Het gaat vrij goed met bikerdochter of niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lees Feedback maar eens terug. Was nogal vermakelijk.
En ja, maandag weer. Met bikerdochter!
Ik vond een oud-klasgenoot terug via Tinder. Het is me toch wat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
And back to tinder..
Heeft iemand hier wel eens een leuke date of een neukertje of relatie overgehouden aan tinder?verhalen svp
Vond ook een kennis terug op tinder, paar weken terug. Aparte was dat ze gewoon in mijn facebook vriendenlijst staat en dat ik toch werd gematched.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond een oud-klasgenoot terug via Tinder. Het is me toch wat.
Wel wat leuke dates, maar dat was het wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:59 schreef Evie het volgende:
[..]
And back to tinder..
Heeft iemand hier wel eens een leuke date of een neukertje of relatie overgehouden aan tinder?verhalen svp
Absoluut. Eigenlijk (te) goed zelfs en dan vraag ik me altijd af waar het addertje zitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat vrij goed met bikerdochter of niet?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Absoluut. Eigenlijk (te) goed zelfs en dan vraag ik me altijd af waar het addertje zitMaar we liggen wel heel erg op één lijn en dat soort dingen. Daten ook ''exclusief'' met elkaar nu en, tsja, ben ook wel benieuwd waar dit heengaat. Die shit is al eerder in mijn gezicht ontploft.
Adders vallen normaliter niet op. Daarom heet het ook 'addertje onder het gras'.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]Ik denk dat je het verleden gewoon moet vergeten en uit moet gaan van een nieuwe situatie. Vooralsnog hebben jullie het leuk en is er geen reden om aan te nemen dat er een adder ergens verstopt zit. Die beesten vallen normaliter immers behoorlijk op en zou je waarschijnlijk al wel ontdekt hebben. Gewoon blijven daten dus en uit gaan van het beste.
Al mijn adders vielen niet op hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]Ik denk dat je het verleden gewoon moet vergeten en uit moet gaan van een nieuwe situatie. Vooralsnog hebben jullie het leuk en is er geen reden om aan te nemen dat er een adder ergens verstopt zit. Die beesten vallen normaliter immers behoorlijk op en zou je waarschijnlijk al wel ontdekt hebben. Gewoon blijven daten dus en uit gaan van het beste.
Mij vielen ze nooit op. Maar ja, misschien ben ik de uitzondering op die regel ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Adders vallen normaliter niet op. Daarom heet het ook 'addertje onder het gras'.
Verder eens.
Ik laat me ook niet leiden door wat eerdere shitty ervaringen richting haar. We hebben het in ieder geval erg leuk en ze kijkt vooruit, zonder uit het oog te verliezen dat we elkaar nog maar kort kennen. Dat vind ik wel prettig. Verder is het zo'n go with the flow-situatie denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:10 schreef yats het volgende:
Dit viel er meerdere al op, komt een beetje over dat ze niet welkom waren in de relatie SC en het nu ergens anders proberenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gekaapt door de SEX SC mensen zoals ze eerder de Relaties SC hebben gekaapt. Ik verkneukel me nu al bij de eerste die een discussie start in Feedback. Gaan we het weer 20 pagina's hebben over hoe ze overal als een zwerm sprinkhanen neerstrijken en mensen buitensluiten enzo
Laat los wat er eerder is gebeurd, dit zit wel snorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Absoluut. Eigenlijk (te) goed zelfs en dan vraag ik me altijd af waar het addertje zitMaar we liggen wel heel erg op één lijn en dat soort dingen. Daten ook ''exclusief'' met elkaar nu en, tsja, ben ook wel benieuwd waar dit heengaat. Die shit is al eerder in mijn gezicht ontploft.
Dat klinkt goed! Wat UF al zegt, dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik laat me ook niet leiden door wat eerdere shitty ervaringen richting haar. We hebben het in ieder geval erg leuk en ze kijkt vooruit, zonder uit het oog te verliezen dat we elkaar nog maar kort kennen. Dat vind ik wel prettig. Verder is het zo'n go with the flow-situatie denk ik.
Ik heb ook altijd gelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Wat UF al zegt, dat zit wel goed.
Behalve als je geen gelijk hebtquote:
Dan unmatch je haar..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:44 schreef Royco1 het volgende:
Crap, ik like per ongeluk een meisje hier uit de buurt, en is nog een match ook. Nu gaat ze me vast weer de hele tijd berichten sturen
Hahahaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:44 schreef Royco1 het volgende:
Crap, ik like per ongeluk een meisje hier uit de buurt, en is nog een match ook. Nu gaat ze me vast weer de hele tijd berichten sturen
Helaas gaat ze me dan waarschijnlijk weer de hele tijd op facebook berichten sturen en sms-en.quote:
Dan zeg je tegen haar: Hey, je bent best een leuke meid, maar je hoeft me niet telkens berichtjes te sturen hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas gaat ze me dan waarschijnlijk weer de hele tijd op facebook berichten sturen en sms-en.
En sommige snappen zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:48 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen haar: Hey, je bent best een leuke meid, maar je hoeft me niet telkens berichtjes te sturen hoor.
Soms.. is het zo simpel.
Blocken van facebook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas gaat ze me dan waarschijnlijk weer de hele tijd op facebook berichten sturen en sms-en.
Het is een soort oorlogszuchtig nomadenvolk eigenlijk, van hot naar her trekkend, een spoor van verwoesting (gesloten topics) achterlatend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit viel er meerdere al op, komt een beetje over dat ze niet welkom waren in de relatie SC en het nu ergens anders proberen
Zelfs als ze echt niet leuk is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of je maakt er gewoon even gebruik van.
Hij heeft dr toch geliked?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs als ze echt niet leuk is?
Domme vraag, I get it.
Nee, zelfs daar heb ik geen enkele behoefte aan bij haar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dan zal ze ophouden met spammenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Pavlovquote:
Mensen op facebook stalkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:18 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga volgende week Noorse goden matchen. Als ik gratis WiFi heb.
Met een beetje geluk gooi ik ook wat Deense en Zweedse mannen in de poel.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gooi ik ook wat Deense en Zweedse mannen in de poel.Al ga ik niet echt Tinderen op vakantie, gewoon even aanzetten zodat ik voorbij kom en dan thuis genieten van het beeldmateriaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef Evie het volgende:
[..]oe dm er dan ook wat door
Kan ik meegenieten
ThorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen niet zo'n baard
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
Baarden moeten er ook zeker af!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:27 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Thor
Ik heb alleen niet zo'n baard
Dan ga je mijn pareltjes toch niet leuk vinden. Baarden.quote:
Maar dat is zo kaal op de wangenquote:
Ik ga hem eens aanzetten in Zuid-Afrika straks x]. Kijken hoeveel sloppenwijk chickies ik krijgquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:28 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben ook nog een week thuis vrij, dus dan zal ik wel een paar pareltjes in tinychat gooien. Tenzij ik me te goed vermaak in Scandinavie, want Tinder is nou niet echt mijn eerste prioriteit op vakantie.
nah, mannen met baarden zijn meestal wel okay, behalve hipsterbaarden.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Scandinavische mannen zijn dweilen man.
1 keer op een feestje in Goteborg geweest, 25 mensen ofzo, 50-50, om 20:00 trokken alle mannen hun jas aan om ( I kid you not) op de parkeerplaats motorkappen open te zetten en bij -15 naar elkaars Volvo motor te kijken.
Na 3 min vroeg ik wat hier het doel van was en ben lekker bij de dames gaan zitten binnen. Dwazen.
ze gaan ook alleen voor de leuke chicksquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
1 keer op een feestje in Goteborg geweest, 25 mensen ofzo, 50-50, om 20:00 trokken alle mannen hun jas aan om ( I kid you not) op de parkeerplaats motorkappen open te zetten en bij -15 naar elkaars Volvo motor te kijken.
Na 3 min vroeg ik wat hier het doel van was en ben lekker bij de dames gaan zitten binnen. Dwazen.
Uiteraard ook veel geklaag van de vrouwen toen ik weer binnen was, sowieso zijn ze erg gek op buitenlandse mannen, nu weet ik ook waaromquote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Als je van lompe boeren houdt zit je er wel goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Als ze maar knap zijn toch.
Lekker bovenop een volvomotorblok uit elkaargetrokken worden. Lekker hoor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Als ze maar knap zijn toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |