Ik ken mensen die een uur rijden al een wereldtrip vinden en daardoor minder vaak langs komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:49 schreef Samzz het volgende:
Ik woon in België. Op 2,5 uur rijden van mijn familie. Hoe vaak denk je dat ik nog naar 'huis' ga per maand?
Je onderschat dat reizen echt enorm. Daar ga je na een tijdje gewoon geen zin meer in hebben.

Dat is te weinig als je ook nog familie en vrienden wil bezoeken met kinderen toch? Of bedoel je dat hij ze eens in de zes a acht weken ziet en dat je ook ongeveer eens in de zes a acht weken naar iemand anders/de rest van de fam gaat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:51 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat besef ik me zeker en het is ook niet niks, daarom zei ik ook, waarschijnlijk zal dat 1x per twee maanden zijn of een keer in de 6 weken.
Dat heb ik ook tegen mijn ex gezegd.

Ik ook, mijn moeder bijvoorbeeld. Die vond Dordrecht - Den Haag al een hele onderneming. Maar goed, blijkbaar kent TS alleen mensen die moeiteloos emigreren en reizenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een uur rijden al een wereldtrip vinden en daardoor minder vaak langs komen.

Laat staan fucking zes uur of een uur vliegen... Ik zou het niet doen. Misschien één of twee keer per jaar, maar vaker ook echt niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een uur rijden al een wereldtrip vinden en daardoor minder vaak langs komen.
quote:

.
.

Maar echt op vooruit qua geld kan niet de reden zijn gezien er een boel onvoorziene kosten aan zitten te komen waardoor die paar tientjes extra verwaarloosbaar is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als we in Denemarken wonen is het te betalen, aangezien ik dan een baan heb....de reden waarom ik naar Denemarken wil...

je kent mijn familie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef Deckard het volgende:
[..]

DUIZEND EUROOOO EXTRA JAquote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:55 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar echt op vooruit qua geld kan niet de reden zijn gezien er een boel onvoorziene kosten aan zitten te komen waardoor die paar tientjes extra verwaarloosbaar is.

Min, zoals alles aangegeven alle extra kosten:quote:

we hebben regelmatig tickets gehad van 48 euro voor een retour voor volwassenen. In Eindhoven komt mijn moeder ons ophalen en dan kan mijn ex de kinderen ophalen bij haar thuis, wat net zo ver is als waar ik nu woon.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:47 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
gaat je aardig wat kosten. je kan je kind niet met sleezyjet mee sturen want die laten geen kinderen alleen reizen. KLM wel, kost je volgensmij 50 of 75 euro extra.
vervolgens verwacht je van de vader dat hij ze komt ophalen op schiphol, incl parkeer kosten etc?

Maar dan zie je ouders hun weer amper, dus dan moet je nóg een keer. En net was het vliegveld nog vlakbij je ex, nu weer bij je ouders? Sowieso is die lijn naar EHV niet heel regelmatig volgens mij. En dus weer extra reistijd van EHV<-> ouders.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
we hebben regelmatig tickets gehad van 48 euro voor een retour voor volwassenen. In Eindhoven komt mijn moeder ons ophalen en dan kan mijn ex de kinderen ophalen bij haar thuis, wat net zo ver is als waar ik nu woon.
Zoals ik eerder schreef ze gaan dan niet alleen, ik ga mee en slaap dat weekend bij mijn ouders.

1000 euro op vooruit is in verband met de baan die ik aangeboden heb gekregen, en aangezien jij geen idee hebt hoeveel ze me bieden kan jij daar zeker geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:50 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dit zegt de ambassade:
[..]
Je gaat er 1000 op vooruit maar waarschijnlijk nog een boel qua kosten op achteruit. Daar vallen geen maandelijkse vliegtickets voor te boeken als er dan maar 300 over blijft.

Ik ben dan bij mijn ouders en de kinderen bij mijn ex.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is te weinig als je ook nog familie en vrienden wil bezoeken met kinderen toch? Of bedoel je dat hij ze eens in de zes a acht weken ziet en dat je ook ongeveer eens in de zes a acht weken naar iemand anders/de rest van de fam gaat?

Wat ben je dan voor een verschrikkelijke zoon dat je niet dichter bij haar gaat wonen!!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook, mijn moeder bijvoorbeeld. Die vond Dordrecht - Den Haag al een hele onderneming. Maar goed, blijkbaar kent TS alleen mensen die moeiteloos emigreren en reizen

dat snapte ik, maar wanneer zien je kinderen je ouders dan? Of hun oom/tante? Eventuele goede vrienden van je, dat soort mensen die er ws ook zijn in jouw en hun leven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben dan bij mijn ouders en de kinderen bij mijn ex.

Ik weet het, maarja, ik hoorde alleen maar goed verhalen over deze buurt, en had toch schijt aan wat iedereen zei, je weet toch YOLO!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een verschrikkelijke zoon dat je niet dichter bij haar gaat wonen!!!!

Ouders en ex wonen dicht bij elkaar, goh, is logisch nadenken echt zo moeilijk voor je?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dan zie je ouders hun weer amper, dus dan moet je nóg een keer. En net was het vliegveld nog vlakbij je ex, nu weer bij je ouders? Sowieso is die lijn naar EHV niet heel regelmatig volgens mij. En dus weer extra reistijd van EHV<-> ouders.

Ik weet niet wat die laatste zin met jouw baan te maken heeft. Stel je voor dat in de meest rottige situatie jullie uit elkaar gaan, blijf je dan in Denemarken wonen? Dan zal je toch een baan moeten hebben waar je jezelf mee kan voorzien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
1000 euro op vooruit is in verband met de baan die ik aangeboden heb gekregen, en aangezien jij geen idee hebt hoeveel ze me bieden kan jij daar zeker geen uitspraken over doen.
Verders, mijn vriend woont er al een aantal jaren dus ik geloof dat we daar ook wel goed zicht op hebben.
Hij heeft ook een goede vaste baan daar, dus nogmaals, jij kan er geen uitspraken over doen.

Nou nee, maar je kan je kinderen moeilijk klonen. Dus als ze bij je ex zijn, zijn ze niet bij je ouders, en ik neem aan dat je ouders ook weleens wat tijd met hun kleinkinderen willen, behalve op het vliegveld of in de auto. Dus dan kan je wéér. En je hele schrijfstijl in vorige post deed vermoeden dat Eindhoven dan weer niet naast de deur is voor je ouders, gezien het feit dat die ze komen halen en niet je ex...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ouders en ex wonen dicht bij elkaar, goh, is logisch nadenken echt zo moeilijk voor je?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |