Ik ben wel blij met hem hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je merkt inderdaad dat je blij bent met je hond, zo vaak heb je 't erover.
Wat fijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met hem hoor.
Heb hem net nog geknuffeld.
Exactquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou het enthousiasme spat er weer van af hoor
Dat deed je al nooit, dus missen zal ik het vast nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou zal nog vaker over mijn hond vertellen hoor
Maar nu weet je dat ik een hond heb, dus nu ga je het vast missen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat deed je al nooit, dus missen zal ik het vast niet.
Ik denk dat dat wel meevalt. De katten kan ik wel missen als kiespijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar nu weet je dat ik een hond heb, dus nu ga je het vast missen.
Nou als je zo doet de katten jou ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. De katten kan ik wel missen als kiespijn.
Fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn eigen haar geknipt.Gelukkig draag ik de laatste tijd vaak een staart.
Prachtig johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:42 schreef Samzz het volgende:
R&P / Mijn vriendin vindt mij lelijk
Dit topic. Echt.
Ik heb 'm van begin tot eind meegelezenquote:
Ik hoop op een deeltje 2quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm van begin tot eind meegelezen.
Fantastisch huis inderdaad!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:16 schreef Samzz het volgende:
http://herbeat.com/10-the-worlds-most-expensive-mansions/7/
Het huis van The Godfather. En al die andere huizen, damn
.
Ik vind het huis dat op nummer negen staat echt fantastischquote:
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:21 schreef Barbusse het volgende:
Mag deze ook in de OP?
[ afbeelding ]
Nummer 8 en nummer 10 zijn in ieder geval niets. Nummer 3 en 4 vind ik ook wel wat hebben. Ik hou van dat soort trappen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het huis dat op nummer negen staat echt fantastisch.
Dit. Ik heb ze uit beleefdheid laten staan, maar van mij mogen ze er nu wel uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Alle gifjes moeten uit de OP
.
Ik zie niet wat er mis mee isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bewijs dat ik nooit kapper moet worden:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Alle gifjes moeten uit de OP
.
Bij meer bijval ga ik ze er genadeloos uit slopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Ik heb ze uit beleefdheid laten staan, maar van mij mogen ze er nu wel uit.
Pak je sloophamer maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij meer bijval ga ik ze er genadeloos uit slopen.
Nouja, mijn haar is gelukkig niet helemaal stijl dus het valt iets minder op. Maar ik zie heel duidelijk de verschillende lengtes omdat ik per pluk heb geknipt. En als ik het naar achter gooi klopt er helemaal niets meer van.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er mis mee is. Behalve dat de onderkant misschien wat scheef oogt, maar dat valt imo niet zo op.
En er staat nog geen nieuwe meet in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:30 schreef Myraela het volgende:
Sowieso mag er ook wel een andere tekst in van mij. Dat stuk van "er waren veel SC's en nu zijn er nog maar twee" is echt voor niemand meer relevant.
Doe je ding zou ik zeggen. Weg ermeequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij meer bijval ga ik ze er genadeloos uit slopen.
Dat is ook wel waar. Zet er de laatste twee weekenden van september maar in. De zaterdag. 13:00 picknick in Rotterdam mits lekker weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En er staat nog geen nieuwe meet in.
En wat is nu een sc zonder een meet op de planning.
20 sept. picknick.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. Zet er de laatste twee weekenden van september maar in. De zaterdag. 13:00 picknick in Rotterdam mits lekker weer.
Ai...Dan hoop ik dat ik met iemand mee kan rijden aangezien mijn stage nu definitief isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. Zet er de laatste twee weekenden van september maar in. De zaterdag. 13:00 picknick in Rotterdam mits lekker weer.
Ik zal er over nadenkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ai...Dan hoop ik dat ik met iemand mee kan rijden aangezien mijn stage nu definitief isWel jammer dat ik dan twee maanden geen cent verdien en 1600 euro af mag tikken voor de universiteit, maar dan had ik maar harder moeten blokken voor dat ene blok dat nu gaat vervallen.
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
20 sept. picknick.
27 sept. picknick.
?
Helaas als in ik wilde dat je je wat meer gedroeg of als in ik wilde dat je eens wat minder jezelf gedroeg?quote:
Ik geef je de mogelijkheid voor jezelf te denkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas als in ik wilde dat je je wat meer gedroeg of als in ik wilde dat je eens wat minder jezelf gedroeg?
Vrouwen zijn altijd zo onduidelijk.
Take the blue pill.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas als in ik wilde dat je je wat meer gedroeg of als in ik wilde dat je eens wat minder jezelf gedroeg?
Vrouwen zijn altijd zo onduidelijk.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef je de mogelijkheid voor jezelf te denken.
De zomer is voorbij voor deze begonnen isquote:
1 week heel mooi weerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zomer is voorbij voor deze begonnen is.
Hier alleen stortregenquote:
Veel plezier vanavond, Royke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:56 schreef Royco1 het volgende:
Het moet vanavond wel droog zijn, anders gaat het een nat avondje voetbal kijken worden
Verder enkel regenquote:
Heerenveen moeten we kunnen hebben toch Kaneel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier vanavond, Royke.
Doe maar een gelijkspel, dan heb ik mijn toto goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heerenveen moeten we kunnen hebben toch Kaneel?
Je zal maar eens zelf bepalen wat je met je geld doet zonder dat de staat er aan verdient he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:00 schreef Samzz het volgende:
'Kosten belastingvrij schenken fors hoger'.
Volgens mij heb je het bericht niet gelezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zal maar eens zelf bepalen wat je met je geld doet zonder dat de staat er aan verdient he.
Aah misschien komt er nog wat mooi weer aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verder enkel regen. Nu is het in heel Europa zo ongeveer pisweer als ik Facebook moet geloven
.
Nee we gaan gewoon winnen he.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef yats het volgende:
[..]
Doe maar een gelijkspel, dan heb ik mijn toto goed.
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:00 schreef Samzz het volgende:
'Kosten belastingvrij schenken fors hoger'.
Ik sla het voetbal morgen over (wel met een goede reden). Dus mijn vader heeft mazzel, die kan op mijn kaart gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee we gaan gewoon winnen he.
En ik sta vlak achter het doel dus als Immers weer eens flink kansen mist kan ik hem bekogelen.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het bericht niet gelezen. Maar dat ook, ja.
Je hebt een date?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sla het voetbal morgen over (wel met een goede reden). Dus mijn vader heeft mazzel, die kan op mijn kaart gaan.
Ja of belasting betalen als je komt te overlijden en je kinderen een bedrag erven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vind sowieso dat het bezopen is dat ik nog eens belasting moet betalen als ik mijn geld, waar ik al belasting over betaald heb, wil gaan weggeven aan mijn kinderen. Of aan wie dan ook.
Jepquote:
Ja ook zo'n geweldig systeem.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja of belasting betalen als je komt te overlijden en je kinderen een bedrag erven.
Ja, ik heb best wat voor een leuke date overquote:
Dat slaat ook nergens op, inderdaad. Net als vermogensbelastingquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vind sowieso dat het bezopen is dat ik nog eens belasting moet betalen als ik mijn geld, waar ik al belasting over betaald heb, wil gaan weggeven aan mijn kinderen. Of aan wie dan ook.
Focking belachelijk is het. Ratten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja of belasting betalen als je komt te overlijden en je kinderen een bedrag erven.
Straks is het een kut date.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik heb best wat voor een leuke date over
Eh...nee sorryquote:
Dan baalt ie dat ie niet naar 't voetbal is gegaanquote:
Vermogensbelasting is nu 1,2% of zo terwijl spaarrente (bij Rabobank) 1% isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op, inderdaad. Net als vermogensbelasting. Wtf.
Zeker nu de spaarrente zo laag ligt ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bestaat omdat vermogende mensen goede investeringen deden dus dat moest belast wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch is Nederland een belastingparadijs mits je alle mazen weet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker nu de spaarrente zo laag ligt ja.
En kansspelbelasting is ook een mooie.
En het dan gek vinden dat bijna alle pokerspelers naar Malta verkassen.
Ach als het weer zo'n wedstrijd wordt als vorige keer, mis je daar ook niks aan...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sla het voetbal morgen over (wel met een goede reden). Dus mijn vader heeft mazzel, die kan op mijn kaart gaan.
Ja voor buitenlandse BV'squote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En toch is Nederland een belastingparadijs mits je alle mazen weet.
Vertel mij watquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die bestaat omdat vermogende mensen goede investeringen deden dus dat moest belast worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |