Dat moet je aan hen vragenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja van wat ik heb begrepen zijn er onder de salafisten ook weer verschillende niveau's .. Heb eerder ook een link geplaatst waarin wordt gezegd dat een bekende salafistische moskee zich negatief uitspreekt over isis.
Nu scheren ze dus weer alle salafisten over een kam. Hoezo noemen ze het niet gewoon isis aanhangers ?
Ja heb in het begin al dingen gevraagd maar werd gelijk geblokkeerd dus .. Ze zoeken het maar uit. Ik denk dat ze geen toestemming meer krijgen om deze route weer te lopen dusquote:
Vrij kansloos dat er blijkbaar niet eens meer een demonstratie mogelijk is. Wie is de baas in de Schilderswijk?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Het AD meldt dat een anti-IS-demonstratie volgende maand in de Haagse Schilderswijk zal worden verboden.
Ik snap het ergens wel, de kans op flinke rellen is gewoon te groot.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vrij kansloos dat er blijkbaar niet eens meer een demonstratie mogelijk is. Wie is de baas in de Schilderswijk?
De burgemeester iig niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vrij kansloos dat er blijkbaar niet eens meer een demonstratie mogelijk is. Wie is de baas in de Schilderswijk?
Waarom is die kans alleen groot als Nederlanders in hun eigen land/stad demonstreren?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel, de kans op flinke rellen is gewoon te groot.
Moet ik daar echt antwoord op geven? Je hebt toch gezien wat er vorige keer gebeurde? En dan deze keer met waarschijnlijk meer volk aan beide zijden zal het alleen maar erger zijn. Je kan moeilijk het hele Haagse politiekorps opofferen aan een demo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom is die kans alleen groot als Nederlanders in hun eigen land/stad demonstreren?
Het was natuurlijk min of meer retorisch. Maar het is te debiel voor woorden dat in Nederland een groep Nederlanders niet mag demonstreren tegen kindermoordenaars maar je wel gezellig diezelfde mensen mag toejuichen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moet ik daar echt antwoord op geven? Je hebt toch gezien wat er vorige keer gebeurde? En dan deze keer met waarschijnlijk meer volk aan beide zijden zal het alleen maar erger zijn. Je kan moeilijk het hele Haagse politiekorps opofferen aan een demo.
Mensen van wie je verwacht dat ze problemen gaan geven oppakken, dit zijn dezelfde die bij vorige demo al hebben gereld. Als je de harde kern oppakt kan deze en elke andere demonstratie zonder problemen doorgaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moet ik daar echt antwoord op geven? Je hebt toch gezien wat er vorige keer gebeurde? En dan deze keer met waarschijnlijk meer volk aan beide zijden zal het alleen maar erger zijn. Je kan moeilijk het hele Haagse politiekorps opofferen aan een demo.
Maar gelukkig zijn er ook dit soort ongevaarlijke exemplaren (hoewel onrendabel):quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
http://www.radio1.nl/item(...)0en%20zionisten.html
Hier, moet je dit luisteren. Eén der vele hoofdafhakkers-bewonderaars in de Schilderswijk.
Eens, maar de openbare veiligheid heeft voorrang, zo zal althans de redenatie gaan. Zie het maar een beetje als een risicowedstrijd in het voetbal, daar kan ook mee gegoocheld worden, of zelfs verboden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was natuurlijk min of meer retorisch. Maar het is te debiel voor woorden dat in Nederland een groep Nederlanders niet mag demonstreren tegen kindermoordenaars maar je wel gezellig diezelfde mensen mag toejuichen.
Lijkt me een volkomen verkeerde ontwikkeling in een land.
Ja, dat ze de middelen hebben snap ik,maar het is van de zotte.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eens, maar de openbare veiligheid heeft voorrang, zo zal althans de redenatie gaan. Zie het maar een beetje als een risicowedstrijd in het voetbal, daar kan ook mee gegoocheld worden, of zelfs verboden.
Er mag wel gedemonstreerd worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het is te debiel voor woorden dat in Nederland een groep Nederlanders niet mag demonstreren tegen kindermoordenaars maar je wel gezellig diezelfde mensen mag toejuichen.
Ja ok, op een veld. Dus eigenlijk is de schilderwijk opgegeven gebied verklaard. Banlieu nummer 1.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er mag wel gedemonstreerd worden.
Ik kon mij wel vinden in het commentaar dat een oudere Marokkaanse kerel gisteren gaf tegenover EenVandaag. Waarom demonstreren in de Schilderswijk en niet op het Malieveld of andere plekken die daarvoor bestemd zijn? Wat is het nut?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was natuurlijk min of meer retorisch. Maar het is te debiel voor woorden dat in Nederland een groep Nederlanders niet mag demonstreren tegen kindermoordenaars maar je wel gezellig diezelfde mensen mag toejuichen.
Omdat de problemen zich in die wijk het meeste voordoen wellicht?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kon mij wel vinden in het commentaar dat een oudere Marokkaanse kerel gisteren gaf tegenover EenVandaag. Waarom demonstreren in de Schilderswijk en niet op het Malieveld of andere plekken die daarvoor bestemd zijn? Wat is het nut?
Precies, alleen op een andere locatie. Maar dat zullen ze wel niet willen en dus zal het wel op losse schroeven komen te staan. Overigens is die hele demo zijn doel al voorbijgeschoten nu Wilders zich over de regie wil ontfermen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er mag wel gedemonstreerd worden.
En zijn aanwijzingen dat de problematiek rondom de Schilderswijk nogal wordt overdreven:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, op een veld. Dus eigenlijk is de schilderwijk opgegeven gebied verklaard. Banlieu nummer 1.
Waarom überhaupt demonstreren voor IS, is mijn eerste gedachte. Maar ik krijg nou niet het idee dat die hele wijk zich achter IS schaart. Integendeel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat de problemen zich in die wijk het meeste voordoen wellicht?
Waarom protesteren voor IS in de schilderswijk, ga lekker naar Irak dan?
Ja, maar de pro-IS mensen wonen veel in de schilderswijk en zij mogen daar wel gewoon hun haatpropaganda scanderen. Waarom een groep mensen die tegen het verkrachten en onthoofden van kinderen niet?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom überhaupt demonstreren voor IS, is mijn eerste gedachte. Maar ik krijg nou niet het idee dat die hele wijk zich achter IS schaart. Integendeel.
Wat betreft die problemen. De IS-problematiek doet zich niet voor in de Schilderswijk, maar in het Midden-Oosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |