abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143454378
Volgens mij is iedereen het er hier mee eens dat demo's tegen isis gewoon moeten kunnen? Maar niet door rechtse idioten die zelf ook verwerpelijke dingen hebben gedaan !
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:56:13 #202
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454446
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is iedereen het er hier mee eens dat demo's tegen isis gewoon moeten kunnen? Maar niet door rechtse idioten die zelf ook verwerpelijke dingen hebben gedaan !
Wat maakt dat uit eigenlijk?
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:56:24 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454456
Het gaat toch om de boodschap, niet om wie hem brengt?
Laffe huichelaar
pi_143454466
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat maakt dat uit eigenlijk?
Omdat je toch niet mee gaat lopen met mensen die zijn veroordeeld voor het vernielen van joodse graven met hakenkruizen :{
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:57:33 #205
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat je toch niet mee gaat lopen met mensen die zijn veroordeeld voor het vernielen van joodse graven met hakenkruizen :{
Waarom mogen die mensen niet protesteren van jou?
Laffe huichelaar
pi_143454494
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef Kanjer het volgende:
Maar goed, even een kleine peiling.

Demo ronde om de schilderswijk moet wel kunnen?
En na anderhalf uur nagenoeg niemand die zijn vingers durft te branden door hierop te reageren.
pi_143454513
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:57 schreef Kanjer het volgende:

[..]

En na anderhalf uur nagenoeg niemand die zijn vingers durft te branden door hierop te reageren.
Jawel maar mijn reactie vond je niet goed :)
pi_143454534
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom mogen die mensen niet protesteren van jou?
Mogen ze wel. Maar moet je niet verwachten dat mensen daar normaal op gaan reageren...

Ben je nou serieus ?
pi_143454546
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus als je mee wil lopen in een demo, moet je eerst doorgelicht worden, goedgekeurd, stempeltje erop?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:59:15 #210
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_143454549
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon on en nabij even groot in nederland en kennen beide een ideologie die neerkomt op iedereen die het niet met ons eens is is de vijand. Ze lijken verdomde veel op elkaar.
Leg jij maar eens uit waarom moslimextremisme in nederland zoveel erger is dan extreem rechts in nederland.

Ga je inlezen over waarom er ALGEMEEN aangenomen is dat deze demo door extreem rechts is georganiseerd. Vindt je techniek een beetje laag, dat je net doet alsof ik die koppeling even losjes verzonnen heb, alsof dat niet als feit wordt gebracht overal en nergens.
Jij bent het die claimt dat het niet zo is, kom jij eens met bewijs.
Hoezo ALGEMEEN aangenomen? Volgens mij wordt juist algemeen aangenomen dat die demonstratie werd georganiseerd door doorsnee Hagenaars. Als jij anders meent te weten moet jij dat aantonen, zonder je te beroepen op anderen die zomaar wat beweren zonder iets aan te tonen.
Als het klopt zou bewijzen niet moeilijk moeten zijn.

Serieus, geen polemiek, kom met je bewijs. Als je het kan bewijzen weet ik ook weer beter. Zo niet ben je de zoveelste trol.

Leuke uitdaging toch?
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
pi_143454563
Er liep er zelfs een mee die grote bewondering voor Breivik had. Hoe verzin je het ?!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:59:46 #212
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454567
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mogen ze wel. Maar moet je niet verwachten dat mensen daar normaal op gaan reageren...

Wat is het verschil tussen mensen met een crimineel verleden die zeggen dat ISIS slecht is, of mensen zonder strafblad die zeggen dat ISIS slecht is?
Laffe huichelaar
pi_143454582
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Het gaat toch om de boodschap, niet om wie hem brengt?
Het gaat hier niet om een betoog welke je op basis van de argumenten zou moeten beoordelen. Bij een demonstratie gaat het vaak nog meer om vorm dan om inhoud. Het gaat vaak om het uitsturen van een signaal. De meeste demonstraties blinken niet uit in scherpte en creativiteit van slogans.

De vorm van de demonstratie is dus onderdeel van de boodschap. Als de(verdoezelde) boodschap is dat extreem rechtsen united zijn tegen de moslims in de Schilderswijk, tsja. Kun je de personen die meedoen aan de demonstratie dan nog negeren?

Denk het niet.
pi_143454594
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dus als je mee wil lopen in een demo, moet je eerst doorgelicht worden, goedgekeurd, stempeltje erop?
Je wilt je toch niet identificeren met dit soort mongolen als je tegen een andere groep mongolen gaat demonstreren ?

Het is toch van de zotte om dit goed te praten ?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:01:05 #215
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:00 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om een betoog welke je op basis van de argumenten zou moeten beoordelen. Bij een demonstratie gaat het vaak nog meer om vorm dan om inhoud. Het gaat vaak om het uitsturen van een signaal. De meeste demonstraties blinken niet uit in scherpte en creativiteit van slogans.

De vorm van de demonstratie is dus onderdeel van de boodschap. Als de(verdoezelde) boodschap is dat extreem rechtsen united zijn tegen de moslims in de Schilderswijk, tsja. Kun je de personen die meedoen aan de demonstratie dan nog negeren?

Denk het niet.
Zit ISIS in de schilderswijk dan?
Laffe huichelaar
pi_143454621
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jawel maar mijn reactie vond je niet goed :)
Jouw reactie was, enge mensen en ik denk dat ze dat maar lekker op het malieveld moeten doen.

Dat was niet de vraag.
pi_143454625
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen mensen met een crimineel verleden die zeggen dat ISIS slecht is, of mensen zonder strafblad die zeggen dat ISIS slecht is?
Het is niet zomaar een crimineel verleden. Alsof ze een fiets hebben gejat...

Ligt dit nou aan mij ?
pi_143454627
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom moet er per se een demonstratie in de Schilderswijk gehouden worden?
pi_143454668
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Er liep er zelfs een mee die grote bewondering voor Breivik had. Hoe verzin je het ?!
Volgens mij zag ik op de achtergrond zelfs een clown met van die hele grote schoenen! De racist, wilde zeker op teentjes trappen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:04:04 #220
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454699
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:02 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Waarom moet er per se een demonstratie in de Schilderswijk gehouden worden?
Waarom beantwoord je mijn vraag met een wedervraag?
Laffe huichelaar
pi_143454720
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Goeie. Volgens mij geen.
pi_143454722
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:03 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat is in jouw hoofd.
Dus jij zou willens en wetens met dit soort mensen meelopen die veroordeeld zijn voor bv het vernielen van graafstenen met fucking hakenkruizen meelopen ? Of iemand die Breivik als zijn held ziet ?

Nah dan zit dat maar lekker in mijn hoofd ja :D
pi_143454734
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je mijn vraag met een wedervraag?
Ik ga over mijn eigen antwoorden. Ik zie de relevantie van jouw vraag niet. Ik heb nergens beweerd dat de ISIS in de Schilderswijk zit. Lijkt mij vrij duidelijk en meer een retorische vraag.
pi_143454735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, die hadden ze speciaal ingevlogen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:06:09 #225
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454757
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is niet zomaar een crimineel verleden. Alsof ze een fiets hebben gejat...

Ligt dit nou aan mij ?
Nou ja, eigenlijk wel ja. Iedereen heeft het recht zich te uiten middels een demonstratie. Dat recht moet je mensen niet zomaar ontnemen. Mensen die over de grens gaan, moet je aanpakken. Maar ik vind dat je op basis van het verleden of hij iemand bekend staat, niet mag screenen of iemand het wel of niet waard is te mogen demonstreren
Laffe huichelaar
pi_143454769
Beetje het zelfde als isisfanboys nu een demo gaan organiseren tegen geweld naar homo's en dat we daar dan ook mee gaan lopen :D
pi_143454774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Hoezo ALGEMEEN aangenomen? Volgens mij wordt juist algemeen aangenomen dat die demonstratie werd georganiseerd door doorsnee Hagenaars. Als jij anders meent te weten moet jij dat aantonen, zonder je te beroepen op anderen die zomaar wat beweren zonder iets aan te tonen.
Als het klopt zou bewijzen niet moeilijk moeten zijn.

Serieus, geen polemiek, kom met je bewijs. Als je het kan bewijzen weet ik ook weer beter. Zo niet ben je de zoveelste trol.

Leuke uitdaging toch?
Dit slaat echt helemaal nergens op... Ga jezelf maar inlezen, jij bent het die een claim doet die eigenlijk nergens anders wordt gedaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143454778
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, eigenlijk wel ja. Iedereen heeft het recht zich te uiten middels een demonstratie. Dat recht moet je mensen niet zomaar ontnemen. Mensen die over de grens gaan, moet je aanpakken. Maar ik vind dat je op basis van het verleden of hij iemand bekend staat, niet mag screenen of iemand het wel of niet waard is te mogen demonstreren
Ze mogen best demonstreren maar dan niet in de schilderswijk. Maar lekker op het malieveld ofzo
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:08:26 #229
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454807
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik ga over mijn eigen antwoorden. Ik zie de relevantie van jouw vraag niet. Ik heb nergens beweerd dat de ISIS in de Schilderswijk zit. Lijkt mij vrij duidelijk en meer een retorische vraag.
Je zegt dat de boodschap is dat mensen verenigd staan tegen moslims in de schilderswijk. Terwijl ze demonstreren tegen ISIS, niet tegen moslims in de schilderswijk. Vandaar mijn vraag of er veel ISISleden in de schilderswijk zijn. Anders gaat mijns inziens jouw betoog niet op
Laffe huichelaar
pi_143454815
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zeg maar welke personen dat zijn , zodat de rest hier zelf kan beoordelen of het betrouwbare bronnen zijn zoals jij claimt.
Dat kan niet, dan kunnen die mensen hun werk niet meer doen. Iets met geheimhouding enzovoorts. Magoed, geloof me maar niet dan.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:09:20 #231
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454825
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Beetje het zelfde als isisfanboys nu een demo gaan organiseren tegen geweld naar homo's en dat we daar dan ook mee gaan lopen :D
Als 'ISISfanboys' een demo willen lopen tegen homogeweld, zou dat ze vrij moeten staan.
Laffe huichelaar
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:09:47 #232
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_143454833
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:57 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Waarom zou een demo niet kunnen? Als je het maar laat uitvoeren door normale mensen cq groepen en geen neo nazi mongolen.
pi_143454836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als 'ISISfanboys' een demo willen lopen tegen homogeweld, zou dat ze vrij moeten staan.
En dan vind je het niet raar als ze mee lopen en zeg je nog steeds ja maar het is de boodschap toch die telt ? :D
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:09:56 #234
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454839
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat kan niet, dan kunnen die mensen hun werk niet meer doen. Iets met geheimhouding enzovoorts. Magoed, geloof me maar niet dan.
Scorpie, je bent ongetwijfeld een hele lieve betrouwbare man, maar ik geloof je niet zomaar op je blauwe ogen nee
Laffe huichelaar
pi_143454858
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je zegt dat de boodschap is dat mensen verenigd staan tegen moslims in de schilderswijk. Terwijl ze demonstreren tegen ISIS, niet tegen moslims in de schilderswijk. Vandaar mijn vraag of er veel ISISleden in de schilderswijk zijn. Anders gaat mijns inziens jouw betoog niet op
Ik zie de connectie niet.

Het bleek achteraf duidelijk dat er voornamelijk anti-islam tendensen aanwezig waren. Het idee was "we gaat laten zien dat de Schilderswijk niet van "hunnie" is".

En nee, je kunt mij niet wijsmaken dat het toch echt om de ISIS ging.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:12:59 #236
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143454920
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En dan vind je het niet raar als ze mee lopen en zeg je nog steeds ja maar het is de boodschap toch die telt ? :D
Nou ja, laat ik beginnen met het feit dat ik je vergelijking een beetje raar vind. Het vindt namelijk niet genoeg raakvlakken om een treffende vergelijking genoemd te kunnen worden. Appels en peren.

Maar dt gezegd hebbende, Nee, ik vind niet dat je een demonstratie moet verbieden of af moet keuren, alleen omdat het om mensen gaat die in het verleden niet zo kies waren. Ook vind ik niet dat je ideeën of boodschappen moet veroordelen, alleen om wie het invoert. Ook verwerpelijke mensen hebben wel eens goede ideeën/denkbeelden.
Laffe huichelaar
pi_143454930
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Scorpie, je bent ongetwijfeld een hele lieve betrouwbare man, maar ik geloof je niet zomaar op je blauwe ogen nee
No hard feelings :*
pi_143454960
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:10 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Het bleek achteraf duidelijk dat er voornamelijk anti-islam tendensen aanwezig waren. Het idee was "we gaat laten zien dat de Schilderswijk niet van "hunnie" is".

Speculaties.
pi_143455020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, laat ik beginnen met het feit dat ik je vergelijking een beetje raar vind. Het vindt namelijk niet genoeg raakvlakken om een treffende vergelijking genoemd te kunnen worden. Appels en peren.

Maar dt gezegd hebbende, Nee, ik vind niet dat je een demonstratie moet verbieden of af moet keuren, alleen omdat het om mensen gaat die in het verleden niet zo kies waren. Ook vind ik niet dat je ideeën of boodschappen moet veroordelen, alleen om wie het invoert. Ook verwerpelijke mensen hebben wel eens goede ideeën/denkbeelden.
Dat is echt wel een understatement zeg.

Verbolgen zijn we over het feit dat ze een paar weken geleden dood aan de joden riepen en dan het opnemen voor een groep de ook een schurft hekel aan de joden heeft en waarvan de woordvoerder Hitler als zijn grote held ziet.

Kom op man !
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:16:28 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143455021
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:10 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Maar je kan mij er ook niet van overtuigen dat mensen die zeggen een anti-ISISprotest te gaan houden, anti-ISISspandoeken hadden, anti-ISISkreten stiekem toch vooral tegen moslims in de schilderswijk protesteerden. Het anti-moslimskarakter waar jij aan refereert, komt denk ik vooral omdat ze niet alleen tegen ISIS protesteerden, maar ook tegen de mensen die pro-ISIS zijn en die richting in demonstreerde.

En op zich vind ik dat geen slechte zaak. Mensen met ectreme ISISdenkbeelden in Nederland laten zien dat we dat soort radicale extremisten niet accepteren.
Laffe huichelaar
pi_143455038
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk en aardig scorpie, maar gaat dat dan niet vooral om meer die er wel waren, maar niet zichtbaar isis fanboys waren voor het publiek?
Dan wil ik er best vanuit gaan dat je inside info hebt, maar ik moet het toch echt hebben van wat ik heb gezien en wat er op het nieuws over is geweest en daaruit blijkt helemaal niets van dat.
Dat jij misschien mensen kent die met een onderzoek bezig zijn of iets in die geest die mensen herkennen die niet openbaar dat gedachtegoed tonen maakt het wel een beetje een ander verhaal.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143455068
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Speculaties.
Nee hoor. Zie alleen al:

- de reacties op de Facebook pagina van het event;
- de personen die zijn gesignaleerd bij de demonstratie (o.a. Ben v/d Kooi met "Mosknee"-tshirt);
- het opstootje bij het koffiehuis (heeft niets met ISIS te maken);
- dat er wordt gesproken over een "kalifaat" in de Schilderwijk, terwijl het om misschien 20 ISIS-gasten gaat

En zo kun je nog een tijdje doorgaan. Dus nee, geen sprake van speculaties, maar van constateringen.
pi_143455100
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Maar je kan mij er ook niet van overtuigen dat mensen die zeggen een anti-ISISprotest te gaan houden, anti-ISISspandoeken hadden, anti-ISISkreten stiekem toch vooral tegen moslims in de schilderswijk protesteerden. Het anti-moslimskarakter waar jij aan refereert, komt denk ik vooral omdat ze niet alleen tegen ISIS protesteerden, maar ook tegen de mensen die pro-ISIS zijn en die richting in demonstreerde.

En op zich vind ik dat geen slechte zaak. Mensen met ectreme ISISdenkbeelden in Nederland laten zien dat we dat soort radicale extremisten niet accepteren.
Welke anti-ISIS kreten? "Wij zijn Nederland", is dat een specifieke anti-ISIS kreet?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:19:55 #244
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_143455136
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit slaat echt helemaal nergens op... Ga jezelf maar inlezen, jij bent het die een claim doet die eigenlijk nergens anders wordt gedaan.
Jammer dan. Kans gemist zullen we maar zeggen. Ik heb die facebook pagina van die demonstratie gelezen (En die kan iedereen lezen en jij ook. En niet de reacties die naderhand zijn geplaatst want dat kan iedereen zijn), en jij zegt dat het een hoax is. Dan vraag ik, hoe weet je dat? En dan zeg jij dat ik maar moet bewijzen dat dat niet zo is.
Val jij even door de mand......

Waarom zit ik eigenlijk op dit forum?
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:21:36 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_143455183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:18 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Welke anti-ISIS kreten? "Wij zijn Nederland", is dat een specifieke anti-ISIS kreet?
quote:
Het anti-moslimskarakter waar jij aan refereert, komt denk ik vooral omdat ze niet alleen tegen ISIS protesteerden, maar ook tegen de mensen die pro-ISIS zijn en die richting in demonstreerde.
Lees nou mijn hele post joh. Ik ga me snel vervelen als ik me moet herhalen
Laffe huichelaar
pi_143455210
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:09 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Waarom zou een demo niet kunnen? Als je het maar laat uitvoeren door normale mensen cq groepen en geen neo nazi mongolen.
Ja mag, maarrrrrrrrr!!!! Niet voor iedereen.

Dus van jou mag er een demo komen die een rondje om de grenzen van de schilderswijk loopt?

No problems?
pi_143455219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]

Lees nou mijn hele post joh. Ik ga me snel vervelen als ik me moet herhalen
Dat vond ik juist het minst sterke deel van je post. Die groep waar ze dan tegen demonstreerden bestaat uit misschien 20 man. Hoef je niet heel Schilderswijk voor wakker te houden met kreten als "Wij zijn Nederland" al zwaaiend met prinsenvlaggen.
pi_143455230
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:19 schreef JerryWesterby het volgende:

[..]

Jammer dan. Kans gemist zullen we maar zeggen. Ik heb die facebook pagina van die demonstratie gelezen (En die kan iedereen lezen en jij ook. En niet de reacties die naderhand zijn geplaatst want dat kan iedereen zijn), en jij zegt dat het een hoax is. Dan vraag ik, hoe weet je dat? En dan zeg jij dat ik maar moet bewijzen dat dat niet zo is.
Val jij even door de mand......

Waarom zit ik eigenlijk op dit forum?
Als jij betrouwbare bronnen zoals willem wagenaar wegzet wat valt er dan te praten? Mijn mening lijkt me duidelijk genoeg, je wil bronnen zien, dan geef ik je bronnen en dan is het weer niet goed genoeg, moet je weer weten hoe ze dan heel precies daartoe zijn gekomen.
Ik heb je die naam al gegeven, als je echt interesse had daarin had je daar wel verder mee gekund. Je mag ook op kafka kijken hoor, of al die andere bronnen aangeven, maar feit blijft dat echt overal gewoon wordt gezegd dat dit door extreem rechts is georganiseerd, in de hele media is dat zo. Jij bent het die anders beweert, dus toon dat dan maar eens aan.

Je lijkt wel een gelovige die zegt tegen een atheist dat ze moeten bewijzen dat god niet bestaat, omgekeerde bewijslast noemt men dat.
pi_143455258
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vergeet de prinsenvlaggen en vlaams belang vlaggen niet, heb op tv ook een shirt met mosknee gezien bv.
pi_143455259
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Ja mag, maarrrrrrrrr!!!! Niet voor iedereen.

Dus van jou mag er een demo komen die een rondje om de grenzen van de schilderswijk loopt?

No problems?
Zou toch prima zijn om de demo over te doen, elders in de stad, zonder die randfiguren en met bijvoorbeeld een moslimgroepering die ook tegen de ISIS wil demonstreren?

Daar zou meer kracht van uitgaan dan een door extremisten gekaapte demonstratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')