abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143453323
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:10 schreef erik013 het volgende:
Probleem is dat je eigenlijk beter kunt weten hoe dit soort mensen echt denken, dan dat ze hun mond houden. Hoewel ze in haar huidige functie niet meer kan functioneren dus, lijkt het me verstandiger om met d'r 'in gesprek' te blijven en een functie te zoeken die minder gevoelig ligt. D'r nu thuis laten zitten zonder werk zal alleen maar het 'complotdenken' erger maken. Andere mensen die ook maar een beetje anti-semetische ideeen hebben houden zich nu extra stil. Je kan beter dergelijke mensen enige vrijheid van meningsuiting geven en proberen te bekijken waar die ideeen vandaan komen, zodat je er wat aan kan doen.
Punt blijft dat er geen sprake is van antisemitisme bij haar. Ze doet een uitspraak over zionisten. Zionisten en semieten zijn niet hetzelfde.
pi_143453469
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Punt blijft dat er geen sprake is van antisemitisme bij haar. Ze doet een uitspraak over zionisten. Zionisten en semieten zijn niet hetzelfde.
Gelukkig kan je wel mensen ontslaan wegens geestelijke incapabiliteit.
pi_143453495
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er zijn mensen voor minder opgenomen in een inrichting. Just sayin'.
Uiteraard, maar voor de rest functioneerde ze blijkbaar goed. Ik zou wel willen weten hoe ze bij die ideeen komt (die objectief gezien nergens op slaan, er is geen enkel argument voor) , blijkbaar heeft ze die toch ergens opgedaan. Ik zou in elk geval met d'r in gesprek blijven om die ideeen zoveel mogelijk te 'ellimineren'.
pi_143453513
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gelukkig kan je wel mensen ontslaan wegens geestelijke incapabiliteit.
Daar zou dan iemand naar moeten kijken die überhaupt (daarvoor) gestudeerd heeft, denk je niet? Tot dusverre zijn daar geen aanwijzingen voor.

Verder zou het geen grond zijn als ze haar werk gewoon naar behoren blijft uitvoeren. Als ze tot op het heden goed gefunctioneerd heeft, zie ik niet in waarom dat nu opeens anders zou moeten zijn.
pi_143453544
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:21 schreef erik013 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar voor de rest functioneerde ze blijkbaar goed. Ik zou wel willen weten hoe ze bij die ideeen komt (die objectief gezien nergens op slaan, er is geen enkel argument voor) , blijkbaar heeft ze die toch ergens opgedaan. Ik zou in elk geval met d'r in gesprek blijven om die ideeen zoveel mogelijk te 'ellimineren'.
De theorie dat de leider van ISIS een Mossad agent zou zijn gaat het hele internet over. Lijkt me helder. Is ook meerdere malen op dit forum gepost. Blijkbaar is zij daarvan overtuigd geraakt, mede omdat ze de ISIS niet binnen de kaders van de islam kan plaatsen.
pi_143453582
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zit wat in idd.
Is er meer bekend over de achtergrond eigenlijk? Stel dat ze onlangs dierbaren in Palestina is verloren ofzo door een raket van Israel, dan kan ook een niet-radicaal mens wel eens uit woede zo'n opmerking eruit gooien. Dan weet ze zelf ook wel beter, maar verdriet van dierbaren zorgt er nou eenmaal voor dat je soms even niet meer rationeel denkt.
pi_143453600
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:21 schreef erik013 het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over de ambtenarij he. De ideeën over wat goed functioneren is zijn daar iets anders dan in de echte wereld.
pi_143453615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:13 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Maar Zionisten zijn toch eigenlijk gewoon joden + sympathisanten voor een joodse staat?
pi_143453633
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:23 schreef Ceberut het volgende:

[..]

De theorie dat de leider van ISIS een Mossad agent zou zijn gaat het hele internet over. Lijkt me helder. Is ook meerdere malen op dit forum gepost. Blijkbaar is zij daarvan overtuigd geraakt, mede omdat ze de ISIS niet binnen de kaders van de islam kan plaatsen.
Inderdaad, een typische islamitische complottheorie. Als je daar in het vrije Nederland in gelooft ben je - iets anders kan ik er niet van maken - simpelweg niet goed snik.
pi_143453653
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:26 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over de ambtenarij he. De ideeën over wat goed functioneren is zijn daar iets anders dan in de echte wereld.
Nou ja, op zo'n functie zullen ze toch niet zomaar elke mafkees neerzetten?
pi_143453672
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Inderdaad, een typische islamitische complottheorie. Als je daar in het vrije Nederland in gelooft ben je - iets anders kan ik er niet van maken - simpelweg niet goed snik.
Wat een geldig argument zeg, als je daarin gelooft "ben je simpelweg niet goed snik". Oh, een alles overrulend argument. Je hebt me tuk.
pi_143453699
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef erik013 het volgende:

[..]

Maar Zionisten zijn toch eigenlijk gewoon joden + sympathisanten voor een joodse staat?
Hoeven niet perse joden te zijn en het gaat niet om "een" Joodse staat.
pi_143453740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:28 schreef erik013 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Je moet ook niet denken dat deze functie (inhoudelijk) veel voorstelde, dat hoeft helemaal niet.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 18:32:29 #139
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_143453763
quote:

[..]

Nou ja, de stoel is vrij. Misschien moet Lambiekje maar mee solliciteren. :P
pi_143453799
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:30 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Hoeven niet perse joden te zijn en het gaat niet om "een" Joodse staat.
Het is een gekunsteld onderscheid dat gemaakt wordt, om de schijn van antisemitisme te vermijden. Evengoed wordt elke Jood nl. gezien als een soort vijfde colonne van het zionisme... zie ook de "protocollen van de wijzen van Zion" dat steeds weer naar boven wordt gehaald. Dat het daarbij om een vervalsing gaat van de voormalige tsaristische geheime dienst (de voorloper van de checka) wordt weggewuifd.

En het zionisme heeft daarbij nog een aantal connotaties gekregen die het absoluut niet verdient.
I´m back.
pi_143453812
quote:

[..]

Als je haar profiel op LinkedIn bekijkt, dan zie je ook dat het niet zuiver toeval is dat ze op die functie zat. Het is natuurlijk makkelijk om haar voor van alles en nog wat uit te maken op basis van één tweet, maar dat doet geen recht aan de realiteit.
pi_143453894
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:29 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Wat een geldig argument zeg, als je daarin gelooft "ben je simpelweg niet goed snik". Oh, een alles overrulend argument. Je hebt me tuk.
Tsja, ik kom niet aan met bezopen complottheorieën. Wie dit serieus neemt spoort inderdaad niet. Ik ben overigens niet de enige die er zo in staat, minister Asscher (zeker geen rechtse rakker) heeft dezelfde mening, en de rest van normaal denkend Nederland ook (ik ben in mijn omgeving nog niemand tegengekomen die het niet idioot vond, en de pers is eveneens eensgezind - je maakt het niet iedere dag mee).
pi_143453956
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:55 schreef JerryWesterby het volgende:

Maar bij mijn weten proberen christenen de daden van andere christenen die in strijd waren met het christendom (meestal heel lang geleden, moet daarbij gezegd worden) nooit te wijten aan een zionistisch complot, maar aan eigen falen.
Ik heb daarom in mijn 1e post ook gezegd dat dat wijten aan zionistische complot gedoetjes wel grote onzin is. Nergens op slaat.

Alleen dat slechte naam geven kan ik me voorstellen. Net als dat een RKK lid geen echte christen is.
pi_143454410
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 17:08 schreef JerryWesterby het volgende:
Deze mevrouw gaf niet haar mening. Ze schreef gewoon hoe ze denkt dat het is. Ze denkt gewoon echt dat ISIS een zionistisch complot is.

Er zijn hier twee hele rare dingen:

1: dat iemand die door de rijksoverheid is aangenomen (op basis, neem ik aan, van diploma's, intelligentie en geschiktheid) denkt dat ISIS een complot is van Israel, op basis van teksten die ze gelezen heeft op internetsites.
2. dat ze denkt dat je als ambtenaar zo'n idee gewoon de wereld in kan twitteren.
Misschien dacht ze dat de tijd er al rijp voor was, maar zover zijn we gelukkig nog niet.
De vraag is ook wie haar aangenomen heeft op die strategische positie.
pi_143454449
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:37 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Tsja, ik kom niet aan met bezopen complottheorieën. Wie dit serieus neemt spoort inderdaad niet. Ik ben overigens niet de enige die er zo in staat, minister Asscher (zeker geen rechtse rakker) heeft dezelfde mening, en de rest van normaal denkend Nederland ook (ik ben in mijn omgeving nog niemand tegengekomen die het niet idioot vond, en de pers is eveneens eensgezind - je maakt het niet iedere dag mee).
Je kan het oneens zijn met haar conclusie. Zij zal inmiddels ook de nodige onderzoek verricht hebben en tot de conclusie gekomen zijn dat ze er naast zat, al is ze misschien te trots om dat toe te geven.

Maar iemands geestelijke gezindheid kun je niet op basis van een tweet bepalen. Het slaat dus nergens op om die diagnose vanachter je pc te gaan stellen.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 19:01:00 #146
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_143454635
Ik ben benieuwd wat ze van 11 september 2001 vindt. Hopelijk wordt ze nog een keer uitgenodigd bij K en B om een en ander uit de doeken te doen.
pi_143454677
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:02 schreef Loekie1 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze van 11 september 2001 vindt. Hopelijk wordt ze nog een keer uitgenodigd bij K en B om een en ander uit de doeken te doen.
Dat stelt de islam ook in een negatief licht, dus daar zitten de joden ongetwijfeld ook achter. Immers islam is vrede.
pi_143454701
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 19:01 schreef AchJa het volgende:
Niet op een enkele tweet. Maar het interview daarna ook nog gehoord?
Nee, ook 1 interview + 1 tweet is nog steeds onvoldoende.
pi_143454715
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 18:37 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Zie column Elian, waar ik het wel mee eens ben, zo bezopen is het niet van moslims om daarin te geloven, denk ik.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')