Maar het is niet iets soortgelijksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat ze daar op latere leeftijd ideeën over heeft gekregen? Ik kan me sowieso goed voorstellen dat die dochter van Williams baat heeft bij iemand die in een soortgelijke situatie gezeten heeft.
Oh, ik dacht dat allebei hun vaders zelfmoord hadden gepleegd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
Geen dieren meer?
[..]
Maar het is niet iets soortgelijks![]()
Ja, en allebei hun vader is man en was bekend. Daar houd het dan ook wel op verder.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat allebei hun vaders zelfmoord hadden gepleegd.
het zal weer eens niet....quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh sorry, ik verbreek de reeks
Vraag Mortaxx de TT te veranderen in krokodillentranen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh sorry, ik verbreek de reeks
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vraag Mortaxx de TT te veranderen in krokodillentranen.
quote:technojunk Gepost op 16-04-2008 om 13:39 pm
hoj luek fobo as je veliefdt op mij bendt kunne we wel gaan msne as je ok n webcam heb
Wat is dit voor oogaids?quote:
Die gast postte echt bij elk vrouwelijke fobo dit soort berichtenquote:
Heb jij nooit een bericht van technojunk gehad?quote:
Nee, ik denk dat technojunk denkt dat ik een man ben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast postte echt bij elk vrouwelijke fobo dit soort berichten
[..]
Heb jij nooit een bericht van technojunk gehad?
Of dik, volgens mij sloeg die dikkerds ook over.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat technojunk denkt dat ik een man ben.
Ja, ik ben een dikke vent.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of dik, volgens mij sloeg die dikkerds ook over.
Oké.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben een dikke vent.
Ik vind dit niet oke, eigenlijk.quote:
Mijn welgemeende excuses danquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit niet oke, eigenlijk.
Het zij je vergeven vrouwe nootjes.quote:
Ingetrokken door 'vrouwe'quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zij je vergeven vrouwe nootjes.
Doodverwensing, banquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ingetrokken door 'vrouwe'stik er maar in dikkiedude
Wth is een pandakast?quote:Koop de kledinghoes, hang je kleding in de daartoe bestemde Pandakast in de AA-toren, bestel en betaal via My Order en haal 2 dagen later je schone kleding weer uit de Pandakast.
kledinghoesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doodverwensing, ban![]()
![]()
Also
[..]
Wth is een pandakast?
Oh ja, en die woorden jaquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kledinghoes
pandakast?
AA-Toren
My Order
Waar vind je deze tekstuele ebola?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, en die woorden ja_
www.Efteling.nlquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar vind je deze tekstuele ebola?
quote:
Nietquote:
Oh anders konden we meeten in de pythonquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet![]()
Maar ik moet toch iets zeggen.
Zit hier een collega met een of andere xxl doek om dr heen alsof t december is
Zij wil gewoon op vakantie. Fuck die vriend zijn huidige staat nu. Zij wil aan het zwembad dus hij moet zich niet aanstellenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
R&P / Advies gevraagd: vriend & vakantie
Dit topic____
Oh zag je over grote vloei praten ;squote:
Ik zal jou eens groet vloeien.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zag je over grote vloei praten ;s
groet? waar heb je het over?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal jou eens groet vloeien.
Huh? ninja edit?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:33 schreef voederbietel het volgende:
Zullen we afspreken dat we beide gewoon niet geninja-edit hebben?
Noem je hem zo ja?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh anders konden we meeten in de python
XXL doek wat? met pandaprint?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij wil gewoon op vakantie. Fuck die vriend zijn huidige staat nu. Zij wil aan het zwembad dus hij moet zich niet aanstellen
Ik zou ook echt niet met diarree het vliegtuig in gaan bende mal
Ja zo komt het een beetje over. Kan mij niet voorstellen dat je nep ziek doet om onder je vakantie van 100en euros uit te komenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja echt.. als ie ziek is.. alsof hij expres ziek is geworden en dan beschuldigen van niet enthousiast genoeg meedoen. Ja als je echt ziek bent dan wil je alleen op bed liggen.
WOwquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem je hem zo ja?
Nee, zo'n gebreid geval van alpacawol uit Peru
Ik doe dit wel, en ik doe dat wel en laat hem maar creperen en shitquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:39 schreef voederbietel het volgende:
Al die sterke vrouwen ook altijd in zulke topics.
Alle mannen zijn kleinzerige lamzakken en omdat ik het idee heb minderwaardig te zijn praat ik hem naar beneden in plaats van te werken aan mezelf.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe dit wel, en ik doe dat wel en laat hem maar creperen en shit
Leuke partners
Echt hequote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:02 schreef Murdera het volgende:
Ook echt met buikgriep naar turkije moetenin een huisje
kankerwarm, helemaal fucked up, en die snol alsnog zeiken omdat ze savonds niets te doen heeft
Wel typische vrouwengedrag van typische vrouwenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alle mannen zijn kleinzerige lamzakken en omdat ik het idee heb minderwaardig te zijn praat ik hem naar beneden in plaats van te werken aan mezelf.
Bolle ogen, bolle kut...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rustig zegt ieJe zou voor de grap een foto van mijn hoofd moeten zien als m'n ogen zo zijn, ik ga elke keer weer stuk
Lijkt zo'n opgeblazen gezicht met van die bolle ogen
En ja, dokter niet, kno arts niet. Stelletje prutsers. En ook vrij weinig moeite doen voor ik alweer doorverwezen word, dat vind ik helemaal schijt irritant gewoon. Maar goed.
Ga die pic écht niet showen maar god kki wat ga ik er elke keer weer stuk omquote:
GodSAMME!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga die pic écht niet showen maar god kki wat ga ik er elke keer weer stuk om
Hahahah ja moest ik gewoon even delenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
GodSAMME!eerst erover beginnen en hoe lachwekkend en dan niet showen
snotjong.
Ok Veerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah ja moest ik gewoon even delenMaar nee dat is echt te erg gewoon
Waarom? als of iemand mij serieus neemt (in FB).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je eerder in FB verwacht.
Dat weerhoudt mij toch ook niet om te posten in de SC.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? als of iemand mij serieus neemt (in FB).
Daar is deze SC voor. FB is voor serieuze reactiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij toch ook niet om te posten in de SC.
Mazzel dat je topic niet alleen gesloten maar ook verwijderd is, nu is het alsof het nooit gebeurt is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar is deze SC voor. FB is voor serieuze reactiespaar keer gedaan. Word niks mee gedaan.
Dus nu help ik Yvonne & co niet meer
Dat zal ze leren.
Dat doen ze altijd idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mazzel dat je topic niet alleen gesloten maar ook verwijderd is, nu is het alsof het nooit gebeurt is.
Denk je dat Pharkus bij het verwijderen van een topic wel gewoon een strakke opmerking als slot-post maakt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd idd.best snel nog.
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat Pharkus bij het verwijderen van een topic wel gewoon een strakke opmerking als slot-post maakt?
Hij checkt gewoon regelmatig zijn prullenbak topics na hoor op zijn eindzinnen en dan lacht ie in zijn vuistje. Dat zei die een keer tegen mijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk onbevredigend.
Sowieso waren de vrouwen toen belachelijk knap.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Toch best mooi van die classic beauty's
[ afbeelding ]
Komt denk ik vooral door de klasse die ze uitstraalden. Tegenovergestelde van tegenwoordig waarbij zo trashy slutty mogelijk de manier isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso waren de vrouwen toen belachelijk knap.
Toen hielden ze de schijn gewoon nog op, dat is pas investeren in je relatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt denk ik vooral door de klasse die ze uitstraalden. Tegenovergestelde van tegenwoordig waarbij zo trashy slutty mogelijk de manier is
Al zijn er nu ook nog wel classic beauty's als bijv. Charlize Theron
Schijn of niet.... stuk meer respect voor de vrouwen toenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toen hielden ze de schijn gewoon nog op, dat is pas investeren in je relatie.
Maar voor minder dan Marion Cotillard doe ik het niet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijn of niet.... stuk meer respect voor de vrouwen toen
Pics?
Zij is ook mooi iddquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje slappe krullen op die foto though.
Zou kunnen, die heb ik niet gezien. Maar wel actrice inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is ook mooi iddVan Batman o.a. toch?
quote:
Zeker niet. Batman nevar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is voor jou toch ook veel te mainstream?
quote:
kill das mijn hond wtfquote:
ja man, wtf heb je me gezien?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb jij zwart-witte roshe runs?
Ja vanmiddag.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ja man, wtf heb je me gezien?
oh waar?quote:
Shit. Ja man ik was daar vandaag, had sollicitatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Spui, Den Haag. Bij de randstadrail onder de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ja, spekvarkensquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Topic nog helemaal doorgelezen gister?
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, spekvarkensen dan ineens die kliek erbij
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Shit. Ja man ik was daar vandaag, had sollicitatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Ik begrijp ook niet waarom er steeds gereageerd moet wordenquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom er steeds gereageerd moet worden
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Shit. Ja man ik was daar vandaag, had sollicitatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van mijlen ver.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wat is er Zuid-Limburg?quote:
Ik knordequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |