abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143436156
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, er was een historicus die beargumenteerd heeft dat Hitler homo was hè, heb er ooit een topic over geopend in hoe heet het tegenwoordig? C&H? Ik heb dat boek hier liggen.
Apart, nooit over gehoord. Wel dat Himmler gay zou zijn.
pi_143436158
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Resumé alles weer een storm in een glas water, en ja wel een beetje achter die Isis fanboys aanzitten, dat wel.
ik had het idee dat Nederland weer in een moslimobsessietje zit... komt door ISIS ook...moslimhaat/angst speelde weer op.
pi_143436184
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

Apart, nooit over gehoord. Wel dat Himmler gay zou zijn.
Kan ik morgen even voor je opzoeken, boek staat in boekenkast naast ons bed ongeveer...
I´m back.
pi_143436191
de Mos viel me mee voor een PVV-jerk.
De Jong was een overtreffende trap van een PVV-jerk
schandalig dat hij 25 keer moslims mag uitschelden met moslimtuig ... terwijl als iemand jodentuig zegt 25x ... hij voor de rechter wordt gesleept.
pi_143436200
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ik had het idee dat Nederland weer in een moslimobsessietje zit... komt door ISIS ook...moslimhaat/angst speelde weer op.
Mwaoh, het is ook een eigenaardige religie, ik begrijp de ophef ook wel toch... meer op een intellectueel vlak dan.
I´m back.
pi_143436216
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan ik morgen even voor je opzoeken, boek staat in boekenkast naast ons bed ongeveer...
wat moet jij met een boek over de erotische avonturen van der Führer naast je bed?
ken nie hoor !! 8)7 ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> >:O >:O >:O >:O

:+
pi_143436236
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wat moet jij met een boek over de erotische avonturen van der Führer naast je bed?
ken nie hoor !! 8)7 ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> >:O >:O >:O >:O

:+
Historische monografie, naar boven verhuisd, omdat het beneden te vol raakte, maar tegenwoordig zijn we hier papieren boeken af... evengoed tv op klassieke manier en nieuws op klassieke manier.
I´m back.
pi_143436250
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwaoh, het is ook een eigenaardige religie, ik begrijp de ophef ook wel toch... meer op een intellectueel vlak dan.
té opgefokt..... van Aartsen werd de zondebok.
extreemrechts misbruikt het om de confrontatie te zoeken met heethoofdige moslimjongeren
terecht dat er een verbod is voor alle demo's in de schilderwijk...
Wilders moet vooral met propatriatuig op het Malieveld staan.... dat is echt wel antireclame voor hem.
Misschien krijgt hij dat wel door en komt toch niet opdagen.
pi_143436263
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Historische monografie, naar boven verhuisd, omdat het beneden te vol raakte, maar tegenwoordig zijn we hier papieren boeken af... evengoed tv op klassieke manier en nieuws op klassieke manier.
???? alles met de laptop ofzo ?
pi_143436275
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

té opgefokt..... van Aartsen werd de zondebok.
extreemrechts misbruikt het om de confrontatie te zoeken met heethoofdige moslimjongeren
terecht dat er een verbod is voor alle demo's in de schilderwijk...
Wilders moet vooral met propatriatuig op het Malieveld staan.... dat is echt wel antireclame voor hem.
Misschien krijgt hij dat wel door en komt toch niet opdagen.
Ja, ik denk ook toch, ook via twitter dat doelbewust de confrontatie gezocht wordt... sneu is dat toch.
Niemand die zich schijnt te realiseren dat de isis fanboys en extreemrechtse demonstranten even antisemitisch zijn...
I´m back.
pi_143436309
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

???? alles met de laptop ofzo ?
Tablet, wil wel nog een e-reader kopen, vanwege zon buiten.
Heb je je hele leven boeken verzameld, ben nu 52, en dan ineens.......... kun je al je boeken eigenlijk op de schop gooien... enfin kennis kun je dankzij internet toch veel makkelijker digitaal verwerven toch.
I´m back.
pi_143436337
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook toch, ook via twitter dat doelbewust de confrontatie gezocht wordt... sneu is dat toch.
Niemand die zich schijnt te realiseren dat de isis fanboys en extreemrechtse demonstranten even antisemitisch zijn...
De nazitiepjes wel ... Er zijn ook extreemrechtsen die niet zo anti-joods zijn.
Maar het is een vaag verhaal over ISIS-fans in de schilderswijk..
Ineens werden er een paar gezien ... met een vlag enzo. Hoeveel dan ?
Ook een verhaal dat kinderen zo'n vlag in de handen werd gedrukt.
Verontrustend is de neiging om ISIS-sympathisanten te straffen... verbanning enzo.
Het zijn smerige sympatietjes.... maar die hysterie daarover holt de democratie uit...
pi_143436377
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tablet, wil wel nog een e-reader kopen, vanwege zon buiten.
Heb je je hele leven boeken verzameld, ben nu 52, en dan ineens.......... kun je al je boeken eigenlijk op de schop gooien... enfin kennis kun je dankzij internet toch veel makkelijker digitaal verwerven toch.
we worden oud.... johhhh...
laten we zovast oefenen als Waldorf en Statler..
Het rare is ... dat ik altijd bewust nauwelijks boeken kocht... maar nu juist door internet minstens 1 per jaar.
vroeger 1 x per tien jaar ( stripboeken niet meegeteld)
pi_143436406
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Verontrustend is de neiging om ISIS-sympathisanten te straffen... verbanning enzo.
Het zijn smerige sympatietjes.... maar die hysterie daarover holt de democratie uit...
Was die demonstratie op de hoefkade op 24 juli, hebben ze zelf nog een video van gemaakt (kan niet meer vinden op Yt), was wel erg antisemitisch (en op zich interessant qua wat ze redeneren). Geeft ook wel te denken ook.
I´m back.
pi_143436431
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

we worden oud.... johhhh...
laten we zovast oefenen als Waldorf en Statler..
Het rare is ... dat ik altijd bewust nauwelijks boeken kocht... maar nu juist door internet minstens 1 per jaar.
vroeger 1 x per tien jaar ( stripboeken niet meegeteld)
O, man wij hebben hier een zooi boeken........ maar eh ja, tegenwoordig werkt alles anders qua informatieverstrekking. We worden wel oud, maar gaan met de tijd mee, zeg maar.
I´m back.
pi_143436481
van Aartsen legde uit dat in het 3hoekoverleg hem aanvankelijk verteld was dat er niets onrechtmatigs werd geroepen....men had dit soort kreten niet gehoord via de politieopnames dus.
Toen werd hij de zondebok...
Ja..... er zit ook een portie oerhollands moslimhaat verborgen achter die drukte.
Toch is Wilders wel zo slim om niet te komen op het malieveld, niet dan ?
Elke spindoctor krijgt grijze haren van dat idee
pi_143436611
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:56 schreef Bluesdude het volgende:
van Aartsen legde uit dat in het 3hoekoverleg hem aanvankelijk verteld was dat er niets onrechtmatigs werd geroepen....men had dit soort kreten niet gehoord via de politieopnames dus.
Toen werd hij de zondebok...
Ja..... er zit ook een portie oerhollands moslimhaat verborgen achter die drukte.
Toch is Wilders wel zo slim om niet te komen op het malieveld, niet dan ?
Elke spindoctor krijgt grijze haren van dat idee
Wat betreft moslimhaat, leefden de extreemrechtsjes altijd een beetje in dubio. Wie is de echte tegenstander. De Joden of de buitenlanders? Nou ja, blijkbaar hebben ze die divisie opzij gezet en zijn ze gegaan, wrs oiv wat men in de media over Isis meekrijgt, voor anti-buitenlanders i.c. moslims die Isis aanhangen. En wat schetst onze verbazing: er zijn daar moslims die Isis aanhangen. Sommigen hebben de daad bij het woord gevoegd en zijn naar die gebieden afgereisd (sommigen zijn weer teruggekeerd ook) en anderen propageren een soort islamitisch oemma-ideaal, waarbij iedere moslim verbonden is aan de strevingen van Isis om een kalifaat te stichten. Ja, en okee, als je met die lui gaat praten, dan is het wrs vrij eh... enfin, er is bij bepaalde moslims in ons land iig een idee ontstaan dat behoorlijk extreem is, ook onder invloed van wat in de Israël/Palestina soap gebeurt. Maar dat is ook een beetje een excuus.
I´m back.
pi_143436738
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

:')
pi_143436892
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 02:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De vraag is wel een beetje of het allemaal niet overdreven wordt hoor.
En of dan het enige alternatief voor ons Adolf Hitler is.
I´m back.
pi_143438848
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:03 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een mooie troll maar je geheugen laat te wensen over.

[..]

[..]

[..]

Zucht. Wat ben je toch ook een eenvoudige pannenkoek.

Red_85 gaf aan dat hij minder gevaar ziet in rechtsextremisten die strijden voor het behoud van hun cultuur, dan in IS-figuren die hun wil aan ons op willen leggen.

Ik gaf toen aan dat de nazi's hebben bewezen dat er strijden voor de eigen cultuur toch ook behoorlijke nare consequenties kan hebben.

Ik maakte dus geen vergelijking, flapdrol.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_143439326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zucht. Wat ben je toch ook een eenvoudige pannenkoek.

Red_85 gaf aan dat hij minder gevaar ziet in rechtsextremisten die strijden voor het behoud van hun cultuur, dan in IS-figuren die hun wil aan ons op willen leggen.

Ik gaf toen aan dat de nazi's hebben bewezen dat er strijden voor de eigen cultuur toch ook behoorlijke nare consequenties kan hebben.

Ik maakte dus geen vergelijking, flapdrol.
8)7 |:( _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_143439415
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:05 schreef NotYou het volgende:

[..]

8)7 |:( _O-
Ik moet het dus ook echt voor je uitspellen. De tering.

Ik suggereer nergens dat een nazistische machtsovername ophanden is of iets in die richting. Dat blijkt ook duidelijk uit mijn post.

Wat ik deed, was de bewering van Red_85 in twijfel trekken, die meent dat er minder gevaren kleven aan mensen die strijden voor het behoud van hun cultuur. Het verleden heeft echter uitgewezen dat dat wel degelijk nare gevolgen kan hebben.

Ik maak in zoverre een vergelijking dat ik rechtsextremisten vergelijk met rechtsextremisten. Gek hé? Waarmee ik overigens niet zeg dat we hoeven te vrezen voor een neo-nazistische take-over.
pi_143439646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik moet het dus ook echt voor je uitspellen. De tering.

Ik suggereer nergens dat een nazistische machtsovername ophanden is of iets in die richting. Dat blijkt ook duidelijk uit mijn post.

Wat ik deed, was de bewering van Red_85 in twijfel trekken, die meent dat er minder gevaren kleven aan mensen die strijden voor het behoud van hun cultuur. Het verleden heeft echter uitgewezen dat dat wel degelijk nare gevolgen kan hebben.

Ik maak in zoverre een vergelijking dat ik rechtsextremisten vergelijk met rechtsextremisten. Gek hé? Waarmee ik overigens niet zeg dat we hoeven te vrezen voor een neo-nazistische take-over.
Je kunt wel schelden en lange verhalen posten maar zoek het woord vergelijken vooral eens op in een woordenboek. Mocht blijken dat wat je bedoelt niet is wat je schrijft dan is het misschien een idee lekker door te bladeren. Wie weet steek je er nog wat van op. :*

Je vergelijkt letterlijk deze marginale groep rechtse radicalen met de nazi's maar erg knap dat je het gesprek waarbinnen je dat deed nog kunt navertellen. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_143439700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 01:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Resumé alles weer een storm in een glas water, en ja wel een beetje achter die Isis fanboys aanzitten, dat wel.
En dat de pers de slechte beeldvorming aan Van Aartsen verwijt. Want met beeldvorming hebben ze zelfs niets te maken.
pi_143439701
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:23 schreef NotYou het volgende:
Je vergelijkt letterlijk deze marginale groep rechtse radicalen met de nazi's maar erg knap dat je het gesprek waarbinnen je dat deed nog kunt navertellen. ^O^
Het ging vooral om het potentiële gevaar dat uitgaat van figuren met dergelijke denkbeelden. Dat zou volgens Red_85 wel meevallen. Ik trok dat in twijfel, gezien hetgeen is voorgevallen in het verleden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')