Ja, heb de guts niet om het aan te pakken, en op zich.....we hebben tijdje terug oorlog gehad en toen heb ik wat grenzen en uktimatums gesteld en het gaat op het moment moet ik zeggenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bluhNog steeds gedoe thuis?
Met mij alles ok, ben helemaal over in m'n nieuwe huisjeSuper fijn nieuw plekje
``
wat wordt er besproken ?quote:
Er komt vanzelf een moment dat je voor jezelf leert opkomenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ja, heb de guts niet om het aan te pakken, en op zich.....we hebben tijdje terug oorlog gehad en toen heb ik wat grenzen en uktimatums gesteld en het gaat op het moment moet ik zeggen
ik hoop het, ben nogal een watje schijntquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er komt vanzelf een moment dat je voor jezelf leert opkomen![]()
Komt goed! En fijn dat het nu even rustig is!
doordat je hem aantikte op je toetsenbord misschien ?quote:
Ieder zo z'n procesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:37 schreef crv het volgende:
[..]
ik hoop het, ben nogal een watje schijnt
Gaat bij mij ook tergend langzaamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieder zo z'n procesHeeft niets met watje te maken
Je hebt me verteld op welk nummer je broer woont, dus....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach joh, daar is fb nu eenmaal voor.
Wie ga ik het ooit mijn achternaam toevertrouwen.
Hahaha, jij hebt inderdaad je bronnen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt me verteld op welk nummer je broer woont, dus....
+1quote:
quote:
* goldfinger1963 kijkt op kalenderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 kijkt op kalender
![]()
je hebt gelijk
Da's idd een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toekquote:
weet ik nietquote:
Ok ik ookquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet ik niet![]()
ben net pas hier
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 14-08-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 071 Toekito
02. 033 Cat22
03. 029 Takaiki
04. 027 Bos81
05. 026 Koen66
06. 023 DaMart
07. 023 Buurpoes
08. 022 Muck
09. 018 goldfinger1963
10. 018 gianni61
11. 016 roos85
12. 016 crv
13. 013 MPG
14. 011 Ladineko
15. 010 littledrummergirl
16. 010 indaha
17. 009 JJH
18. 007 Solique
19. 007 marcb1974
20. 007 tailfox
Reeks-statistieken!
Als ''nieuweling'' daar is niemand welkom. Was ik in het begin ook niet en nu wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 01:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend oid ja.![]()
Kon het niet laten.
vooral te kortquote:
oei ..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 05:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
vooral te korten ja dat is mn eigen fout.
heeft niks met gewenning te maken. Mijn lichaam is het best bij 7 a 8 uur slaap.quote:
oh okee. mijne al bij 5quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 05:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
heeft niks met gewenning te maken. Mijn lichaam is het best bij 7 a 8 uur slaap.
dat heb ik vrijwel standaard doordeweeks. Wekker om 5.30 en slaap zelden voor 23.00 uur.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:11 schreef JJH het volgende:
Ik zou doodgaan van structureel minder dan 6, 6,5u per nacht...
dus datquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:11 schreef JJH het volgende:
Ik zou doodgaan van structureel minder dan 6, 6,5u per nacht...
Toen we de kleine net hadden was het zeer geregeld minder. Maar afgelopen weken in mijn vakantie ook. 1, 1:30 naar bed en den tegen achter weer rise en shine.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:12 schreef franklop het volgende:
[..]
dat heb ik vrijwel standaard doordeweeks. Wekker om 5.30 en slaap zelden voor 23.00 uur.
Vooralsnog leef ik nog gewoon
hier ging het goed tot er bij Dord iets op rood stond....Was +15 bij aankomst op Dordt CS. Is nu iets voorbij Tilburg nog +9. Waarom dat licht op rood stond weet ook geen hond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:17 schreef franklop het volgende:
Zucht trein prima op tijd, maar nu +10 omdat we op trein van rangeerterrein moesten wachten
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 07:43 schreef indaha het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb minstens een uur of 6 slaap wel nodig , het liefst gewoon 8
Mogguhquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:00 schreef Takaiki het volgende:
Mogguh
Na een uur of 6 slaap trek ik het wel weer, idealer is 7 a 8 uur, maar vaak niet langer want dan ben ik weer de hele dag duf
Sleutelbos... het was toch 'bos hout'?twitter:RTVNH twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 08:50:03De politie is in Haarlem op zoek naar een vrouw met grote sleutelbos en piercing. Ze probeerde in te breken http://t.co/bKi4cPKw8d reageer retweet
als je je verveeld, kun je bij mij thuis behang van de muur halenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:54 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Ik kan best een paar nachten met zes uur toe, maar dan moet ik echt acht uur, of meer, inhalen.
Vandaag vond mijn lijf het blijkbaar na zeven uur genoeg. Op mijn vrije dag om zeven uur wakker.![]()
Of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je je verveeld, kun je bij mij thuis behang van de muur halen
Het enige wat jij met behang doet is mij er zo af en toe achter plakken.quote:
WAAR???quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je je verveeld, kun je bij mij thuis behang van de muur halen
Dus laat me maar niet aan afscheuren beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het enige wat jij met behang doet is mij er zo af en toe achter plakken.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus laat me maar niet aan afscheuren beginnen
Dan wil ik meedoen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus laat me maar niet aan afscheuren beginnen
Zellie!quote:
Ik las het ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:06 schreef Toekito het volgende:
[..]ach ja....mijn icd scheurde gisteren iets los van het vlees er omheen.
Gebeurd zo eens per 5 maanden ofzo. Als het na week nog pijn doet moet ik bellen
Awwwwquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:46 schreef MPG het volgende:
Ik was potverdikkie om half 6 wakker vanmorgen, op mijn vrije dag. Daarna nog wel doorgeslapen tot 9, maar toen was de slaap echt op.
Breng je mij een kopje thee?quote:
Awwwquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awwww![]()
![]()
Jij viel tenminste nog in slaap, bij mij was het om 7 uur al op.
Slijmbalquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww
* MPG brengt Cat een kop heet water en de doos met allerlei soorten thee
robofoonquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww
* MPG brengt Cat een kop heet water en de doos met allerlei soorten thee
Nee, gentlemanquote:
Ik? Doe ik nooitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef Cat22 het volgende:
Jij zat bij je laatste logeerpartij aan tafel met je telefoon te pielen terijl ik de afwas deed.
En blijf!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:28 schreef Toekito het volgende:
* Toekito gaat zich schuldig voelen in een hoekje
Jij liep niet op straatquote:
had rijles en bijna 2 velgen eraf gereden.quote:
quote:
Middagquote:
Hoe rij je er 2 velgen af? Dat is mij na 4 uur nog niet geluktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
had rijles en bijna 2 velgen eraf gereden.
(valt mee) maar heb dinsdag ttt en ben er niet klaar voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kwam Toek in zijn lesauto tegen toen je op de stoep liep?
Jankerd, hij heeft het alleen over de autoquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jankerd, hij heeft het alleen over de auto
Nooitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:32 schreef Toekito het volgende:
[..]wanneer is onze illegale straatrace trouwens?
Nee, ik had het ook over Toek hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:31 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jankerd, hij heeft het alleen over de auto
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had het ook over Toek hoor.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:18 schreef Toekito het volgende:
[..]hvj
[..]
Middag
[..]
Hoe rij je er 2 velgen af? Dat is mij na 4 uur nog niet geluktstoepje rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe erg ga jij weer je best doen om haar weg te jagen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:47 schreef Toekito het volgende:
Nikkie komt van dat eiland af dus gok dat ze straks wel weer in KSC komt
Mwa, zal vast meevallen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
had rijles en bijna 2 velgen eraf gereden.
(valt mee) maar heb dinsdag ttt en ben er niet klaar voor
Niet, want heb mijn laatste waarschuwing van dr gekregen na BosPop.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En hoe erg ga jij weer je best doen om haar weg te jagen?
Even quotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Niet, want heb mijn laatste waarschuwing van dr gekregen na BosPop.
Dus je kunt het wel: luisteren.quote:
Ik kwoot meequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Niet, want heb mijn laatste waarschuwing van dr gekregen na BosPop.
Mwah...ik denk dat het veelal horen isquote:
naar mijn nichtje luisteren kan ik welquote:
Somsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mwah...ik denk dat het veelal horen is
Ik wil naar AH maar kan nog niet want collega's zijn lunchen, wedden dat het zo regent?quote:
Hier geen druppel en nu zelfs een zonnetjequote:
wanneer ik mijn rijbewijs hebquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:32 schreef Toekito het volgende:
[..]wanneer is onze illegale straatrace trouwens?
valt ook best mee maarja 3 keer stoepje geraakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwa, zal vast meevallen.
Vriendin van me had haar rijbewijs al jaren en reed in één keer twee banden lek.
3 keer is scheepsrecht?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
valt ook best mee maarja 3 keer stoepje geraakt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:00 schreef Cat22 het volgende:
Liefe mevrouw bij de bakkert bood me net haar aankoopbedrag aan voor punten op mijn kaart
Eerst zien, dan gelovenquote:
Dat vrees ik ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:10 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mwah...ik denk dat het veelal horen is
Aan deze kant van het grote water totaal nietquote:
Linkjenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier geen druppel en nu zelfs een zonnetje![]()
Dadelijk nog even terug naar de Action, ik heb ontzettend toffe inklapbare loungestoeltjes gezien voor maar 12 euro.
Mooi op mijn balkon en mooi op het bootje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:35 schreef Bos81 het volgende:
Wat bizar...wow sterkte man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Wat bizar...Wat een gebeurtenis BossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lamlul eigk ook dat hij alleen een kaartje heeft afgegeven
Hopelijk ben je niet te erg geschrokken en valt de rest mee
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
en hij heeft de KSC-knokploeg nog achter de hand.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Wtf bos.. rondvliegende drilboren![]()
Gelukkig ben je er nog goed vanaf gekomenlief dat zoveel mensen zich over je ontfermden
Wat bizar...Wow BosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een ontzettende eikel die gast zeg!
Wel tof dat buurtbewoners en je baas je zo hebben opgevangen![]()
Sterkte![]()
Wat bizar...Damn, beterschap BossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Wat bizar...WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig ben je er relatief goed vanaf gekomen, en heb je goede hulp gehad.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wat bizar...Wow! Je bent er nog goed vanaf gekomen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat die man doorreed, zoveel haast kan niemand hebben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kan ik niet vindenquote:
Ziet er puik uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden
Dus een fotooke gemaakt voor je
[ afbeelding ]
Ik hoop wel dat ze nog in zwart binnenkomen, want wit is erg besmettelijk. Ik moest nu al alle stoeltjes nazoeken voor exemplaren zonder vlekken.
Hoef ik mijn makkelijke stoel niet meer naar buiten te slepen als ik buiten tv wil kijken.quote:
thuisquote:
Dan had jij allang geraakt moeten wezen door de bliksemquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik verdien het om nat te worden.....
Is een lekkend hart niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had jij allang geraakt moeten wezen door de bliksem.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had jij allang geraakt moeten wezen door de bliksem.
[..]
[..]
Een lekkend hart is niet goed neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
[..]
Is een lekkend hart niet goed genoeg?
een ritmestoornis + Lekkend hart?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Een lekkend hart is niet goed nee
Nog slechterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
een ritmestoornis + Lekkend hart?
neem dan ook geen tweedehandsequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
een kapotte kabel van elektronica?
*Toek naar milieustraat brengtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
een kapotte kabel van elektronica?
Oh, das vanaf Takkewerk gewoon over de snelweg gooienquote:
Of een stukje de straat uit, richting die spoorwegovergang en dan kom je bij het oude metaal. Ken best.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, das vanaf Takkewerk gewoon over de snelweg gooien.
Ook?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:23 schreef Bos81 het volgende:
Terug van de huisarts. Gelukkig hoef ik geen tetanus spuit. WOnd nog even opnieuw laten verzorgen en dat was het wel, gelukkig..
Terug van de huisarts. Gelukkig hoef ik geen tetanus spuit. WOnd nog even opnieuw laten verzorgen en dat was het wel, gelukkig..
Gelukkig!quote:
Knuffel voor de schrikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wel nog wat andere pijntjes, maar goed dat hoort er ook een beetje bij en de schrik zit er toch nog wel een beetje in. Maar daar kan ik gelukkig bij de begeleiding voor terecht...
nou laat je hem weer schrikkenquote:
gezellig eilandquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:12 schreef MPG het volgende:
Laveloze meisjes schuimbekkend van Texel gehaald
Kijk morgen niet raar op als je spierpijn hebt of je knie nog meer voelt dan nu.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:50 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wel nog wat andere pijntjes, maar goed dat hoort er ook een beetje bij en de schrik zit er toch nog wel een beetje in. Maar daar kan ik gelukkig bij de begeleiding voor terecht...
Jij hebt zelf een mevrouwquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou laat je hem weer schrikken
/jaloers
13/14 jaar?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:12 schreef MPG het volgende:
Laveloze meisjes schuimbekkend van Texel gehaald
Dus dat. Je kind op die leeftijd naar Texel laten gaan is echt een goeie reden om ze van je af te nemen....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
13/14 jaar?
*ouders uit ouderlijke macht zet
Ooooh.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus? knuffelen met andere mag wel.
nee, ik ga niet eens een poging doen dat goed te praten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooh.
Dus zo praat jij het bestaan van meneer X goed.
toen ik 13/14 was, mocht ik amper alleen de wijk uit... Laat staan alleen of met leeftijdsgenootjes naar Texelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
13/14 jaar?
*ouders uit ouderlijke macht zet
Ditquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
toen ik 13/14 was, mocht ik amper alleen de wijk uit... Laat staan alleen of met leeftijdsgenootjes naar Texel.
ik moest op de fiets 5 km naar school maar liefst fietste mijn moeder mee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
toen ik 13/14 was, mocht ik amper alleen de wijk uit... Laat staan alleen of met leeftijdsgenootjes naar Texel.
Ja, dat had ik ook wel een klein beetje verwacht...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk morgen niet raar op als je spierpijn hebt of je knie nog meer voelt dan nu.De adrenaline gaat uitwerken en waarschijnlijk heb je tijdens het gebeuren je spieren heel hard samengetrokken om je schrap te zetten of jezelf op te vangen. Dat ga je morgen wellicht voelen maar dat hoort erbij.
Wait, whut... meneer X als in echtgenoot van mevrouw Toek (X)?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooh.
Dus zo praat jij het bestaan van meneer X goed.
ja en verder gaan we dat hier niet bespreken, dank u.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wait, whut... meneer X als in echtgenoot van mevrouw Toek (X)?
Prima, maar dan begreep ik het dus goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja en verder gaan we dat hier niet bespreken, dank u.
Morgenmiddag pasquote:
wow wist je nog hoe je dat moest opnemen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgenmiddag pas.
Oh nee, ook niet, dan ist ferkansie!
Ga je nog weg?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Morgenmiddag pas.
Oh nee, ook niet, dan ist ferkansie!
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook wel een klein beetje verwacht...![]()
waarheenquote:
Als je om 8 uur maar klaar zit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ga maar even mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker en onderweg naar huis bij de afhaalchinees mijn avondeten scoren.
Ik erger me echt dood aan die 'fans' in de trein.quote:
Wil je zoveel mogelijk posts scoren?quote:
Is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat me raden: whisky drinken in Schotland?
Ik heb het uitzendbureau al gebeld dat ik niet tevreden ben over de secretaresse.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wil je zoveel mogelijk posts scoren?
Ken die zelf toch ook wel zeggen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het uitzendbureau al gebeld dat ik niet tevreden ben over de secretaresse.
Grote waffel, geen tetten, geen zachte g, etc..
hij bemoeit zich ook met mij dus dacht dat andersom ook mocht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wil je zoveel mogelijk posts scoren?
Ken die zelf toch ook wel zeggen
toegegeven deze opmerking is grappigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb het uitzendbureau al gebeld dat ik niet tevreden ben over de secretaresse.
ow God die kom ik ook tegenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik erger me echt dood aan die 'fans' in de trein.
je zal wel hamas naar jw hoofd krijgenquote:
Kijk uit, het schijnt dat toek tussen die club hooligans zitquote:
Goede reis!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:02 schreef Takaiki het volgende:
Nou, vechten jullie het maar uit, ik ga de auto thuisbrengen
[..]
alsof ik de gevaarlijkste benquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk uit, het schijnt dat toek tussen die club hooligans zit.
[..]
Je gaat op z'n Fles' zo'n zak warm makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:15 schreef Bos81 het volgende:
Even een diepvriesmaaltijd opwarmen. Echt koken gaat hem niet worden vandaag![]()
Voor dagen als deze zijn die maaltijden uitgevonden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:15 schreef Bos81 het volgende:
Even een diepvriesmaaltijd opwarmen. Echt koken gaat hem niet worden vandaag![]()
dus datquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor dagen als deze zijn die maaltijden uitgevonden.
Bos wat een schrikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:23 schreef Bos81 het volgende:
quote:
in september tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Morgen zitten we aan de sushi!![]()
Indaha, heb je gereserveerd?
Jij wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
quote:
quote:
quote:
Kinne auchquote:
Meet bij Bosquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:01 schreef Bos81 het volgende:
Er komt hier onder in een van de winkelpanden een sushi-bar las ik net
Ik word steeds jaloerser op jouw flatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:01 schreef Bos81 het volgende:
Er komt hier onder in een van de winkelpanden een sushi-bar las ik net
anders ik welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik word steeds jaloerser op jouw flat
Nee, Pumanestreüniemeetquote:
Jazekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
*start met vasten*quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee, Pumanestreüniemeet
[..]
Jazekeren ook vlaai(tjes) besteld
Aangezien jij MPG zijn typmiep bent, kun je hem even vragen waarom hij dat niet eerder heeft gezegd? Dan was ik wel meegegaanquote:
weej kinne auk!quote:
Hij is ontslagen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien jij MPG zijn typmiep bent, kun je hem even vragen waarom hij dat niet eerder heeft gezegd? Dan was ik wel meegegaan.
Mijn aanwezigheid is duidelijk te beperkt geweest de afgelopen maanden danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is ontslagen.
Het is eerder in KSC besproken, en je mag mee als je een grote auto hebt. Momenteel zitten de auto's namelijk gheel vol. Je zou hooguit in een Schwiegermutterkoffer op t dak meekunnen.
Dien weej is neet mien veaquote:
Ik leer het nooitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dien weej is neet mien vea![]()
Levert me op het werk menige discussie ofgezichten op.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dien weej is neet mien vea![]()
Levert me op het werk menige discussie ofgezichten op.
Komt wel goed schatje.quote:
Mag ik mee dan? Ik heb zachte tetten en een dikke Gquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is ontslagen.
Het is eerder in KSC besproken, en je mag mee als je een grote auto hebt. Momenteel zitten de auto's namelijk gheel vol. Je zou hooguit in een Schwiegermutterkoffer op t dak meekunnen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Mag ik mee dan? Ik heb zachte tetten en een dikke G
Buim natuurlijk. D'oh.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Wij hebben weleens een hele avond gediscussieerd over het juiste dialectwoord voor bomen: die uit Grubbenvorst zei Boeëme en die uit Lomm zei Buuëm. Het is uiteraard gewoon Buim.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Get a r....quote:
Als iemand zoiets zegt, dan moeten jullie dus zeggen dat jullie me inderdaad gemist hebben en zo... en dan dacht ik dat ik slecht was met mensenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is duidelijk te beperkt geweest de afgelopen maanden dan.
quote:
Uw gebrek aan aanwezigheid was een groot gemis voor dit clubje dat u eigenlijk niet waardig is o grote Martquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als iemand zoiets zegt, dan moeten jullie dus zeggen dat jullie me inderdaad gemist hebben en zo... en dan dacht ik dat ik slecht was met mensen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Uw gebrek aan aanwezigheid was een groot gemis voor dit clubje dat u eigenlijk niet waardig is o grote Mart
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Uw gebrek aan aanwezigheid was een groot gemis voor dit clubje dat u eigenlijk niet waardig is o grote Mart
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:07 schreef gianni61 het volgende:
thuis komen en zien dat al het kluswerk dat je dit weekend wilde doe al door je vader gedaan is omdat hij een dag regen verlof had
Pappasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:07 schreef gianni61 het volgende:
thuis komen en zien dat al het kluswerk dat je dit weekend wilde doe al door je vader gedaan is omdat hij een dag regen verlof had
mammas daarentegenquote:
Ik zou eerder zeggen dat je je dus wat vaker had moeten laten zien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als iemand zoiets zegt, dan moeten jullie dus zeggen dat jullie me inderdaad gemist hebben en zo... en dan dacht ik dat ik slecht was met mensen.
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |