Dit slaat echt helemaal nergens op... Ga jezelf maar inlezen, jij bent het die een claim doet die eigenlijk nergens anders wordt gedaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Hoezo ALGEMEEN aangenomen? Volgens mij wordt juist algemeen aangenomen dat die demonstratie werd georganiseerd door doorsnee Hagenaars. Als jij anders meent te weten moet jij dat aantonen, zonder je te beroepen op anderen die zomaar wat beweren zonder iets aan te tonen.
Als het klopt zou bewijzen niet moeilijk moeten zijn.
Serieus, geen polemiek, kom met je bewijs. Als je het kan bewijzen weet ik ook weer beter. Zo niet ben je de zoveelste trol.
Leuke uitdaging toch?
Ze mogen best demonstreren maar dan niet in de schilderswijk. Maar lekker op het malieveld ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk wel ja. Iedereen heeft het recht zich te uiten middels een demonstratie. Dat recht moet je mensen niet zomaar ontnemen. Mensen die over de grens gaan, moet je aanpakken. Maar ik vind dat je op basis van het verleden of hij iemand bekend staat, niet mag screenen of iemand het wel of niet waard is te mogen demonstreren
Je zegt dat de boodschap is dat mensen verenigd staan tegen moslims in de schilderswijk. Terwijl ze demonstreren tegen ISIS, niet tegen moslims in de schilderswijk. Vandaar mijn vraag of er veel ISISleden in de schilderswijk zijn. Anders gaat mijns inziens jouw betoog niet opquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik ga over mijn eigen antwoorden. Ik zie de relevantie van jouw vraag niet. Ik heb nergens beweerd dat de ISIS in de Schilderswijk zit. Lijkt mij vrij duidelijk en meer een retorische vraag.
Dat kan niet, dan kunnen die mensen hun werk niet meer doen. Iets met geheimhouding enzovoorts. Magoed, geloof me maar niet dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeg maar welke personen dat zijn , zodat de rest hier zelf kan beoordelen of het betrouwbare bronnen zijn zoals jij claimt.
Als 'ISISfanboys' een demo willen lopen tegen homogeweld, zou dat ze vrij moeten staan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Beetje het zelfde als isisfanboys nu een demo gaan organiseren tegen geweld naar homo's en dat we daar dan ook mee gaan lopen
Waarom zou een demo niet kunnen? Als je het maar laat uitvoeren door normale mensen cq groepen en geen neo nazi mongolen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:57 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En na anderhalf uur nagenoeg niemand die zijn vingers durft te branden door hierop te reageren.
En dan vind je het niet raar als ze mee lopen en zeg je nog steeds ja maar het is de boodschap toch die telt ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als 'ISISfanboys' een demo willen lopen tegen homogeweld, zou dat ze vrij moeten staan.
Scorpie, je bent ongetwijfeld een hele lieve betrouwbare man, maar ik geloof je niet zomaar op je blauwe ogen neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan kunnen die mensen hun werk niet meer doen. Iets met geheimhouding enzovoorts. Magoed, geloof me maar niet dan.
Ik zie de connectie niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zegt dat de boodschap is dat mensen verenigd staan tegen moslims in de schilderswijk. Terwijl ze demonstreren tegen ISIS, niet tegen moslims in de schilderswijk. Vandaar mijn vraag of er veel ISISleden in de schilderswijk zijn. Anders gaat mijns inziens jouw betoog niet op
Nou ja, laat ik beginnen met het feit dat ik je vergelijking een beetje raar vind. Het vindt namelijk niet genoeg raakvlakken om een treffende vergelijking genoemd te kunnen worden. Appels en peren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan vind je het niet raar als ze mee lopen en zeg je nog steeds ja maar het is de boodschap toch die telt ?
No hard feelingsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Scorpie, je bent ongetwijfeld een hele lieve betrouwbare man, maar ik geloof je niet zomaar op je blauwe ogen nee
Speculaties.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik zie de connectie niet.
Het bleek achteraf duidelijk dat er voornamelijk anti-islam tendensen aanwezig waren. Het idee was "we gaat laten zien dat de Schilderswijk niet van "hunnie" is".
En nee, je kunt mij niet wijsmaken dat het toch echt om de ISIS ging.
Dat is echt wel een understatement zeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik beginnen met het feit dat ik je vergelijking een beetje raar vind. Het vindt namelijk niet genoeg raakvlakken om een treffende vergelijking genoemd te kunnen worden. Appels en peren.
Maar dt gezegd hebbende, Nee, ik vind niet dat je een demonstratie moet verbieden of af moet keuren, alleen omdat het om mensen gaat die in het verleden niet zo kies waren. Ook vind ik niet dat je ideeën of boodschappen moet veroordelen, alleen om wie het invoert. Ook verwerpelijke mensen hebben wel eens goede ideeën/denkbeelden.
Maar je kan mij er ook niet van overtuigen dat mensen die zeggen een anti-ISISprotest te gaan houden, anti-ISISspandoeken hadden, anti-ISISkreten stiekem toch vooral tegen moslims in de schilderswijk protesteerden. Het anti-moslimskarakter waar jij aan refereert, komt denk ik vooral omdat ze niet alleen tegen ISIS protesteerden, maar ook tegen de mensen die pro-ISIS zijn en die richting in demonstreerde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik zie de connectie niet.
Het bleek achteraf duidelijk dat er voornamelijk anti-islam tendensen aanwezig waren. Het idee was "we gaat laten zien dat de Schilderswijk niet van "hunnie" is".
En nee, je kunt mij niet wijsmaken dat het toch echt om de ISIS ging.
Leuk en aardig scorpie, maar gaat dat dan niet vooral om meer die er wel waren, maar niet zichtbaar isis fanboys waren voor het publiek?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan kunnen die mensen hun werk niet meer doen. Iets met geheimhouding enzovoorts. Magoed, geloof me maar niet dan.
Nee hoor. Zie alleen al:quote:
Welke anti-ISIS kreten? "Wij zijn Nederland", is dat een specifieke anti-ISIS kreet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je kan mij er ook niet van overtuigen dat mensen die zeggen een anti-ISISprotest te gaan houden, anti-ISISspandoeken hadden, anti-ISISkreten stiekem toch vooral tegen moslims in de schilderswijk protesteerden. Het anti-moslimskarakter waar jij aan refereert, komt denk ik vooral omdat ze niet alleen tegen ISIS protesteerden, maar ook tegen de mensen die pro-ISIS zijn en die richting in demonstreerde.
En op zich vind ik dat geen slechte zaak. Mensen met ectreme ISISdenkbeelden in Nederland laten zien dat we dat soort radicale extremisten niet accepteren.
Jammer dan. Kans gemist zullen we maar zeggen. Ik heb die facebook pagina van die demonstratie gelezen (En die kan iedereen lezen en jij ook. En niet de reacties die naderhand zijn geplaatst want dat kan iedereen zijn), en jij zegt dat het een hoax is. Dan vraag ik, hoe weet je dat? En dan zeg jij dat ik maar moet bewijzen dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op... Ga jezelf maar inlezen, jij bent het die een claim doet die eigenlijk nergens anders wordt gedaan.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:18 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Welke anti-ISIS kreten? "Wij zijn Nederland", is dat een specifieke anti-ISIS kreet?
Lees nou mijn hele post joh. Ik ga me snel vervelen als ik me moet herhalenquote:Het anti-moslimskarakter waar jij aan refereert, komt denk ik vooral omdat ze niet alleen tegen ISIS protesteerden, maar ook tegen de mensen die pro-ISIS zijn en die richting in demonstreerde.
Ja mag, maarrrrrrrrr!!!! Niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:09 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waarom zou een demo niet kunnen? Als je het maar laat uitvoeren door normale mensen cq groepen en geen neo nazi mongolen.
Dat vond ik juist het minst sterke deel van je post. Die groep waar ze dan tegen demonstreerden bestaat uit misschien 20 man. Hoef je niet heel Schilderswijk voor wakker te houden met kreten als "Wij zijn Nederland" al zwaaiend met prinsenvlaggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Lees nou mijn hele post joh. Ik ga me snel vervelen als ik me moet herhalen
Als jij betrouwbare bronnen zoals willem wagenaar wegzet wat valt er dan te praten? Mijn mening lijkt me duidelijk genoeg, je wil bronnen zien, dan geef ik je bronnen en dan is het weer niet goed genoeg, moet je weer weten hoe ze dan heel precies daartoe zijn gekomen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:19 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Jammer dan. Kans gemist zullen we maar zeggen. Ik heb die facebook pagina van die demonstratie gelezen (En die kan iedereen lezen en jij ook. En niet de reacties die naderhand zijn geplaatst want dat kan iedereen zijn), en jij zegt dat het een hoax is. Dan vraag ik, hoe weet je dat? En dan zeg jij dat ik maar moet bewijzen dat dat niet zo is.
Val jij even door de mand......
Waarom zit ik eigenlijk op dit forum?
Vergeet de prinsenvlaggen en vlaams belang vlaggen niet, heb op tv ook een shirt met mosknee gezien bv.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar je kan mij er ook niet van overtuigen dat mensen die zeggen een anti-ISISprotest te gaan houden, anti-ISISspandoeken hadden, anti-ISISkreten stiekem toch vooral tegen moslims in de schilderswijk protesteerden. Het anti-moslimskarakter waar jij aan refereert, komt denk ik vooral omdat ze niet alleen tegen ISIS protesteerden, maar ook tegen de mensen die pro-ISIS zijn en die richting in demonstreerde.
En op zich vind ik dat geen slechte zaak. Mensen met ectreme ISISdenkbeelden in Nederland laten zien dat we dat soort radicale extremisten niet accepteren.
Zou toch prima zijn om de demo over te doen, elders in de stad, zonder die randfiguren en met bijvoorbeeld een moslimgroepering die ook tegen de ISIS wil demonstreren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja mag, maarrrrrrrrr!!!! Niet voor iedereen.
Dus van jou mag er een demo komen die een rondje om de grenzen van de schilderswijk loopt?
No problems?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |