Dat zal d'r strenge moeder ook leuk vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, jammer van die peuk.
Die rookt zelf ook geloof ikquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal d'r strenge moeder ook leuk vinden.(ondanks d'r eigen verleden).
Die tas er ook echt bijquote:
Daar leek mij toch ook al meer op een sticky.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
Wat Lourdes rookt is geen peuk hoor
En die spekkiebaby van Claire Danes!
Jammer van die haarband. Voor de restquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Turbomuis het volgende:
Meilani van Jenni Farley (Jwoww)
[ afbeelding ]
Lekker overdreven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:00 schreef Greys het volgende:
Ik zit er al tien minuten in vergrote versie naar te staren![]()
Geef dat ding een eigen real life soap.
Dit. Waarom zo'n overdreven haarband? Maakt het kind niet schattiger. Mooi meisje wel.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jammer van die haarband. Voor de rest
Oh ik dacht dat wel duidelijk was dat dat van die eigen life soap een grapje wasquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekker overdreven.Het oogt gewoon raar maar dat ligt aan de foto/kleding.
Dacht dat je het meende joh!quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat wel duidelijk was dat dat van die eigen life soap een grapje was
Die rechter lijkt wel echt gelijk op Usher.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:53 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
cinco en naviyd van usher
Papa ziet er in het echt ook appetijtelijk uitquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Nog een keertje Myllena Mae!Ditmaal met papa Sunnery James.
[ afbeelding ]
Mooi kindje,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:23 schreef Leipuri het volgende:
Nicole Richie met Harlow
[ afbeelding ]
en met Sparrow
[ afbeelding ]
Ik zag zonder het onderschrift al dat ze van Usher waren, leuke mannetjesquote:
Dan nog heeft Ole wel een punt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Je kent de ice bucket challenge toch wel? Dat kun je niet gemist hebben
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:25 schreef oh-oh het volgende:
https://media.giphy.com/media/ToMjGpM9VqnJoVwTAZ2/giphy.gif
quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:25 schreef oh-oh het volgende:
https://media.giphy.com/media/ToMjGpM9VqnJoVwTAZ2/giphy.gif
Doe niet zo absurd. Tis een pracht van een kind!quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:21 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ze is niet zo mooi als haar moeder, jammergenoeg lijkt ze meer op haar pa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |