Zuurkutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze topictitel vind ik wat jammer en al helemaal als het een topickaap is.
ik nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ben jij zuur vandaag zegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
zand in je kutje ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
het gaat niet regenenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:04 schreef Typisch het volgende:
Gaat het regenen?Van 32+ graden naar onder de 20 in De Kuip ouwe hoeren op het weer.
Wat doe ik mijzelf ook aan.
Wat is dit nou weer voor gelulquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
In Zeeland zou je in Zeeuws-Vlaanderen moeten zitten. Daar is de eeuwige rust. Ze voelen zich niet met Nederland of België verbonden.
welterustenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:19 schreef Typisch het volgende:
ik ga weer even wat anders doen
tot later fokkkertjes
Ben het wel met je eens, is verwarrend voor mijn oude hoofdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat de vraag retorisch was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat nou aanAls ik Stijn was zou ik dat lekker niet vertellen.
quote:Feyenoord heeft per abuis Daley Blind verkocht aan CSKA Moskou. De Rotterdammers ontvingen zo’n 20 miljoen euro voor de middenvelder, maar ontdekten vervolgens dat ze niet beschikten over de transferrechten van de Ajax-speler. “We waren zo lekker bezig met het verkopen van al onze WK-gangers dat we daarin misschien een beetje zijn doorgeschoten. Het verkopen van andermans spelers was zeker niet onze bedoeling, maar CSKA deed echt een prima bod.”
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:15 schreef Typisch het volgende:
Gezocht : gifje van Alba voor aantrekkelijke OP
ja maar voor hoe lang?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:47 schreef Karina het volgende:
Hier is het opeens weer helemaal zonnig
Hier ook zonquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:47 schreef Karina het volgende:
Hier is het opeens weer helemaal zonnig
Waarom willen mensen filmpjes zijn van mijn kadden? Een nostalgisch gevoel, terug naar je jeugd, is mijn gok.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom wil je een filmpje zien van JanCees die de hond uit laat?
Hier een foto van mijn hond die de vaat schoon maaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom willen mensen filmpjes zijn van mijn kadden? Een nostalgisch gevoel, terug naar je jeugd, is mijn gok.
Goed opgevoedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een foto van mijn hond die de vaat schoon maakt
[ afbeelding ]
Niet houden van slecht weerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:02 schreef Dven het volgende:
Slecht weer op komst. Heel mn dag gelijk verziekt.
Kanjergaar ditquote:
Lieve hontquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een foto van mijn hond die de vaat schoon maakt
[ afbeelding ]
Wow diepquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je 'slecht' weer fijn vindt is het dan geen goed weer?
Jaja. Het kan nog even tijdens de laatste door de weekse uurtjes maar straks is het tijd voor Def Rhymzquote:
xDquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik googelde voor de grap op diep.
Nu klopt er iets tegen je bureau of niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik googelde voor de grap op diep.
Mijn bureau is niet zo laag als je denkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu klopt er iets tegen je bureau of niet?
Ik ga aan de slag. Ik heb een verbod om buiten VBL te modereren dus ik moet mij sowieso meer laten gelden hier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom zijn de kattenfilms uit de OP
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn bureau is niet zo laag als je denkt.
https://vid.me/FhAquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag. Ik heb een verbod om buiten VBL te modereren dus ik moet mij sowieso meer laten gelden hier.
Je onderschat mijn snelheid. De OP was allang terug joh.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
https://vid.me/FhA
http://vid.me/O75
wiens kat is die bovenstequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
https://vid.me/FhA
http://vid.me/O75
Wat een lilleken kat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste OP ooit. Niet voor niets OPperkleurder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je onderschat mijn snelheid. De OP was allang terug joh.
Android 'grap' aangepast voor een foto van mijn kat met prooi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste OP ooit. Niet voor niets OPperkleurder.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een lilleken kat.Wat heeft Rijsel te maken met het kunnen van Knut zijn kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onrealistisch spelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister met Legia CL behaald op fm2014
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een lilleken kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij eet jochies als jij voor zn ontbijt![]()
Ik las dat het vrouwtje van de administratie ondergedoken is, hoeveel stond het toe die wissel erin kwam?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister met Legia CL behaald op fm2014
Wat zitten er in die dozen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
hij eet jochies als jij voor zn ontbijt
[ afbeelding ]
Jouw kat kijkt nu verlekkerd naar de prooi van die van mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
hij eet jochies als jij voor zn ontbijt
[ afbeelding ]
6-1. Die verdediger kwam 4 minuten voor tijd binnen de lijnen als tijdrekkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat het vrouwtje van de administratie ondergedoken is, hoeveel stond het toe die wissel erin kwam?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een krabpaal.
De doos was leuker natuurlijk
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een krabpaal.
De doos was leuker natuurlijk
6-1 legia over 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat het vrouwtje van de administratie ondergedoken is, hoeveel stond het toe die wissel erin kwam?
2-0 met nog 2 minuten op de klok.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wow ik zie het nu pas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw kat kijkt nu verlekkerd naar de prooi van die van mij.
hoeveel kostte de krabpaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow ik zie het nu pas.
Mooie OP zo
Momenteel een filmpje aan het maken om toe te voegen aan de OP. Dan is het wat mij betreft wel perfect om het weekend mee in te gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wow ik zie het nu pas.
Mooie OP zo
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw kat kijkt nu verlekkerd naar de prooi van die van mij.
[..]
6-1. Die verdediger kwam 4 minuten voor tijd binnen de lijnen als tijdrekken![]()
![]()
![]()
Belachelijke straf danquote:
achtergrond muziek van Pascal aubquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel een filmpje aan het maken om toe te voegen aan de OP. Dan is het wat mij betreft wel perfect om het weekend mee in te gaan.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel een filmpje aan het maken om toe te voegen aan de OP. Dan is het wat mij betreft wel perfect om het weekend mee in te gaan.
Eens. Maar je hebt geen poot om op te staan. Het blijft een blunder van Legia zelf.quote:
Geen mp3 bestand en het filmpje is maar 12 seconden. Ik houd het gespin in stand.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
achtergrond muziek van Pascal aub
In andere gevallen was de straf veel milder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Maar je hebt geen poot om op te staan. Het blijft een blunder van Legia zelf.
Nogmaals mee eens maar het helpt je alsnog niet verderquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In andere gevallen was de straf veel milder.
sommige mensen werken tot 6quote:
kutkat johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paar honderd eckies volgens mij
OP aangepast.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk uit of ik fiets zo langs je huis.
Werken tot 6 uurquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sommige mensen werken tot 6
'
verwachte reactie:
werken tot 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |