En terecht. Laat de ambtenaren er maar niet achter komen, straks willen ze dat ook weer helemaal dichtstoppen met regeltjesquote:Op donderdag 18 september 2014 17:47 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Nee. In Nederland niet tenminste. Is het je eigen verantwoordelijkheid om te bepalen of het vertrouwd is om te zeilen op zee of niet. I
Ja, dat is op zee anders dan op het land. Op zee moet je zélf nadenken.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:53 schreef LesStroud het volgende:
[..]
En terecht. Laat de ambtenaren er maar niet achter komen, straks willen ze dat ook weer helemaal dichtstoppen met regeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:56 schreef polariteit het volgende:
Erg leuke verslagen, leuk om te lezen!![]()
![]()
![]()
Ik krijg spontaan zin om naar deze delen van Frankrijk te reizen door je verslag. Alleen wel met de autoNooit verwacht dat het er zo leuk uit kon zien zo relatief dichtbij
Kustquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:25 schreef Noordsestern het volgende:
Als je daar toch bent, is het de moeite waard om ook een van de de Kanaaleilanden te bezoeken. Dat ziet er weer heel anders uit dan de kust in Noord-Frankrijk. Geen witte kliffen, maar woeste rotsen met lieflijke baaitjes. En ook weer palmbomen.
Je bent best trots op je voormalige woonplaatsquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:19 schreef Individual het volgende:
Het is niet alleen mooi, maar heeft ook een heel interessante geschiedenis en cultuur.
Dat heb ik ook met plaatsen waar ik zelfs nog nooit heb gewoond en soms heb ik het niet met plaatsen waar ik wel heb gewoond.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:52 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Je bent best trots op je voormalige woonplaats
Ja, het ene land voelt meer thuis dan het andere. Om de een of andere reden heb ik een band met Turkije, ben ook in Marokko geweest, maar daar heb ik veel minder mee...quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met plaatsen waar ik zelfs nog nooit heb gewoond en soms heb ik het niet met plaatsen waar ik wel heb gewoond.
Waanzinnig filmpje, zeg! Wordt vast een mooie vakantiequote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:23 schreef Hyperdude het volgende:
Leuk die Kanaaleilanden. Ook leuk zeilen/ankeren met dat enorme verval daaro, en jullie kleine bootje.![]()
Ga zelf dit jaar(landratmode) naar oostkust USA/Canada oa. naar Bay of Fundy. hebben ze ook getijden.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:37 schreef Individual het volgende:
Op de vloedgolf van een tidal wave in een riviermond kan je zelfs surfen.
Heb je leuke filmpje op mijn fb pagina gedeeldquote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:23 schreef Hyperdude het volgende:
Leuk die Kanaaleilanden. Ook leuk zeilen/ankeren met dat enorme verval daaro, en jullie kleine bootje.![]()
Ga zelf dit jaar(landratmode) naar oostkust USA/Canada oa. naar Bay of Fundy. hebben ze ook getijden.
Ik wil 'm wel liken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:49 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Heb je leuke filmpje op mijn fb pagina gedeeld![]()
https://www.facebook.com/(...)ing/1553005671603021
(als je mijn pagina liked word je op de hoogte gehouden over hoe dit avontuur verder gaat)
Je kunt je ook nog op het blog zelf abonneren, als je daar zin in hebt, tenminstequote:Op woensdag 21 januari 2015 17:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel liken.
Maar geen FB, LI oid. hiero.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |