Alle mogelijke antwoorden op die vraag staan er letterlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het staat er nota bene letterlijk.
Je beseft dat ik je nooit gelijk ga geven, al is het alleen al omdat ik zo niet rol?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alle mogelijke antwoorden op die vraag staan er letterlijk.
Maakte je wel of geen vergelijking? Zo moeilijk is het niet. Één woord! Kom op Koos, geloof in jezelf!
Misschien moet je daar eens hulp voor zoeken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je beseft dat ik je nooit gelijk ga geven, al is het alleen al omdat ik zo niet rol?
De dag dat een FOK!ker zijn ongelijk toe gaat geven, moet ik nog meemaken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien moet je daar eens hulp voor zoeken.
En het (ver)draaien om ingebeeld gezichtsverlies te voorkomen begint weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De dag dat een FOK!ker zijn ongelijk toe gaat geven, moet ik nog meemaken.
Overigens had ik best toe willen geven dat ik fout zat. Als het tenminste daadwerkelijk een inhoudelijke kwestie was geweest.
Terug naar de kern dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
En het (ver)draaien om ingebeeld gezichtsverlies te voorkomen begint weer.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Terug naar de kern dan.
Het is wellicht een vergelijking, maar dat maakt het niet direct een Godwin. En daar ging het uiteindelijk om.
..zet zich voort.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
En het (ver)draaien om ingebeeld gezichtsverlies te voorkomen begint weer.
Trouwens, ik heb er net nog even over na zitten denken. Ik maakte eigenlijk helemaal geen vergelijking.quote:
Juist, ja. Zolang je het zelf maar gelooft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb er net nog even over na zitten denken. Ik maakte eigenlijk helemaal geen vergelijking.
Lees terug voor het waarom. Succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist, ja. Zolang je het zelf maar gelooft.Constatering was meer op z'n plaats dan vergelijking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Ik weet niet zeker of dit de kronkel in je hoofd is die maakt dat je altijd gelijk meent te hebben (ik vrees van wel) of dat het een nieuwe poging tot trollen is maar either way, in je eigen woorden:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Constatering was meer op z'n plaats dan vergelijking.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:35 schreef KoosVogels het volgende:
Zucht. Wat ben je toch ook een eenvoudige pannenkoek.
Je hebt ze meer dan verdiend.quote:
Mwoah, heb zelden gelijk. In dit geval echter wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:23 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dit de kronkel in je hoofd is die maakt dat je altijd gelijk meent te hebben (ik vrees van wel) of dat het een nieuwe poging tot trollen is maar either way, in je eigen woorden:
[..]
[..]
Je hebt ze meer dan verdiend.
Als dat idee jou de dag door helpt komen dan klamp je, je er maar lekker aan vast.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, heb zelden gelijk. In dit geval echter wel.
Tsja, wat moeten we hier van zeggen.quote:
Koos, je bent aan het kutten jong. Wat is er aan de hand? Slecht geslapen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, heb zelden gelijk. In dit geval echter wel.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:32 schreef Joanne35 het volgende:
NVU: Toch betogen in Schilderswijk
[..]
Constant Kusters, ook al zo'n frisse jongen. Ooit veroordeeld voor wapenbezit en het in elkaar slaan van iemand die geen nazifolders in z'n brievenbus wilde...
Tegenover de 'knokploeg' van de voor verboden wapenbezit en handel in softdrugs veroordeelde Arnoud van Doorn, gemeenteraadslid voor de islamitische Partij van de Eenheid, ex-pvv. Ze zijn in ieder geval aan elkaar gewaagd.quote:
Klein katertje. Maar dat mag op de vrijdag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Koos, je bent aan het kutten jong. Wat is er aan de hand? Slecht geslapen?
Lekker trollen en zuipen, ik heb het leeeeuuuuk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klein katertje. Maar dat mag op de vrijdag.
Op de vrijdag is dat inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lekker trollen en zuipen, ik heb het leeeeuuuuk.
Ik neem aan dat de kater van gisteren was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de vrijdag is dat inderdaad leuk.
Jij krijgt een kater tijdens het drinken, bedoel je?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de kater van gisteren was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |