Heb het inderdaad nu ook gelezen op WS, vertalingen van Panamese artikelen. Dat is toch niet te geloven hoe Telegraaf én nu.nl dan klakkeloos een verkeerde vertaling (van elkaar) overnemen?quote:Panamese media spreken van botten van 2 personen: Indiaanse/inheemse vrouw en jongetje (0-3 jaar oud)
Het is dieptriest hoe verhalen de wereld inkomen idd. Gaat via persbureaus en als de dienstdoende persoon of fout vertaalt of eea niet controleertquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:59 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Heb het inderdaad nu ook gelezen op WS, vertalingen van Panamese artikelen. Dat is toch niet te geloven hoe Telegraaf én nu.nl dan klakkeloos een verkeerde vertaling (van elkaar) overnemen?
Het lukt me niet anders te quoten momenteel, excusez-moi
Welke Indianen op welke verdachtenlijst?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:18 schreef mig72 het volgende:
[..]
Kunnen alle Indianen trouwens van af de verdachtenlijst worden gehaald? Kent iemand ze überhaupt?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 schreef El_Matador het volgende (via dm aan mij):
http://tvn-2.com/noticias(...)acion-de-huesos.aspx
Resten zijn van:
- een zoogdier
- een volwassen vrouw
- een kind (geslacht onbekend) tussen 0 en 3 jaar
Ja, dat schreef ik hier dus al een paar keerquote:
Het mag toch wel bekend zijn dat de Nederlandse media niets meer voorstelt? De meeste journalisten beheersen het Nederlands niet eens meer. Men knipt en plakt en gooit er dan een sensatiekop boven die te vaak ook nog eens de plank volledig misslaat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:23 schreef Greys het volgende:
En die foute vertalingen en klakkeloos overnemen...
Weten we nog dat 'Feliciano is een leugenaaarrrrrrrrrrr'-verhaal, 'want hij zei eerst dit volgens de media en daarna dát'? Hm-hm, juist ja, dat bedoelde ik toen dus.
We hadden er al over gelezen maar dit is wat er in de video wordt gezegdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik hier dus al een paar keer
Behalve dat het geslacht niet onbekend is: is een jongetje
Gelukkig is dat hetzelfdequote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hadden er al over gelezen maar dit is wat er in de video wordt gezegd
Door de rivier afgezet? En waarom zouden er niet meer mensen sterven (door bijv. ongevallen ivm onherbergzaam gebied)? De meiden zijn (helaas) niet de eerste vermisten daar..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:35 schreef Yaaar het volgende:
Hoe komen al die botresten van mensen daar ooit? Er sterven dus meer mensen daar?
Dat zóu je denken ja, dat dat bekend mag zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het mag toch wel bekend zijn dat de Nederlandse media niets meer voorstelt?
Dat is helaas waar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:28 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het mag toch wel bekend zijn dat de Nederlandse media niets meer voorstelt? De meeste journalisten beheersen het Nederlands niet eens meer. Men knipt en plakt en gooit er dan een sensatiekop boven die te vaak ook nog eens de plank volledig misslaat.
Dat is iddquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is helaas waar.
Van de foto in dit artikel werd op verschillende sites gezegd dat Lisanne erop staat:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-Kris-Lisanne.dhtml
Hahaha ja, hier in de topics ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is helaas waar.
Van de foto in dit artikel werd op verschillende sites gezegd dat Lisanne erop staat:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-Kris-Lisanne.dhtml
El Siglo schrijft dat de botten van een vrouw en een kind (menor) tussen nul en drie jaar oud zijn. La Prensa heeft het over een inlandse vrouw (hoe kun je die afkomst aan de botten zien?) en een kind (menor de edad) niet ouder dan drie. Welke bron zegt dat het een jongetje is?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik hier dus al een paar keer
Behalve dat het geslacht niet onbekend is: is een jongetje
'Panamese bronnen' kennelijk. Geen idee welke ook.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef Gorraay het volgende:
[..]
El Siglo schrijft dat de botten van een vrouw en een kind (menor) tussen nul en drie jaar oud zijn. La Prensa heeft het over een inlandse vrouw (hoe kun je die afkomst aan de botten zien?) en een kind (menor de edad) niet ouder dan drie. Welke bron zegt dat het een jongetje is?
Whiskers2009quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Welke bron zegt dat het een jongetje is?
Niet zo flauw, ik heb telefoon nuquote:
DNA onderzoek waarvan? Hebben jullie het nog steeds over diezelfde botten?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
Britta Sanders op Twitter:
Ik begrijp na contact met de Panamese #hoofdofficier dat zij nog niets kan bevestigen, ze wacht het DNA-onderzoek af. #LisanneKris
Het DNA-onderzoek zal wel weer een heel ander verhaal opleveren
Het DNA was toch al vastgesteld?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:32 schreef Domnivoor het volgende:
Britta Sanders op Twitter:
Ik begrijp na contact met de Panamese #hoofdofficier dat zij nog niets kan bevestigen, ze wacht het DNA-onderzoek af. #LisanneKris
Het DNA-onderzoek zal wel weer een heel ander verhaal opleveren
DNA was vastgesteld mbt eerdere gevonden restenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het DNA was toch al vastgesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |