SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen een crappy bewerkprogrammaatje op mijn telefoon waar ik alleen een dikke cirkel kan zetten maar ik meende een meisjesnub te zien:quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:07 schreef Risu het volgende:
Oh we willen het wel weten hoor. Daarom zei ik het er ook bij. Iedereen mag gaan raden nou. Doen we zelf ook.
Ik had 75ml glucose. Je hebt geloof ik ook een tes met eerst 50 ml en later 100ml ofzo? Nouja ik zat iig net op die grens en daar wilden ze wel iets mee. Opzich geen ramp. Liever dat ze alles goed in de gaten houden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nuchter 4,9 na twee uur 9. Maar ze zei dat hij onder de acht moest zijn. Misschien lokaal verschil, of afh. van hoeveel ml glucose in hoeveel ml water ofzo?
Mijn nicht heeft de tweede wel in stuit moeten doen, ging vrij vlot want er zat maar 9 minuten tussen!
Ja echt precies op de grens. Wel balen van alle ziekenhuisafspraken in onze vakantie Maargoed. Ben ook wel nieuwsgierig naar het advies van de diëtist enzo. Gezondere alternatieven zijn altijd welkom. Ook een fijne stok achter de deur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tering dat is wel echt OP de grens he? Ik had namelijk 4.9 / 7.7 en hoef niet naar de diabaids expertBalen!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
5,5 cm! Zo diep is mijn hele vagijn!![]()
En hopelijk geeft het verder geen complicaties... dan scheelt het wel dat je sowieso al een keizersnede moet misschien
![]()
Fee, ik moet voor tweede groeiecho omdat ze willen meten of de lijn zich doorzet. Met een mogelijk P97-kint is het in elk geval handig als de groeicurve niet nog steiler omhoog gaat
lol, de mijne is precies andersomquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:23 schreef Fee-nix het volgende:
O, ik lees net dat de gemiddelde baarmoederhals bij 20 wk zwangerschap 35 mm is.
Zoë, ja om de groei maak ik me ook geen zorgen. Ik vond zo'n bollie wel schattig hoor, maar met afdrogen waren al die ribbels wel irritant
. En 6 of 7 pond is ook gewoon heel netjes
.
Ze heeft wel heel lange benen trouwens. Die lagen een week voor op groei. De rest ongeveer een week op achter.
Model in de maak.
Ja echt, de kraamverzorgster was niet snel tevreden met ons afdroogresultaat. 'Neehoor, in deze plooi is het nog vochtig'...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:27 schreef Zoë23 het volgende:
Ohja, lengte bm hals ben ik ook vergeten te vragen aan de vervangende gyn. Hij was echt zo wazig, lastig om een gesprek mee aan te gaan.
Fee
Haha ja al die plooien die je goed moet afdrogen en moet checken
Oeh slanke meid met lange benen!
Zat ie ín het litteken of er ook doorheen? Heb je ook gelijk een controle bij de gynaecoloog gehad?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:14 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, ben zelf weer terug van de echo.
De placenta ligt dus inderdaad voor de uitgang. Met een ks in het vooruitzicht is het niet zo'n groot probleem gelukkig. Al is de placenta hoogst waarschijnlijk ook in het litteken ingegroeid en dat vind ik niet zo'n fijn idee.
De echoscopiste was ook zeer verbaasd dat ik nog geen bloedverlies heb gehad, gezien de ligging van de placenta.
Misschien dat het er deels mee te maken heeft dat ik nooit ontsluiting heb gehad (niet meer dan 2 cm) en dat mijn baarmoederhals extreem lang blijkt.
Ik heb geen idee wat een normale lengte is, maar ze heeft hem opgemeten en die van mij is 5,5 cm.
Groei van de baby gaat goed. Zoals het er nu uit ziet wordt het geen groot kindje. P36 kwam ze op uit, dus iets ondergemiddeld. Zal dan een heel verschil zijn met mijn tweede, die was ruim 9 pond. Kon volgens haar ook weer te maken hebben met het feit dat de placenta nu niet optimaal ligt. Dat het kindje dan wat minder voedingsstoffen krijgt. Maar niet zorgelijk, want groei is wel prima.
In ieder geval mogen we met 36 weken nog een keer. Dan kan ze ook wat meer over de groei zeggen, aangezien de vetjes pas na de 34 weken er aan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |