GodSAMME!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga die pic écht niet showen maar god kki wat ga ik er elke keer weer stuk om
Hahahah ja moest ik gewoon even delenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
GodSAMME!eerst erover beginnen en hoe lachwekkend en dan niet showen
snotjong.
Ok Veerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah ja moest ik gewoon even delenMaar nee dat is echt te erg gewoon
Waarom? als of iemand mij serieus neemt (in FB).quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Had je eerder in FB verwacht.
Dat weerhoudt mij toch ook niet om te posten in de SC.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? als of iemand mij serieus neemt (in FB).
Daar is deze SC voor. FB is voor serieuze reactiesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat weerhoudt mij toch ook niet om te posten in de SC.
Mazzel dat je topic niet alleen gesloten maar ook verwijderd is, nu is het alsof het nooit gebeurt is.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar is deze SC voor. FB is voor serieuze reactiespaar keer gedaan. Word niks mee gedaan.
Dus nu help ik Yvonne & co niet meer
Dat zal ze leren.
Dat doen ze altijd idd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mazzel dat je topic niet alleen gesloten maar ook verwijderd is, nu is het alsof het nooit gebeurt is.
Denk je dat Pharkus bij het verwijderen van een topic wel gewoon een strakke opmerking als slot-post maakt?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd idd.best snel nog.
Ja.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denk je dat Pharkus bij het verwijderen van een topic wel gewoon een strakke opmerking als slot-post maakt?
Hij checkt gewoon regelmatig zijn prullenbak topics na hoor op zijn eindzinnen en dan lacht ie in zijn vuistje. Dat zei die een keer tegen mijquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk onbevredigend.
Sowieso waren de vrouwen toen belachelijk knap.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Toch best mooi van die classic beauty's
[ afbeelding ]
Komt denk ik vooral door de klasse die ze uitstraalden. Tegenovergestelde van tegenwoordig waarbij zo trashy slutty mogelijk de manier isquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso waren de vrouwen toen belachelijk knap.
Toen hielden ze de schijn gewoon nog op, dat is pas investeren in je relatie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt denk ik vooral door de klasse die ze uitstraalden. Tegenovergestelde van tegenwoordig waarbij zo trashy slutty mogelijk de manier is
Al zijn er nu ook nog wel classic beauty's als bijv. Charlize Theron
Schijn of niet.... stuk meer respect voor de vrouwen toenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toen hielden ze de schijn gewoon nog op, dat is pas investeren in je relatie.
Maar voor minder dan Marion Cotillard doe ik het niet.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schijn of niet.... stuk meer respect voor de vrouwen toen
Pics?
Zij is ook mooi iddquote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje slappe krullen op die foto though.
Zou kunnen, die heb ik niet gezien. Maar wel actrice inderdaad.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is ook mooi iddVan Batman o.a. toch?
quote:
Zeker niet. Batman nevar.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is voor jou toch ook veel te mainstream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |