Nou, dan niet, maar ik verzin tenminste geen dingen over jou om deze discussie te winnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen drol van![]()
![]()
of dat je bij het verwijderen dmv slepen naar prullenbak toch nog systemfiles achter zult laten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik geloof er echt geen drol van![]()
![]()
Je wist nog geeneens wat een Xeon 6core kostte en hoe veel een AMD Firepro d500 waard is???
Uhuh, iemands carriere in zijn vakgebied is idd infantiel. Vervelend he als je opeens doorhebt jezelf klemgeluld te hebben en je nu op alle manieren alsof probeert als de man eruit te komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hou op met je verhaaltjes over je 20 jaar IT, komt zo infantiel over
je wist geeneens hoe duur bepaalde componenten waren? Je wist geeneens dat verwijderen dmv slepen files achterlaat? Hoe kun je dan 10.8 certified zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan niet, maar ik verzin tenminste geen dingen over jou om deze discussie te winnen.
Michielos is een lichamelijk gehandicapte dwerg zonder lul, en daarom weet hij niets van macs.
Zie je hoe kansloos dat is?
Niet bij goeie apps, voornamelijke Microsoft-programma's laten files achter, maar goede OS X apps kan je met 1 sleepbeweging verwijderen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
of dat je bij het verwijderen dmv slepen naar prullenbak toch nog systemfiles achter zult laten?
Echte artiesten stoppen op hun hoogtepunt, maar jij bent een echte die-hard zie ik al, mijn god...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan niet, maar ik verzin tenminste geen dingen over jou om deze discussie te winnen.
Michielos is een lichamelijk gehandicapte dwerg zonder lul, en daarom weet hij niets van macs.
Zie je hoe kansloos dat is?
Alsof je componentenprijzen bij de training krijgt, en je prijzen kloppen gewoon niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
je wist geeneens hoe duur bepaalde componenten waren? Je wist geeneens dat verwijderen dmv slepen files achterlaat? Hoe kun je dan 10.8 certified zijn?
je carrière is misschien niet infantiel maar het is eerder dat je dat in dit topic nodig hebt om je levensverhaal te vertellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, iemands carriere in zijn vakgebied is idd infantiel. Vervelend he als je opeens doorhebt jezelf klemgeluld te hebben en je nu op alle manieren alsof probeert als de man eruit te komen.
Als 6 mensen je opeens aanvallen met pure verzinsels mag ik best even aantonen hoe dom jullie eigenlijk zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je carrière is misschien niet infantiel maar het is eerder dat je dat in dit topic nodig hebt om je levensverhaal te vertellen
Flinke e-penis hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, iemands carriere in zijn vakgebied is idd infantiel. Vervelend he als je opeens doorhebt jezelf klemgeluld te hebben en je nu op alle manieren alsof probeert als de man eruit te komen.
Apps uit de AppStore gaan vanzelf weg dat is logisch. maar Windows 8 Apps gaan ook zo makkelijk wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet bij goeie apps, voornamelijke Microsoft-programma's laten files achter, maar goede OS X apps kan je met 1 sleepbeweging verwijderen.
Ach ja natuurlijk is het weer de schuld van Microsoftquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet bij goeie apps, voornamelijke Microsoft-programma's laten files achter, maar goede OS X apps kan je met 1 sleepbeweging verwijderen.
Waarom moet dat ding op de eettafel staan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:18 schreef r3gi3boy het volgende:
Ik wou gewoon een alles-in-een apparaat met een mooi design wat mooi op de eettafel zou staan, destijds waren er nog weinig alternatieve merken die een alles-in-1 product op de markt hadden met eenzelfde hoogwaardige afwerking
Wederom, je verzint mijn mening.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:13 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk is het weer de schuld van Microsoft
Ik moest lachen om deze postquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:11 schreef Nober het volgende:
Je mag blij zijn dat je een apple hebt want die verkoop je makkelijk met winst door, iedereen wil dat merk.
Verzinsels? Je uitspraken over software en os'en geven nu niet echt aan dat je er ook zoveel verstand en ervaring in en van hebtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als 6 mensen je opeens aanvallen met pure verzinsels mag ik best even aantonen hoe dom jullie eigenlijk zijn.
Jouw reacties geven helemaal niets aan omdat je nergens met iets feitelijks komt, alleen maar dat ik er geen verstand van heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Verzinsels? Je uitspraken over software en os'en geven nu niet echt aan dat je er ook zoveel verstand en ervaring in en van hebt
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, je verzint mijn mening.
Korte termijn geheugen naar de kloten of gewoon onhandige zinsopbouw?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is geen beschuldiging, dat is een FEIT.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
[..]
Korte termijn geheugen naar de kloten of gewoon onhandige zinsopbouw?
Geen verstand dus, voor een gelovige kan dit een feit zijn maar van iemand die beweert gecertificeerd te zijn verwacht je wel wat meer kennis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is geen beschuldiging, dat is een FEIT.
je komt terug op je uitspraken, dat is een FEITquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen non appstore programma's op een Apple net zo goed (en windows apps veeg je evenzo gemakkelijk uit als appstore apps op een iDevice)?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu slaat het gewoon echt helemaal nergens meer op wat je zegt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Geen verstand dus, voor een gelovige kan dit een feit zijn maar van iemand die beweert gecertificeerd te zijn verwacht je wel wat meer kennis.
Hoeveel OS deployments via SCCM doe jij op een dag? Hoe goed ben je met de diverse SCOM management packs?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:16 schreef Flammie het volgende:
Wat doe je nu met windows wat wij allemaal niet kunnen? Ben nog steeds benieuwd
Nee ik snap wel dat je het niet meer begrijpt met je idiote uitspraak dat het een "feit"isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu slaat het gewoon echt helemaal nergens meer op wat je zegt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeveel OS deployments via SCCM doe jij op een dag? Hoe goed ben je met de diverse SCOM management packs?
Hoeveel Servers beheer jij?
het IS verdomme een feit, Office 2011 for Mac laat idd bestanden achter, daarom is er een uninstallprocedure nodig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee ik snap wel dat je het niet meer begrijpt met je idiote uitspraak dat het een "feit"is
Ah, de smilypost, HET teken van uitgeluld zijn.quote:
de tering wat ben jij een kneusquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, de smilypost, HET teken van uitgeluld zijn.
Maar dat zei je niet fanboyquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het IS verdomme een feit, Office 2011 for Mac laat idd bestanden achter, daarom is er een uninstallprocedure nodig.
Wat lul je nou slap?
En nu schelden, dan zijn we helemaal klaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
de tering wat ben jij een kneus
goed getimed hè, net voor post 301quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En nu schelden, dan zijn we helemaal klaar.
"VOORNAMELIJK" als je toch intriest met semantiek denkt te kunnen winnen en daar dus ook nog eens in faalt gezien mijn woordkeuze.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar dat zei je niet fanboyJij had het over Microsoft programma's en dat is niet per definitie een feit
Ah semantiek begrijp je ook al nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"VOORNAMELIJK" als je toch intriest met semantiek denkt te kunnen winnen en daar dus ook nog eens in faalt gezien mijn woordkeuze.
Argumentenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Michielos het volgende:
Ik denk dat als je er ECHT verstand van had, je echt met veel betere argumenten kwam dan in het rond schreeuwen en je specialiteiten opnoemen. Dan ging je heel rustig en relax elk argument dat op je kwam met rede en argumenten bashen en niet met schreeuwen, wanhopig je CV opjengelen en loze "feiten" claimen (apple doet dit, Microsoft doet dit en vervolgens om de 20 posts Samsung erbij halen). Ik geloof er echt geen ruk van. Welk bedrijf werk je?
Goh, gek he als ik op 4/5 dwazen tegelijk moet reageren die allemaal dingen verzinnen over mij, zaken gewoon keihard liegen etc, raar dat het dan een ongecontroleerd zooitje qua antwoorden wordt, dat is mijn schuld iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef Michielos het volgende:
Ik denk dat als je er ECHT verstand van had, je echt met veel betere argumenten kwam dan in het rond schreeuwen en je specialiteiten opnoemen. Dan ging je heel rustig en relax elk argument dat op je kwam met rede en argumenten bashen en niet met schreeuwen, wanhopig je CV opjengelen en loze "feiten" claimen (apple doet dit, Microsoft doet dit en vervolgens om de 20 posts Samsung erbij halen). Ik geloof er echt geen ruk van. Welk bedrijf werk je?
Je hoeft het er toch ook niet mee eens te zijn? Of wil jij echt elke discussie winnen die je aangaat. Ik vind het best als iemand het niet met me eens is, maar kom met argumenten. Of je me overtuigd is een tweede, dat doet ook niet ter zake.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Argumentenin de weetikveel hoeveel jaar dat ik op Fok kom heb ik letterlijk nog nooit iemand zien zeggen "ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in" of "goh daar heb je wel een punt". Er is echt niks zinlozers dan dit soort discussies.
welke dingen worden over jou verzonnen zoal? en als jij je discussiepartners "dwazen" noemt, ben je net zo erg als die gast waarvan je zei : "schelden omdat je geen argumenten meer hebt". Je doet exact hetzelfde man, geen haar beter?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, gek he als ik op 4/5 dwazen tegelijk moet reageren die allemaal dingen verzinnen over mij, zaken gewoon keihard liegen etc, raar dat het dan een ongecontroleerd zooitje qua antwoorden wordt, dat is mijn schuld idd.
je gewonnen geven is voor losersquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Argumentenin de weetikveel hoeveel jaar dat ik op Fok kom heb ik letterlijk nog nooit iemand zien zeggen "ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in" of "goh daar heb je wel een punt". Er is echt niks zinlozers dan dit soort discussies.
Ik vind de discussie het belangrijkst. Prikkel me, probeer me te overtuigen. Ik leer er ook van. Ik ben helaas geen iSheep die klakkeloos iets aanneemt, maar ik heb meer nodig dan datquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je gewonnen geven is voor losers![]()
nee je hebt wel gelijk dat fokkers dat niet doen maar desondanks is het wel leuk om te discussiëren.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:57 schreef Flammie het volgende:
Sowieso
"ja het zijn voornamelijk microsoft programmas die dat doen"!!!
geen argumenten, welke microsoft programmas doen dat? Waarom doen ze dat etc?
het klopt omdat ik het zeg!!
Verder nog meer domme flames zonder te lezen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het IS verdomme een feit, Office 2011 for Mac laat idd bestanden achter, daarom is er een uninstallprocedure nodig.
Wat lul je nou slap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |