Ah ja de BBC journalisten liegen want redenen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoeveel trucks ze hebben laten openen voor ze één tegenkwamen waar weinig in zat.
twitter:MiddleEast_BRK twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 17:49:23#BreakingReport 150 Russian army vehicles moving between #Krasnodon and #Luhansk city, far inside #Ukraine. reageer retweet
quote:Relax #Ukraine. Can't we just bring the Russ army into ur country w / out u trying to kill us? What a bunch of jerks. Let us invade in peace.
Ik ben serieus benieuwd. Of Red Bull heeft een zeer goede klant aan jou, of er is iets anders aan de hand. Waarom zo geheimzinnig?quote:
twitter:ADMiller18 twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 17:36:47Apparently Kremlin's plan is: deploy armour (but deny it); induce bombardment; claim aid convoy attacked; send in more armour #provokatsiya reageer retweet
Joh, we hebben gisteren fotos gezien van geopende trucks, ook willekeurig uitgekozen door journalisten, en die waren goed gevuld. Nu is men er één tegengekomen waar weinig in zit. Als je 2000 (of 4000?) ton goederen verzamelt en 280 trucks laat aanrukken, dan bestaat de kans dat er enkele trucks niet helemaal gevuld zijn...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah ja de BBC journalisten liegen want redenen.
Tsja, dat zegt niets natuurlijk. Kan je ook doen om onschuldig te lijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:43 schreef Automatisch het volgende:
Ik denk dat Rusland niet direct iets doet nu. Ze roepen op tot een wapenstilstand.
Met een foto erbij, van een mens wiens lichaamsdelen zo verspreid liggen dat zijn dood een zekerheid is. Wie wil voor dit soort spanningen zijn leven geven?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:38 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Zij spraken over manieren om de spanningen tussen Rusland, Oekraïne en de EU te verminderen.
Ik kan me een foto herinneren van gisteren. Die zat ook niet bepaald tjokvol.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:54 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Joh, we hebben gisteren fotos gezien van geopende trucks, ook willekeurig uitgekozen door journalisten, en die waren goed gevuld. Nu is men er één tegengekomen waar weinig in zit. Als je 2000 (of 4000?) ton goederen verzamelt en 280 trucks laat aanrukken, dan bestaat de kans dat er enkele trucks niet helemaal gevuld zijn...
Whut whut whuuut?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:48 schreef speknek het volgende:
Het lijkt me vrij duidelijk dat de NAVO nu is begonnen (voor zover ze dat niet al deden) met het doorpassen van strategische informatie aan de Oekraïners.
Tering dat ding is inderdaad leegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik kan me een foto herinneren van gisteren. Die zat ook niet bepaald tjokvol.
[ afbeelding ]
Dus dan hebben we een kwartgevulde foto, een bijna lege foto en journalisten die zeggen dat het opvalt dat degene die ze zien allemaal opvallend slecht gevuld zijn, tegenover jouw opmerking dat ze liegen, portretteer ik het zo goed?
Mijn opmerking dat ze liegen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dan hebben we een kwartgevulde foto, een bijna lege foto en journalisten die zeggen dat het opvalt dat degene die ze zien allemaal opvallend slecht gevuld zijn, tegenover jouw opmerking dat ze liegen, portretteer ik het zo goed?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah ja de BBC journalisten liegen want redenen.
Voller met van die zware balen kan ook helemaal niet, dan kan zo'n vrachtauto helemaal niet meer veilig rijden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef speknek het volgende:
[..]
UVT / Speedtopic#27 Snuiven en eten? Gewoon naar achter kauwen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben serieus benieuwd. Of Red Bull heeft een zeer goede klant aan jou, of er is iets anders aan de hand. Waarom zo geheimzinnig?
Goed punt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:04 schreef Igen het volgende:
[..]
Voller met van die zware balen kan ook helemaal niet, dan kan zo'n vrachtauto helemaal niet meer veilig rijden.
(Wat levert het toch een praktische kennis op, om een keertje als vrijwilliger zandzakken te vullen bij een overstroming)
Wat lief dat je speed gebruikt zodat je ons kan blijven voorzien van roodgekleurd nieuwsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:04 schreef meth1745 het volgende:
[..]
UVT / Speedtopic#27 Snuiven en eten? Gewoon naar achter kauwen!
Blijkbaar de post niet gelezen, doe het al 15 jaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat lief dat je speed gebruikt zodat je ons kan blijven voorzien van roodgekleurd nieuwsAlhoewel, met jouw slaappatroon duurt dat geen weken meer
Misschien omdat Rusland geboycot word??quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:03 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Mijn opmerking dat ze liegen?
[..]
quote:The BBC's Steve Rosenberg, who was given access to some of the Russian aid trucks, says many of them are "almost empty"
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoeveel trucks ze hebben laten openen voor ze één tegenkwamen waar weinig in zat.
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:07 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Blijkbaar de post niet gelezen, doe het al 15 jaar
Het zijn toch overgespoten leger trucks? Kunnen volgens mij wel wat vooruittrekken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:12 schreef UpsideDown het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat die vrachtwaggels maar een bepaald gewicht mogen of kunnen trekken, en dat daarom niet alle materialen (zoals zakken graan?) een trailer kunnen vullen.
Die, met uitzondering van China, net zo armlastig zijn (in alle opzichten).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:45 schreef betyar het volgende:
[..]Bedrijven al aardig handel met de overige BRICS...........
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze grotendeels leeg zijn?
twitter:courtneymoscow twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 10:33:48Got to check out more convoy trucks this morning. A lot of them mostly empty like this one http://t.co/9qM7bYliv9 reageer retweet
Lijkt me wel, dubbele as dus gewicht moet ook geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:13 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het zijn toch overgespoten leger trucks? Kunnen volgens mij wel wat vooruittrekken.
Door Poetin zelf nog wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:07 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Misschien omdat Rusland geboycot word??
twitter:ianbremmer twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 18:17:23US Amb to UN Power: any further Russian intervention into Ukraine will be treated as an invasion.Let's see how US treats an invasion. reageer retweet
Ehh, Rusland heeft ook nog niets gestuurd behalve tanks en wapens hoor. Het lege konvooi staat nog steeds in Rusland.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:38 schreef Marijnepijn het volgende:
Vol of half-vol. Wat heeft de EU gestuurd naar de rampgebieden?
Door dit gedoe kan ik het niet meer snel op Twitter terugvinden, maar eerder vandaag waren er foto's van Oekrainse hulp voor het Oosten van het land door o.a. de VN betaald, vrachtwagens afgeladen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:38 schreef Marijnepijn het volgende:
Vol of half-vol. Wat heeft de EU gestuurd naar de rampgebieden?
Ze hadden het dus wel met de helft minder vrachtwagens kunnen doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:33 schreef Zith het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-europe-28799627
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |