizoenen mee doen als 1e keeper.
Bij Hahn kan er in ieder geval gesproken worden van reflexen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij is de beste keeper in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Vermeer is een PRIMA keeper voor de eredivisie. Zou bij Feyenoord seizoenen mee doen als 1e keeper.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Na 5 seconden duiken na een vrije trap is geen fout ja.
Die op de paal raakte hij aan, anders was het al veel eerder 0-1. Hoe dat een "dikke fout" is mag je me uitleggen. Over het doelpunt kun je twisten, maar ik vond dat hij goed naar de hoek dook. Als je verder naar links gaat staan schiet Ziyech hem in de verre hoek. Dat hij iets te klein was kun je hem lastig aanrekenen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Doelpunt gezien? Bal op de paal gezien?
Oke.
Grappig, maar Mulder heeft betere reflexen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef Karelnoord het volgende:
Bij Hahn kan er in ieder geval gesproken worden van reflexen.
Die bal kwam 10 centimeter naast hem. Die had die klem moeten hebben. Hij had geluk dat die tegen de paal aankwam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Die op de paal raakte hij aan, anders was het al veel eerder 0-1. Hoe dat een "dikke fout" is mag je me uitleggen. Over het doelpunt kun je twisten, maar ik vond dat hij goed naar de hoek dook. Als je verder naar links gaat staan schiet Ziyech hem in de verre hoek. Dat hij iets te klein was kun je hem lastig aanrekenen.
Nu snap ik waarom niemand in het Feyenoordtopic jou serieus neemt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Grappig, dat heeft die niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Grappig, maar Mulder heeft betere reflexen.
Was zijn obsessie voor allochtone voetballers niet genoeg?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom niemand in het Feyenoordtopic jou serieus neemt.
hahha jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:35 schreef RetRy32 het volgende:
Nordfelt zo ongelukkig bij Heereveen, zo gelukkig bij het nationale elftal
Dit is niet waar, ik vind Vormer ook geweldig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Was zijn obsessie voor allochtone voetballers niet genoeg?
21 is inderdaad hoogbejaard voor een keeper. Dat hij zonder rollator in de goal staat mag een wonder heten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
babel is gewoon Nederlander hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was zijn obsessie voor allochtone voetballers niet genoeg?
Een tijgershirtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd wat hij deze keer aan doet na de wedstrijd.
Niks hoop ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoordshirtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
kquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel allochtoon zijn.
Een wolvenshirt om Fok!kers te trollen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wees blij dat hij geen verneukt sponsorshirt aantrekt zoals Neymar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat dit geen reclame is voor dat tijgershirt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wees blij dat hij geen verneukt sponsorshirt aantrekt zoals Neymar.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week 0-1 90+1.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:38 schreef erik013 het volgende:
Als ze dit winnen bij Feyenoord, dan is er in elk geval 1 grote vooruitgang ten opzichte van afgelopen seizoen geboekt: een wedstrijd kunnen winnen (laat) in de 2e helft.
Ga even zijn wedstrijden terugkijken voordat je spreekt over potentie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:36 schreef Tchock het volgende:
21 is inderdaad hoogbejaard voor een keeper. Dat hij zonder rollator in de goal staat mag een wonder heten.
Vorige week niet gekeken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:38 schreef erik013 het volgende:
Als ze dit winnen bij Feyenoord, dan is er in elk geval 1 grote vooruitgang ten opzichte van afgelopen seizoen geboekt: een wedstrijd kunnen winnen (laat) in de 2e helft.
quote:
Ja, dat bedoel ik. Als dat nu weer lukt, zou dat toch goed zijn. Dat is al meer dan vorig jaar het hele seizoen volgens mijquote:
Want geen merk, universele print.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit geen reclame is voor dat tijgershirt?
Ik spreek niet over potentie, ik reageer op dat jij zegt dat hij oud is. Kijk anders naar die naampjes boven de usericons.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ga even zijn wedstrijden terugkijken voordat je spreekt over potentie.
Ik snap niet waarom je denkt dat hij veel potentie heeft.
Bij Jong Oranje was het een drama en bij Dordt maakte hij structureel blunders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen wil nu natuurlijk een tijgershirt. Ik heb er al een gekocht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:37 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wees blij dat hij geen verneukt sponsorshirt aantrekt zoals Neymar.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wildschut komt erin....
Voor Ziyech....Ik snap het wel, voor de counter natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website gelijk overbelast.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen wil nu natuurlijk een tijgershirt. Ik heb er al een gekocht.
http://woolrichjas.com/merken?product_id=190
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Want geen merk, universele print.
Heb je vorige week en het hele vorige seizoen gekeken? Zo mensonterend slecht is die gozer. Ik adviseer hem om samen met Uth een punt achter hun voetbalcarrière te zetten. Daar is elke ploeg beter mee af.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, voor de counter natuurlijk.
Zodat hij hem 20 meter naast kan schieten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, voor de counter natuurlijk.
Ik weet dat hij kenserslecht is ja, maar ik begrijp het idee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je vorige week en het hele vorige seizoen gekeken? Zo mensonterend slecht is die gozer. Ik adviseer hem om samen met Uth een punt achter hun voetbalcarrière te zetten. Daar is elke ploeg beter mee af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n speler heeft dan (denk ik) meer aan een goede steekbal van Ziyech dan zo'n tyfustrap van Nordfeldt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet dat hij kenserslecht is ja, maar ik begrijp het idee.
Maakt niet uit, hij is nog in staat om een perfecte voorzet te verneuken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo'n speler heeft dan (denk ik) meer aan een goede steekbal van Ziyech dan zo'n tyfustrap van Nordfeldt.
Uh, oke..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Na dat Heerenveen een keer of 5 is ontsnapt...
Deze gif had je al gepost. (toen moest er ook niemand lachen.)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Yanic fucking Wildschut.
psgquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:47 schreef erik013 het volgende:
Alleen Feyenoord krijgt het volgens mij voor elkaar om niet te winnen in zo'n thuiswedstrijd tegen 10 man en met zoveel kansen.
en dat terwijl ze daar vaak op kunnen trainenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:47 schreef erik013 het volgende:
Alleen Feyenoord krijgt het volgens mij voor elkaar om niet te winnen in zo'n thuiswedstrijd tegen 10 man en met zoveel kansen.
Omdat hij verder niks kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef Heeinz het volgende:
Die Wildschut is toch godverdomme snel of niet, waarom begint die dan niet te rennen als een idioot en speelt die andere knul hem de bal toe
Niet heel vaak ofzo, maar eerste wedstrijd van het seizoen was alweer gelijk raak met 2-2 gelijkspel terwijl er echt 3/4 200% kansen waren (+ gemiste pingel).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef erik013 het volgende:
Volg de Franse competitie niet echt, maar die hebben dat ook?
mee eensquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
Jammer. Hier wordt Heerenveen een glaszuivere 3punter door de neus geboord door een partijdige scheidsrechter.
Yep, af en toequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef Zelus het volgende:
Meer mensen die nu last van de stream die blijft hangen bij foxsports?
Idd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en dat terwijl ze daar vaak op kunnen trainen
Zlatan was badquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niet heel vaak ofzo, maar eerste wedstrijd van het seizoen was alweer gelijk raak met 2-2 gelijkspel terwijl er echt 3/4 200% kansen waren (+ gemiste pingel).
Was wel uit.
Je lult echt uit je nek. Hoop dat dat bewust was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
Jammer. Hier wordt Heerenveen een glaszuivere 3punter door de neus geboord door een partijdige scheidsrechter.
Jij vond die 2e gele kaart terecht?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je lult echt uit je nek. Hoop dat dat bewust was.
dat is niet waar heerenveen was tot de rode kaart gewoon beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je lult echt uit je nek. Hoop dat dat bewust was.
Donder op, troll.quote:
Was licht, maar hij raakt hem. Dat is natrappen en dat is gewoon debiel, maar dat is de fout van Van der Berg en niet van de scheids die de regels naleeft. Aan de andere kant had Feyenoord een penalty moeten hebben die niet toegekend werd. Dus hoe je met droge ogen kunt beweren dat Heerenveen bestolen wordt snap ik echt niet.quote:
Fair enough. Vond het zelf veel te licht voor een kaart.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was licht, maar hij raakt hem. Dat is natrappen en dat is gewoon debiel, maar dat is de fout van Van der Berg en niet van de scheids die de regels naleeft. Aan de andere kant had Feyenoord een penalty moeten hebben die niet toegekend werd. Dus hoe je met droge ogen kunt beweren dat Heerenveen bestolen wordt snap ik echt niet.
Als je een beetje hebt gevoetbald in je leven weet je hoe achterlijk je klinkt.quote:
Imo was die kaart volledig terechtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fair enough. Vond het zelf veel te licht voor een kaart.
Ook volgens de voetbalregels.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo was die kaart volledig terecht
twitter:fcdordrechtnl twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 21:56:02Wacht even....? Dus #fcdordrecht is theoretisch gezien beter dan Feyenoord? #feyhee #heedor http://t.co/zTVJsSqoxc reageer retweet
Het was geen horrortackle maar ook niet het product van een overduidelijk partijdige scheidsrechter.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fair enough. Vond het zelf veel te licht voor een kaart.
Dit vind ik ook geen sterk argument als ik heel eerlijk ben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je een beetje hebt gevoetbald in je leven weet je hoe achterlijk je klinkt.
Ach, zo'n zielige troll kan je beter negeren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit vind ik ook geen sterk argument als ik heel eerlijk ben.
Ajax wint van Barcelona met 2-1 en is dus twee keer zo goed. PEC Zwolle wint van Ajax met 5-1 en is dus vijf keer zo goed. Ergo: PEC Zwolle is theoretisch tien keer zo goed als Barcelona.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:fcdordrechtnl twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 21:56:02Wacht even....? Dus #fcdordrecht is theoretisch gezien beter dan Feyenoord? #feyhee #heedor http://t.co/zTVJsSqoxc reageer retweet
Het is ook geen argument lieverd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit vind ik ook geen sterk argument als ik heel eerlijk ben.
Ik kan niet lachen om die schijtlollige tweets van dat account.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in Barca - PECquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax wint van Barcelona met 2-1 en is dus twee keer zo goed. PEC Zwolle wint van Ajax met 5-1 en is dus vijf keer zo goed. Ergo: PEC Zwolle is theoretisch tien keer zo goed als Barcelona.
pec waren incidentenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax wint van Barcelona met 2-1 en is dus twee keer zo goed. PEC Zwolle wint van Ajax met 5-1 en is dus vijf keer zo goed. Ergo: PEC Zwolle is theoretisch tien keer zo goed als Barcelona.
binnen paar jaar top van europa met frank en cruijff niet danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
pec waren incidenten
ajax is echt beter dan barca
Dat wint Boer op z'n sloffenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me prachtig. Neymar, Suarez en Messi versus Boer.
sowiesoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
binnen paar jaar top van europa met frank en cruijff niet dan
Als hij komt, zou ik (als Heerenveen zijnde) eisen dat hij deze wedstrijd nog speelt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:02 schreef erik013 het volgende:
Snap niet dat Van Geel niet Zyech al een weekje (of zelfs een paar dagen) eerder heeft gehaald. Je weet dat je daarmee jezelf versterkt en direct je aankomende tegenstander verzwakt.
Dat zou idd nog goed kunnen, wellicht is dat ook de reden dat het nog niet officieel rond is en wordt de transfer morgen of overmorgen bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef RvLaak het volgende:
.
Als hij komt, zou ik (als Heerenveen zijnde) eisen dat hij deze wedstrijd nog speelt.
Zo zou ik het spelen, maar ja... Ik ben geen zakenmanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat zou idd nog goed kunnen, wellicht is dat ook de reden dat het nog niet officieel rond is en wordt de transfer morgen of overmorgen bekend gemaakt.
?quote:
"Als... zijde" is geen Nederlands en het slaat nergens op en het wordt steeds populairder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo zou ik het spelen, maar ja... Ik ben geen zakenman
[..]
?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Als... zijde" is geen Nederlands en het slaat nergens op en het wordt steeds populairder.
= Toornstra + Zyech. Gaan ze er daar niet op mee achteruit hoor.quote:
(als Heerenveen) of (Heerenveen zijnde). Niet die twee door elkaar gooien, het is gewoon wollig praten om het wollig praten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]... En dat als nieuwsposter...
. Wat moet het dan zijn?
Merçiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
(als Heerenveen) of (Heerenveen zijnde). Niet die twee door elkaar gooien, het is gewoon wollig praten om het wollig praten.
Niet naar het dartsen aan het kieke ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen vier genotswedstrijden
18:30 PSV v NAC Breda
19:45 FC Dordrecht v PEC Zwolle
19:45 FC Twente v ADO Den Haag
20:45 Vitesse v SC Cambuur
Neh, geen zin in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet naar het dartsen aan het kieke ?
Die toernooien in alle uithoeken van de wereldquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nietszeggend toernooitje ook
Heel het jaar lekker uitmelken bij de Phil Taylorbondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die toernooien in alle uithoeken van de wereldUitmelkweken bij PDC.
Phils Dart Corporationquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel het jaar lekker uitmelken bij de Phil Taylorbond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |