Dat zal d'r strenge moeder ook leuk vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, jammer van die peuk.
Die rookt zelf ook geloof ikquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal d'r strenge moeder ook leuk vinden.(ondanks d'r eigen verleden).
Die tas er ook echt bijquote:
Daar leek mij toch ook al meer op een sticky.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Wat Lourdes rookt is geen peuk hoor
En die spekkiebaby van Claire Danes!
Jammer van die haarband. Voor de restquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Turbomuis het volgende:
Meilani van Jenni Farley (Jwoww)
[ afbeelding ]
Lekker overdreven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:00 schreef Greys het volgende:
Ik zit er al tien minuten in vergrote versie naar te staren![]()
Geef dat ding een eigen real life soap.
Dit. Waarom zo'n overdreven haarband? Maakt het kind niet schattiger. Mooi meisje wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jammer van die haarband. Voor de rest
Oh ik dacht dat wel duidelijk was dat dat van die eigen life soap een grapje wasquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker overdreven.Het oogt gewoon raar maar dat ligt aan de foto/kleding.
Dacht dat je het meende joh!quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat wel duidelijk was dat dat van die eigen life soap een grapje was
Die rechter lijkt wel echt gelijk op Usher.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:53 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
cinco en naviyd van usher
Papa ziet er in het echt ook appetijtelijk uitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Nog een keertje Myllena Mae!Ditmaal met papa Sunnery James.
[ afbeelding ]
Mooi kindje,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Leipuri het volgende:
Nicole Richie met Harlow
[ afbeelding ]
en met Sparrow
[ afbeelding ]
Ik zag zonder het onderschrift al dat ze van Usher waren, leuke mannetjesquote:
Dan nog heeft Ole wel een punt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Je kent de ice bucket challenge toch wel? Dat kun je niet gemist hebben
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:25 schreef oh-oh het volgende:
https://media.giphy.com/media/ToMjGpM9VqnJoVwTAZ2/giphy.gif
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:25 schreef oh-oh het volgende:
https://media.giphy.com/media/ToMjGpM9VqnJoVwTAZ2/giphy.gif
Doe niet zo absurd. Tis een pracht van een kind!quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:21 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ze is niet zo mooi als haar moeder, jammergenoeg lijkt ze meer op haar pa
ach ja, daarover verschillen de meningen he. Ik vind het ook niks om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:15 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Doe niet zo absurd. Tis een pracht van een kind!
Wat een cutie!quote:
Is het vandaag, bij de boekwinkel?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:34 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Djelisaaaaaa en dr ouders...
"Leuk hé met je opa en dochtertje op pad"quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het vandaag, bij de boekwinkel?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat zij niet de biografie van Mandela in hun boekenkast hebben staan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aaaaaw. Mooie babyquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:50 schreef alors het volgende:
Zoontje van Amber Rose en Whiz Khalifa
[ afbeelding ]
Wie zijn het?quote:
Doutzen & co, dat haar van Phyllon herken je toch overal!quote:
Awwwquote:
Oh lijkt me een heerlijke moeder. Misschien omdat ze zelf niet de ideale jeugd heeft gehad. lekker nummer ook.quote:Op donderdag 11 september 2014 09:53 schreef alors het volgende:
[..]
AwwwIk blijf het grappig vinden, ik vind haar als persoon totaal niet het type übermoeder van 5 kinderen.
Dat vind ik dan weer het toffe van Anouk eigenlijkquote:Op donderdag 11 september 2014 09:53 schreef alors het volgende:
[..]
AwwwIk blijf het grappig vinden, ik vind haar als persoon totaal niet het type übermoeder van 5 kinderen.
Cute!quote:
Ja ik ook hoor, ze lijkt me ook echt een leuke moeder.quote:Op donderdag 11 september 2014 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer het toffe van Anouk eigenlijk.
de oudste 3 mochten niet meedoen van papa?quote:
Die zijn tussen de 9 en 12 jaar oud.... kan me zo voorstellen dat die daar zelf niet op zitten te wachten.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de oudste 3 mochten niet meedoen van papa?
Sprekend haar moeder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 01:58 schreef anynamy het volgende:
Lily-Rose (15) van Johnny Depp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer foto's:
http://www.dailymail.co.u(...)ilm-Yoga-Hosers.html
Dat oudste meisje vind ik meer op haar vader lijken, jongste zou je bijna van denken dat die in het ziekenhuis verwisseld is met dat rode haar. Maar hier vind ik haar wel veel op Alba lijken.quote:Op zondag 14 september 2014 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu graag je expertise over de Alba familie?
Volgens mij is die mevrouw in het midden de ene oma:quote:Op zondag 14 september 2014 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongste lijkt idd op niemand, misschien heeft ze wel de looks van een oma?
Geen idee op wie ze lijkt maar ze is wel om op te vretenquote:Op zondag 14 september 2014 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongste lijkt idd op niemand, misschien heeft ze wel de looks van een oma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Vlinder op 15-09-2014 18:05:17 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Nou doet ie het nog niet.quote:Op maandag 15 september 2014 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kut afbeelding kopiëren via mobiel.
![]()
Dat kind is toch nog geen week oud?! Lijkt me sterk dat dit hun kindje is dan!quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
De kleine van Ryan Gosling en Eva Mendes.
Die foto is al oud. Ik vond hem hier ook al. En de foto is schijnbaar afkomstig van een Facebookpost waarin men werd verleid tot het kopen van een shirt om zo kans te maken om de dag door te brengen met Ryan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:16 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
De kleine van Ryan Gosling en Eva Mendes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |