Waddenzee dan toch, neem ik aan...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:13 schreef sacha het volgende:
[..]
precies! Amsterdam moeten ze de Noordzee in duwen
Dat was dan de IJtunnelquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen ik weer naar huis reed kwam ik direct na centrum door een lange tunnel en toen ik eruit kwam was het ineens een andere stad.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarna kom je in Noord toch?
doorduwen, hup, hup, hup!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waddenzee dan toch, neem ik aan...
Had je weer handel gedreven?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn ophaal acties zijn meestal nogal korte termijn werk.
Mijn NAS begint regelmatig zelf te klagen...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:19 schreef FANN het volgende:
Ik heb honger... ik ga effe kijken of er nog iets te nassen valt
Zijn de batterijen op?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn NAS begint regelmatig zelf te klagen...
poort staat niet open , maar blijkbaar proberen ze het al maanden ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n NAS is soort van open boek op internet met al die backdoors.
Probleem zit dieper, de software deugt niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
poort staat niet open , maar blijkbaar proberen ze het al maanden ...
Vroeger die Duitse lotterijen ...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je niet meedoet win je altijd.
Ik gok liever met handel dan kun je ook verliezen maar daar leer je van.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger die Duitse lotterijen ...Lijstjes zus en zo etc ...
http://www.skl.de/quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger die Duitse lotterijen ...Lijstjes zus en zo etc ...
Niet met loterijen....heb nooit aan die Duitse loterijen meegedaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets idd ... Jij wel je geluk gevonden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |