abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143409172
Fee
Haha daar heb je dan wel een dagtaak aan :+

Ja ben echt blij met mijn eigen gyn. Hoop echt dat hij bij de bevalling kan zijn.
Vind het wel spannend dat ze blijven zeggen dat de tweeling niet tot 38+ wk blijft zitten. De UD voelt niet als mijn UD zegmaar..
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:37:53 #127
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_143409178
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:35 schreef WupWup het volgende:

[..]

Zat ie ín het litteken of er ook doorheen? Heb je ook gelijk een controle bij de gynaecoloog gehad?
Dat weet ik niet... Ze heeft eigenlijk alleen gekeken of de placenta voor de uitgang lag.
Toen vroeg ik zelf naar hoe het dan zat met het litteken. En toen zei ze dat door hoe de placenta in zijn geheel ligt, het heel waarschijnlijk was dat hij daar ook in/op zit gegroeid. Maar zeker wist ze het niet en ze heeft ook niet meer gekeken daarnaar.
Met 36 wk word ik overgedragen aan de gyn en ze zei dat ze het dan wel in het ziekenhuis gaan beoordelen.
Hoezo? Vind je dat te laat?
pi_143409182
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
5,5 cm! Zo diep is mijn hele vagijn! _O_ ;) En hopelijk geeft het verder geen complicaties... dan scheelt het wel dat je sowieso al een keizersnede moet misschien :*

Crumpette, een gescheurde bilspier? :o HOE?

Fee, ik moet voor tweede groeiecho omdat ze willen meten of de lijn zich doorzet. Met een mogelijk P97-kint is het in elk geval handig als de groeicurve niet nog steiler omhoog gaat :D
geen wonder dan dat Bleiblei denkt dat hij het henka pijn doet bij de bats :P :D

Ja, toch iets te diep en enthousiast in een houding gedoken bij yoga, ik weet het nog precies :'( was ook mijn minst favoriete docent omdat hij dingen minder goed uitlegt dan anderen en hij stond niet op het rooster dus toen hij die les kwam geven dacht ik: :( en toen besloot ik maar het beste ervan te maken. :') tadah. plaatje bij het praatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143409214
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 10:58 schreef Risu het volgende:
Alles is goed *O*
Nieuwe datum is 2 maart. Dus dat mag even aangepast worden.
Hij/zij spartelde lekker in het rond. En ik ben weer helemaal gerust gesteld.
Wel even gehad over de zorgen die ik steeds heb, en nou mag ik iets vaker op controle voor de zenuwen. Dus dat is heel fijn.
Pech is dat de placenta aan de voorkant zit, dus helaas zal het even duren voor ik mijn kindje voel.

plaatje bij het praatje (geen idee hoe het zit met nubjes enzo)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed! Mooie echo ook! En fijn dat je wat vaker op controle mag om je zenuwen wat gerust te kunnen stellen. :*
pi_143409297
Mochten er overig nog dames zijn die binnenkort willen bevallen, de 18e vind ik al bijna 23 jaar een hele mooie datum voor een verjaardag! :D

En heb slechts 1 of 2 keer regen gehad ;) Dusssss!
pi_143409346
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ik had 75ml glucose. Je hebt geloof ik ook een tes met eerst 50 ml en later 100ml ofzo? Nouja ik zat iig net op die grens en daar wilden ze wel iets mee. Opzich geen ramp. Liever dat ze alles goed in de gaten houden.

Jeetje 9minuten! Met welk termijn is haar tweeling geboren?

[..]

39 WK volgens mij. Meisje dat in stuit lag was wel een kilo lichter dan haar broertje bijna.

Zhuis viel me alles mee! Mezelf geprikt in m'n vinger, voelde ik nauwelijks. Suiker was goed (1 u en 15 min na ontbijt 5,7 *O* ). Iedereen was heel aardig, de diëtiste had goede hoop obv voedingsanamnese en suiker vanmorgen dat ik het met dieet wel zal redden. Krijg ook geen echt dieet, wel folder met adviezen. Maar nu eerst doen wat ik denk dat OK is en dagcurves (4x p dag) prikken.

En alle meuk in een mooie Winnie de pooh ( :7 kom er maar in SQ) bewaardoos. Met gratis extra knuffelbeertje

Meteen ook bloed moeten laten prikken en daar word ik ook steeds beter in.

Nu naar huis, over twee weken weer controle en ook echo.

[ Bericht 4% gewijzigd door kwakz0r op 14-08-2014 15:38:35 ]
Kwak
pi_143409359
Oooh en ik miste de echo van risu, wat een mooi plaatje O+ fijn dat je voor extra controles mag komen, vind/vond die vaak fijn om even gerustgesteld te worden :) en hier ook een placenta aan de voorkant, m'n eerste plopjes voelde ik net als SQ rond de 19/20 weken, en een paar weekjes later voelde m'n vriend het ook al :)

Nu is er geen ontsnappen meer aan :') wordt er soms zelfs wakker van!
pi_143409406
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:37 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Dat weet ik niet... Ze heeft eigenlijk alleen gekeken of de placenta voor de uitgang lag.
Toen vroeg ik zelf naar hoe het dan zat met het litteken. En toen zei ze dat door hoe de placenta in zijn geheel ligt, het heel waarschijnlijk was dat hij daar ook in/op zit gegroeid. Maar zeker wist ze het niet en ze heeft ook niet meer gekeken daarnaar.
Met 36 wk word ik overgedragen aan de gyn en ze zei dat ze het dan wel in het ziekenhuis gaan beoordelen.
Hoezo? Vind je dat te laat?
Hoe ver ben je nu? 32? Op zich zal het wel loslopen met een overdracht bij 36 weken, maar persoonlijk vind ik dat je bij zo'n bevinding direct goed onderzoek moet (laten) verrichten. Een placenta die in of door het littekenweefsel is gegroeid, is lastiger te verwijderen tijdens de keizersnede en heeft daarom goede zorg nodig. En jij moet goed voorgelicht worden. Vind ik.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:48:07 #134
250838 Fee-nix
pi_143409447
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:46 schreef WupWup het volgende:

[..]

Hoe ver ben je nu? 32? Op zich zal het wel loslopen met een overdracht bij 36 weken, maar persoonlijk vind ik dat je bij zo'n bevinding direct goed onderzoek moet (laten) verrichten. Een placenta die in of door het littekenweefsel is gegroeid, is lastiger te verwijderen tijdens de keizersnede en heeft daarom goede zorg nodig. En jij moet goed voorgelicht worden. Vind ik.
Ik ben nu 30+5. Ik wil ook eigenlijk wel dat er wat uitgebreider naar gekeken wordt. Volgende week heb ik weer controle bij de vk, dan zal ik het wel aankaarten.

En ik moet niet meer googlen :{ . Enge verhalen allemaal over placenta's en ks littekens... brrr...
pi_143409719
Wat vervelend Fee, laat je goed voorlichten door je artsen ipv dokter google zou ik zeggen...

En mooie echo voor Risu!!

Verder vast veel overgeslagen, sorry...
Kwak
pi_143409857
Wat een naar idee Fee, maar laat je goed voorlichten door de artsen. :).

Zwanger zijn heeft echt onvermoede voordelen, zeg! Sinds mijn buik het meest uitstekende deel van mijn lijf is knoei ik aanzienlijk minder tandpasta op de vloer. ^O^ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_143410256
Balen Phaidra! Idd even snel aankaarten, geeft jou vast ook wat gemoedsrust.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 13:22:10 #138
250838 Fee-nix
pi_143410362
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Balen Phaidra! Idd even snel aankaarten, geeft jou vast ook wat gemoedsrust.
Ik denk dat je mij bedoelt ;).

Ja, ik ga het idd ook nog maar eens goed bespreken...
pi_143410418
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:48 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ik ben nu 30+5. Ik wil ook eigenlijk wel dat er wat uitgebreider naar gekeken wordt. Volgende week heb ik weer controle bij de vk, dan zal ik het wel aankaarten.

En ik moet niet meer googlen :{ . Enge verhalen allemaal over placenta's en ks littekens... brrr...
Ik ben sowieso voor een algeheel Google-verbod voor zwangeren :+
pi_143411218
Meld! Met 'nieuwe' wimpers *O*
Ga ik even mooi liggen wezen in mijn kraambed ;)
Als het kind nog langer blijft zitten, zit ik volgende week vast aan de botox van de verveling :+

Enige wat bleef hangen tijdens mijn snelle z&g scan; de goede echo van Risu *O*

Ga nu weer even een dutje doen, hoogzwanger zijn is vermoeiend! :O
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_143411535
Update jazzhands-baby: tijdens het werken houdt-ie zich redelijk rustig :) Nu even zitten met een broodje en hij schuift wat, verder wel chill. (Yup, bruiloft op donderdag!)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:00:04 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_143411736
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

39 WK volgens mij. Meisje dat in stuit lag was wel een kilo lichter dan haar broertje bijna.

Zhuis viel me alles mee! Mezelf geprikt in m'n vinger, voelde ik nauwelijks. Suiker was goed (1 u en 15 min na ontbijt 5,7 *O* ). Iedereen was heel aardig, de diëtiste had goede hoop obv voeding is anamnese en suiker vanmorgen dat ik het met dieet wel zal redden. Krijg ook geen echt dieet, wel folder met adviezen. Maar nu eerst doen wat ik denk dat OK is en dagcurves (4x p dag) prikken.

En alle meuk in een mooie Winnie de pooh (:7 kom er maar in SQ) bewaardoos.

Meteen ook bloed moeten laten pruiken en daar word ik ook steeds beter in.

Nu naar huis, over twee weken weer controle en ook echo.
Vooruit dan: Winnie the Pooh :r :r :r

Fijn dat 't prikken meeviel!

Crumpette, dat ziet er interessant uit :') Ik zou het niet eens bijna kunnen. _O_

Feetje, ik hoop echt dat het geen nare complicaties voor je oplevert :*

Ik had dus geen lunch bij me, ik zou wel even iets gaan halen 's middags. Nu moest ik iets doen voor de baas tot 12:00, regent het al sindsdien pijpestelen, en moet ik zo naar een vergadering tot 17:00. Ik ben echt vreselijk aan het afzien :')
(normaliter kan ik goed tegen lang niet eten, maar zwanger lukt het me niet zo. Ik zit nu in survivalmodus met een appel en een cup-a-soup :'))
disclaimer
pi_143411978
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:22 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij bedoelt ;).

Ja, ik ga het idd ook nog maar eens goed bespreken...
:D wat een rare verspreking, sorry _O-
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:07:52 #144
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143411985
SQ }:| . Helemaal niet goed voor je nu! Kun je echt niet eens iets vandaan toveren?!
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:08:19 #145
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_143411997
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus geen lunch bij me, ik zou wel even iets gaan halen 's middags. Nu moest ik iets doen voor de baas tot 12:00, regent het al sindsdien pijpestelen, en moet ik zo naar een vergadering tot 17:00. Ik ben echt vreselijk aan het afzien
(normaliter kan ik goed tegen lang niet eten, maar zwanger lukt het me niet zo. Ik zit nu in survivalmodus met een appel en een cup-a-soup )
Smelt je in de regen? :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_143412046
SQ ga je me zeggen dat die Lampen daar geen kantine hebben? :o
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:09:57 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_143412047
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:07 schreef Tante_Soesa het volgende:
SQ }:| . Helemaal niet goed voor je nu! Kun je echt niet eens iets vandaan toveren?!
Ja, ik heb die vergadering op het hoofdkantoor, en ik rij met een collega mee, en daar hebben ze wel een inpandige kantine godzijdank :')
En de zojuist van mijn collega gestolen mueslireep doet ook wel goed :@ (ze heeft een hele doos staan en is niet op kantoor vandaag, dus het mocht van mezelf O-))
disclaimer
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:10:21 #148
149959 SQ
snelle trees
pi_143412060
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:08 schreef Moppert het volgende:

[..]

Smelt je in de regen? :D
Kst, ga jij es terug in je lurkhoek!
disclaimer
  donderdag 14 augustus 2014 @ 14:11:29 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_143412106
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 14:09 schreef Spees_Eend het volgende:
SQ ga je me zeggen dat die Lampen daar geen kantine hebben? :o
Jawel, maar de campus is een hip concept he. Veel kantoorpanden op een square mile en een aantal restaurants in het midden. Maar mijn kantoorpand zit helemaal op de hoek dus is al snel 10 minuten lopen naar de eetgelegenheden :') fail.
disclaimer
pi_143412414
Even een update voor ik in slaap val... Er viel niks te strippen, bmm nog een "tuut", dus weer afwachten met mijn hoogliggende kind ;)

Tot straks :Z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')