Wat voor kerk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef Amarantha het volgende:
Wel kk saai. Er is ook nog een dienst in de kerk
Een klein beetje pure chocolade is wel weer goed, vanwege de antioxidanten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Tchock het volgende:
Maar serieus y: je hebt natuurlijk gelijk dat je chocolade moet laten staan als je af wil vallen. Net zoals alle andere dingen waar veel calorieën in zitten.
Oh nice, ik kaart het wel gewoon meteen aan als school begint haha. Neem uitnodiging wel mee enzquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een beetje normale school hebt wel. Mijn school was daar best streng in en voor bruiloften werd altijd uitzondering verleend.
Baptisten. Ik en mijn vader zijn één van de weinige die er niks mee doenquote:
Was al aan het zoeken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link? Ik ben reuze benieuwd.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Naam: Powerloungen
Leeftijd: 24
Religie: Alsjeblieft niet zeg
Burgerlijke staat: Single
Hoogst genoten opleiding: Hbo
Woonplaats/province: Gorinchem/Zuid-Holland
Voetbalclub: Ajaks
Favoriete drankje: Mango met Sinaasappelsap
Favoriete film: Der Untergang
Voorkeur muziekgenre: Alles op Rap en Nederlandstalig na
Lievelingsdier: Wombat
Lievelingskleur: Rood
Politieke voorkeur: Nee
Te laatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er staat een vragenlijst in de OP PowerLoungenGod
Een klein beetje chocolade kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een klein beetje pure chocolade is wel weer goed, vanwege de antioxidanten.
Hij vind religie ook kut dus mijn zege heeft hij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Link? Ik ben reuze benieuwd.
Niet zozeer niet kwaad, maar dat is in zekere zin nog daadwerkelijk goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een klein beetje chocolade kan nooit kwaad.
Protestantenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Baptisten. Ik en mijn vader zijn één van de weinige die er niks mee doenMijn vader is wel gelovig opgevoed maar ik niet. Als enige kleinkind
![]()
Ben wel gedoopt maar ik zag het lichtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij vind religie ook kut dus mijn zege heeft hij.
Wat heb je dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog steeds de tandarts niet gebeldMaandag maar even heen gaan ofzo
Ik ook, haha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:08 schreef JanCees het volgende:
Krijg alleen mails dat ik moet dokken
Genoeg (moet nog één kant laten opknappen) maar voor nu eerst mijn kies waar de helft van mistquote:
Ook echt gelovig opgevoed of was het puur voor de leuk dat je gedoopt werd?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ben wel gedoopt maar ik zag het licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |