Grappig, ik hem nog geen verzameld statement gezien, al helpt het feit dat het islamisme versplinterd is tot op het bot vast ook niet mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Wel openlijk en heel aardig eengezind, ja de isis fanboys zijn het er niet mee eens, verder iedereen zo'n beetje.
Ja, maar als je ermee stopt mag je gewoon weer thuiskomen. Met straf. Lekker signaal.quote:[..]
Je hebt het niet gelezen dus? Er staat een enorme afkeuring in, er staat dat het handelen van isis onaanvaardbaar is en gruwelijk.
Open deuren + afkeur = gemengde signalen afgevenquote:Het is gericht aan de burgers, dat degene die flirten met isis daarmee stoppen, hoe kom je in godensnaam bij geen afkeur daardoor? Geen steun aan isis.
[..]
Wel wat hier behandeld is. Ik snap alleen niet waarom je het zo fel verdedigd. Ik vind islam allemaal prima, maar voor deelname aan ISIS bestaat geen ruimte. Punt.quote:Ok, je hebt het dus echt niet gelezen, de verklaring zelf dan.
Je bent het er niet mee eens, dat is wat anders dan dat er geen logica in zit.quote:[..]
Terug naar de tekentafel zou ik zo zeggen, want het is niet gelukt.
Meer dat je je beroept op de absolute waarheid van het geschrift waar ik vervolgens makkelijk gaten in kan schietenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goh, mensen zijn hypocriet. Stop de persen!
Waar heb je 't dan over? Sowieso ging 't hier specifiek over IS(IS)-volk, hoe die erover denken kun je in de bovengelinkte video zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
0.
Maar in veel islamitische landen heerst de sharia dan ook niet.
Uiteraard kan ik het verkeerd hebben begrepen, maar ik krijg het idee dat je suggereerde dat moslims per definitie leven volgens de regels de sharia.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waar heb je 't dan over? Sowieso ging 't hier specifiek over IS(IS)-volk, hoe die erover denken kun je in de bovengelinkte video zien.
Nogmaals: stop de persen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat je je beroept op de absolute waarheid van het geschrift waar ik vervolgens makkelijk gaten in kan schieten
We hebben het net over zo'n verklaring die de wereld over is gegaan en hier in meerdere moskeeen gebruikt wordt. Helowwwwwwwwww, wakker blijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Grappig, ik hem nog geen verzameld statement gezien, al helpt het feit dat het islamisme versplinterd is tot op het bot vast ook niet mee.
Dat is echt jouw beeld ervan, maar niet de praktijk. Het gaat niet om thuiskomen bij je familie/vrienden e.d., het gaat om een kleine hoop op een goed hiernamaals, waarbij toch nog echt je slechte daden ook gewogen worden, net als de oprechtheid van je berouw.quote:Ja, maar als je ermee stopt mag je gewoon weer thuiskomen. Met straf. Lekker signaal.
[..]
Open deuren + afkeur = gemengde signalen afgeven
Misschien moet je het toch eens lezen, want dan snap je misschien dat ik tegen jouw onzinconclusie's inga.quote:Wel wat hier behandeld is. Ik snap alleen niet waarom je het zo fel verdedigd. Ik vind islam allemaal prima, maar voor deelname aan ISIS bestaat geen ruimte. Punt.
Nee, omdat het onzin is en je allerlei conclusie's trekt vanuit een gedachte die al niet klopt, lees die verklaring nu maar gewoon.quote:Je bent het er niet mee eens, dat is wat anders dan dat er geen logica in zit.
Natuurlijk niet, het ging specifiek over IS(IS)-volk en hoe zeker deze specifieke gedraging perfect te rijmen valt met hun interpretatie van de koran/sharia.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik het verkeerd hebben begrepen, maar ik krijg het idee dat je suggereerde dat moslims per definitie leven volgens de regels de sharia.
Dat is in veel landen in het Midden-Oosten simpelweg niet het geval.
ISIS-aanhangers zijn dan ook kankerlijers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het ging specifiek over IS(IS)-volk en hoe zeker deze specifieke gedraging perfect te rijmen valt met hun interpretatie van de koran/sharia.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef erodome het volgende:
Dat is echt jouw beeld ervan, maar niet de praktijk. Het gaat niet om thuiskomen bij je familie/vrienden e.d., het gaat om een kleine hoop op een goed hiernamaals
Ik snap ook niet waarom hier zo op ingegaan wordt, omdat er een zinssnede staat in de verklaring naar jongeren toe dat ze moeten terugkeren naar het rechte pad en isis niet moeten steunen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu stop ik ook met de discussie want het gaat weer alle kanten in zonder enige lijn
Imams roepen al maanden dat ze die grip op jongeren al LANG kwijt zijn...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hier zo op ingegaan wordt, omdat er een zinssnede staat in de verklaring naar jongeren toe dat ze moeten terugkeren naar het rechte pad en isis niet moeten steunen.
Op die ja, sterker nog, een moskee heeft jongens aangegeven bij de gemeente zodat er wat gedaan zou worden, is niet gebeurd, de gemeente deed niets.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Imams roepen al maanden dat ze die grip op jongeren al LANG kwijt zijn...
Er gaan geruchten dat de ISIS een zionistisch complot is. Het schijnt dat het Nederlandse Ministerie van Justitie daar uitspraken over heeft gedaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het ging specifiek over IS(IS)-volk en hoe zeker deze specifieke gedraging perfect te rijmen valt met hun interpretatie van de koran/sharia.
Ja joh, ga lekker schelden met kanker hier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ISIS-aanhangers zijn dan ook kankerlijers.
Hoe durf ik inderdaad, in dit verder zo beschaafde topic. Schaam op mij.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja joh, ga lekker schelden met kanker hier.
Inderdaad, lapzwans.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe durf ik inderdaad, in dit verder zo beschaafde topic. Schaam op mij.
AIDS, ebola, griep en pest. Zo, nu niet zo moeilijk doen over een verschrikkelijke ziekte die ook als krachtterm gebruikt wordt. Grow a skin.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:10 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja joh, ga lekker schelden met kanker hier.
Gehehe dus datquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Wel mooi, die ISIS-gasten doen de meest verschrikkelijke dingen uit, maar ze uitschelden moeten we niet willen met z'n allen.
Je mag ze uitschelden, ophangen, afmaken, bombarderen, mijn zege heb je, maakt de wereld weer een stukje beter.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Wel mooi, die ISIS-gasten halen de meest verschrikkelijke dingen uit, maar ze uitschelden moeten we niet willen met z'n allen.
Je mag wel vinden dat alle IS-aanhangers moeten worden uitgeroeid, en bij voorkeur ook nog alle sympathisanten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:21 schreef Ceberut het volgende:
Gaat kanjer nou zitten huilen om een krachtterm? Terwijl zijn vrienden het liefste de Schilderswijk kort en klein zouden slaan?
Zie ook de beoogde bestorming van dat koffiehuis.
Dat is dan heel jammer voor je, jankzak.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:22 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je mag ze uitschelden, ophangen, afmaken, bombarderen, mijn zege heb je, maakt de wereld weer een stukje beter.
Maar op een Nederlands forum, vind ik het not done om met ernstige ziektes te gaan schelden, ga eens eerst een kijkje nemen in het AvL.
Zit je weer in je huiliehoek?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:21 schreef Ceberut het volgende:
Gaat kanjer nou zitten huilen om een krachtterm? Terwijl zijn vrienden het liefste de Schilderswijk kort en klein zouden slaan?
Zie ook de beoogde bestorming van dat koffiehuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |