Hij is de baby die HW op gaat eten om lid te worden.quote:
Fixed.quote:
Ik blijf ver weg bij zijn lidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is de baby die HW op gaat eten om lid te worden.
Zo word je nooit zwangerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf ver weg bij zijn lid.
Die heb ik heul niet....quote:
Maar ik heb ze niet. Ik heb wel een stokbroodje zalm, telt dat ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Ze zijn overal. En ze zijn echt.
Ik hoef geen kinderen meer te eten, dus waarom zou ik dat willen?quote:
Vooruit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik heb ze niet. Ik heb wel een stokbroodje zalm, telt dat ook?
Je wou ze ook toen je nog niet wist dat je kinderen moest etenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen meer te eten, dus waarom zou ik dat willen?.
Maar nu blijkt het niet meer nodig te zijn, dus waarom zou ik nog zo'n levensverwoester willen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wou ze ook toen je nog niet wist dat je kinderen moest eten
Omdat *vul alle redenen van users OUD in*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Maar nu blijkt het niet meer nodig te zijn, dus waarom zou ik nog zo'n levensverwoester willen?
Omdat, *vul alle vorige topics uit deze reeks in* nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat *vul alle redenen van users OUD in*
Jaa.. maar wij snappen het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat, *vul alle vorige topics uit deze reeks in* niet.
Daar kan ik al jaren mee levenquote:
"Het-topic-welke-niet-genoemd-mag-worden"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat *vul alle redenen van users OUD in*
Nutteloos, zeemeerminnen. Het bruikbare deel is vis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Zeemeerminnen, weer een extra reden om naar Malta te gaan dus!
* HeatWave gooit het in de whatsappgroep.
Echt welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Het-topic-welke-niet-genoemd-mag-worden"
Jahaaaa, en we hebben op het moment ook Brangelina op bezoek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Zeemeerminnen, weer een extra reden om naar Malta te gaan dus!
* HeatWave gooit het in de whatsappgroep.
heeft zeker ook geen neus (na alle luiers)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Het-topic-welke-niet-genoemd-mag-worden"
Daarin verschilt het niets van een gewone vrouw dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nutteloos, zeemeerminnen. Het bruikbare deel is vis.
Ik kan er niet op, mijn pc weigert gewoonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
in OUD lezen is zo'n genot. Elke keer denk ik "Jemig, wat heb ik toch een tof leven!"
Echt nietquote:
Ow, ik dacht dat retard-vermaak op SBS6quote:
niet zo he, peterseliepoesquote:
Retards.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat retard-vermaak op SBS6.
Crewbash, ban!quote:
Wijquote:
Wat ik me nu afvraag, kun je jezelf eigenlijk een ban geven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |