abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143449852
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Inmiddels de trein ingeklauterd en we zijn, slechts tien minuten te laat, vertrokken en er is geloof ik niemand op de rails gevallen, dus eind goed al goed. Nu tot aan Dordrecht lekker in het gangpad staan :)
auwe zo druk? succes in elk geval.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_143450399
Ik ga tegenwoordig bij grote drukte altijd 1e klas zitten. })
pi_143450421
Vanavond gezellig naar Utreg ons vriendje wordt 60 *O*
pi_143450582
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Veel plezier :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2014 @ 17:04:28 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_143451252
Jeuj. Vanavond naar Telstar - Roda w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_143455384
Veel plezier iedereen!
En wat naar Seles!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143455711
En FFt, ik geloof dat ik het niet begrijp. Als ik jarig ben, trakteer ik mijn gasten. Ik geef dat. Als mijn gasten een kado willen geven, dan mogen ze geven wat ze kunnen missen.
Zoals ik het begrijp, worden mensen uitgenodigd en moeten ze zelf betalen?

Wat is er mis met soep, broodjes enzo?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143456757
Misschien weten jullie het al, maar op de belgische tv zag ik 'A hungry Frenchman' . Een franse kok die in Engeland werkte, en nu streekgerechten kookt, op zijn manier. Jammie!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 20:19:45 #109
63722 z80
I fink you freaky
pi_143457348
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee helaas is zij de enige manager die met mij samengewerkt heeft :{
je hebt ook nog de optie om naar haar leidinggevende te gaan. aan die persoon uitleggen dat je de verklaring nodig hebt voor je nieuwe baan en dat zij deze om persoonlijke redenen niet wil geven.
is niet heel netjes en geeft bij de betreffende manager nog meer weerstand maar het kan je wel aan het papiertje helpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_143457501
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef z80 het volgende:

[..]

je hebt ook nog de optie om naar haar leidinggevende te gaan. aan die persoon uitleggen dat je de verklaring nodig hebt voor je nieuwe baan en dat zij deze om persoonlijke redenen niet wil geven.
is niet heel netjes en geeft bij de betreffende manager nog meer weerstand maar het kan je wel aan het papiertje helpen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143459674
Zo. Bezoek de deur uit. Biertje erbij. Film aan. Relaxed *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143459745
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Bezoek de deur uit. Biertje erbij. Film aan. Relaxed *)
Groot gelijk, goed zo! ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143460593
Zo, klaar met vandaag. Het gaat beter met mijn knie, nu is alleen de binnenkant nog dik.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_143461168
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, klaar met vandaag. Het gaat beter met mijn knie, nu is alleen de binnenkant nog dik.
Het is ongemakkelijk, maar het geeft niet. 30 jaar geleden was de andere meniscus kapot. Nu ben ik in evenwicht, lol.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:56:53 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_143461330
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Dat was dus een kortstondig bezoekje, want B. kreeg plotseling een enorme hoofdpijnaanval. Dusdanig erg dat ze graag weer naar huis wilde. Ligt nu weer thuis in ons bed.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_143463813
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was dus een kortstondig bezoekje, want B. kreeg plotseling een enorme hoofdpijnaanval. Dusdanig erg dat ze graag weer naar huis wilde. Ligt nu weer thuis in ons bed.
Oh bah -O- Beterschap, bloes :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_143464315
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef z80 het volgende:

SPOILER
Absoluut doen hoor, Selestha! Want als je geen actie onderneemt heb je niets, ook geen nieuwe baan. Echt bah, wat een vreselijk mens heb je mee samen moeten werken. Ik heb ooit een keurige en positieve referentie geschreven voor iemand die haar werk niet goed deed. Zonder te liegen, want elk mens heeft wel goede eigenschappen die je kan benoemen en dan de matige eigenschappen weglaten. Ik vind dit gedrag ook echt enorm onprofessioneel.

Bluezz een knuf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143467727
Omdat er verder geen vers brood over was in de supermarkt heb ik speltbrood meegenomen. Getver, ik vind het gewoon echt niet eens lekker...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_143468482
Leuke avond bij pap gehad. Gegeten met zn allen, met de kleintjes lol gehad, meer eten en lachen met de ooms en tantes en nog meer gegeten.

Mn zusje loopt stage bij n productiebedrijf wat o.a. Heel Holland Bakt maakt en ze wil graag dat ik in de komende serie meedoe _O-. Mn tante vertelde dat ze vaak groenten en zelfs soep laat aanbranden (knap :o) dus die doen we in de serie daarna: Heel Holland Bakt Aan :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_143470859
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:46 schreef Isabeau het volgende:
Omdat er verder geen vers brood over was in de supermarkt heb ik speltbrood meegenomen. Getver, ik vind het gewoon echt niet eens lekker...
Nee, ik hoef het ook niet meer.. als ik het naar mijn werk meeneem is het ook gortdroog na verloop van tijd (ingevroren mee).

/even bed uit wat drinken en verder slapen.
:r hoofd :r
(oh en gezellig met Isa ff kletsen via fb O+ )
pi_143471181
Had ik tenminste weer iets te doen *O*

En ik vind het speltbrood wat smaakloos en idd droog! En het is 'vers'. Blijkbaar houdt tarwe toch wat meer vocht vast oid doordat er meer gluten in zitten? Geen idee, ben geen bakker, maar spelt wordt dus sneller droog. En dan te bedenken dat mensen het vrijwillig eten omdat men plots heeft besloten dat gluten voor iedereen slecht zijn :D
pi_143471562
Goedemorgen *O* Het weer ziet er wandelbaar uit *O* Picknickzooi is klaar voor actie. Zo even stokbrood scoren bij de bakker en dan zijn we klaar voor actie *O*
pi_143471582
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 00:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het alleen een keer bij mijn moeder op, maar dat was een spelt afbak brood. Die was best lekker eigenlijk. Dus nu heb ik kleine spelt afbak broodjes meegenomen. En spelt pasta.

Was gewoon wel nieuwsgierig en ze waren een keer niet zo achterlijk duur. :D Dat staat me meestal nog het meest tegen aan al die gezondheidshype producten.
pi_143471715
Veel plezier P!
pi_143471755
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 07:53 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier P!
Dank! Dat komt vast goed :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')