quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
Lol en deze![]()
http://kotaku.com/5984178(...)hing-youve-ever-seen
[..]
Apart volkje ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dit is real liveJapanners zijn echt raar.
Nou ik klikte op een linkje ergens in een topic en toen zat ik echt zoquote:
Nou zoiets dus jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef Specularium het volgende:
Japanners duwen allerlei zeewezens in hun kut.
Larionov heb ik nog eens gesprokenquote:
Oh die ken ik al, dat is oud.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik klikte op een linkje ergens in een topic en toen zat ik echt zo![]()
![]()
Ik zal niet in details treden maar het was o.a. iets met palingen___
Ja, ze hebben ook altijd van die rare tv showsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Waren allemaal korte stukjes achter elkaar met o.a. dat dus.
Ik heb ook weleens een hele rare Japanse horror gezien. Iets met gigantische meloenen of zoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ook altijd van die rare tv shows
Die KLM-lijn waren mijn helden toen ik jong was en dan vooral Makarov met z'n nummer 24.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Larionov heb ik nog eens gesproken
true story, heel aardige kerel, ik begreep hem niet echt maar dat was mutual denk ik
was oo een jeugdtoernooi in Duitsland, laaaaang geledenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die KLM-lijn waren mijn helden toen ik jong was en dan vooral Makarov met z'n nummer 24.
Is Larionov nog steeds actief in het ijshockey dat je hem gesproken hebt?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:41 schreef Specularium het volgende:
Ook Hans Dorrestijn, dus dat wordt lachen!
Ik ga op het puntje van mijn stoel zitten.quote:De VVD roept op de meeuw van de lijst van inheemse diersoorten af te halen.
'De zeemeeuw moet je niet beschermen, die moet je juist bestrijden', aldus VVD-natuurwoordvoerder Heerema. Wat vindt vogelliefhebber Hans Dorrestijn van dit voorstel?
Hoezo dat?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:55 schreef Webschip het volgende:
KRO begeeft zich ook op het terrein van pulp tv.
Bodar heeft daar een genuanceerde mening over.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er alleen maar platte TV's. En sex is goed.
Daar ontkom je niet aan. Donja wordt 11 dit jaar, Swift is 9 en een half. Hun tijd komt ook..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:57 schreef Webschip het volgende:
Weer een sterfgeval.
Nu een hond dood in f&f.
Daar moet je maar even niet aan denken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar ontkom je niet aan. Donja wordt 11 dit jaar, Swift is 9 en een half. Hun tijd komt ook..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |