Al kreeg ik hem gratisquote:Op maandag 22 september 2014 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking
Hij is 200x300cm en kost (in België) maar 800.-...
Oef! Ik hou al niet zo van 'gewone' Perzische tapijten, maar dit is wel heel erg.quote:Op maandag 22 september 2014 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking
In Delft vanmorgen ook zien hangen... ¤6.99quote:Op maandag 22 september 2014 20:46 schreef d.k. het volgende:
Die boomstammenstof is in Eindhoven al te krijgen zag ik gisteren.
Goed om te weten! Ik houd het in de gaten. Deze stof past perfect onder mijn veranda in blokhut stijl.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef soapie het volgende:
[..]
In Delft vanmorgen ook zien hangen... ¤6.99
Een retroprijs in Belgische Franken?quote:Op maandag 22 september 2014 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een verschrikking
Je hebt de bank besteld via internet? Wat is de verwachte leverdatum?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:09 schreef summer2bird het volgende:
Vraagje, hoelang van te voren krijg je een melding dat ze je bestelling bij elkaar gaan zoeken?
En welke banken vallen onder custom made, is dat ook deze bank?: Kivik Grijs:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09005376/
[ afbeelding ]
Want ik zit eraan te denken de bestelling te cancellen en dan gewoon met aanhangwagen erheen te karren.
Goed of slecht plan?
22 oktober. Via internet ja. Heb ook nog niks betaald.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt de bank besteld via internet? Wat is de verwachte leverdatum?
Deze bank heeft een losse bekleding.
Je bestelde de bank via internet en dan kan die pas op 22 oktober geleverd worden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
22 oktober. Via internet ja.
Maar mijn oude bank is al verkocht, en ik wil eigenlijk nog wat dingetjes die ik bij de bestelling er niet op heb gezet.
Jups, vond het ook al vreemd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je bestelde de bank via internet en dan kan die pas op 22 oktober geleverd worden?
Heb je alleen de bank in bestelling?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jups, vond het ook al vreemd.
Oh, ik ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je alleen de bank in bestelling?
Als ik de bank nu in mijn winkelwagen gooi kan ik em volgende week woensdag al thuis hebben namelijk...
Komt de bank toch de 1e? Of heb je wellicht zelf de leverdatum vertraagd?quote:
Het lag serieus aan de tandenborstelhouder.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Komt de bank toch de 1e? Of heb je wellicht zelf de leverdatum vertraagd?
Morgen even met IKEA bellen om te kijken of de bestelling nog te annuleren is.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het lag serieus aan de tandenborstelhouder.
Die zorgde voor vertraging.
Ik heb er een bestelling achteraan gedaan, voor volgende week, zonder tandenborstelhouder.
Morgen ga ik bellen om de 1e bestelling te annuleren.
Lunch ziet er ook lekker uit!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
zweedse balletjes in de aanbieding
En?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:50 schreef summer2bird het volgende:
Okey, vandaag worden mijn meubels bezorgd.
Ik heb voor vrachtwagen gekozen, en om het extra moeilijk te maken, woon ik op een terrein met meerdere gebouwen, dan nog eens op een gebouw met 2 verdiepingen en deuren die na 17:00 op slot gaan automatisch (dan krijg je ze weer open met de intercom)
Ik heb er al achteraangebelt gisteren, zodat de transportservice precies weet waar ze moeten zijn, heb de receptie (die bij de ingang van het terrein zit) al op de hoogte gesteld van wat ze moeten doen als de ikea mensen bij hun komen en nu zit ik in spanning af te wachten tot 15:00-18:00![]()
Worry too much?
Nou,quote:
verzenden toch voordeliger dan op en neer karren?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:33 schreef JohnB52 het volgende:
Mijn hoes komt volgende week woensdag.
En FLAXA dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:33 schreef vlindertje89 het volgende:
De bygland was de enige met één grote lade onder het bed waar je dus dat tweede matras in kon leggen. Super stom!
Thanks voor het meedenken! Alleen daarbij kan je er dus niet een tweepersoonsbed van maken, en bij de Bygland was dat wel zo. Die is eigenlijk hetzelfde als de hemnes, dat je het bed uit kan trekken tot een 1.60 bed. Dus dat je op dezelfde hoogte ligt dan. Alleen heeft de Bygland het voordeel dat er maar 1 grote la onder zit (waar je matras in kan) en in de hemnes 3 lades, waardoor je als je erin slaapt als hij niet uitgeklapt is, de twee matrassen op elkaar moet leggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:26 schreef Nixxor het volgende:
[..]
En FLAXA dan?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39031468/
met deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10247968/
Ik zie het nu pas ja. Helaasquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks voor het meedenken! Alleen daarbij kan je er dus niet een tweepersoonsbed van maken, en bij de Bygland was dat wel zo. Die is eigenlijk hetzelfde als de hemnes, dat je het bed uit kan trekken tot een 1.60 bed. Dus dat je op dezelfde hoogte ligt dan. Alleen heeft de Bygland het voordeel dat er maar 1 grote la onder zit (waar je matras in kan) en in de hemnes 3 lades, waardoor je als je erin slaapt als hij niet uitgeklapt is, de twee matrassen op elkaar moet leggen.
Ik vind ze anders best handig hoor. Ik heb er een voor mijn scheurdeur raam hangen. (zie je de rommel vanaf buiten tenminste niet)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef JohnB52 het volgende:
Heb tijdens mijn bezoek nog wel t meest waardeloze gordijn ooit gezien:
http://m.ikea.com/nl/nl/c(...)oducts/art/20242282/
Een stuk gevouwen papier met een plastic paperclip!
Is op het raam zelf plakken geen gezicht?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:26 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas ja. Helaas
[..]
Ik vind ze anders best handig hoor. Ik heb er een voor mijn scheurdeur raam hangen. (zie je de rommel vanaf buiten tenminste niet)
Ook gebruik ik ze in mijn nieuwe huis als tijdelijk gordijn (wel zo handig met verbouwen/schilderen) het kost niets, en het ziet er vanaf buiten fatsoenlijk uit.
Wel jammer dat ze de complete verflaag meetrekken als je ze probeert te verwijderen. Dat dubbelzijdige tape is misschien iets te sterk...
Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht... Ik denk dat het niet zo heel mooi is aangezien je dan de achterkant van het plakband vanaf buiten ziet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Is op het raam zelf plakken geen gezicht?
Twitter ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is een los frontje van een Malm-kastje te kopen? De site is er nogal vaag over en bellen kan even niet, anders had ik dat wel gedaan
Alleen als de klantenservice (/koopjeshoek) in de winkel dat onderdeel toevallig los heeft liggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is een los frontje van een Malm-kastje te kopen? De site is er nogal vaag over en bellen kan even niet, anders had ik dat wel gedaan
Ik zette het matras altijd achter mijn Hemnes. Is dat niet een optie? Dan kan je die lades tenminste gebruiken voor opslagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Thanks voor het meedenken! Alleen daarbij kan je er dus niet een tweepersoonsbed van maken, en bij de Bygland was dat wel zo. Die is eigenlijk hetzelfde als de hemnes, dat je het bed uit kan trekken tot een 1.60 bed. Dus dat je op dezelfde hoogte ligt dan. Alleen heeft de Bygland het voordeel dat er maar 1 grote la onder zit (waar je matras in kan) en in de hemnes 3 lades, waardoor je als je erin slaapt als hij niet uitgeklapt is, de twee matrassen op elkaar moet leggen.
Ah oke, thanx. Dat wordt 60 euro inhouden van het zakgeld van de kat dan, voor een nieuwe...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alleen als de klantenservice (/koopjeshoek) in de winkel dat onderdeel toevallig los heeft liggen.
Dit soort onderdelen zijn (volgens mij nog steeds) niet voor winkels los te bestellen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:16 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik zette het matras altijd achter mijn Hemnes. Is dat niet een optie? Dan kan je die lades tenminste gebruiken voor opslag
Dat had ik inderdaad ook aan mijn ouders geopperd (het is voor in het nieuwe huis van mn ouders, in 'mijn' kamer daar) maar ze wilden dan weer de brimnes variant en niet de hemnes, omdat ze die hoge ombouw minder mooi vinden. Daardoor is het matras dan weer hoger dan het bed en dat vinden ze lelijk. Lekker veeleisend haha! Maar nogmaals bedankt voor het meedenken!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:16 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik zette het matras altijd achter mijn Hemnes. Is dat niet een optie? Dan kan je die lades tenminste gebruiken voor opslag
In principe kunnen ze strak geplaatst worden. Naast een hogekast is dat immers ook geen probleem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef Nixxor het volgende:
Weet iemand hoeveel speling een METOD bovenkastje nodig heeft aan de zijkanten om open/dicht te kunnen?
Ik heb die bovenkastjes, met aan de ene zijkant (rechts) een muur, en aan de andere kant (links) een hoge kast. Nu zitten de kastjes hard tegen de muur aan, maar pas nadat ik ze had opgehangen maakte iemand de opmerking of de deurtjes nog wel open konden.![]()
Ik heb de deurtjes/scharnieren nog niet gekocht, dus vandaar dat ik het vraag
Het zijn vlak scharnierende deuren dus dat moet kunnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef Nixxor het volgende:
Weet iemand hoeveel speling een METOD bovenkastje nodig heeft aan de zijkanten om open/dicht te kunnen?
Ik heb die bovenkastjes, met aan de ene zijkant (rechts) een muur, en aan de andere kant (links) een hoge kast. Nu zitten de kastjes hard tegen de muur aan, maar pas nadat ik ze had opgehangen maakte iemand de opmerking of de deurtjes nog wel open konden.![]()
Ik heb de deurtjes/scharnieren nog niet gekocht, dus vandaar dat ik het vraag
Even met een klein houtboortje de stof voorboren?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:59 schreef JohnB52 het volgende:
Zo, ik ben er wel even klaar mee, met de Soderhamn bank, met Replosa stof, krijg met geen mogelijkheid die bouten door de bekleding heen geduwd...
Morgen maar weer proberen, zal wel aan t tijdstip liggen.
Simpele oplossing: Maten opmeten van de Bruynzeel keuken en vergelijken met de beschikbare maten op ikea.nl?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:38 schreef SupremeEvil het volgende:
Passen de (nieuwe systeem) keuken deurtjes op een bruynzeel keuken?
IKEA Zwolle opent in het voorjaar van 2015 haar deuren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:35 schreef Adolecens het volgende:
Is er al een openingsdatum bekend van Zwolle?
Tnx, die had ik zelf ook al gevonden. Wellicht dat er iemand was die het wat minder algemeen wist te vertellen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:14 schreef jpajs het volgende:
[..]
IKEA Zwolle opent in het voorjaar van 2015 haar deuren.
Ik denk dat er nog geen specifieke datum vast staat eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Tnx, die had ik zelf ook al gevonden. Wellicht dat er iemand was die het wat minder algemeen wist te vertellen.
Het is inmiddels gelukt, en heeft de springtest van een 2 jarige overleefd, alles zit nog vast.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even met een klein houtboortje de stof voorboren?
Gelukkig, en fijn ook, dat je zo'n professionele tester in huis hebtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:18 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Het is inmiddels gelukt, en heeft de springtest van een 2 jarige overleefd, alles zit nog vast.
Was er laatst maar dat is ook voor het laatst. 3 kwartier voor sluitingstijd was alles op in het restaurant behalve de vegetarische pastaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:03 schreef Leandra het volgende:
Nog steeds kamperen in het restaurant bij Ikea Utrecht trouwens... Alles wegwerp.
Inclusief het eten, darn wat was dat croissantje taai
Sluitingstijd van de winkel of het restaurant?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was er laatst maar dat is ook voor het laatst. 3 kwartier voor sluitingstijd was alles op in het restaurant behalve de vegetarische pasta
Restaurant.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sluitingstijd van de winkel of het restaurant?
Owkej... Kwart voor 8 is inderdaad wel vroeg jaquote:
Was op een zondag dus precies rond de Nederlandse dinertijdquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owkej... Kwart voor 8 is inderdaad wel vroeg ja
Maar ik vraag me ook af hoeveel mensen er "zo laat" (voor Nederlandse begrippen) nog een warme maaltijd willen. Wellicht dat dat voor hun ook de afweging is geweest... maar het blijkt balen.
Wat is er ook al weer vernieuwd aan de Billy's?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:37 schreef Troel het volgende:
Komt er nog een keer een leuke aanbieding op de nieuwe Billy's eigenlijk?
Die vind ik al zo lang zo mooi!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 100.- gekocht in de koopjeshoek van IKEA Hengelo
Ik ook. Maar zo prijzig...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Die vind ik al zo lang zo mooi!
Wat voor een onderdeel moet je hebben dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:34 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, nu al reactie van ikea terug, geweldig snel zeg!
Ze kunnen me het onderdeel NIET opsturen.
Dus ik heb geantwoord met: en nu?
Van welke serie zijn die?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
STOCKHOLMquote:
Dat is boffen. Inderdaad eindelijk weer mooi massief houtwerk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel duur met het houtwerk: ¤ 40 voor een krukje en het harmonica kapstokje. Die kapstokjes zijn ooit mode geweest. Waren gammel en goedkoop en verdwenen weer uit het beeld. Deze is wel mooier afgewerkt, maar oogt even gammel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:39 schreef Bartjebart het volgende:
De tijdelijke, Scandinavisch georiënteerde, RYSSBY 2014 collectie staat online. In Hengelo stond dit afgelopen weekend al in de winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |