Pas maar op dat je niet belaagd wordt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef sp3c het volgende:
als ik tijd heb ga ik de volgende demo ook, beetje de fok!journalist uithangen
zal wel weer niets gebeuren
Neem vooral je camera mee.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef sp3c het volgende:
Denk dat je op het malieveld terecht komtquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef sp3c het volgende:
Zorg er gewoon voor dat je geen bordje met Telegraaf TV op meehebt.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef sp3c het volgende:
gewoon mijn smartf00n jongequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Neem vooral je camera mee.
mwa ik vind tokkies wel dom jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zijn we ook maar als mijn vrienden domme dingen zeggen dan lach ik daar soms om.
Zou Wilders desnoods niet alleen (met beveiliging) door de buurt gaan lopen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat je op het malieveld terecht komt
Oh deel 3, 4 en 5 zijn uit !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Vooralsnog alleen de eerste twee gezien. Wellicht zometeen de rest maar kijken, anders morgen.
Denk Wilders wel alleen al die Wildersvolgers dan ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou Wilders desnoods niet alleen (met beveiliging) door de buurt gaan lopen?
Bij je ouders op zolder natuurlijk, waar anders?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw de beste plek dan om te wonen in Nederland ?
topshowquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat je op het malieveld terecht komt
Oh ja Fok! natuurlijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Bij je ouders op zolder natuurlijk, waar anders?
Ghehehe dus datquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
topshow
jammer dat die occupy hippies er niet meer zitten, dat zou helemaal een mooie free for all worden lijkt me
Je zou in principe nergens in Nederland bang moeten hoeven zijn om te zeggen dat je geen jihad in de straat wil of dat dit Nederland is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij heeft trouwens ook wel makkelijk praten met zijn beveiliging
Ja iemand met zoveel beveiliging heeft makkelijk praten ja...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je zou in principe nergens in Nederland bang moeten zijn om te zeggen dat je geen jihad in de straat wil of dat dit Nederland is.
Makkelijk praten? Het zou vanzelfsprekend moeten zijn.
Whatever, who cares.quote:
Buiten Nederland.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw de beste plek dan om te wonen in Nederland ?
Dat anderen dat niet hebben is nou precies het probleem en de reden dat die demonstratie op z'n plaats was.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja iemand met zoveel beveiliging heeft makkelijk praten ja...
Heeft ie allang gedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zou Wilders desnoods niet alleen (met beveiliging) door de buurt gaan lopen?
Wilders heeft niet voor niets zoveel beveiliging ..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat anderen dat niet hebben is nou precies het probleem en de reden dat die demonstratie op z'n plaats was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |