Wat maakt dat uit eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is iedereen het er hier mee eens dat demo's tegen isis gewoon moeten kunnen? Maar niet door rechtse idioten die zelf ook verwerpelijke dingen hebben gedaan !
Omdat je toch niet mee gaat lopen met mensen die zijn veroordeeld voor het vernielen van joodse graven met hakenkruizenquote:
Waarom mogen die mensen niet protesteren van jou?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je toch niet mee gaat lopen met mensen die zijn veroordeeld voor het vernielen van joodse graven met hakenkruizen
En na anderhalf uur nagenoeg niemand die zijn vingers durft te branden door hierop te reageren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef Kanjer het volgende:
Maar goed, even een kleine peiling.
Demo ronde om de schilderswijk moet wel kunnen?
Jawel maar mijn reactie vond je niet goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En na anderhalf uur nagenoeg niemand die zijn vingers durft te branden door hierop te reageren.
Mogen ze wel. Maar moet je niet verwachten dat mensen daar normaal op gaan reageren...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom mogen die mensen niet protesteren van jou?
Dus als je mee wil lopen in een demo, moet je eerst doorgelicht worden, goedgekeurd, stempeltje erop?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je toch niet mee gaat lopen met mensen die zijn veroordeeld voor het vernielen van joodse graven met hakenkruizen
Hoezo ALGEMEEN aangenomen? Volgens mij wordt juist algemeen aangenomen dat die demonstratie werd georganiseerd door doorsnee Hagenaars. Als jij anders meent te weten moet jij dat aantonen, zonder je te beroepen op anderen die zomaar wat beweren zonder iets aan te tonen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon on en nabij even groot in nederland en kennen beide een ideologie die neerkomt op iedereen die het niet met ons eens is is de vijand. Ze lijken verdomde veel op elkaar.
Leg jij maar eens uit waarom moslimextremisme in nederland zoveel erger is dan extreem rechts in nederland.
Ga je inlezen over waarom er ALGEMEEN aangenomen is dat deze demo door extreem rechts is georganiseerd. Vindt je techniek een beetje laag, dat je net doet alsof ik die koppeling even losjes verzonnen heb, alsof dat niet als feit wordt gebracht overal en nergens.
Jij bent het die claimt dat het niet zo is, kom jij eens met bewijs.
Wat is het verschil tussen mensen met een crimineel verleden die zeggen dat ISIS slecht is, of mensen zonder strafblad die zeggen dat ISIS slecht is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mogen ze wel. Maar moet je niet verwachten dat mensen daar normaal op gaan reageren...
Het gaat hier niet om een betoog welke je op basis van de argumenten zou moeten beoordelen. Bij een demonstratie gaat het vaak nog meer om vorm dan om inhoud. Het gaat vaak om het uitsturen van een signaal. De meeste demonstraties blinken niet uit in scherpte en creativiteit van slogans.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Het gaat toch om de boodschap, niet om wie hem brengt?
Je wilt je toch niet identificeren met dit soort mongolen als je tegen een andere groep mongolen gaat demonstreren ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus als je mee wil lopen in een demo, moet je eerst doorgelicht worden, goedgekeurd, stempeltje erop?
Zit ISIS in de schilderswijk dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:00 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om een betoog welke je op basis van de argumenten zou moeten beoordelen. Bij een demonstratie gaat het vaak nog meer om vorm dan om inhoud. Het gaat vaak om het uitsturen van een signaal. De meeste demonstraties blinken niet uit in scherpte en creativiteit van slogans.
De vorm van de demonstratie is dus onderdeel van de boodschap. Als de(verdoezelde) boodschap is dat extreem rechtsen united zijn tegen de moslims in de Schilderswijk, tsja. Kun je de personen die meedoen aan de demonstratie dan nog negeren?
Denk het niet.
Jouw reactie was, enge mensen en ik denk dat ze dat maar lekker op het malieveld moeten doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar mijn reactie vond je niet goed
Het is niet zomaar een crimineel verleden. Alsof ze een fiets hebben gejat...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen mensen met een crimineel verleden die zeggen dat ISIS slecht is, of mensen zonder strafblad die zeggen dat ISIS slecht is?
Waarom moet er per se een demonstratie in de Schilderswijk gehouden worden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zit ISIS in de schilderswijk dan?
Volgens mij zag ik op de achtergrond zelfs een clown met van die hele grote schoenen! De racist, wilde zeker op teentjes trappen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Er liep er zelfs een mee die grote bewondering voor Breivik had. Hoe verzin je het ?!
Waarom beantwoord je mijn vraag met een wedervraag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom moet er per se een demonstratie in de Schilderswijk gehouden worden?
Goeie. Volgens mij geen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen mensen met een crimineel verleden die zeggen dat ISIS slecht is, of mensen zonder strafblad die zeggen dat ISIS slecht is?
Dus jij zou willens en wetens met dit soort mensen meelopen die veroordeeld zijn voor bv het vernielen van graafstenen met fucking hakenkruizen meelopen ? Of iemand die Breivik als zijn held ziet ?quote:
Ik ga over mijn eigen antwoorden. Ik zie de relevantie van jouw vraag niet. Ik heb nergens beweerd dat de ISIS in de Schilderswijk zit. Lijkt mij vrij duidelijk en meer een retorische vraag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag met een wedervraag?
Nee, die hadden ze speciaal ingevlogen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zit ISIS in de schilderswijk dan?
Nou ja, eigenlijk wel ja. Iedereen heeft het recht zich te uiten middels een demonstratie. Dat recht moet je mensen niet zomaar ontnemen. Mensen die over de grens gaan, moet je aanpakken. Maar ik vind dat je op basis van het verleden of hij iemand bekend staat, niet mag screenen of iemand het wel of niet waard is te mogen demonstrerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een crimineel verleden. Alsof ze een fiets hebben gejat...
Ligt dit nou aan mij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |