Ik ben wel blij met hem hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je merkt inderdaad dat je blij bent met je hond, zo vaak heb je 't erover.
Wat fijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hem hoor.
Heb hem net nog geknuffeld.
Exactquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou het enthousiasme spat er weer van af hoor
Dat deed je al nooit, dus missen zal ik het vast nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou zal nog vaker over mijn hond vertellen hoor
Maar nu weet je dat ik een hond heb, dus nu ga je het vast missen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat deed je al nooit, dus missen zal ik het vast niet.
Ik denk dat dat wel meevalt. De katten kan ik wel missen als kiespijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nu weet je dat ik een hond heb, dus nu ga je het vast missen.
Nou als je zo doet de katten jou ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. De katten kan ik wel missen als kiespijn.
Fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn eigen haar geknipt.Gelukkig draag ik de laatste tijd vaak een staart.
Prachtig johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:42 schreef Samzz het volgende:
R&P / Mijn vriendin vindt mij lelijk
Dit topic. Echt.
Ik heb 'm van begin tot eind meegelezenquote:
Ik hoop op een deeltje 2quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm van begin tot eind meegelezen.
Fantastisch huis inderdaad!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:16 schreef Samzz het volgende:
http://herbeat.com/10-the-worlds-most-expensive-mansions/7/
Het huis van The Godfather. En al die andere huizen, damn
.
Ik vind het huis dat op nummer negen staat echt fantastischquote:
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Mag deze ook in de OP?
[ afbeelding ]
Nummer 8 en nummer 10 zijn in ieder geval niets. Nummer 3 en 4 vind ik ook wel wat hebben. Ik hou van dat soort trappen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het huis dat op nummer negen staat echt fantastisch.
Dit. Ik heb ze uit beleefdheid laten staan, maar van mij mogen ze er nu wel uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Alle gifjes moeten uit de OP
.
Ik zie niet wat er mis mee isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bewijs dat ik nooit kapper moet worden:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Alle gifjes moeten uit de OP
.
Bij meer bijval ga ik ze er genadeloos uit slopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Ik heb ze uit beleefdheid laten staan, maar van mij mogen ze er nu wel uit.
Pak je sloophamer maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij meer bijval ga ik ze er genadeloos uit slopen.
Nouja, mijn haar is gelukkig niet helemaal stijl dus het valt iets minder op. Maar ik zie heel duidelijk de verschillende lengtes omdat ik per pluk heb geknipt. En als ik het naar achter gooi klopt er helemaal niets meer van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er mis mee is. Behalve dat de onderkant misschien wat scheef oogt, maar dat valt imo niet zo op.
En er staat nog geen nieuwe meet in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:30 schreef Myraela het volgende:
Sowieso mag er ook wel een andere tekst in van mij. Dat stuk van "er waren veel SC's en nu zijn er nog maar twee" is echt voor niemand meer relevant.
Doe je ding zou ik zeggen. Weg ermeequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij meer bijval ga ik ze er genadeloos uit slopen.
Dat is ook wel waar. Zet er de laatste twee weekenden van september maar in. De zaterdag. 13:00 picknick in Rotterdam mits lekker weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En er staat nog geen nieuwe meet in.
En wat is nu een sc zonder een meet op de planning.
20 sept. picknick.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. Zet er de laatste twee weekenden van september maar in. De zaterdag. 13:00 picknick in Rotterdam mits lekker weer.
Ai...Dan hoop ik dat ik met iemand mee kan rijden aangezien mijn stage nu definitief isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. Zet er de laatste twee weekenden van september maar in. De zaterdag. 13:00 picknick in Rotterdam mits lekker weer.
Ik zal er over nadenkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ai...Dan hoop ik dat ik met iemand mee kan rijden aangezien mijn stage nu definitief isWel jammer dat ik dan twee maanden geen cent verdien en 1600 euro af mag tikken voor de universiteit, maar dan had ik maar harder moeten blokken voor dat ene blok dat nu gaat vervallen.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
20 sept. picknick.
27 sept. picknick.
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |