..of ook niet! Langs de UWV arts moeten gebeurt niet zo vaak (gelukkig). Bovendien is je Wazo-uitkering volgens mij gewoon je uitkering tijdens het zwangerschaps- en bevallingsverlof; ik mag hopen dat de dokters bij het UWV betere dingen te doen hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:12 schreef Zoë23 het volgende: [..] Je krijgt een oproep om langs de UWV arts te gaan. Je krijgt gewoon je loon via je werkgever zoals gewoonlijk. (tenzij je hebt aangegeven je uitkering rechtstreeks via het UWV te willen ontvangen)
Ik heb een te ingewikkeld proces meegemaaktquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:16 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
..of ook niet! Langs de UWV arts moeten gebeurt niet zo vaak (gelukkig). Bovendien is je Wazo-uitkering volgens mij gewoon je uitkering tijdens het zwangerschaps- en bevallingsverlof; ik mag hopen dat de dokters bij het UWV betere dingen te doen hebben
Edit: iets met mosterd en een maaltijd; never mind
Komt goed. Gaat via werkgever. Die van mij vroeg het pas in oktober aan, toen was mijn dametje al 2 maanden oud.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Werkvraagje: Ik kreeg een brief van het UWV dat mijn werkgever op 11 augustus de WAZO uitkering heeft aangevraagd met ingang van 18 augustus en dat ik binnen 8 weken te horen krijg wat ze hierin gaan beslissen.
Kan het dan zijn dat ik pas over 8 weken weer salaris krijg? Of regelt het UWV dit met mijn werkgever?
Ik ben zo'n dummy met dit soort dingen.
Oh man, dat.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Ah gelukkig, en thanks voor de info! Dan ga ik maandag maar eens heel bewust genieten van het niet bij de start van het schooljaar (stomme vergaderingen, boekenstress, "help ik kan vast niet meer lesgeven") hoeven zijn!
Ik had vooral last als ik vet (denk aan frietjes oid) had gegeten! Cola en vanille vla werkte geweldig!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:17 schreef AwayTL het volgende:
Goh vraagje aan de maagzuurexperts. Mijn keel blijft 'dicht' zitten na het eten en als ik daarna ga liggen. Heb zelf nog niet het idee dat het echt het slijm is. Een rondje google dokteren net levert me op dat het misschien maagzuur kan zijn.
Jullie ervaren dat echt als een pijnlijk gevoel in je slokdarm he? En na wat voor soort eten hebben jullie het vooral?
Misschien is dit bij mij gewoon niet het geval hoor, maar voor een doosje Rennies wil ik het wel gaan testen!
en mijn man kreeg steeds de slappe lachquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef Crumpette het volgende:
ik zou dan gaan zitten doen alsof, om die scheet maar niet te laten
ja, daar was ik al bang voor... ben achteraf blij dat ik besloten heb om niet te gaan, ik raak mijn zen erg snel kwijt in zulke situatiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:39 schreef Skittles het volgende:
Vanillevla werkt goed!
Maagzuur voelt bij mij ook als een vol gevoel of brandend gevoel bovenin de maag.
Naar de Kruidvat gaan met die kortingsbonnen voor Pampers was echt niet zo'n goed idee.![]()
Wat een gekkenhuis zeg. Om half 5 (actie begon om 5 uur) waren alle Pampers al weg behalve maat 4 en 5. Het gangpad werd geblokkeerd door drie vrouwen met kinderwagens voor als ze kwamen aanvullen, waardoor ik überhaupt niet bij het schap kon komen.
Ben maar naar de shampoo gelopen en toevallig kwamen ze daar net aan met meer Pampers. Gevraagd of ik misschien 3 pakken alvast mocht pakken en zo toch nog een pak maat 2 en 2 pakken maat 3 kunnen kopen.
Maar hey.. conditioner, 2 bussen deo en 3 pakken pampers en dat voor 15 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |