Hij is de baby die HW op gaat eten om lid te worden.quote:
Fixed.quote:
Ik blijf ver weg bij zijn lidquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is de baby die HW op gaat eten om lid te worden.
Zo word je nooit zwangerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf ver weg bij zijn lid.
Die heb ik heul niet....quote:
Maar ik heb ze niet. Ik heb wel een stokbroodje zalm, telt dat ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Ze zijn overal. En ze zijn echt.
Ik hoef geen kinderen meer te eten, dus waarom zou ik dat willen?quote:
Vooruit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik heb ze niet. Ik heb wel een stokbroodje zalm, telt dat ook?
Je wou ze ook toen je nog niet wist dat je kinderen moest etenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen meer te eten, dus waarom zou ik dat willen?.
Maar nu blijkt het niet meer nodig te zijn, dus waarom zou ik nog zo'n levensverwoester willen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wou ze ook toen je nog niet wist dat je kinderen moest eten
Omdat *vul alle redenen van users OUD in*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Maar nu blijkt het niet meer nodig te zijn, dus waarom zou ik nog zo'n levensverwoester willen?
Omdat, *vul alle vorige topics uit deze reeks in* nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat *vul alle redenen van users OUD in*
Jaa.. maar wij snappen het nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat, *vul alle vorige topics uit deze reeks in* niet.
Daar kan ik al jaren mee levenquote:
"Het-topic-welke-niet-genoemd-mag-worden"quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat *vul alle redenen van users OUD in*
Nutteloos, zeemeerminnen. Het bruikbare deel is vis.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Zeemeerminnen, weer een extra reden om naar Malta te gaan dus!
* HeatWave gooit het in de whatsappgroep.
Echt welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Het-topic-welke-niet-genoemd-mag-worden"
Jahaaaa, en we hebben op het moment ook Brangelina op bezoek.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Zeemeerminnen, weer een extra reden om naar Malta te gaan dus!
* HeatWave gooit het in de whatsappgroep.
heeft zeker ook geen neus (na alle luiers)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Het-topic-welke-niet-genoemd-mag-worden"
Daarin verschilt het niets van een gewone vrouw dusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nutteloos, zeemeerminnen. Het bruikbare deel is vis.
Ik kan er niet op, mijn pc weigert gewoonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
in OUD lezen is zo'n genot. Elke keer denk ik "Jemig, wat heb ik toch een tof leven!"
Echt nietquote:
Ow, ik dacht dat retard-vermaak op SBS6quote:
niet zo he, peterseliepoesquote:
Retards.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat retard-vermaak op SBS6.
Crewbash, ban!quote:
Wijquote:
Wat ik me nu afvraag, kun je jezelf eigenlijk een ban geven?quote:
Mensen die denken dat mods bans kunnen gevenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag, kun je jezelf eigenlijk een ban geven?
Bummerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Nope. Mods kunnen überhaupt niet bannen.
Het is als thuiskomenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kwestie van 'ken je forum', 'ken je users', zeg maar.
Down met down!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik verwacht eerder gutmenschen die komen klagen dat het beledigend is voor retards.
Ach, met de inteelt in nederland die zijn come-back maakt zal het niet lang meer duren voor het de meerderheid isquote:
Daarom ben ik dus ook maar preventief vertrokken.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, met de inteelt in nederland die zijn come-back maakt zal het niet lang meer duren voor het de meerderheid is.
*boks*quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook maar preventief vertrokken.
Daar zit ook alleen maar gelovig tuig, dus daar schiet je niet zoveel mee opquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook maar preventief vertrokken.
Ik ben niet speciaal genoegquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wilde net gaan vragen welke kraspanda het eerste zou gaan zaniken.
Maar eigenlijk wist ik 't antwoord al wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, nu dus even niet he?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Even iets cru's, maar dat treinongeluk, de opmerking "de locatie is alleen te voet bereikbaar"
WAT DACHT JE VAN MET DE TREIN GATENKAASBREIN!?!
Waarom?quote:
Maar niet op de plek van de crashsitequote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom?. het stuk voor en na de crash kan je toch gewoon prima heen? Die rails ligt er nog gewoon.
Nee, 20 meter terug, dat is echt een onoverbrugbaar stukje lopenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar niet op de plek van de crashsite
Om voor 20 meter de trein te nemen vind ik wel een beetje overdreven hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, 20 meter terug, dat is echt een onoverbrugbaar stukje lopen.
Werd tijd he?quote:
Hoax, want geen paintquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het even tekenen:
=|=|=|=|=|=|=|=|=*treincrash*=|=|=|=|=|=|=|=|=
Waarom zou je van beide kanten niet gewoon met een trein over de =|=|= stukjes naar de crash kunnen rijden?
omdat je daarna achteruit moet zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal het even tekenen:
=|=|=|=|=|=|=|=|=*treincrash*=|=|=|=|=|=|=|=|=
Waarom zou je van beide kanten niet gewoon met een trein over de =|=|= stukjes naar de crash kunnen rijden?
En dat kan niet?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:25 schreef clevy het volgende:
[..]
omdat je daarna achteruit moet zeker
Het is inmiddels opgelostquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, niet hier, in dat topic sjap.
quote:
Ow god, sterktequote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar eens beginnen met pakken en verhuizen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |