Bron: FOK!quote:Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.
Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.
"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Betrouwbare bron.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
'Een week later werd een schokkende actie gevoerd bij een standbeeld van Nelson Mandela. Dat beeld was recent onthuld in aanwezigheid van Bisschop Tutu[i]. De voormalige Zuid-Afrikaanse president, vrijheidsstrijder en Nobelprijswinnaar Mandela wordt door groepen als Identitair Verzet gezien als een communistische terrorist, die de racistische dictatuur van hun blanke identitaire broeders om zeep heeft geholpen. Activisten van Identitair Verzet plaatsten een autoband bij het beeld van Mandela, een verwijzing naar de gruwelijke executiemethode ‘necklacing'
http://kafka.antenna.nl/?p=5462
Lekkere groep mensen !
Je bent maar druk met alles bagatelliseren.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die bronnen die jij constant gebruikt zijn ook niet betrouwbaar
Nou Oksel gebruikt echt geen betrouwbare bronnenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent maar druk met alles bagatelliseren.
Gaat je niet aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou Oksel gebruikt echt geen betrouwbare bronnen
Maar woon je in Den Haag ?
Gahaha aardigquote:
Ja er komt nog een demoquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
hoezo heeft dit al 12 delen
dit gaat toch nergens over
Ze hebben aanvraag gedaan voor 20 sept. Wilders heeft ook opgeroepen om met duizenden mee te lopen. Net zoals duindorpers ,voetbal supporters en die AFA beweging ofzo Dus wordt een grote bendequote:
Net zo erg als die flippo's in jou prachtwijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
'Een week later werd een schokkende actie gevoerd bij een standbeeld van Nelson Mandela. Dat beeld was recent onthuld in aanwezigheid van Bisschop Tutu[i]. De voormalige Zuid-Afrikaanse president, vrijheidsstrijder en Nobelprijswinnaar Mandela wordt door groepen als Identitair Verzet gezien als een communistische terrorist, die de racistische dictatuur van hun blanke identitaire broeders om zeep heeft geholpen. Activisten van Identitair Verzet plaatsten een autoband bij het beeld van Mandela, een verwijzing naar de gruwelijke executiemethode ‘necklacing'
Lekkere groep mensen !
Heb niet gezegd dat ik er woon hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Net zo erg als die flippo's in jou prachtwijk.
oh, gezellig.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze hebben aanvraag gedaan voor 20 sept. Wilders heeft ook opgeroepen om met duizenden mee te lopen. Net zoals duindorpers ,voetbal supporters en die AFA beweging ofzo Dus wordt een grote bende
Dat de figuren erachter niet deugen weten we nu wel al kun je overigens bij de welhaast hysterische verafgoding van Mandela op zich best wat vraagtekens plaatsen..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Lekkere groep mensen !
quote:Umkhonto we Sizwe (abbreviated as MK, Zulu for "Spear of the Nation") was the armed wing of the African National Congress (ANC), co-founded by Nelson Mandela
[..]
Torture and executions
The TRC found that the use of torture by MK was "routine" and was official policy – as were executions "without due process" at ANC detention camps, particularly in the period of 1979–1989.[15]
Helaas zijn er veel mensen die hem nog serieus nemen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh, gezellig.
Niemand neemt die mafketel van een Wilders serieus, zelfs hijzelf niet heb ik het gevoel soms.
dat zijn dan ook allemaal tokkies die hem serieus nemenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Helaas zijn er veel mensen die hem nog serieus nemen.
Alleen al het feit dat ze het jammer vinden dat de apartheid is afgeschaft zegt al genoeg toch ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat de figuren erachter niet deugen weten we nu wel al kun je overigens bij de welhaast hysterische verafgoding van Mandela op zich best wat vraagtekens plaatsen..
http://en.wikipedia.org/wiki/Umkhonto_we_Sizwe
[..]
Ja maar dat zijn er super veel... lijkt wel alsof het er ook steeds meer worden.. Of ik moet gewoon verhuizen :pquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat zijn dan ook allemaal tokkies die hem serieus nemen
Hebben we Isaac weer hoor met z'n PVV-obsessie. Misschien moet je iedereen in dit topic even vragen of ze PVV stemmen, gewoon voor de zekerheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat zijn dan ook allemaal tokkies die hem serieus nemen
Dat zegt die toch niet ?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hebben we Isaac weer hoor met z'n PVV-obsessie. Misschien moet je iedereen in dit topic even vragen of ze PVV stemmen, gewoon voor de zekerheid.
Dat vraag ik me ook wel af. Ik betwijfel dat namelijk. Daarom hoop ik dat er een 'normale' demonstratie door kan trekken die niet aangevallen wordt, zodat m'n ongelijk bewezen wordt. (Serieus bedoeld).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze het jammer vinden dat de apartheid is afgeschaft zegt al genoeg toch ?
Nogmaals , ik heb niks tegen een anti is. demo. Maar dat was dit niet.
Dus als een normale partij zon demo organiseert ben ik alleen maar voor en denk dat ze dan ook niet zo n reactie hadden gehad in de Schilderswijk.
het is gewoon toeval dat elke keer als wij elkaar treffen het over de pvv gaatquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hebben we Isaac weer hoor met z'n PVV-obsessie. Misschien moet je iedereen in dit topic even vragen of ze PVV stemmen, gewoon voor de zekerheid.
SGP hier. Vrouwen achter het fornuisquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
valt mee, je zult altijd een lagere bevolkingsgroep hebben in een land, en dat zijn de PVV stemmers en moslimhaters.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn er super veel... lijkt wel alsof het er ook steeds meer worden.. Of ik moet gewoon verhuizen :p
Dat zullen zij nooit zelf zo naar buiten gebracht hebben, allemaal invulling door kafka/antifa. (Een groep met een duidelijke eigen agenda.)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze het jammer vinden dat de apartheid is afgeschaft zegt al genoeg toch ?
Nogmaals , ik heb niks tegen een anti is. demo. Maar dat was dit niet.
Dus als een normale partij zon demo organiseert ben ik alleen maar voor en denk dat ze dan ook niet zo n reactie hadden gehad in de Schilderswijk.
Dat is sowieso aan te raden als je in Den Haag woont.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn er super veel... lijkt wel alsof het er ook steeds meer worden.. Of ik moet gewoon verhuizen :p
Ik denk als het gewoon normale mensen waren die een vreedzame demo organiseerden tegen is. dat het niet zo was gelopen als nu. Denk ook dat geen enkele andere partij er voor zou kiezen om juist die route te lopen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:39 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel af. Ik betwijfel dat namelijk. Daarom hoop ik dat er een 'normale' demonstratie door kan trekken die niet aangevallen wordt, zodat m'n ongelijk bewezen wordt. (Serieus bedoeld).
Jij kunt het weten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
valt mee, je zult altijd een lagere bevolkingsgroep hebben in een land, en dat zijn de PVV stemmers en moslimhaters.
in tussen genieten de intellectuelen
Ghaha nee Den Haag is leuk !quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is sowieso aan te raden als je in Den Haag woont.
Ik vraag me af of het iq van een ISIS aanhanger wel boven de 90 komt...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
valt mee, je zult altijd een lagere bevolkingsgroep hebben in een land, en dat zijn de PVV stemmers en moslimhaters.
Nou niet echt, tenzij jij NVU- en Voorpost aanhangers als doorsnee Nederlanders ziet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef sp3c het volgende:
mwah je moet wel heel hard zoeken om die foute banden te vinden hoor
Nah het ligt ook wel een beetje aan de buurt idd waar ik woon.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het had m'n buurman kunnen zijn! Die heeft ook zo'n swat, swatss,, hakenkruis aan de muur hangen.. heel groot!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou niet echt, tenzij jij NVU- en Voorpost aanhangers als doorsnee Nederlanders ziet.
jij woont dan ook in den haagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het ligt ook wel een beetje aan de buurt idd waar ik woon.
Ik doe niet aan buurmannen....dat concept bevalt me helemaal niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het had m'n buurman kunnen zijn! Die heeft ook zo'n swat, swatss,, hakenkruis aan de muur hangen.. heel groot!
Zijn we ook maar als mijn vrienden domme dingen zeggen dan lach ik daar soms om.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik dacht dat wij vrienden waren !
Gahaha niet zo haten op Den Haag. Woon er met veel plezierquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij woont dan ook in den haag
Heb je die Vice repo's weleens gezien over IS in noord Irak? Dat volk is echt niet veel intelligenter dan de gemiddelde aap, volkomen achterlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het iq van een ISIS aanhanger wel boven de 90 komt...
dat staat toch niet op hun voorhoofd?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou niet echt, tenzij jij NVU- en Voorpost aanhangers als doorsnee Nederlanders ziet.
Ja vandaagquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Heb je die Vice repo's weleens gezien over IS in noord Irak? Dat volk is echt niet veel intelligenter dan de gemiddelde aap, volkomen achterlijk.
Baggerstad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha niet zo haten op Den Haag. Woon er met veel plezier
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Heb je die Vice repo's weleens gezien over IS in noord Irak? Dat volk is echt niet veel intelligenter dan de gemiddelde aap, volkomen achterlijk.
Den Haag is geen stad kut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |