quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NEE, is puur persoonlijke interpretatie
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er zou een (mentale) disclaimer mogen staan bij "de getuigen hebben L&K op 31 maart gezien ipv op 1 april"
Dat is zeer goed mogelijk, MAAR GEEN FEIT!!
Daar kan je ook de kaartjes van de vindplaatsen aan toevoegen. Na enkele beschouwingen is de algemene consensus dat deze die hier staan de juiste zijn al gebruiken alle anderen andere kaartjes. Geen feit maar een aanname van de users in dit topic (ik geloof het ook wel). Toch wordt het als een hard feit in de OP gezet met waarschuwingen bij de andere plaatjes dat die niet kloppen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeur niet over de OP. Ik zeur over mensen die theorieën voor waar aannemen zonder bewijs (vooral als het best aannemelijk is)/ Er is geen enkel bewijs voor "de dag eerder", hoewel het best aannemelijk is. Daarmee is het echter nog niet wáár
[/quote
[quote]Op woensdag 13 augustus 2014 23:48 schreef Spocke het volgende:
[..]
zeer informatief en overzichtelijk, maar horen aannames daarin dan??? ik weet niet eens waar OP voor staat, haha
20 jaar gids, 26 vermissingen nabij de Pianista in X jaar, onvindbaar op het www. Alleen indirect benaderbaar!. De andere gids Plinio heeft een geweldige FB pagina. Vreemd vreemd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:35 schreef Greys het volgende:
[
Toch gek dat hij al die andere meisjes niks aangedaan heeft....
En dat is niet beledigend?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:44 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Het was geen gelukkige beslissing om het topic bij de aluhoedjes onder te brengen. Enigszins beledigend ook voor degenen die veel energie hebben gestoken in het op een rijtje zetten en analyseren van de feiten.
Het is beledigend voor de familie - zo van jongens leef je fantasie maar uit en verzin maar de meest gore en smerige fantasieën.quote:
Omdat het in BNW staat is het beledigend voor de familie? Dat moet je me eens uitleggen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is beledigend voor de familie - zo van jongens leef je fantasie maar uit en verzin maar de meest gore en smerige fantasieën.
Dan had ie ook nooit in NWS mogen staan of zijn jullie nou eenmaal respectloos?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:25 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Het is beledigend voor de familie - zo van jongens leef je fantasie maar uit en verzin maar de meest gore en smerige fantasieën.
Zoek em zelf even op joh.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:35 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zijn er dingen dan veranderd aan in de laatste 2 dagen? Ik vraag je niet het opnieuw te schrijven; je kan de bestaande ook doorlinken.
Dat lukte mij niet en daarbij komt dat degene die met een theorie komt zelf formuleert, uiteenzet, en neerzet. Bedankt.quote:
Zijn dat ook aaseters? Stel je dan maar voor dat het hen gestalkd heeft en vervolgens vanuit een boom gesprongen om hen in de schedel te bijten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:35 schreef Grijzemassa het volgende:
Het gif van de koraalslang is een neurotoxine die de ademhalingsspieren van het slachtoffer verlammen. De verschijnselen kunnen zeer snel intreden en bij een beet moet men snel medische hulp zoeken: bron Wikipedia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek em zelf even op joh.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:35 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zijn er dingen dan veranderd aan in de laatste 2 dagen? Ik vraag je niet het opnieuw te schrijven; je kan de bestaande ook doorlinken.
Die hele theorie hangt op de claim dat omdat en alleen omdat er door de meiden in het bijzijn van de daders 112/911 is gebeld, zonder bereik (!!!), er een uitermate ingewikkeld, fysiek zwaar en tijdrovend dwaalspoor opgezet moest worden Zo zouden de dode lichamen toch zeker zo'n 8 uur lopen zonder te hoeven sjouwen, zijn verplaatst door moeilijk begaanbaar terrein en toen ik daar op wees bedacht ze dat dat dan op een paard zou zijn gebeurt maar op mijn vraag hoe een paard een kabelbrug oversteekt of door een doorgang gaat waar een mens nauwelijks door kan, heeft ze niet gereageerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Over welke feiten heb je het dan daar je zo goed bekend bent met de stelling?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:39 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zijn dat ook aaseters? Stel je dan maar voor dat het hen gestalkd heeft en vervolgens vanuit een boom gesprongen om hen in de schedel te bijten.Die enge aaseters altijd.
Waar slaat dit op? Wie heeft dat gezegd wat in die spoiler staat, ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kaartjes zijn gemaakt met hulp van Baru en Feliciano, twee ervaren gidsen uit Boquete. Die zijn beter geïnformeerd over het gebied dan Volkskrant, Telegraaf, AD etc. Jij schrijft zelf:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daar kan je ook de kaartjes van de vindplaatsen aan toevoegen. Na enkele beschouwingen is de algemene consensus dat deze die hier staan de juiste zijn al gebruiken alle anderen andere kaartjes. Geen feit maar een aanname van de users in dit topic (ik geloof het ook wel). Toch wordt het als een hard feit in de OP gezet met waarschuwingen bij de andere plaatjes dat die niet kloppen.
Ik heb al een disclaimer in de OP gezet en ga zo het laatste nieuws toevoegen. Suggesties zijn welkomquote:Zo goed is de OP dus niet. Niet als naslagwerk voor feiten.
Klopt. En dat gaat feitelijk op voor elke misdaad theorie. Ook al komt het niet veel voor en is het niet het eerste waar je aan denkt, het kan wel. Tenslotte is de eerste misdaad op een bepaalde plek altijd de eerste en dus niet onmogelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 05:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat laatste zegt natuurlijk niks. Een lustmoordenaar slaat doorgaans niet elke minuut van de dag toe, die maakt ook afwegingen.
Weinig nieuws: de recente vondsten zijn volgens de forensische antropoloog niet van Kris of Lisanne.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ben op vakantie met beperkt internet. Zo te zien geen nieuws in de afgelopen week?
Voor dat specifieke vrij makkelijke stuk dat ze gingen lopen hadden ze voldoende bij zich.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:30 schreef mig72 het volgende:
"Ze hebben voor die middag nog geen
plannen en in de infomap Spanish by the River-
Boquete voor toeristen wordt onder andere El
PInaista Trail aangeraden. Op de computer
hebben de meisjes eerst nog gezocht naar meer
informatie over de wandeling."
http://nieuws-uitgelicht.(...)n-lisanne-froon.html
Dat strookt niet met het andere gegeven dat ze al hun spullen in de kamer hadden achtergelaten. Enerzijds zijn ze verantwoordelijk en plannen hun wandeling; anderzijds gaan ze totaal onvoorbereid en met bijna lege handen de jungle in?
Die meiden zijn toch ook aan hem gekomen? Zo lastig benaderbaar was hij dus niet. Denk je serieus dat al die goede gidsen in dat gebied een geweldige FB pagina hebben? Zijn zoveel mensen zonder Facebook of eigen site. Is ook niet nodig als je voldoende werkt hebt zónder al datquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef theavenger_ep het volgende:
[..]
20 jaar gids, 26 vermissingen nabij de Pianista in X jaar, onvindbaar op het www. Alleen indirect benaderbaar!. De andere gids Plinio heeft een geweldige FB pagina. Vreemd vreemd.
Joh laat gaan. Mig geilt op het woord 'aaseters'.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:43 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Wie heeft dat gezegd wat in die spoiler staat, ik niet
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh laat gaan. Mig geilt op het woord 'aaseters'.
Er zijn nou eenmaal mensen met een rare fetish, gun hem dat plezier maar gewoon
Was de ware reden niet het eeuwige gehakketak, het aannames plaatsen als feiten en dat de mods het gewoon zat waren? En jij de uitdaging wel aandurfde (en complimenten voor je aanpak trouwens)?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat het in BNW staat is het beledigend voor de familie? Dat moet je me eens uitleggen.
Als deze fantasieën op NWS stonden-en dat stonden ze, vandaar de verhuizing- waren ze minder beledigend?
Daarom was ik benieuwd wat de laatste versie van haar theorie precies was en of ze stug dat punt bleef overslaan of hier een passender antwoord op had. Ik zelf ging niet echt mee de paardenstelling; zelf kwam ik met een paar mogelijke alternatieven; maar daar sloeg jij over.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:40 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Zoek em zelf even op joh.
[..]
Die hele theorie hangt op de claim dat omdat en alleen omdat er door de meiden in het bijzijn van de daders 112/911 is gebeld, zonder bereik (!!!), er een uitermate ingewikkeld, fysiek zwaar en tijdrovend dwaalspoor opgezet moest worden Zo zouden de dode lichamen toch zeker zo'n 8 uur lopen zonder te hoeven sjouwen, zijn verplaatst door moeilijk begaanbaar terrein en toen ik daar op wees bedacht ze dat dat dan op een paard zou zijn gebeurt maar op mijn vraag hoe een paard een kabelbrug oversteekt of door een doorgang gaat waar een mens nauwelijks door kan, heeft ze niet gereageerd.
Daarnaast moest het dan Feliciano zijn omdat die hen die ochtend nog gezien heeft en een gids is.
Volkomen bij elkaar geraapte ... **** dus.
Feliciano heeft een FB-pagina met mooie natuurfoto's, en familieleden van Kris en Lisanne staan in zijn vriendenlijst. Hij is gewoon benaderbaar, en heeft zelf de gegevens aangedragen voor de kaartjes in de OP.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:20 schreef theavenger_ep het volgende:
[..]
20 jaar gids, 26 vermissingen nabij de Pianista in X jaar, onvindbaar op het www. Alleen indirect benaderbaar!. De andere gids Plinio heeft een geweldige FB pagina. Vreemd vreemd.
En wie vraagt zich nu nog af waarom het topic in BNW staatquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:59 schreef mig72 het volgende:
[..]
Daarom was ik benieuwd wat de laatste versie van haar theorie precies was en of ze stug dat punt bleef overslaan of hier een passender antwoord op had. Ik zelf ging niet echt mee de paardenstelling; zelf kwam ik met een paar mogelijke alternatieven; maar daar sloeg jij over.
Dat waren:
- Ze waren onder schot gehouden en liepen onder dwang door de jungle naar hun ultieme sterfplek alvorens neergeschoten te worden. Ik zeg neergeschoten omdat ze de kogel(s) mogelijk hebben overlerfd maar wel immobiel raakte(n).
Alternatief: Misschien waren ze dichterbij het pad (en niet echte jungle dus) omgebracht en afgevoerd naar de boerderij alwaar hun lijken tot enkele resten werden gereduceerd (zagen, zoutzuur, noem maar op) en hun botten in de jungle gedumpt.
Nog een kleine afwijking op dat laatste is dat ze gewoon ontvoerd waren nasr de boerderij, daar gedood, tot botten gemaakt en later in de jungle gedumpt (wat alle sjouwen onnodig maakt).
Ik denk een combinatie van allerlei zaken. Komt bij dat het op NWS ivm de laatste ontwikkelingen in de wereld waarbij er elke dag zoveel nieuws is gewoon erg druk werd voor de mods daar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Was de ware reden niet het eeuwige gehakketak, het aannames plaatsen als feiten en dat de mods het gewoon zat waren? En jij de uitdaging wel aandurfde (en complimenten voor je aanpak trouwens)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |