Ja klopt, want dat bestaat nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Strand in agga centrum city is veel cooler.
Ik gok maar wat.quote:
Oh Centrum.quote:
Ik durf het niet te zeggen op FOK! :$quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik gok maar wat.
Statenkwartier dan?
Welquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, want dat bestaat niet
[..]
Ik gok maar wat.
Statenkwartier dan?
Schilderswijk, doei Isisquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen op FOK! :$
Oh dat is nieuw.quote:
Jaquote:
Ik wil deze week zwemmen.quote:
Omdat het geen Den Haag Is dekerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen op FOK! :$
katwijkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil deze week zwemmen.
Niet in de zee, die lijkt me iets te cool.
Zou ik ook niet doen. Word je zo naar de golf van Mexico gesleurd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil deze week zwemmen.
Niet in de zee, die lijkt me iets te cool.
Dat accentquote:
Vetquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen. Word je zo naar de golf van Mexico gesleurd.
Waar zwem(drijf) je?
Ik heb geen..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je je eige wel eens gehoord?
bovenop je cavia mountenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hm een Go Pro 3 voor 179 euro.
Dat zal best interessant zijn.quote:
Wat wil je opnemen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Groupon he, zag het ook al.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mountainbiken, paardrijden, autoritjes.quote:
Ja, niet duur toch?quote:
Nee, ik mountainbike altijd met van die grote houten blokken op de trappers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik mountainbike altijd met van die grote houten blokken op de trappers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, absoluut niet. Alleen twijfel ik, omdat het toch wel voornamelijk voor actie stuff is. Volgens mij kun je er voor een gewone vakantie oid niet zoveel mee.quote:
De wandeling naar de campingbakker vastleggen in full hd.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Alleen twijfel ik, omdat het toch wel voornamelijk voor actie stuff is. Volgens mij kun je er voor een gewone vakantie oid niet zoveel mee.
De wandeling van de Villa inclusief kok naar het strand van Bali vastleggen, bedoel je.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De wandeling naar de campingbakker vastleggen in full hd.
je kan er sowieso al niet mee in of uitzoomenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Alleen twijfel ik, omdat het toch wel voornamelijk voor actie stuff is. Volgens mij kun je er voor een gewone vakantie oid niet zoveel mee.
Oh, tof hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De wandeling van de Villa inclusief kok naar het strand van Bali vastleggen, bedoel je.
Gorgelen met pierenbad waterquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vet![]()
Ik bedoel het zwembad
Lekker in kleuterpis ronddobberen
Ik ga even over mn nek.quote:
Pics van je latte.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even over mn nek.
Brb.
die model hi lyphequote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De wandeling van de Villa inclusief kok naar het strand van Bali vastleggen, bedoel je.
Op fbquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pics van je latte.
[..]
die model hi lyphe
Die had ik al gezienquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op fb
Blijft een lepeltje in staan.
Vast ook in de uitgekotste versie.
En we weten helemaal niet of Cobain wel zelfmoord heeft gepleegdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
ultimate celeb aandachthoer
Dochter Cobain biedt steun aan dochter Williams
Mijn vader pleegde zelfmoord toen ik 2 was.. nog trauma's hoor. Zie het nog elke dag voor me.
plsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En we weten helemaal niet of Cobain wel zelfmoord heeft gepleegd
Ik snap ook niet waarom dat impact op je heeft, aanstellers.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
ultimate celeb aandachthoer
Dochter Cobain biedt steun aan dochter Williams
Mijn vader pleegde zelfmoord toen ik 2 was.. nog trauma's hoor. Zie het nog elke dag voor me.
Dan ben je ook niet helemaal in orde eigenlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom dat impact op je heeft, aanstellers.
Kinderen hebben vaak de neiging zoiets op zichzelf te betrekken denk ik, 'als ik dit of dat had gedaan was het anders geweest'. Ik denk ook niet dat Courtney Love nou direct een goede begeleider is geweest in zo'n procesquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet helemaal in orde eigenlijk.
Er zit alleen nog al een verschil in tussen je vader verliezen op 2 jarige leeftijd en op volwassen leeftijd waarin je veel meer bewust er van bent.
Wat kan zo'n 2 jarige kind nou doen? Dat mens is idd ook niet al te lekker.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kinderen hebben vaak de neiging zoiets op zichzelf te betrekken denk ik, 'als ik dit of dat had gedaan was het anders geweest'. Ik denk ook niet dat Courtney Love nou direct een goede begeleider is geweest in zo'n proces.
Kan toch zijn dat ze daar op latere leeftijd ideeën over heeft gekregen? Ik kan me sowieso goed voorstellen dat die dochter van Williams baat heeft bij iemand die in een soortgelijke situatie gezeten heeft.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat kan zo'n 2 jarige kind nou doen? Dat mens is idd ook niet al te lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |