Dat weet ik niet... Ze heeft eigenlijk alleen gekeken of de placenta voor de uitgang lag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:35 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zat ie ín het litteken of er ook doorheen? Heb je ook gelijk een controle bij de gynaecoloog gehad?
geen wonder dan dat Bleiblei denkt dat hij het henka pijn doet bij de batsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
5,5 cm! Zo diep is mijn hele vagijn!![]()
En hopelijk geeft het verder geen complicaties... dan scheelt het wel dat je sowieso al een keizersnede moet misschien
![]()
Crumpette, een gescheurde bilspier?HOE?
Fee, ik moet voor tweede groeiecho omdat ze willen meten of de lijn zich doorzet. Met een mogelijk P97-kint is het in elk geval handig als de groeicurve niet nog steiler omhoog gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:58 schreef Risu het volgende:
Alles is goed![]()
Nieuwe datum is 2 maart. Dus dat mag even aangepast worden.
Hij/zij spartelde lekker in het rond. En ik ben weer helemaal gerust gesteld.
Wel even gehad over de zorgen die ik steeds heb, en nou mag ik iets vaker op controle voor de zenuwen. Dus dat is heel fijn.
Pech is dat de placenta aan de voorkant zit, dus helaas zal het even duren voor ik mijn kindje voel.
plaatje bij het praatje (geen idee hoe het zit met nubjes enzo)Wat goed! Mooie echo ook! En fijn dat je wat vaker op controle mag om je zenuwen wat gerust te kunnen stellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
39 WK volgens mij. Meisje dat in stuit lag was wel een kilo lichter dan haar broertje bijna.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik had 75ml glucose. Je hebt geloof ik ook een tes met eerst 50 ml en later 100ml ofzo? Nouja ik zat iig net op die grens en daar wilden ze wel iets mee. Opzich geen ramp. Liever dat ze alles goed in de gaten houden.
Jeetje 9minuten! Met welk termijn is haar tweeling geboren?
[..]
Hoe ver ben je nu? 32? Op zich zal het wel loslopen met een overdracht bij 36 weken, maar persoonlijk vind ik dat je bij zo'n bevinding direct goed onderzoek moet (laten) verrichten. Een placenta die in of door het littekenweefsel is gegroeid, is lastiger te verwijderen tijdens de keizersnede en heeft daarom goede zorg nodig. En jij moet goed voorgelicht worden. Vind ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... Ze heeft eigenlijk alleen gekeken of de placenta voor de uitgang lag.
Toen vroeg ik zelf naar hoe het dan zat met het litteken. En toen zei ze dat door hoe de placenta in zijn geheel ligt, het heel waarschijnlijk was dat hij daar ook in/op zit gegroeid. Maar zeker wist ze het niet en ze heeft ook niet meer gekeken daarnaar.
Met 36 wk word ik overgedragen aan de gyn en ze zei dat ze het dan wel in het ziekenhuis gaan beoordelen.
Hoezo? Vind je dat te laat?
Ik ben nu 30+5. Ik wil ook eigenlijk wel dat er wat uitgebreider naar gekeken wordt. Volgende week heb ik weer controle bij de vk, dan zal ik het wel aankaarten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:46 schreef WupWup het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu? 32? Op zich zal het wel loslopen met een overdracht bij 36 weken, maar persoonlijk vind ik dat je bij zo'n bevinding direct goed onderzoek moet (laten) verrichten. Een placenta die in of door het littekenweefsel is gegroeid, is lastiger te verwijderen tijdens de keizersnede en heeft daarom goede zorg nodig. En jij moet goed voorgelicht worden. Vind ik.
Ik denk dat je mij bedoeltquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Balen Phaidra! Idd even snel aankaarten, geeft jou vast ook wat gemoedsrust.
Ik ben sowieso voor een algeheel Google-verbod voor zwangerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:48 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ik ben nu 30+5. Ik wil ook eigenlijk wel dat er wat uitgebreider naar gekeken wordt. Volgende week heb ik weer controle bij de vk, dan zal ik het wel aankaarten.
En ik moet niet meer googlen. Enge verhalen allemaal over placenta's en ks littekens... brrr...
Vooruit dan: Winnie the Poohquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
39 WK volgens mij. Meisje dat in stuit lag was wel een kilo lichter dan haar broertje bijna.
Zhuis viel me alles mee! Mezelf geprikt in m'n vinger, voelde ik nauwelijks. Suiker was goed (1 u en 15 min na ontbijt 5,7). Iedereen was heel aardig, de diëtiste had goede hoop obv voeding is anamnese en suiker vanmorgen dat ik het met dieet wel zal redden. Krijg ook geen echt dieet, wel folder met adviezen. Maar nu eerst doen wat ik denk dat OK is en dagcurves (4x p dag) prikken.
En alle meuk in een mooie Winnie de pooh (:7 kom er maar in SQ) bewaardoos.
Meteen ook bloed moeten laten pruiken en daar word ik ook steeds beter in.
Nu naar huis, over twee weken weer controle en ook echo.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:22 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoelt.
Ja, ik ga het idd ook nog maar eens goed bespreken...
Smelt je in de regen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus geen lunch bij me, ik zou wel even iets gaan halen 's middags. Nu moest ik iets doen voor de baas tot 12:00, regent het al sindsdien pijpestelen, en moet ik zo naar een vergadering tot 17:00. Ik ben echt vreselijk aan het afzien
(normaliter kan ik goed tegen lang niet eten, maar zwanger lukt het me niet zo. Ik zit nu in survivalmodus met een appel en een cup-a-soup )
Ja, ik heb die vergadering op het hoofdkantoor, en ik rij met een collega mee, en daar hebben ze wel een inpandige kantine godzijdankquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
SQ. Helemaal niet goed voor je nu! Kun je echt niet eens iets vandaan toveren?!
Jawel, maar de campus is een hip concept he. Veel kantoorpanden op een square mile en een aantal restaurants in het midden. Maar mijn kantoorpand zit helemaal op de hoek dus is al snel 10 minuten lopen naar de eetgelegenhedenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:09 schreef Spees_Eend het volgende:
SQ ga je me zeggen dat die Lampen daar geen kantine hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |