auwe zo druk? succes in elk geval.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Inmiddels de trein ingeklauterd en we zijn, slechts tien minuten te laat, vertrokken en er is geloof ik niemand op de rails gevallen, dus eind goed al goed. Nu tot aan Dordrecht lekker in het gangpad staan
Veel plezierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond gezellig naar Utreg ons vriendje wordt 60
je hebt ook nog de optie om naar haar leidinggevende te gaan. aan die persoon uitleggen dat je de verklaring nodig hebt voor je nieuwe baan en dat zij deze om persoonlijke redenen niet wil geven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Nee helaas is zij de enige manager die met mij samengewerkt heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef z80 het volgende:
[..]
je hebt ook nog de optie om naar haar leidinggevende te gaan. aan die persoon uitleggen dat je de verklaring nodig hebt voor je nieuwe baan en dat zij deze om persoonlijke redenen niet wil geven.
is niet heel netjes en geeft bij de betreffende manager nog meer weerstand maar het kan je wel aan het papiertje helpen.Amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Groot gelijk, goed zo!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Bezoek de deur uit. Biertje erbij. Film aan. Relaxed
Het is ongemakkelijk, maar het geeft niet. 30 jaar geleden was de andere meniscus kapot. Nu ben ik in evenwicht, lol.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, klaar met vandaag. Het gaat beter met mijn knie, nu is alleen de binnenkant nog dik.
Dat was dus een kortstondig bezoekje, want B. kreeg plotseling een enorme hoofdpijnaanval. Dusdanig erg dat ze graag weer naar huis wilde. Ligt nu weer thuis in ons bed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond gezellig naar Utreg ons vriendje wordt 60
Oh bahquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was dus een kortstondig bezoekje, want B. kreeg plotseling een enorme hoofdpijnaanval. Dusdanig erg dat ze graag weer naar huis wilde. Ligt nu weer thuis in ons bed.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:19 schreef z80 het volgende:
je hebt ook nog de optie om naar haar leidinggevende te gaan. aan die persoon uitleggen dat je de verklaring nodig hebt voor je nieuwe baan en dat zij deze om persoonlijke redenen niet wil geven.
is niet heel netjes en geeft bij de betreffende manager nog meer weerstand maar het kan je wel aan het papiertje helpen.Absoluut doen hoor, Selestha! Want als je geen actie onderneemt heb je niets, ook geen nieuwe baan. Echt bah, wat een vreselijk mens heb je mee samen moeten werken. Ik heb ooit een keurige en positieve referentie geschreven voor iemand die haar werk niet goed deed. Zonder te liegen, want elk mens heeft wel goede eigenschappen die je kan benoemen en dan de matige eigenschappen weglaten. Ik vind dit gedrag ook echt enorm onprofessioneel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bluezz een knuf."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, ik hoef het ook niet meer.. als ik het naar mijn werk meeneem is het ook gortdroog na verloop van tijd (ingevroren mee).quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:46 schreef Isabeau het volgende:
Omdat er verder geen vers brood over was in de supermarkt heb ik speltbrood meegenomen. Getver, ik vind het gewoon echt niet eens lekker...
Ik heb het alleen een keer bij mijn moeder op, maar dat was een spelt afbak brood. Die was best lekker eigenlijk. Dus nu heb ik kleine spelt afbak broodjes meegenomen. En spelt pasta.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:46 schreef Isabeau het volgende:
Omdat er verder geen vers brood over was in de supermarkt heb ik speltbrood meegenomen. Getver, ik vind het gewoon echt niet eens lekker...
Dank! Dat komt vast goedquote:
quote:
Afternoon tea?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:10 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Zonder elevensies is een vrolijke weekenddag niet compleet hoor!
Werd de laatste tijd nogal geklaagd dat het culinaire falklandje een excuus was geworden voor slecht geschreven reisverhalenquote:
Haha, dat klopt inderdaad helemaal!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Werd de laatste tijd nogal geklaagd dat het culinaire falklandje een excuus was geworden voor slecht geschreven reisverhalen
Het zal je appartement maar zijnquote:
Dat ligt vrees ik meer aan het feit dat het uit de supermarkt komt, dan het spelt. Speltbrood bevat vaak maar een deel spelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:46 schreef Isabeau het volgende:
Spelt bevat ook nog steeds gluten. Het verhaal gaat dat de gluten uit spelt iets anders zijn en daardoor voor sommige mensen makkelijker te verteren. In speltmeel zit uiteindelijk volgens mij nagenoeg evenveel gluten als in tarwemeel, dus in aantallen zal het weinig verschil maken. En dan is speltbrood dikwijls nieteens 100% spelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 04:47 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind het speltbrood wat smaakloos en idd droog! En het is 'vers'. Blijkbaar houdt tarwe toch wat meer vocht vast oid doordat er meer gluten in zitten? Geen idee, ben geen bakker, maar spelt wordt dus sneller droog. En dan te bedenken dat mensen het vrijwillig eten omdat men plots heeft besloten dat gluten voor iedereen slecht zijn
Beterschappies aan Bloesjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was dus een kortstondig bezoekje, want B. kreeg plotseling een enorme hoofdpijnaanval. Dusdanig erg dat ze graag weer naar huis wilde. Ligt nu weer thuis in ons bed.
Wow!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Oja de vacature was trouwens eerder van de site omdat al 250 mensen gereageerd hadden in een dag tijd..
Echt niet normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |