Gaaf dat je dat doet!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:54 schreef junkiexp het volgende:
Vanavond samen met Isegrim en LHO wezen kijken in het pand.
Veel potentie qua ruimte maar nog wel een hoop werk aan de winkel.
Ik kreeg het idee dat er een vereniging van rokers heeft ingezeten, en die hadden dan continue 6 frituurpannen aanstaan en geen afzuiging
Werkelijk geen vierkante centimeter is schoon, alles plakt van het vet en de nicotine.
Menig mens zou hard wegrennen maar ze zijn gelukkig nuchter genoeg om hier door heen te kijken, en ik zal ze op elektra- cv en watergebied belangeloos ondersteunen waar dit mogelijk is.
En eigenlijk alleen maar vanuit mijn sympathie dat ze zoiets leuks gaan doen, daarnaast zijn het ook toffe mensen
Alleen twee keer in de kroeg idd, in min of meer (vooral meer) beschonken toestand.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nou ja, we hebben elkaar wel eens vluchtig gezien in de kroeg en verder veel via Fok! en Facebook.
Rotterdammerts onder elkaar he
Dat!quote:
Het klusgedeelte kun je eventueel wat dieper op ingaan in K&W.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik zal af en toe een fotootje neerzetten.
De muur nadat ik de meeste tegels eraf had gehaald. Dat stukje dat er nog zit, zit om duistere redenen wél goed vast en zal ik met een kapbeitel o.i.d. eraf moeten gaan zien te halen. Hopelijk lukt dat, want het is maar gipswand wat erachter zit.
[ afbeelding ]
Ik vind één topic genoeg. Ik zal af en toe een fotootje neerzetten om de voortgang te tonen en daar laat ik het bij.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het klusgedeelte kun je eventueel wat dieper op ingaan in K&W.
Goede keuze, mooi logoquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef Isegrim het volgende:
De winnaar van onze logo-wedstrijd is #70 (Olga) geworden. We vonden de keus echt heel moeilijk want alle finalisten hadden iets prachtigs gemaakt. #70 vinden we mooi bij ons product passen door de wat korrelige look. Daarnaast is het een eenvoudig, herkenbaar en eenkleurig logo dat overal goed toepasbaar is (op raam, op schorten, als stempel op tasjes etc).
Deze dus: https://www.ontwerpen-voo(...)entry.php?id=1013893
Getveeeeeeerrrrrr!quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:49 schreef Isegrim het volgende:
En even voor de duidelijkheid: dat bovenste deel was oorspronkelijk gewoon wit gestuukt.
Ziet er mooi uit maar persoonlijk heb ik mijn twijfels over de deur. Het logo voegt daar niet zo veel toe naast zijn grote broer en waarschijnlijk komen er nog wat stickers met openingstijden ed. bij waardoor het erg druk wordt op de deur.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Logo even op de gevel gesoept:
[ afbeelding ]
Eens. Waar we zelf aan zaten te denken was het logo in het klein verwerken in een sticker waarop de openingstijden staan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit maar persoonlijk heb ik mijn twijfels over de deur. Het logo voegt daar niet zo veel toe naast zijn grote broer en waarschijnlijk komen er nog wat stickers met openingstijden ed. bij waardoor het erg druk wordt op de deur.
Mee eens. Maar de grote versie ziet er super uit! Goede keuzequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit maar persoonlijk heb ik mijn twijfels over de deur. Het logo voegt daar niet zo veel toe naast zijn grote broer en waarschijnlijk komen er nog wat stickers met openingstijden ed. bij waardoor het erg druk wordt op de deur.
Ben je niet bang dat t hele logo op de schop moet zodra je meerdere soorten brood gaat verkopen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:36 schreef Isegrim het volgende:
De winnaar van onze logo-wedstrijd is #70 (Olga) geworden. We vonden de keus echt heel moeilijk want alle finalisten hadden iets prachtigs gemaakt. #70 vinden we mooi bij ons product passen door de wat korrelige look. Daarnaast is het een eenvoudig, herkenbaar en eenkleurig logo dat overal goed toepasbaar is (op raam, op schorten, als stempel op tasjes etc).
Deze dus: https://www.ontwerpen-voo(...)entry.php?id=1013893
Nee hoor, vrijwel al het brood dat we gaan maken valt onder diezelfde noemer, behalve misschien dingen als croissantjes e.d. Maar het slowfood-desembrood zal hoe dan ook de core business blijven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat t hele logo op de schop moet zodra je meerdere soorten brood gaat verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |