Hij is de baby die HW op gaat eten om lid te worden.quote:
Fixed.quote:
Ik blijf ver weg bij zijn lidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is de baby die HW op gaat eten om lid te worden.
Zo word je nooit zwangerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf ver weg bij zijn lid.
Die heb ik heul niet....quote:
Maar ik heb ze niet. Ik heb wel een stokbroodje zalm, telt dat ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Ze zijn overal. En ze zijn echt.
Ik hoef geen kinderen meer te eten, dus waarom zou ik dat willen?quote:
Vooruit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik heb ze niet. Ik heb wel een stokbroodje zalm, telt dat ook?
Je wou ze ook toen je nog niet wist dat je kinderen moest etenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen meer te eten, dus waarom zou ik dat willen?.
Maar nu blijkt het niet meer nodig te zijn, dus waarom zou ik nog zo'n levensverwoester willen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wou ze ook toen je nog niet wist dat je kinderen moest eten
Omdat *vul alle redenen van users OUD in*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Maar nu blijkt het niet meer nodig te zijn, dus waarom zou ik nog zo'n levensverwoester willen?
Omdat, *vul alle vorige topics uit deze reeks in* nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat *vul alle redenen van users OUD in*
Jaa.. maar wij snappen het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat, *vul alle vorige topics uit deze reeks in* niet.
Daar kan ik al jaren mee levenquote:
"Het-topic-welke-niet-genoemd-mag-worden"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat *vul alle redenen van users OUD in*
Nutteloos, zeemeerminnen. Het bruikbare deel is vis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Zeemeerminnen, weer een extra reden om naar Malta te gaan dus!
* HeatWave gooit het in de whatsappgroep.
Echt welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Het-topic-welke-niet-genoemd-mag-worden"
Jahaaaa, en we hebben op het moment ook Brangelina op bezoek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Zeemeerminnen, weer een extra reden om naar Malta te gaan dus!
* HeatWave gooit het in de whatsappgroep.
heeft zeker ook geen neus (na alle luiers)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Het-topic-welke-niet-genoemd-mag-worden"
Daarin verschilt het niets van een gewone vrouw dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nutteloos, zeemeerminnen. Het bruikbare deel is vis.
Ik kan er niet op, mijn pc weigert gewoonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
in OUD lezen is zo'n genot. Elke keer denk ik "Jemig, wat heb ik toch een tof leven!"
Echt nietquote:
Ow, ik dacht dat retard-vermaak op SBS6quote:
niet zo he, peterseliepoesquote:
Retards.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat retard-vermaak op SBS6.
Crewbash, ban!quote:
Wijquote:
Wat ik me nu afvraag, kun je jezelf eigenlijk een ban geven?quote:
Mensen die denken dat mods bans kunnen gevenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag, kun je jezelf eigenlijk een ban geven?
Bummerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nope. Mods kunnen überhaupt niet bannen.
Het is als thuiskomenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kwestie van 'ken je forum', 'ken je users', zeg maar.
Down met down!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik verwacht eerder gutmenschen die komen klagen dat het beledigend is voor retards.
Ach, met de inteelt in nederland die zijn come-back maakt zal het niet lang meer duren voor het de meerderheid isquote:
Daarom ben ik dus ook maar preventief vertrokken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, met de inteelt in nederland die zijn come-back maakt zal het niet lang meer duren voor het de meerderheid is.
*boks*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook maar preventief vertrokken.
Daar zit ook alleen maar gelovig tuig, dus daar schiet je niet zoveel mee opquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook maar preventief vertrokken.
Ik ben niet speciaal genoegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde net gaan vragen welke kraspanda het eerste zou gaan zaniken.
Maar eigenlijk wist ik 't antwoord al wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, nu dus even niet he?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Even iets cru's, maar dat treinongeluk, de opmerking "de locatie is alleen te voet bereikbaar"
WAT DACHT JE VAN MET DE TREIN GATENKAASBREIN!?!
Waarom?quote:
Maar niet op de plek van de crashsitequote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom?. het stuk voor en na de crash kan je toch gewoon prima heen? Die rails ligt er nog gewoon.
Nee, 20 meter terug, dat is echt een onoverbrugbaar stukje lopenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar niet op de plek van de crashsite
Om voor 20 meter de trein te nemen vind ik wel een beetje overdreven hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, 20 meter terug, dat is echt een onoverbrugbaar stukje lopen.
Werd tijd he?quote:
Hoax, want geen paintquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het even tekenen:
=|=|=|=|=|=|=|=|=*treincrash*=|=|=|=|=|=|=|=|=
Waarom zou je van beide kanten niet gewoon met een trein over de =|=|= stukjes naar de crash kunnen rijden?
omdat je daarna achteruit moet zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het even tekenen:
=|=|=|=|=|=|=|=|=*treincrash*=|=|=|=|=|=|=|=|=
Waarom zou je van beide kanten niet gewoon met een trein over de =|=|= stukjes naar de crash kunnen rijden?
En dat kan niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:25 schreef clevy het volgende:
[..]
omdat je daarna achteruit moet zeker
Het is inmiddels opgelostquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, niet hier, in dat topic sjap.
quote:
Ow god, sterktequote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar eens beginnen met pakken en verhuizen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brack toe.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net zo hard m'n teen gestoten, volgens mij zei ie krak
Kusje erop? Mijn lippen hebben helende krachtenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 06:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net zo hard m'n teen gestoten, volgens mij zei ie krak
ieuwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:30 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Kusje erop? Mijn lippen hebben helende krachten
Goed moment om op kantoor te zitten toch?quote:
vast beter dan zonderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed moment om op kantoor te zitten toch?
had daar geen zin meer in.. lag al 4x wakker vannachtquote:
Ieder z'n hobby.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Dat kan ik vandaag niet, moet op tijd weer weg. Met naakte mannen hangen vanavond.
Ja ik ook, juist daaeomquote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:34 schreef clevy het volgende:
[..]
had daar geen zin meer in.. lag al 4x wakker vannacht
Weet ik. That's what you get when you move in with a Finnish dude for a short time. Damn....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eigen schuld, maar hier heb je een sprientje
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet ik. That's what you get when you move in with a Finnish dude for a short time. Damn....
"Let's drink to your new found freedom buddy!" En toen was er bier, wijn, rum, vodka, whisky.quote:
Je zei Fin, er was vodka, bier, vodka, wijn, vodka, rum, vodka, vodka, vodka en whisky.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Let's drink to your new found freedom buddy!" En toen was er bier, wijn, rum, vodka, whisky.
Ja. En oh ja, ook vodka. Ik vergat de vodka.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
Een Fin ontmoeten en geen vodka drinken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Let's drink to your new found freedom buddy!" En toen was er bier, wijn, rum, vodka, whisky.
Jij bent verder?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
Leve niet op de dijk in de polder staan
Ik ben dit weekend iig een stuk droger. Daarbij is de Cross toffer dan Lowlands.quote:
Wondertjes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Getrouwd en bij een wondertje. Al was dat trouwen al een wonder me dunkt
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
GC / Parkeren in Amsterdam
Beste stadluu, wie kommen van de wiek naor de groate stoad, bietje eng maor goed, woar kunne wie onze trekker kwiet?.
Are you fucking kidding me?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
GC / Parkeren in Amsterdam
Beste stadluu, wie kommen van de wiek naor de groate stoad, bietje eng maor goed, woar kunne wie onze trekker kwiet?.
Te veel moeitequote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
Je wisselt oa en ao af met elkaar, omdat je niet weet hoe je echt spelt?
Komaan, jij spreekt ook geen vloeiend buitenlandsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:35 schreef stbabylon het volgende:
Je wisselt oa en ao af met elkaar, omdat je niet weet hoe je echt spelt?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komaan, jij spreekt ook geen vloeiend buitenlands
Dankquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is aoVoor de rest kun je redelijk plat, mijn complimenten.
Oh ja absoluutquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank.
Maar geef toe, een beetje aandoenlijk is zo'n topic wel?.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:43 schreef Barbusse het volgende:
Zo, Godt. Word jij daar even echt superkeihard gemultipowned heuj.
Ik was er ander behoorlijk snel klaar mee. Tekortkomingen heb ik jaren geleden al afgeschaft en een parkeerplek in amsterdam heb ik ook al.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:43 schreef Barbusse het volgende:
Zo, Godt. Word jij daar even echt superkeihard gemultipowned heuj.
alweer in a'damquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
http://frontpage.fok.nl/tickets.php?event=14
Ik ben er iig.
Checkquote:
Waarom nooit eens in Drachten, Heerlen of Doetinchem? Daar wonen ook FOK!kers hoor.quote:
omdat we geen neuk gevenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom nooit eens in Drachten, Roermond of Doetinchem? Daar wonen ook FOK!kers hoor.
Vergeet de koe niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
omdat we geen neuk geven.
En het is wel leuk als er meer dan 12 man en 1 kip in de zaal passen.
feli, maar op een vrijdag beginnen?quote:
Oh jeequote:
Feliquote:
In Utrecht, maar daar hebben ze geen Pathé of wel?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom nooit eens in Drachten, Heerlen of Doetinchem? Daar wonen ook FOK!kers hoor.
Ha ha, jij las morgen terwijl er maandag staat! Loserquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
feli, maar op een vrijdag beginnen?.
Jawel, Pathe Rembrandtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Utrecht, maar daar hebben ze geen Pathé of wel?
Idd, wat de neuk is er mis met mij (vandaagquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ha ha, jij las morgen terwijl er maandag staat! Loser
Een kleintje. Maar we hebben over een jaar wel de grootste bios van Nederland.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Utrecht, maar daar hebben ze geen Pathé of wel?
Van alles, HW. VAN ALLESquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, wat de neuk is er mis met mij (vandaag)?
.
Ik dacht, die is nog dronken, ik reageer maar nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, wat de neuk is er mis met mij (vandaag)?
.
Echt helemaal geen tekortkomingen? Perfect is ook weer zo saai hoor godt..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was er ander behoorlijk snel klaar mee. Tekortkomingen heb ik jaren geleden al afgeschaft en een parkeerplek in amsterdam heb ik ook al.
Dan is dat mijn terkortkoming dat ik perfect benquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt helemaal geen tekortkomingen? Perfect is ook weer zo saai hoor godt..
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is dat mijn terkortkoming dat ik perfect ben
Ik weet hetquote:
Die hebben iets teveel whisky naar binnen gegooidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
What could possibly go wrong?.
Ongeduldig, eigenwijs, impulsief.... om er een paar te noemen..quote:
Wanneer hebben die eigenschappen je in de problemen gebracht de laatste keer en wat gebeurde er toen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ongeduldig, eigenwijs, impulsief.... om er een paar te noemen..
Pfff wat een vraag!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wanneer hebben die eigenschappen je in de problemen gebracht de laatste keer en wat gebeurde er toen?
Baldadig stond eerst niet op je lijst. En was het niet innemen inderdaad een impulsieve of een doordachte beslissing? En wat gebeurde er? En wat dacht je er mee te bereiken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pfff wat een vraag!Eens zien hoor.. Impulsief en baldadig mijn meds niet ingenomen, niet zo'n handige beslissing..
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pfff wat een vraag!Eens zien hoor.. Impulsief en baldadig mijn meds niet ingenomen, niet zo'n handige beslissing..
Ja maar ik ga niet ál mijn tekortkomingen opsommen!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baldadig stond eerst niet op je lijst. En was het niet innemen inderdaad een impulsieve of een doordachte beslissing? En wat gebeurde er? En wat dacht je er mee te bereiken?
Nou nou, zo erg was het ook weer nietquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg was het ook weer niet
Het was geen anticonceptie ofzoquote:
ONMOGELIJK!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die hebben iets teveel whisky naar binnen gegooid
dEUSquote:
Zie vorige antwoordquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was geen anticonceptie ofzo
Zegt de milfquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was geen anticonceptie ofzo
Ja nou, één is genoeg!quote:
teveel, maar laten we die discussie voor 1 keer niet voerenquote:
Jouw motto:quote:
Zoveel serieuze reactiesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
R&P / Verschillen vrouwen in bepaalde steden
Dat staat getatoeerd op mijn linker teelbal. Maar dan wel whisky correct weergegeven.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jouw motto:
If the ocean where whiskey, and I was a duck,
I would swim to the bottom and drink my way up
But the ocean's not whiskey and I'm not a duck,
So pass me the bottle and shut the fuck up!
*padum psssj*quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat staat getatoeerd op mijn linker teelbal. Maar dan wel whisky correct weergegeven.
En wat als je nu gaat verhuizen? Moet je dat dan baseren op hoe je bent?quote:
Er is natuurlijk ook vast wel verschil te merkenquote:
Somehow I expected you to respond to this....quote:
Daarom blijf ik nog soort van in het oosten. Hoef ik niet zo erg te veranderenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En wat als je nu gaat verhuizen? Moet je dat dan baseren op hoe je bent?
You can take the girl out of the country, but you can't take the country out of the girlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn the copy paste!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat staat getatoeerd op mijn linker teelbal. Maar dan wel whisky correct weergegeven.
Ms werkt het ook andersom, dat bepaalde dingen aan je veranderen als je ergens anders gaat wonen...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom blijf ik nog soort van in het oosten. Hoef ik niet zo erg te veranderen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You can take the girl out of the country, but you can't take the country out of the girl.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Somehow I expected you to respond to this....
Dan gaat het op basis van hoe je integratie in je nieuwe woonplaats verlooptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En anders word je weer verwijderd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan gaat het op basis van hoe je integratie in je nieuwe woonplaats verloopt
Ik heb hooikoorts. Damn country girlsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You can take the girl out of the country, but you can't take the country out of the girl.
Wel spannend al die mogelijkhedenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef missbehavin het volgende:
Ms werkt het ook andersom, dat bepaalde dingen aan je veranderen als je ergens anders gaat wonen...
Oh zeker wel. Net zoals er uberhaupt verschil te merken is tussen mensen uit het Noorden, westen, Oosten of zuiden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook vast wel verschil te merken.
Country rooooooooooaaaaaaaaaaaaads. Take me hooooooooooooooooooooooooooooome... *zing*quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hooikoorts. Damn country girls
Het verschilt per wijk somsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Net zoals er uberhaupt verschil te merken is tussen mensen uit het Noorden, westen, Oosten of zuiden.
Dat of anders een buitenbeentje wordenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En anders word je weer verwijderd?
Och dat ben ik wel gewendquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat of anders een buitenbeentje worden
Wat doen die pillen voor je? EN wat gebeurd er met je als je je pillen niet neemt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet ál mijn tekortkomingen opsommen!
Er gebeurde niet zo veel, maar ja, echt goed is het natuurlijk niet he. Nogal belangrijk om ze regelmatig in te nemen. Wilde er niet echt wat mee bereiken denk ik, was ze gewoon zat (dus ja, impuslief).
Haha ja, deze had ik al gezienquote:
Niks aan de hand dusquote:
Antidepressiva. En tja, wat gebeurt er dan.. op zich niet zoveel, maar ze werken het beste als je ze braaf regelmatig inneemt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat doen die pillen voor je? EN wat gebeurd er met je als je je pillen niet neemt?
En moet je die voor altijd en ever and ever ever slikken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Antidepressiva. En tja, wat gebeurt er dan.. op zich niet zoveel, maar ze werken het beste als je ze braaf regelmatig inneemt.
Tja, dat zou kunnen maar dat zou ik niet tof vinden..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
En moet je die voor altijd en ever and ever ever slikken?
Ja idd, ben je je pillen weer vergeten ofzo?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, ben je je pillen weer vergeten ofzo?.
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
s
[..]
Country rooooooooooaaaaaaaaaaaaads. Take me hooooooooooooooooooooooooooooome... *zing*
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Antidepressiva. En tja, wat gebeurt er dan.. op zich niet zoveel, maar ze werken het beste als je ze braaf regelmatig inneemt.
Oh kut, ik ben een zombie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
jaja, na 13 shots whisky zou ik dood moeten zijn dus?.
Hebben ze nu al een verwachte termijn? Of kijken ze van dag tot dag?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, dat zou kunnen maar dat zou ik niet tof vinden..
Mijn perceptie van veiligheid in dit topic neemt zienderogen af....quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yo. M'n hardloopclubhoodie. Yo Yo Yo.
Nee je krijgt geen termijn mee, het is nogal aftasten enzo. Ook om de goede meds te vinden, zelden is de eerste meteen goed. Dus heerlijk veel bijwerkingen door, oh the joyquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben ze nu al een verwachte termijn? Of kijken ze van dag tot dag?
*proest*quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
jaja, na 13 shots whisky zou ik dood moeten zijn dus?.
Wees eens iets minder een wijf gastquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn perceptie van veiligheid in dit topic neemt zienderogen af....
En wat zijn de bijwerkingen? Verhoode zin in seks? Of je vriend zijn hersenen in slaan met een botte bijl?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee je krijgt geen termijn mee, het is nogal aftasten enzo. Ook om de goede meds te vinden, zelden is de eerste meteen goed. Dus heerlijk veel bijwerkingen door, oh the joyEn het verschilt per persoon, ook hoe lang je ze nodig hebt.
Dude, ook al zou ik op Marlon Brando niveau als Ang3l handelen, er is niemand die daar in traptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees eens iets minder een wijf gast.
Idd, ik zeg niet dat het goed voor je is, maar lethal dose? Echt mensen nemen alles klakkeloos aan wat ze in een plaatje zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Dat geldt dus ook voor 13 biertjes of 13 mixjes of 13 wijntjes.
13 biertjes heb ik wel eens binnen 10 minuten weg getikt.
Ook dat verschilt per pil en per persoon. Het is een soort Russisch roulettequote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat zijn de bijwerkingen? Verhoode zin in seks? Of je vriend zijn hersenen in slaan met een botte bijl?
Doe dan eens niet zo angstig over moblo in een hoodie, dat schaap zou geen schaap kwaad doenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, ook al zou ik op Marlon Brando niveau als Ang3l handelen, er is niemand die daar in trapt
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook dat verschilt per pil en per persoon. Het is een soort Russisch rouletteDe eerste die ik had waren echt vreselijk, ik liep constant rond met de neiging van een flat te springen, die versterkten het kutgevoel alleen maar. Plus dat ik doodmoe werd, onder de uitslag zat en de hele tijd wazig rondliep.
En zin in seks wordt vaak alleen maar minder van AD...
Elk nadeel heb ze voordeelquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:26 schreef missbehavin het volgende:
Ach, ik kwam tenminste geen 20 kg aan zoals velen
13 drankjes is zo'n beetje een gemiddelde vrijdag/zaterdag avondquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:27 schreef Barbusse het volgende:
13 drankjes.....dat gaat je echt niet de kop kostenMaar als het een gemiddelde is, en ze hebben Q meegenomen in de berekening. Dan is het eigenlijk met 5 shotjes al einde verhaal.
Ik ben dan ook geen schaap, dus je bewering zegt niksquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe dan eens niet zo angstig over moblo in een hoodie, dat schaap zou geen schaap kwaad doen.
je bent anders behoorlijk meh de laatste tijdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen schaap, dus je bewering zegt niks
Omvallen misschien. Maar de pijp uitgaan? Met het water kan ik het me voorstellen, alleen al vanwege de hoeveelheid. Maar 13 shots op een rij lijkt me niet echt dat je dood bent daarna..quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
het is trouwens in 1 keer, dan kan ik me voorstellen dat je omflikkert idd.
Hoiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen schaap, dus je bewering zegt niks
Nou ja, die hoeveelheid in 1 keer dus he? 13 shots is best wat dan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omvallen misschien. Maar de pijp uitgaan? Met het water kan ik het me voorstellen, alleen al vanwege de hoeveelheid. Maar 13 shots op een rij lijkt me niet echt dat je dood bent daarna..
Dat klopt. En zo niet, dan kater. It will passquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent anders behoorlijk meh de laatste tijd.
Heftigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook dat verschilt per pil en per persoon. Het is een soort Russisch rouletteDe eerste die ik had waren echt vreselijk, ik liep constant rond met de neiging van een flat te springen, die versterkten het kutgevoel alleen maar. Plus dat ik doodmoe werd, onder de uitslag zat en de hele tijd wazig rondliep.
En zin in seks wordt vaak alleen maar minder van AD...
Halloquote:
er staat iets in de kanttekening dat het shots van 45 cl zijn.. dat is 11x een borrelglaasjequote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omvallen misschien. Maar de pijp uitgaan? Met het water kan ik het me voorstellen, alleen al vanwege de hoeveelheid. Maar 13 shots op een rij lijkt me niet echt dat je dood bent daarna..
Ja, ik moet zeggen dat het een flinke achtbaan is... Maar ach, ik moet wel he..quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat het een flinke achtbaan is... Maar ach, ik moet wel he..
Ik verwacht niet anders van jullie!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Wij zijn er voor je, MissB. Om je op gezette tijden miserabel en ongewenst te voelen, post hier!
Die van de 23e is dat?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Ticketstatus
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen. Je aanvraagcode is:
In tha pocket.
yeps, is net geopend. Sin City.quote:
Yeeeeaaah, kan je ons weer negerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Jouw actuele ticketstatus is: 2 kaarten toegewezen.
Kom dan ook naast me zitten en niet achter mequote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeeeeaaah, kan je ons weer negeren.
Naast jou was geen plekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom dan ook naast me zitten en niet achter me
Kon niet, en WIJ stonden gezellig sociaal te doen na afloopquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom dan ook naast me zitten en niet achter me
Zin om dan mee te kijken? Anders ben ik bang dat het er niet van gaat komen voor die tijdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Deel 1 is sowieso een aanrader, steengoeie film.
quote:
Die gaat LL uitwonen toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:05 schreef Godtje het volgende:
Over dieren gesproken!?! Waar is Angel?
Ja, is LL niet leuk meer? Nooit geweest verder.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk eerder andersom. Ons Prinsesje.
LL vergane glorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |